X

۵ گام تولید محتوای موثر و سریع

امروزه کمتر صاحب کسب و کار اینترنتی پیدا می شود که به اهمیت تولید محتوای موثر و سریع واقف نباشد . یک محتوای ارزشمند باید دارای چند فاکتور: ۱- جدید بودن ، ۲- کاربردی ۳- موثر بودن ، ۴- تخصصی ، ۵- خاص و منحصر به فرد بودن و ۶- کاربرپسند بودن ، برخوردار باشد . هر تولید محتوا شاید با اهداف : ۱- بهبود فروش و کسب درآمد اینترنتی بالا ، ۲- خلق ارزش برای مشتری و ۳- افزایش آگاهی از برندشان باشد.

علیرغم این اهمیت بالا، همه مشاغل  اینترنتی این موضوع را نمی دانند که داشتن یک استراتژی دقیق و سازمان یافته برای ایجاد محتوا بسیار مهم است . قبل از صرف هزینه زیاد و وقت با ارزش برای تولید محتوا ، موارد دیگری باید برای تولید محتوای موثر در نظر گرفته شود . مواردی مانند : ۱- مخاطب، ۲- مقصد، ۳- بازار هدف، ۴- زمان بندی و ۵- تحویل با اهمیت و تاثیرگذار هستند . تمام این موارد برای تولید محتوای موثر و سریع جزو موارد ضروری می باشند . تردیدی وجود ندارد که یک کسب و کار قدرتمند اینترنتی بر اساس یک بیزینس پلن کسب و کار اینترنتی قابل اعتماد ایجاد شده است .

در این مقاله سایت پول یابی به ۵ گام و قدم اساسی تولید محتوای موثر و سریع پرداخته می شود . توصیه می شود که با دقت به ۵ گام اساسی توجه شود . با رعایت این مراحل ، هر یک از مطالب جدید با دقت سازماندهی می شوند . لذا اطمینان حاصل می کنید که محتوایتان در زمان مناسب به افراد مدنظرتان می رسد تا بتوانید حداکثر استفاده را ببرید . در نهایت به اهداف تان رسیده و علاوه بر تولید محتوای موثر ، به رشد و موفقیت دست می یابید .

اهمیت و ضرورت تولید محتوا برای کسب و کار

در سال های اخیر استفاده از تولید محتوا برای وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، جهت جذب کابران رشد زیادی داشته است . محتوا بخش مهم و بزرگی از زندگی روزمره ما را تشکیل می‌دهد . در واقع محتوا، ابزاری برای انتقال پیام و ارتباط‌گیری است . ضمن اینکه، تولید محتوا از مهمترین بخش‌های سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها محسوب می شود . اهمیت استراتژی تولید محتوا برای کسب و کارها غیر قابل انکار است .

چنانچه شبکه‌ اجتماعی یا وبسایتی دارید، تولید محتوا  برایتان یک امر حیاتی است . زیرا تولید محتوا موجب افزایش ترافیک و به دنبال آن مشارکت کاربران می‌شود . مهم ترین دلایل اهمیت تولید محتوا برای کسب و کارها عبارتند از :

۱- معرفی هویت کسب‌وکار آنلاین

برای آنکه بتوانید کسب‌وکار خود را به کاربران معرفی کنید، باید از تولید محتوا استفاده کنید . می‌توانید در قالب محتوای متنی یا ویدیویی از برندتان نام ببرید . خدمات کسب‌وکارتان را معرفی کنید و به کسب‌وکارتان هویت ببخشید . راه درست برقراری ارتباط با مشتری و مخاطبان همین تولید محتوا است .

۲- معرفی خدمات و محصولات به کاربران

امروزه بیشتر افراد برای دریافت خدمات مورد نظرشان یا خرید محصول ابتدا نام آن را در گوگل جستجو می‌کنند . آیا می  دانید که این وب‌سایت‌ها چگونه در نتایج گوگل قرار گرفته اند؟ راه قرار گرفتن در نتایج گوگل استفاده از تولید محتوای سئو شده است . یعنی محتوا را به گونه ای بنویسید که مورد پسند موتورهای جستجو باشد .

۳- افزایش ترافیک یا بازدید

شاید به جز تبلیغات اینترنتی، تنها راه افزایش ترافیک و بازدید، همین تولید محتوا باشد. مگر می‌شود بدون محتوا یک وب‌سایت یا شبکه‌ اجتماعی پر بازدید داشت . به وبسایت های پر بازدید ایران توجه کنید، همه‌ آنها حجم زیادی محتوای متنی، ویدیویی، صوتی و… دارند .

از مهمترین دلایل اهمیت تولید محتوا در کسب‌ و کار، می‌توان به نقش پررنگ محتوا در سئو و بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو اشاره کرد . با محتوا‌ی قوی و هدفمند می‌توان به گوگل و سایر موتورهای جستجو به چشم یک ابزار جذب ترافیک نگاه کرد .

۴- افزایش اعتماد مشتریان مخاطبان

فرض کنید وارد وب‌سایتی شده‌اید که فقط محصولاتی را به همراه چند تصویر، قیمت و چند خط توضیحات درج کرده است. آیا مایلید از این وب‌سایت خرید کنید .اغلب مشتریان ترجیح می‌دهند، از وب‌سایتی خرید کنند که دارای توضیحات کامل، همراه با نقد و بررسی محصول باشند . تصاویر و ویدیوهای کاملی از آن قرار داده و جای هیچ ابهامی برای کاربر باقی نگذاشته باشد . پس تولید محتوا می‌تواند موچب اعتماد سازی و افزایش فروش وب‌سایت و در نهایت کسب درآمد اینترنتی باشد .

۵- ایجاد امکان مشاوره‌ برای کاربران

کاربران ترجیح می‌دهند به سراغ کسب‌وکار اینترنتی بروند که فقط فروشنده نباشد بلکه بتوانند مشاوره تخصصی هم بدهد . اگر بتوانید ابهامات و سوالات کاربران را رفع کنید آنگاه می‌توانید به آنها کالا یا خدمات خود را بفروشید . پس باید به کمک تولید محتوای موثر و هدفمند به سوالات متداول کاربران پاسخ دهید . بعد از پایان این پاسخ‌ها در آخر به سراغ معرفی کالا یا خدمات کسب‌وکار خودتان بپردازید .

در اینترنت مشتری از شما مشاوره می‌خواهد . لذا باید به کمک محتوای مناسب در وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی پاسخی قانع کننده برای آنها داشته باشید .

۶- بازاریابی اینترنتی ارزان و به صرفه

از دلایل اهمیت تولید محتوا در کسب‌ و کار، می‌توان به قابلیت بازاریابی ارزان و کم هزینه آن اشاره کرد . به سراغ هر روش بازاریابی اینترنتی دیگری که بروید باید هزینه کنید . شاید تولید محتوا را بتوان با هزینه‌ خیلی کم و گاهی فقط با صرف چند ساعت زمان انجام داد و از آن نتایج چشمگیری دریافت کرد .

۷- افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی مهم‌ترین دلیل تولید محتوا

مگر می‌شود بدون تولید محتوا ، انتظار فروش و افزایش کسب درآمد از اینترنت را داشت . به کمک محتوای بهینه و ارزشمند ، کاربران هدف وارد سایت می شوند . پس از این کار است که امکان معرفی کالاها و خدمات میسر می شود . نکته جالب اینکه کسب و کار تولید محتوا خودش هم منبع کسب درآمد اینترنتی برای بسیاری از افراد شده است .

۵ قدم تولید محتوای موثر و سریع

گام های زیادی برای تولید محتوای موثر و سریع که بر کسب و کارهای اینترنتی تاثیر گذار باشند ، وجود دارند . در این میان ۵ گام یا مرحله بسیار موثر بوده و سرنوشت ساز می باشند . این گام ها عبارتند از :

۱- تعریف هدفتان

هدف تان را حتما تعریف کنید . رعایت اصول بازاریابی محتوا می تواند بازپرداخت های بزرگی داشته باشد، اما برای اینکه این تولید محتوا روی شغل تان تأثیر بگذارد، باید زمان تان را برنامه ریزی و هدفمند کنید . اگر می خواهید از زمانتان به خوبی استفاده کنید، این نکته مهم را در نظر داشته باشید که باید هدفتان را قبلا در ذهن خود پرورش دهید .

قبل از شروع، در مورد اهداف بازاریابی محتوا خود کاملاً واضح عمل کنید . با بازاریابی محتوا تعدادی از اهداف کسب و کار احتمالی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید . این اهداف احتمالی عبارتند از :

– آگاهی از برند .

– هدایت تولید و پرورش .

– حفظ و نگه داشتن مشتری .

– مشتری مداری .

– توسعه فروش .

– مشترکین .

با توجه به سناریوی مورد نظرتان، هر یک از این اهداف می تواند برای تولید محتوای موثر مناسب باشد . در مورد هدف با خودتان روراست باشید و هدف نهایی تولید محتوای موثر را برای خودتان شفاف و روشن توضیح دهید . شاید سعی در ایجاد برنامه ای دارید که آگاهی را افزایش می دهد . یا اینکه به دنبال بهبود جایگاه خود در نتایج موتور جستجو از جمله گوگل هستید . شاید هم به هدایت مشتری به سمت سایت خودتان فکر می کنید .

قبل از شروع به هر کاری ، روی نتیجه نهایی متمرکز شوید . با این کار به مراتب شانس بهتری برای تولید محتوایی دارید که برای کسب و کارتان مناسب باشد . در واقع این اقدام شانس تولید محتوای موثر را به شما خواهد داد .

روند دریافت مشترکان ، دریافت مشتری

وقتی شخصی تصمیم به دریافت ایمیل از شما گرفت، به شما اجازه می دهد تا بتوانید متقاعدش کنید . بازاریابی پست الکترونیکی مبتنی بر اجازه مشتری، می تواند به شما امکان دهد روابط یک به یک را به صورت پراکنده توسعه دهید . هیچ کانال بازاریابی دیگری نمی تواند به اندازه این ارتباط نفر به نفر مفید باشد .

مرحله اول به دست آوردن مشترکان است . سپس با گذشت زمان از طریق ایمیل های پیش بینی شده، شخصی و مرتبط، می توانید این مشترکان ایمیلی را به خریداران پرشور تبدیل کنید . بلافاصله پس از راه‌اندازی در سال ۲۰۰۸ ، مؤسسه بازاریابی محتوا متوجه شد مشترکان ایمیل آنها سه برابر سریع تر از مشتریان غیرمستقیم خرید می­کنند . از آن زمان، این شرکت به عنوان یک هدف برای رشد پایگاه مشترک ایمیل خود متمرکز شده اند . اکنون بیش از ۱۹۰۰۰۰عضو دارد .

شیوه مشترک شدن

برای ایجاد یک پایگاه داده ایمیلی، باید به عنوان مبادله ای عادلانه چیزی با ارزش در وب سایت خود قرار دهید تا در ازای آن آدرس ایمیل مشترک جدید را به دست بیاورید . کمتر کسی تمایل دارد تا ایمیلش را در اختیار خبرنامه ها قرار دهد و اتفاقا از این موضوع فراری می باشند .

اما هستند افرادی که با رضایت کامل ایمیل خود را مبادله می کنند تا یک محتوای رایگان از جمله کتاب الکترونیکی یا یک دوره آموزشی را در موضوع مربوطه دانلود کنند . این دست از موضوعات برای مشترکین جالب است . برای به دست آوردن مشترکان بیشتر، مطالب بیشتری مانند این موضوعات ارائه دهید . بهترین راهبردی که برای رشد یک لیست ایمیل پیدا می شود، ارتقاء محتوای وب­سایت تان است .

راهکار ارتقاء محتوا

گاهی مشاهده می شود که برخی از بازاریابان زرنگ در محتوای وبلاگ شان، محتوای بیشتری ارائه می دهند . برایان دین که یک وبلاگ عالی به نام ۲۰۰ رتبه بندی گوگل در گوگل ارسال کرده ، یک چک لیست رتبه بندی فاکتورهای رایگان را به عنوان امتیاز به پست خود اضافه کرده است . همچنین وبسایت های معتبری را دیدم که برای تمام پست های وبلاگشان جایزه می  دهند . البته تولید محتوای اختصاصی برای سایت یک فن و مهارت قابل ستایش محسوب می شود .

البته این افراد ، نه یک جایزه عمومی بلکه یک جایزه خاص برای هر قطعه محتوا ارائه می دهند . چیزی که به خواننده کمک می کند حتی بیشتر از پست مطلب را بخواند و یادگیری خود را به سطح بالاتری برساند . توصیه می شود این استراتژی را در وب سایت خودتان پیاده کنید . مطمئن باشید فوراً به تعداد مشترکین ایمیل تان اضافه می شود . از آن به بعد برای هر قطعه محتوایی که به وبلاگ خود ارسال می کنید، ارتقاء محتوا ایجاد بکنید . اگر به صورت جدی در فکر ساخت لیست ایمیل هستید، به این مورد فکر کنید .

۲- شناخت مخاطبان

گام دوم تولید محتوای موثر و سریع شناخت نیاز مخاطبان و کاربران تان است . اگر قرار است بازاریابی محتوای کسب و کار کوچک یا جهانیتان موفقیت آمیز باشد، باید محتوای خود را برای پر کردن خواسته ها و نیازهای مخاطبان خود برنامه ریزی کنید، نه اینکه صرفا برای خودتان بنویسید . این موضوع نکته بسیار مهمی است .

اغلب صاحبان مشاغل و بازاریاب ها ، مطالب خود را با تفکر و خواسته خودشان تطبیق می دهند . اگر طبق روال خودتان پیش بروید ، بازاریابی محتوایتان شکست خواهد خورد . قبل از شروع برنامه بازاریابی محتوا، دانش تان را در مورد شخصیت مخاطبان توسعه دهید . کاملا بدانید که چه افرادی با محتوایتان سر و کار دارند .

بیشتر مشاغل تخصصی حداقل یک شخصیت مخاطب دارند . اما سایر مشاغل چندین نفر به عنوان مخاظب محتوایشان دارند . به عنوان مثال، یک مهد کودک همه این افراد مخاطب را شامل می­شود: کودکان، والدین، ​​معلمان و مقامات محلی . محتوای هر یک از این افراد بسیار متفاوت خواهد بود .

می توانید با پرسیدن چند سؤال کلیدی از مخاطبان خود شخصیت مخاطبان خود را توسعه دهید:

– مخاطبتان کیست؟

– این فرد به چه اطلاعاتی نیاز دارد؟

– این شخص به چه چیزی اهمیتی می­دهد؟

توصیه می شود که اصلا، جواب ها را از خودتان نگویید . به جای این کار با مخاطبان خود مصاحبه کنید . برای این فرآیند وقت بگذارید اما خیلی هم مته به خشخاش نگذارید . فقط کافی است که به اندازه لازم دقیق باشید تا در جهت مخاطبان خود، محتوایتان را هدایت کنید .

۳- ایجاد یک شبکه بندی محتوا

یکی از نکات کلیدی در تولید محتوا و همچنین گام مهم دیگر تولید محتوای موثر و سریع ، ایجاد یک شبکه منظم و منسجم است . در گذشته شیوه تبلیغات اینگونه بود که با انفجار پیام خود در جهت کلی مخاطبان، مشاغل خود را تبلیغ می کردند . این تئوری مطرح شد که اگر تبلیغ تان به اندازه کافی طولانی و پر سر و صدا باشد، در نهایت به برخی از مخاطبان خود خواهید رسید .

در حالی که تبلیغات موثر هنوز هم گزینه کارآمدی است، ضایعات زیادی نیز دارد . چون که به طور طبیعی در بیشتر مواقع زمان مناسب ، مکان مناسب و پیام مناسب ارائه نخواهد شد . برای اطمینان از ارائه مطالب مناسب در زمان مناسب لازم است روند خرید مشتری و روند فروش شخصی خودتان را مورد مطالعه قرار دهید .

در نظر بگیرید که مشتری برای اولین بار در مورد مراحل نهایی مذاکره، به چه محتوایی نیاز دارد . در هر مرحله از روند خرید آنها (و روند فروش شما) انواع مختلفی از مطالب مورد نیاز خواهد بود تا به انتقال مشتریان به مرحله بعدی کمک کنند .

اگر دارای یک کسب و کار کوچک هستید، ممکن است یک چرخه فروش ساده چیزی شبیه به این داشته باشید :

– ارتباط : تماس با افرادی که با شما تماس گرفته اند یا با آنها ارتباط برقرار کرده اید .

– راهنمایی : راهنمایی افرادی که به عنوان مشتری در بازار به سمت شما آمده اند .

– فرصت های واجد شرایط : نیازها و بودجه ای که برای راه حل شما واجد شرایط هستند .

– خریداران نهایی : با توجه به راه حلتان که به خرید نهایی منتج می شود  .

– توافق کلامی که به انتخاب شماست .

شیوه ایجاد شبکه

چرخه فروش خود را تعیین کنید و سپس با استفاده از یک شبکه تقسیم بندی محتوا ، محتوای خود را در مرحله مناسبی قرار دهید . این انتخاب شبکه تقسیم محتوا بسیار مهم است . چون این تقسیم بندی مانع از افتادن شما در تله « بی هدفی » می شود .

به جای ایجاد محتوا و به اشتراک گذاری آن در هر زمان و هر مکانی که امکانش را داشتید، از شبکه تقسم بندی محتوا استفاده کنید . این شبکه تقسیم بندی محتوا کمک می کند تا پیام های مربوطه را با برنامه ریزی پست کنید و از دریافت مطالب مناسب توسط مخاطب خود در زمان مناسب اطمینان حاصل کنید .

لازم به ذکر است در حالی که شبکه بصورت خطی ترسیم شده است ، اگر آماده و مایل به حرکت سریع تر باشند ، مخاطبان خود را در هر گام اصلا مجبور نکنید . اطمینان حاصل کنید که یک خط آهسته و آرام دارید .

۴- اطمینان از دارا بودن گزینه اشتراک گذاری کلیه مطالب

توجه کنید که محتوای مؤثری که برای شغل تان به درد می خورد ، همیشه پاسخگوی مخاطبان شما خواهد بود . حتی اگر مخاطب ملزم به اشتراک گذاری محتوای شما از طریق رسانه های اجتماعی باشد یا محتوای شما را ارتقا دهد محصولات و خدمات دیگر شما را خریداری می کند . اینجا اهمیت تولید محتوا توسط کاربران و نشر دهی آن خود را نشان می دهد .

اگر بدنه محتوایتان در راستای هدف درستی باشد، مخاطبتان را درگیر اعتماد، آموزش ، الهام و اعتماد به نفس خواهد کرد . این اعتماد می تواند به شما در مواردی مانند اشتراک گذاشتن یا اظهار نظر در وبلاگ یا در تجارت با خرید محصول یا خدمات شما بازپرداخت شود . بالاخره این اعتماد مخاطب ، بازخوردی از نظر خرید کالا و یا اشتراک گذاری محتوا را به همراه دارد .

همیشه به مخاطبان خود بگویید که در مرحله بعد باید چه کاری انجام دهند . حرکت آنها را از طریق شبکه تقسیم بندی محتوای خود حفظ کنید . ارتباط را با کاربران و مشترکان را دائم حفظ کنید .

نکاتی درباره تماس با ما

در اینجا چند نکته در نظر گرفته شده است که به شما کمک می کند تا تماس هایی عملی و درست داشته باشید که پاسخ بهتری را ایجاد می کنند :

– ایجاد تعهد خرد : برای تعهدات خرد در اوایل چرخه خرید ، از کوچکترین جز ارتباطات استفاده کنید . نمونه این تعهدات می تواند « اشتراک گذاری این پست در رسانه های اجتماعی » باشد . مشاغل جدید احتمالاً می توانند تعهدات خرد را انجام دهند و این موجب می شود که آنها بعدها متعهد به انجام یک تعهد بزرگتر باشند .

– سؤال بپرسید :

محتوای خود را با یک سؤال پایان دهید . این خوانندگان شما را تشویق به ارسال نظر (تعهد خرد) خواهد کرد .

– شفاف سازی :

تماس های انجام شده خود را بسیار واضح و روشن انجام دهید . از زبان ساده استفاده کنید و تماس اصلی خود را به صورت مشخص به نمایش بگذارید .

– کاهش اصطکاک :

از حداقل تعداد قسمت های ممکن برای فرم های ثبت نام استفاده کنید . موجب می شود قدم بعدی مخاطبان خود را بدون اصطکاک انجام دهند و خسته نشوند .

۵- ساختن یک تقویم ویراستاری

داشتن تقویم ویراستاری یا تحریریه آخرین و مهم ترین گام تولید محتوای موثر و سریع می باشد . اگر فقط یک چیز را ذکر کنم که مسئولیت تحول محتوای شما روی دوشش است، همین مورد است . به جای کمپین های محتوای تاکتیکی کوتاه مدت ، نیاز به یک استراتژی بلند مدت دارید که بطور مداوم در طول زمان تحویل داده شود .

اگر از ابتدا از بازاریابی محتوا در مشاغل خود استفاده کنید مطمئن باشید که موفقیت های زیادی خواهید داشت . نتیجه در استمرار و افزایش کسب درآمد اینترنتی همان خواهد شد که انتظار دارید . زمانی می توانید به صحت این ادعا پی ببرید که مثلا آمار Google Analytics  مطالب خود را در طول یک سال مقایسه کنید .

با ایجاد تقویم ویراستاری ، هر متغیری قابل اندازه گیری است . یقینا ترافیک وبسایت ، زمان در سایت ، نرخ تاثیرپذیری و تبدیل ، همه این موارد بهبود یافته اند . در حالی که با بررسی مدت یک سال فعالیت خودتان ، بسیاری از پیشرفتهای کوچک در رویکرد بازاریابی محتوای خودتان را ایجاد کرده اید، یک تغییر بزرگ که ایجاد شده، تداوم است .

مفهوم تداوم در تولید محتوا

توجه کنید که مفهوم تداوم اصلا به معنای ارسال بیشتر محتوا نیست . بلکه منظور داشتن یک برنامه و تقویم منظم است . مثلا سالیان قبل، در سایت پول یابی کمتر از الان پست منتشر می کردم . در واقع پست های زیادی برای انتشار داشتم ، اما زمان انتشار آن متناقض نبود . اما اکنون پایبند به تقویم و برنامه زمانی شده ام . برای نمونه ، مقالات تخصصی هر جمعه منتشر می شود . فعالیت های بازاریابی من هر سه شنبه در شبکه های اجتماعی انجام می شود . داشتن این تداوم به تولید محتوای موثر کمک می کند . به عبارتی تولید محتوای موثر و سریع نیازمند تداوم اصولی و منطقی می باشد .

معنای دقیق تقویم تحریریه

تقویم تحریریه بسیار فراتر از یک تقویم با محتوای مخصوص است و مانند یک بولت ژورنال (دفتر برنامه ریزی) عمل می کند . یک تقویم خوب ، تولید محتوای موثر و سریع را به : ۱- افراد مخاطب ، ۲- شبکه تقسیم محتوا و ۳- کانال های رسانه ای مختلفی که از آنها استفاده می کنید ، به صورت نقشه ای مشخص می کند . گذشته از تاریخ ها و عناوین مربوط به محتوا ، تقویم تحریریه موارد زیر را شامل می شود :

– لیست اولویت بندی موجودی مطالب : این لیست می تواند شامل ایده های محتوا ، محتوا از اشخاص ثالث یا محتوای قدیمی باشد که دوباره پست می کنید .

– تولید کنندگان / ویراستاران محتوا : هرکسی که وظیفه ایجاد و انتشار مطالب را بر عهده دارد .

– کانال ها : لیستی از کانال هایی که محتوا در آن منتشر خواهد شد، مانند وبلاگتان، اشتراک اسلایدها، کتاب الکترونیکی و غیره .

– تاریخ ها : وقتی محتوا ایجاد می شود ، مهلت های تنظیم شده را ویرایش و منتشر می کنید .

شیوه تنظیم تقویم تحریریه

تقویم خودتان را باید به گونه ای تنظیم کنید که برایتان مناسب باشد . بهتر است از یک صفحه گسترده ساده استفاده کنید که بتوانید با هر برگه برای هر ماه یا همه را روی یک برگه ایجاد کنید . ستون هایی که ممکن است در این برگه داشته باشید شامل این موارد است :

– عنوان .

– نوع محتوا .

– شخصیت مخاطب .

– شخصی که محتوا را ایجاد می کند .

– روز سر رسید .

– ویرایشگر .

– کانال ها .

– تاریخ انتشار .

– وضعیت (مثلا می توانید این گزینه را با رنگ های مختلف نشان دهید) .

– یادداشت .

– فراخوانی برای اقدام .

برای راحتی کار می توانید از نرم افزار های ارائه خدمات مانند Kapost ، HubSpot ، Content و دیگر برنامه ها برای مدیریت زمان تقویم ویراستاری و در نهایت تولید محتوای موثر و سریع استفاده کنید . تجربه ثابت کرده که مناسب ترین ابزار هنگام شروع کار، صفحه گسترده یا spreadsheet است . مشاهده شده که برخی تقویم تحریریه را در صفحه گسترده Google Drive بارگذاری می کنند . دلیلش این است که تمام تیم بتوانند به صورت آنلاین به آن دسترسی داشته باشند . خلاصه اینکه یک مجموعه ساده و بسیار مؤثر می باشد . این موضوع به انتخاب شما بستگی دارد .

سخن پایانی ۵ گام تولید محتوای موثر و سریع

موثرترین راه استمرار کسب درآمد اینترنتی ، جذب مخاطب است . بهترین راه حل ، تولید محتوای موثر و سریع است . برای تولید محتوای ارزشمند باید ابتدا ایده و هدف داشت و اینکه بتوان هرچه سریع‌‌‌تر آنها را در قالب‌های متنوع محتوایی تولید کرد .

با توجه به نکات آموزشی این مقاله سایت پول یابی ، می توانید یک محتوای عالی و کم نقص تولید کنید . به دنبال این اقدام، مخاطبان زیادی برای مطالعه و جستجو پیرامون محتوا و مطلب خود جذب خواهید کرد . اگر کسب و کار آنلاینی دارید با تولید محتوای دقیق ، کامل و کم اشتباه می توانید به معرفی محصولات و یا خدماتتان بپردازید و مشتریان بیشتری را جذب نمایید .

تولید محتوای ارزشمند در عین زیبایی سایت، موجب افزایش ترافیک و در نهایت افزایش فروش و سودآوری می شود. اگر بصورت مداوم برای برند یا کسب و کارتان محتوا ایجاد می‌کنید، داشتن یک برنامه‌ دقیق ضروری است . مخصوصا اگر دوست دارید محتوایتان بخشی از قیف فروش شما باشد . چنانچه استراتژی درستی ندارید، نباید انتظار موفقیت داشته باشید . با وجود اینکه این فرایند ممکن است زمان‌بر باشد، اما می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های کاربردی این مقاله، محتوای باکیفیت و سریع‌تری تولید کنید .

نکته پایانی تولید محتوای موثر و سریع اینکه با استفاده از این مراحل، کارآیی و تولید محتوای موثر مطالب شما تضمین می شود . به موقع و درست برای مخاطبان خود تفاوتی اساسی را در تولید محتوایتان ایجاد می کنید . هنگامی که این فرایند ساده را به کار بگیرید، نتایج مشابه را در تمام بخش های کسب و کارتان به وضوح مشاهده خواهید کرد . محتوایتان واقعا برای کسب و کارتان شگفتی خلق خواهد کرد، موضوعی که همه صاحبان کسب و کار به دنبالش هستند .

سایت پول یابی:
Related Post