تبلیغات کلیکی PPC

کسب درآمد با تبلیغات کلیکی PPC

تبلیغات کلیکی PPC یکی از قدیمی ترین و مشهورترین شیوه های کسب درآمد در ایران و جهان است . از این نوع کسب درآمد اینترنتی به نام، پرداخت به ازای کلیک که به آن PPC یا Pay Per Click هم یاد می شود. این نوع تیلیغات،ساده ترین و رایج ترین نوع کسب پول در اینترنت هم به شمار می رود. درباره اهمیت تبلیغات کلیکی PPC همین نکته را بگویم که کمپانی بزرگ گوگل از این طریق میلیاردها دلار درآمد به جیب می زد . متاسفانه از درآمد گوگل ادسنس در ایران به دلیل تحریم نمی توانیم استفاده کنیم موردی که می توانست برای بسیاری از ما منبع مطمئن و دائمی باشد البته راههای دور زدن گوگل ادسنس فراوان است ولی کاش با دردسر کمتر می شد انجام داد.

روش کسب درآمد با تبلیغات کلیکی PPC

فرض کنید شخصی یک نمایشگاه خودرو و یک میلیون تومان بودجه تبلیغات دارد و می‌خواهید تبلیغی به تعداد خیلی زیاد و با قیمت کم در وب‌سایت‌های مرتبط با خودرو نمایش دهد.

افرادی هم هستند که وب‌سایت‌هایی درباره خودرو دارند و دوست دارند تبلیغات مرتبط با خودرو در سایت خود نمایش دهند. هیچکدام از طرفین هم یکدیگر را نمی‌شناسند.

اما خوشبختانه وب‌سایت‌ها یا شرکت‌های معتبری هستند که مانند واسطه عمل می‌کنند. یعنی متن تبلیغ و بودجه را از یک طرف می‌گیرند و در وبسایت‌های طرف دیگر نمایش می‌دهند.

این کار به شکل کاملا اتوماتیک و کامپیوتری و بر اساس جداول و تعرفه‌های مشخص صورت می‌گیرد و خوبی این روش آنست که فقط هرگاه کلیکی روی تبلیغ انجام شود، از بودجه یک میلیون تومانی آن نمایشگاه مبلغی کسر خواهد شد. طبیعی است که درصدی به آن شرکت واسطه می‌رسد و درصدی هم به شرکتی که تبلیغ شما را در سایت خود گذاشته است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از سایت پاپ آندرنت

شرکت‌های مشهور تبلیغات کلیکی PPC

مشهورترین وب‌سایت دنیا برای تبلیغات کلیکی، همین گوگل است. اگر بخواهید به گوگل تبلیغ بدهید باید از سرویس AdWords استفاده بکنید و اگر بخواهید با گوگل کسب درآمد کنید و تبلیغات کلیکی آن را در وب‌سایت خود بگذارید باید از سرویس AdSense استفاده کنید. (متأسفانه سرویس کسب درآمد برای کاربران ایرانی غیرفعال است.)

تبلیغات کلیکی PPC در ایران

در داخل ایران هم وب‌سایت‌های گوناگونی این سرویس را ارائه می‌دهند. مثلاً وب‌سایت‌های Anetwork و Adad در همین زمینه فعالیت می‌کنند. البته فعالیت Adad بر روی تبلیغ در اپلیکیشن‌های موبایل متمرکز است.

طبیعی است که هرچه وب‌سایت شما پربازدیدتر باشد، احتمال آن که درآمد شما از تبلیغات کلیکی بالاتر برود، بیشتر خواهد بود.

نکته آخر درباره تبلیغات کلیکی PPC:

ایراد مهم تبلیغات کلیکی PPC در ایران عدم صداقت در شمارش، پرداخت نکردن مبالغ و عدم پایداری سایتهای کلیکی است .

اگر شما تجربه و یا نظری درباره سایتهای کلیکی و شیوه همکاری با آنها را دارید با ما در میان بگذارید.

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.