X

کسب درآمد میلیونی از تلگرام

کسب درآمد میلیونی از تلگرام

کسب درآمد میلیونی از تلگرام  و با ایجاد کانالها و گروههای مختلف به اندازه رشد کرده است که آمار و ارقام متفاوتی و حتی متناقضی منتشر می شود از درآمد چند میلیونی تا چند میلیاردی توسط مدیران کانال ها بر سر زبان هاست. واقعیت کسب درآمد از تلگرام چیست؟

بیش از چهل میلیون نفر از ایرانی ها از تلگرام استفاده می کنند و بر اساس آمار رسمی کشور، تلگرام هم اکنون ۴۰ درصد از ترافیک اینترنت ایران را به خود اختصاص داده است پس بزرگترین شبکه اجتماعی پرطرفدار در ایران است . بیشتر از نیمی از جمعیت ایران در آن فعالیت داردند پس بازار بزرگ برای کسب درآمد می باشد.

دلیل اقبال ایرانیان به تلگرام:

تلگرام ویژگی های زیادی دارد از جمله سرعت بالا در لود ، امکان و حجم مناسب برای ارسال نوشته و فایل، امنیت زیاد و ابزارهای کاربردی را می توان نام برد ولی یک خصوصیت آن به نظرم بیش از سایر اهمیت دارد. شاید یکی  از مهم ترین مزایای تلگرام عدم افشای شماره های همراه افراد برای دیگر کاربران است. البته قبول دارم که این قابلیت باعث سوء استفاده تروریست ها و گروه هایی مانند داعش از تلگرام شده است، ولی برای ما ایرانی های محافظه کار مزیت فوق العاده ای محسوب می شود.

 

راههای کسب درآمد میلیونی از تلگرام :

۱- ساخت ربات تلگرام:

به اعتقاد برنامه نویسان اینترنتی، ساده ترین روش برای کسب درآمد و  پول درآوردن از تلگرام، ساخت و طراحی ربات‌ها است. بیشتر مشتریان و سفارش  دهندگان این ربا‌ت‌ها کسانی هستند که خود سایت یا تولید محتوا دارند و به دنبال رباتی برای انتقال و تبلیغ محتوای تولید خود هستند. درآمد ناشی از طراحی ربات‌ها متفاوت است. درآمد ناشی از طراحی ربات از ۵۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون تومان می‌تواند متغیر باشد و این به نوع کار آن بستگی دارد.

ایراد کسب درآمد با ربات :

کسب درآمد با طراحی و ساخت ربات تلگرام دوام ندارد . برخی از کارشناسان بازار کار معتقدند تجارت های این گونه خیلی زود اشباع می‌شوند. چرا که تقاضا برای آن‌ها کم و عرضه برای چنین اموری به برنامه نویسان زیادی دارد که تعداد این برنامه نویسان اندک است به همین دلیل قیمت‌ها خیلی بالا نمی‌رود و در ضمن تمام درآمدهای آن موقتی و تجارتی آنی است.

۲- ایجاد گروه تلگرامی :

راه دوم برای کسب درآمد از تلگرام راه اندازی و ایجاد گروه تلگرامی است. گروه بزنید، تبلیغات کنید، پول دربیاورید. ربات‌های تبلیغاتی، روش جدیدی از تبلیغات مجازی هستند. طراحی این ربات‌ها از یک طرف و استفاده از آن‌ها برای تبلیغات از طرف دیگر، درآمدزا هستند.

شیوه کسب درآمد از گروه تلگرامی از این قرار است که بازاریاب‌ها این ربات‌ها را طراحی می‌کنند و از مشتری‌های خود سفارش می‌گیرند و به وسیله ربات‌ها تبلیغات را در گروه‌های تلگرام آغاز می‌کنند. این شرکت‌های تبلیغاتی افرادی را هم برای تبلیغات خود به کار می‌گیرند و به ازای ایجاد هر گروه و میزان تبلیغات مبلغی را برای او در نظر می‌گیرند.

در این میان عده ای هم به دنبال این هستند که با راه اندازی آموزشگاه‌هایی توانایی هایی را که دارند به متقاضیان آموزش دهند و از طریق راه اندازی این کانال کلاس های حضوری خود را به کلاس های مجازی تبدیل کنند.

۳- مدیریت کانال ارتباطی

روش سوم برای کسب درآمد مدیریت کانال ارتباطی است. برخی با راه اندازی کانال های ارتباطی مختلف یا شروع به فروش محصولاتی می کنند یا اخبارمجموعه های مختلف را منعکس می ‌کنند  یا … به هر حال برای این کانال‌ها افرادی در جایگاه مدیریت فعالیت می کنند که از صاحب کانال حقوق مشخصی را دریافت می‌کنند.

مطلب مشابه مدیریت کانال :مدیریت کانال تلگرام

۴- افزایش تعداد اعضای گروه :

راه دیگر کسب درآمد از طریق تلگرام افزایش تعداد اعضای گروه است. برخی به دنبال این  هستند که تبلیغات خود را در کانال‌هایی به اشتراک بگذارند که تعداد اعضای کانال چشمگیر باشد. بعد از افزایش تعداد اعضای کانال، این کانال با داشتن تعداد اعضای زیاد یک مزیت برای تبلیغات محسوب می شود.

نکته پایانی درباره کسب درآمد میلیونی از تلگرام

کسب درآمد از تلگرام شیوه های مختلفی دیگری دارد که مجموعه آنها باز به همین چند روش عمده بر می گردد مثلا یکی با زدن کانال به جای تبلیغات اقدام به فروش محصولات و یا کالاهای خود می کند که با همان کسب درآمد از کانال محسوب می شود و یا یکی با فروش فایل ها و ویدیوها در گروه این کار را می کند که آن هم اینگونه محسوب می شود.

 

 

Related Post