کسب درامد از کلش آف کلنز

کسب درامد از کلش آف کلنز

کسب درآمد میلیونی از بازی کلش اف کلنز clash of clans  یکی از شیوه کسب درآمد از اینترنت است. کلش آف کلنز یکی از بازیهای پرطرفدار و محبوب انلاین است که از طرق مختلف می توان کسب درآمد میلیونی کرد. یکی از خوبی های این بازی زاین است که هر کس  میتواند برای خود یک دهکده با تجهیزات دفاعی و ارتش قوی بسازند و به قوی کردن آن و پیشروی در میان میلیون ها بازی کن در سراسر کره زمین بپردازند.

کسب درامد از کلش آف کلنز

شیوه کسب درامد از کلش آف کلنز

شیوه کسب درآمد از بازی انلاین به روش های مختلف است با توجه به گروه زیاد علاقمندان به این بازی و نیاز به صرف وقت نسبتا زیاد (در مقایسه با بازی های دیگر) برای انجام این بازی، افراد گروه کلش آف کلنز مجبور هستند تا برای کسب رتبه بهتر و رسیدن به درجات بالا در جهان به خرید اکانت های قوی تر روی بیاورند.

گروهی از بازیکنان که وقت بیشتری برای پرداختن به این بازی مهیج دارند با انجام این بازی و قوی کردن دهکده خود می توانند آن را به قیمت مناسبی در سایت های مخصوص به ویژه در سایت پرشین کلش که به حق قویترین سایت در حوزه خرید و فروش اکانت های کلش اف کلنز میباشد به فروش برسانند و با خرید اکانت های ضعیف تر و قوی کردن آن این درآمد زایی را افزایش داده و همین طور از انجام این بازی لذت ببرند.

شیوه دوم کسب درامد از کلش آف کلنز

البته این راهکار همان ادامه و پیشنهاد شیوه اول هست منتهی با استفاده از ترفتد چند اکانت سازی .شما با ایجاد چند اکانت همزمان، شروع به فعالیت می کنید و این ساده ترین روش برای کسب درآمد از اینترنت از طریق بازی هست منتهی نیاز به وقت دارد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  قیف بازاریابی در کسب درآمد اینترنتی

به طور مثال ۱۰ اکانت درست می کنید و وقتی اکانت اولی ساختمان ها در حال ارتقا هستند به ۹ اکانت دیگر رسیدگی می کنید و در این کار شما بدون اینکه کارتان توقف شود می توانید همچنان کلش بازی  کنید فقط نکته مثبت اینجاست که اگر بعد از مثلا ۳ ماه اولتان به لول ۱۰۰ برسید بقیه هم چون همزمان اینکار را کردید به لول ۱۰۰ می رسند اینجا شما ۱۰ اکانت کلش دارید که همگی لول ۱۰۰ هستند.

اگر فرض کنیم که کمترین قیمت را در نظر گرفته ایم و قیمت هر اکانت لول ۱۰۰ را ۳۰۰ هزارتومان فرض کنیم یعنی الان شما با فروش این ۱۰ اکانت صاحب درآمد ۳ میلیونن تومانی می شوید.

حالا فرض کنید که این ۱۰ اکانت بشه ۵۰ اکانت!

اگر یکی از افرادی باشید که بازی کلش را تجربه کرده اید حتما در جریان هستید که ارتقا ساختمان ها چقدر طول می کشد.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

2 دیدگاه

  1. خوب و جالبه
    توی اینترنتی میشه از هر راهی کسب درآمد داشت
    انگار اینترنت و فضای مجازی برای به دست آوردن پول هیچ محدودیتی نداره فقط باید راهش رو بلد باشی و یا یاد بگیری

  2. سلام
    یادش به خیر یک دورانی از زندگیمو شب و روز کلش آف کلنز بازی می کردم و کلی هم از این راه کسب درآمد اینترنتی داشتم اما بیشتر عمرم تلف شد ولی برای خودش دورانی بود یادش به خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.