اهمیت رپورتاژ آگهی
اهمیت رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از شیوه های جدید کسب درآمد از اینترنت و در عین حال بهبود سئوی سایت و افزایش رتبه الکسا بر کسی پوشیده نیست.شیوه نمایش تبلیغات متنی و لینکی اینگونه است که تبلیغ در قالب یک مقاله خبری و یا متن تبلیغاتی همراه با تعدادی تصاویر و لینک مناسب در یک سایت با شرایط مناسب، منتشر می شود و برای همیشه در آن سایت باقی می ماند.
امروزه بهترین بک لینک ممکن به صورت رپورتاژ اگهی مخصوصا رپورتاژ خبری است.دلیل این امر این است که بک لینک های مدنظر برای همیشه در سایت های رپورتاژ کننده ثبت خواهند شد و هرگز حذف نمی شوند.
دلیل اهمیت رپورتاژ آگهی نسبت به بک لینک
خرید بک لینک هدر دادن پول و تاثیر بد روی رتبه سایت دارد به دلیل اینکه در صورت عدم تمدید همیشگی، روزی لینک شما از سایت مربوطه حذف خواهد شد و پس از مدتی منجر به افت رتبه شما خواهد شد که اگر تعداد این حذف ها زیاد شود مشمول جریمه قطعی گوگل خواهید شد، در صورتی که اگر اینگونه انجام دهید با توجه به اینکه شما می توانید همزمان چندین بک لینک را برای خود به صورت دائمی بسازید، تاثیر بسزایی در پیشرفت سئو سایت شما خواهد داشت.
توصیه می کنم برای معرفی کسب و کارها و مدیران برندها، متن رپورتاژ خود را به صورت مصاحبه تنظیم کنید تا علاوه بر جذابیت مطالعه آن، کاربران بیشتری به سایت شما وارد شوند.
محتوای داخل آگهی تبلیغاتی شما باید بهینه شده باشد. متنی جذاب و هدفمند بنویسید یک رپورتاژ آگهی باید ارزشمند و پرمحتوا باشد.
شیوه نوشتن رپورتاژ آگهی قوی
نکته اول : ببینید خود شما از چه متنی خوشتان می آید پس نیاز و خواسته مشتریان را هم در نظر بگیرید. سعی نکنید به تمام داستان مشتریانتان بپردازید و خواننده را خسته کنید. بر روی یک بخش خاص تمرکز نمایید.
نکته دوم : سعی کنید چهرهای برای کسبوکارها ایجاد کنید. همواره داستانهایی که درباره اشخاص باشد گیراتر از داستانهایی است که درباره سازمانها باشد. سعی کنید تصاویری از کسانی که دربارهی آنها مینویسید به متن اضافه کنید.
نکته سوم : دربارهی چیزهایی بنویسید که برای مخاطب اینترنتی جذاب و جالب باشد. مقالاتی دربارهی اینکه چطور کسبوکارها به مشتریانشان کمک کردهاند تا کارشان را بهطور خاصی خوب انجام بدهند. به عنوان مثال انتشار داستان «خانم صمدی در همشهری ما» که با اشتیاق وصفناپذیری در مورد خدمات خوب کلینیک زیبایی شبنم صحبت کرده بود، همراه با عکس خندانی از او در کنار پزشک کلینیک، چه واکنش قدرتمندی را در خوانندگان ایجاد کرد.
نکته چهارم : رپورتاژ آگهی را گیرا و جذاب بنویسید. حتما از زبان ساده و محاورهای استفاده کنید و از کاربرد جملات و پاراگرافهای طولانی دوری کنید.
نکته پنجم : از تیترهای قدرتمند استفاده کنید و مطمئن شوید برای هر عکس توضیحاتی مرتبط با آن نوشتهاید. تحقیقات نشان میدهند حتی افرادی که مقالات را نمیخوانند، سرتیترها و توضیحات عکسها را مطالعه میکنند.
سایت های مناسب رپورتاژ آگهی
از هر سایت و جایی برای خرید رپورتاژ آگهی تبلیغات نگیرید سایتها را بررسی کنید و از سایت هایی که ارزش بالای جهت دریافت بک لینک دارند، رپورتاژ آگهی بگیرید :
سایت های دارای سئو قوی
سایت های خبری قوی و فعال
سایت های سرگرمی و تخصصی قوی
سایت های مرتبط با موضوع فعالیت شما
مطالب مرتبط با رپورتاژ آگهی: