کسب درآمد میلیونی با پرورش ماهی قرمز

کسب درآمد میلیونی با پرورش ماهی قرمز

یکی از شیوه های پول دار شدن ، کسب درآمد میلیونی با پرورش ماهی قرمز است. پرورش ماهی قرمز  یک کار خانگی بسیار ساده و فوق العاده پرسود می باشد.هر کسی می تواند با این کار کسب و کار خانگی پرسودی راه اندازی کند تمام سرمایه این کار هم به صد هزار تومان نمی رسد. ماهی قرمز برای سفره هفت سین و هم برای آکواریوم طرفدار و خریدار دائمی دارد لذا با پرورش و فروش آن به راحتی می توان کسب درآمد میلیونی داشت.

شیوه کسب درآمد میلیونی با پرورش ماهی قرمز

یکی از همکارانم تعریف می کرد که پسرعمویش یک نوجوان ۱۲ ساله ساکن مشهد مقدس است و هر سال قبل از عید تخم ماهی قرمز را خریداری می کند و از طریق پرورش آنها کلی سود می کند گاهی هم دو ماه مانده به عید نوروز به جای تخم ماهی، ماهی قرمز ریز خریداری می کند و با بزرگ کردن آنها نزدیک عید در سطح شهر می فروشد نزدیک عید نوروز ۹۶ از فروش ماهی قرمز ۹ میلیون سود خالص نصیبش شد. یعنی تمام هزینه ها به کنار فقط ۹ میلیون سود خالص در کمتر از پنج روز نصیبش شد.

سرمایه لازم کسب درآمد میلیونی با پرورش ماهی قرمز

این نوجوان ۱۲ ساله از دو سال قبل یعنی از سال ۱۳۹۴ کار پرورش ماهی را شروع کرد سرمایه اولیه کارش کمتر از دویست هزار تومان بود که با پول قلک خودش تامین کرد. وی برای شروع کسب و کار خانگی خود، بیست ظرف بزرگ برای آب و بیست عدد پمپ هوا  خریداری کرد و  ماهی را در این ظروف بزرگ به مدت چهل تا پنجاه روز نگهداری می کرد و با نزدیک شدن به عید نوروز در بازار به فروش می رساند. در هر کدام از این ظروف بین دو تا چهارهزار بچه ماهی کوچک می ریخت و زمانی که اندازه آنها به اندازه نیم و یا یک بند انگشت می رسید برای فروش اقدام می کرد

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه موفقیت در همکاری در فروش

با توجه به نوع ماهی ها از سه تا ده هزار تومان آنها را می فروخت. تمام هزینه این نوجوان همان پولی اولیه ای هست که برای خرید داد و از آن وسایل سالهاست که استفاده می کند و هزینه جاری وی مقدار کمی غذای ماهی و تعویض آب ظروف است و دیگر هیچ هزینه ای هم نمی کند.

توصیه برای کسب درآمد میلیونی با پرورش ماهی قرمز

ماهی قرمز ویژه عید نوروز نیست و شما می توانید همیشه و در طول سال برای آکواریوم ها هم پرورش دهید و کسب درآمد کنید.

این نوجوان با چند تا ظرف بزرگ شروع کرد شما هم می توانید با چند ظرف و یا یک استخر کوچک و یا حوض شروع کنید.برای مدیریت ۱۰۰ مترمکعب استخر پرورش ماهی یک نفر کفایت می‌کند و حتی در مراحل بعد و با کسب تجربه بیشتر همین یک نفر می‌تواند ۲۰۰ مترمکعب را به‌تنهایی مدیریت کند. درآمد این کار هم به تجربه و حوصله فرد بستگی دارد؛ اما به‌طور تقریبی اگر یک استخر ۲۰۰ مترمکعب را بدون کسادی درنظر بگیریم،  تقریبا حدود ۲۰ الی ۳۰ میلیون بازدهی دارد.کسب درآمدی است که تجربه شده است و امتحان خود را پس داده است.

 اگر می‌خواهید در این کار پرورش ماهی موفق باشید، باید باحوصله و باسلیقه باشید و از ضررها و خسارت‌های احتمالی نترسید! زمان‌بندی را رعایت کنید گاهی یک ساعت بی‌توجهی به ماهی کل سرمایه شما را بر باد می‌دهد. ماهی‌ها موجود زنده هستند و قطعا به توجه زیادی نیاز دارند. باید بدانید که در هر کار تولیدی به‌ویژه در ابتدا سختی‌هایی وجود دارد و این صبر و پشتکار شماست که باعث موفقیت می‌شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت بازاریابی موبایلی

البته شما می توانید با توسعه کارتان می توانید به پرورش سایر ماهی های زیبا زینتی و آکواریومی بپردازید .

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.