فروش در بازاریابی نوین

فروش در بازاریابی نوین

فروش در بازاریابی نوین رکن اساسی تمام تمهیدات مالی و غایت برنامه ریزیها بوده و در عین حال یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی محسوب است ، به عبارتی فروش انتهایی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله اقتصادی است اما این هرگز به معنی پایان راه نیست بلکه در عین حال شروع یک رابطه بلند مدت با مشتریان است .

جایگاه فروشنده در بازاریابی نوین

فروشندگی حرفه ای است پیچیده و قابل تامل و دارای ظرافت های خاص و ویژه. موفقیت در این شغل در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران و یا به طور دقیق تر حسن ارتباط کامل می باشد . برخلاف تفکرات رایج که معتقد است فروشندگی یعنی مجبور ساختن مشتری به خرید اصلا نیست بلکه فروشندگی تهیه نیاز مشتری از روی درستی است. فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک نموده و بمنظور انتخاب صحیح ، مشتری را صادقانه راهنمایی نماید و سرانجام قادر باشد توافق و اعتماد مشتری را برای خرید ، جلب نماید .

لینک در بازاریابی مدرن

تعریف بازاریابی :

بازاریابی به معنای فروش کالا و یا خدمات به هر طریق ممکن به خریدار و یا مشتری نیست بلکه ، بازاریابی عبارتست از شناختن نیازها از طریق مبادله مطلوب .
در حقیقت بازاریابی ، هنر برند سازی است . شما با بازاریابی یک محصول و یا خدمات را به طور خاص و ویژه برجسته کرده و نماد و برندینگ آن حوزه می شود.
با تمام این تفاسیر در تعریف بازاریابی باید گفت : عبارتست از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق محصول مناسب ، قیمت مناسب ، توزیع مناسب  و ترویج و تبلیغ مناسب .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  نکات دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال

فرق خرید و مشتری :

همیشه ما در محاوره و یا بازاریابی و فروش سنتی خریدار و مشتری را یکی می دانیم در حالی که اصلا اینگونه نیست خریدار لحظه ای و گذری است و قابل اعتماد برای تداوم نیست در حالی که مشتری تداوم داشته و اصل اعتماد و وفاداری را دارزد.
تعریف خریدار : فردی است که به طور اتفاقی با شما برخورد کرده و از شما خرید می کند .
تعریف مشتری : فردی است که مکررا از شما خرید می کند و شما را می شناسد و به کسب و کارتان وفادار است .

کار فروشنده در فروش در بازاریابی نوین

فروشنده در فروش در بازاریابی نوین باید تمرکزش بر مشتری باشد در واقع وظایف یک فروشنده ، جذب و حفظ مشتریان است . معیار کارآمدی فروشندگان ، تعداد جذب مشتریان جدید یا فروش به مشتریان قبلی در مدت زمان خاصی است

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.