گام دوم همکاری در فروش اینترنتی

در ادامه آموزش افیلیت مارکتینگ ، این بار به بررسی گام دوم همکاری در فروش اینترنتی و راههای اجرایی آن پرداخته می شود. اگر به مقاله گام اول همکاری در فروش اینترنتی یا افیلیت مارکتینگ که در سایت پول یابی وجود دارد مراجعه کنید در آنجا اولین قدم برای همکاری در فروش ، انتخاب موضوع مناسب ، خاص و پرطرفدار ذکر شد و اینکه در انتخاب محصول و خدمات باید به کیفیت ، پورسانت مناسب و پشتیبانی آن توجه کرد.

با فراگیری و اتمام گام اول که اتفاقا در همکاری در فروش مهم و بنیادی است باید قدم و گام دوم را اجرایی کرد که در ادامه به شیوه اجرای گام دوم همکاری در فروش اینترنتی خواهم پرداخت . نکته مهم اینکه همه خواهان کسب درآمد و پول هستند ولی برای رسیدن به آن نیاز به سه فاکتور ، یادگیری ، صرف زمان و انرژی می باشد تا کاری به هدف مورد نظر برسد . همکاری در فروش هم اینگونه است و باید گام به گام حرکت کرد تا موفقیتی حاصل شود.

گام دوم همکاری در فروش اینترنتی

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یعنی بازاریابی و فروش محصولات و خدمات دیگران و دریافت پورسانت بابت آن فروش می باشد این ساده ترین شیوه تعریف و کارکرد همکاری در فروش می باشد. پس وظیفه اصلی در همکاری در فروش ، یافتن راهی برای معرفی محصول و خدمات دیگران به مشتریان و کسب درآمد از این طریق می باشد .

گام دوم همکاری در فروش ، سایت همکاری در فروش ، افیلیت مارکتینگ
گام دوم همکاری در فروش ، به راه اندازی وبسایت به عنوان منبع شروع کسب درآمد اینترنتی می پردازد.

پس از گام اول که تحقیق و انتخاب موضوع و محصول مناسب است باید مکان و یا محلی را پیدا کرد که محصولات را در آنجا برای فروش عرضه کرد. اکنون وقت آن است تحقیقاتی که انجام داده اید را اجرایی کنید و اقدام به کسب درآمد میلیونی کنید. باید به دنبال ساخت محل و مکان برای قرار دادن محصولات و خدمات و عرضه آن به مشتریان و مخاطبانتان باشید .

گام دوم : ایجاد سایت جهت همکاری در فروش

باید برای تحقق کسب درآمد از اینترنت و همکاری در فروش یک سایت راه اندازی کنید. البته زمانی که صحبت از وبسایت می شود نباید ترسید و راه اندازی آن را کاری سخت و دشوار دانست امروزه راه اندازی سایت بسیار راحت و حتی بدون هزینه و یا با کمترین هزینه ممکن شده است. فرایند ایجاد سایت بر خلاف تصور عمومی ساده بوده و زیاد پیچیده نیست .

برای نمونه، با سیستم مدیریت محتوای وردپرس به سادگی می توانید سایت مورد نظر خودتان را راه اندازی کنید. با مبلغی حدود صد هزار تومان می توانید یک سایت وردپرسی خوب ایجاد کنید . ضمن اینکه مدیریت وردپرس بسیار ساده بوده ، و هیچ نیازی به کدنویسی و داشتن دانش برنامه نویسی نیست چون همه چیزش را در خود دارد. از نظر انتخاب قالب هم مشکلی ندارد و قالب های رایگان فراوانی دارد. همچنین با استفاده از افزونه های مختلفی که برای وردپرس وجود دارد امکانات مدنظرتان را می توانید به سایت اضافه کنید.

شیوه نصب و راه اندازی سایت وردپرسی

شاید بپرسید وای اینهایی را که نوشتید خیلی سخت است چطور می توانم سایت راه اندازی کنم؟ نباید تصور کنید راه اندازی سایت وردپرسی سخت است چون برای آموزش راه اندازی وردپرس کافیست که در گوگل جستجو کنید هزاران مقاله وجود دارد که صفر تا صد آموزش وردپرس را در خود دارند حتی اگر شیوه ارسال پست را هم نمی دانید باز مشکلی نیست چون همه این آموزشها را از طریق جستجو در گوگل می توانید یاد بگیرید.

خلاصه اینکه از نصب وردپرس و تنظیمات قالب تا ارسال محتوا و پست و سایر امور ریز و درشت فنی را به راحتی می توانید در گوگل جستجو کنید و آموزش گام به گام نوشتاری ، تصویری و یا ویدیویی آن را مشاهد کنید. همان طور که پیش تر گفته شد همه این مراحل به طور کامل وجود دارد و به راحتی و با کمی دقت می توان سایت وردپرسی خوب راه اندازی کرد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  همکاری در فروش راه کسب درآمد اینترنتی

برای راه اندازی سایت چند قدم ساده را باید بردارید که در ادامه توضیح داده می شود.

قدم های اولیه برای راه اندازی سایت

۱- ثبت یا خرید دامنه

دامنه همان آدرس ، لینک و یا نام سایت است برای نمونه poolyabi.ir یک دامنه است که در موضوع کسب درآمد از اینترنت فعالیت دارد. می توانید از دامنه های com ، net ، org و… ثبت کنید ولی برای اینکه هزینه‌تان در ابتدای کار زیاد نباشد، دامنه ملی ir ثبت کنید که بسیار ارزان تر است..

جهت ثبت دامنه ir می توانید به چند شیوه عمل کنید اول در سایت ایرنیک nic.ir حساب کاربری ایجاد و از این طریق و به طور مستقیم دامنه را ثبت کنید و یا می توانید برای ثبت دامنه ارزان‌، شرکت‌های زیادی وجود دارند که با جستجو در اینترنت می‌توانید آنها را بیابید و دامنه مدنظرتان را ثبت کنید.

در ثبت دامنه نکات زیر را رعایت کنید:

۱- نام دامنه هرچه کوتاه‌تر باشد بهتر است. از ده حرف فراتر نرود.

۲- نام دامنه مرتبط با موضوع فعالیت‌تان باشد .فرضا نام دامنه پول یابی با موضوع فعالیتمان که کسب درآمد و پول است مرتبط می باشد.

۳- دامنه با تلفظ صحیح و بدون غلط املایی باشد، طوری نباشد که برای کاربران ایرانی تلفظ آن مشکل باشد.

۴- بهتر است بدون علامت فاصله باشد (مگر اینکه چاره‌ای نداشته باشید)

۵- حتی‌الامکان در خاطر بماند و تایپ آن ساده باشد. در نظر داشته باشید کلمات و واژه های سخت و نامانوس تایپ آن برای کاربران ایرانی که تسلط کمی به انگلیسی دارند ، مشکل ایجاد می کند.

۲- خرید هاست

دامنه، در واقع نشانی و آدرس سایت می باشد. اما فضایی که فایل‌های سایت‌ روی آن قرار می‌گیرد هاست نام دارد. این روزها خرید هاست هزینه زیادی ندارد. برخی شرکت‌های هاستینگ حتی هاست‌هایی با هزینه سالیانه ۱۰۰ هزارتومان نیز ارائه می‌دهند که برای شروع کار کفایت می‌کند.

توجه کنید که شما باید هاست لینوکس خریداری کنید. موقعیت هاست نیز می‌تواند ایران یا کشورهای خارجی باشد. هاست ایران به دلیل پهنای باند گران‌تر و هزینه سخت‌افزاری بیشتر، معمولا قیمت بالاتری نسبت به هاست خارج دارد. البته در سالهای اخیر تغییراتی هم ایجاد شد و خوبی میزبانی داخل ایران این است که هزینه ورود به سایت برای کاربران نیم بها محاسبه می شود و چون سرورها در داخل می باشد سرعت لود یا بالا آمدن سایت بیشتر است.

بهتر است هاست و دامنه را از یک شرکت خریداری کنید، با این حال انتخاب با شماست و می‌توانید هاست را از شرکت‌های متفاوتی خریداری کنید. قبل از خرید هاست از اعتبار و به ویژه پشتیبانی و میزان آپتایم هاست تحقیق کنید.

۳- نصب وردپرس و قالب مناسب سایت

بعد از خریداری دامنه و هاست ، نوبت به نصب سیستم مدیریت محتوا، وردپرس است. وردپرس، در واقع نرم‌افزار سایت شماست و در کنترل پنل بسیاری از هاست‌ها امکان نصب وردپرس به راحتی وجود دارد. حتی می توانید هاست مناسب وردپرس را هم بگیرید که برایتان راحت باشد و سرعت سایت هم افزایش یابد.

با این حال اگر چنین امکانی وجود نداشت، کافیست وردپرس را به رایگان از سایتwordpress.org  دانلود کنید و نصب کنید. شیوه نصب وردپرس را اگر نمی توانید در اینترنت جستجو کنید تمام مراحل را جز به جز و با دقت فراوان توضیح داده اند و می توانید انجام دهید.

پس از نصب وردپرس، باید یک قالب (تم) مناسب برای آن قرار دهید. هدف یک سایت خوب این است که خواننده بتواند در آن محتوای مفید را به راحتی مشاهده کنید، بنابراین قالب‌های فانتزی و عجیب و غریب نیازی نیست. همین که مخاطب در یک سایت بتواند به خوبی به اطلاعات دسترسی پیدا کند، در آن به منوها به خوبی در دسترس باشند، کافیست. زیاد به مسائل جانبی طراحی اهمیت ندهید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مباحث کسب درآمد از گوگل ادسنس

البته در خود وردپرس چند قالب پیش فرض وجود دارد که می توانید از آنها که بهینه شده هم هستند، استفاده کنید. اگر می خواهید قالب مورد نظرتان را طبق سلیقه خود انتخاب کنید می توانید سفارش طراحی آن را بدهید و با پرداخت کمی هزینه نصب کنید. قالب های رایگان با ویژگی های خوب در اینترنت زیاد وجود دارد و با جستجو در گوگل می‌توانید آنها را بیابید و بر روی سایت نصب کنید.

۴- تولید محتوا برای سایت

مرحله آخر از گام دوم همکاری در فروش اینترنتی ، تولید محتوا و ارسال آن در سایت می باشد. بدون تردید جمله  «محتوا ، پادشاه است » کاملا درست و منطقی می باشد. سایت نیاز به بازدید کننده دارد تا کسب درآمد از اینترنت اتفاق بیفتد هیچ راهی بهتر ، ماندگارتر و برتر از تولید محتوا نیست. البته سفارش تبلیغات و راههای دیگری هم برای جذب بازدیدکننده وجود دارد ، ولی هزینه بر بوده و ماندگاری تولید محتوا را ندارند.

محتوای مفید ، تخصصی ، جذاب و کاربردی اهمیت و اولویت بالایی دارد، زیرا تا محتوای خوبی نداشته باشید هیچ مخاطبی نخواهید داشت، و وقتی مخاطب نداشته باشید درآمدی هم بدست نمی‌آورید. موتورهای جستجو از طریق محتوا کاربران را به سمت سایت می کشانند و از این طریق کسب و کار اینترنتی رونق پیدا می کند.

اهمیت تولید محتوا برای کسب و کار

کارشناسان و فعالان دنیای اینترنت اگر بخواهند به یکی از اساسی‌ترین، بنیادی ترین ، ماندگار ترین و مهمترین فاکتورهای موفقیت در بازاریابی اینترنتی و افزایش کسب درآمد اینترنتی اشاره کنند، می گویند: محتوای فوق‌العاده خوب و جذابی تولید کنید و به خوبی آنرا توزیع کنید . موتورهای جستجو کاربران را به سمت کسب و کارتان می کشانند.

البته تولید محتوا می تواند به دوشیوه برای سایت انجام شود شیوه اول استخدام افرادی برای تولید محتوا می باشد و راه دوم اینکه خودتان تولید محتوا کنید. مزیت تولید محتوا توسط خودتان شامل موارد زیر می شود:

۱- هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید (صرفه جویی در هزینه های جاری سایت)

۲- از کیفیت محتوا مطمئن می‌شوید. هیچ کس جز خودتان دغدغه کسب و کارتان را ندارد پس در تولید محتوا دقت بالایی دارید.

۳- با تولید محتوا ، به مرور زمان مهارت پیدا می‌کنید که یک مهارت بسیار ارزشمند است و می تواند در آینده برای توسعه کسب و کارتان به کارتان بیاید.

سخن پایانی گام دوم همکاری در فروش اینترنتی

گام اول همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ ، انتخاب موضوع و محصول مناسب است که در مقاله قبلی سایت پول یابی به آن پرداخته شد. پس از مرحله انتخاب موضوع، در گام دوم همکاری در فروش اینترنتی ، راه اندازی سایت باید مدنظر باشد. برای راه اندازی سایت با کمترین هزینه مثل ثبت دامنه ، هاست می توان شروع به کسب درآمد اینترنتی کرد . استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس کار را آساده کرده است

در گام دوم با راه اندازی سایت ، می توان با تولید محتوای مفید ، تخصصی ، کاربردی و جذاب از طریق موتورهای جستجو ، بازدیدکننده جلب کرد و بعد از آن همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ را شروع کرد. اگرچه گام دوم کاری فنی و تخصصی به نظر می آید ولی بسیار ساده بوده و همه مراحل و آموزش های اجرای آن در اینترنت را با جستجوی ساده می توان فرا گرفت و اجرایی کرد.

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.