کسب درآمد با رپورتاژ آگهی

از شیوه های نوین کسب و کار اینترنتی ، کسب درآمد با رپورتاژ آگهی است که در سالهای اخیر فوق العاده مورد توجه قرار است. شیوه کسب درآمد از اینترنت از طریق رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری به سیستم رتبه بندی و سئوی گوگل بر می گردد و اینکه گوگل در رتبه بندی همیشه قوانین خود را تغییر داده و به روز می کند.

در گذشته نه چندان دور برای رشد سایت استفاده از تبلیغات بنری ، پاپ آپ و بک لینک و… تاثیر داشت ولی الان رپورتاژ آگهی تاثیر فوق العاده ای بر روی رشد سایت و کسب رتبه دارد . در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم تا به مراحل و اصول کسب درآمد با رپورتاژ آگهی و همچنین مزایای رپرتاژ آگهی بپردازم، امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

معرفی رپورتاژ آگهی

همان‌طور که از نامش پیداست رپورتاژ آگهی یک روش آگهی و تبلیغات اینترنتی نوین است. صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با قرار دادن محتوای ارزشمند و جذاب در سایت های قدیمی و پربازدید برند تجاری خود را معرفی می کنند. این شیوه معرفی چنان هنرمندانه و با ظرافت های خاص همراه است که مخاطب متوجه تبلیغات نمی شود و تنها محتوای آن را مطالعه می کند.

به عبارت دیگر، رپورتاژ آگهی، یک روش تبلیغات آنلاین کسب و کار‌ها می باشد که به صورت متن و یا مقاله تبلیغاتی در سایت‌های محتوایی که مشتری هدف کسب و کار از آن بازدید می‌کند، منتشر می‌شود. سایت‌هایی که از نظر رتبه بالا بوده و ترافیک زیادی دارند می‌توانند برای منتشر کردن این محتواهای تبلیغاتی از کسب و کارها و برندها، هزینه دریافت کنند و به کسب درآمد اینترنتی برسند.

مزایای کسب درآمد با رپورتاژ آگهی

اگر در زمینه تولید محتوا و کسب درآمد اینترنتی از طریق گرفتن تبلیغات فعالیت می کنید توصیه می شود که به سراغ رپورتاژ آگهی بروید. چون کسب درآمد با رپورتاژ آگهی مزایای زیادی دارد که مهم ترین آنها عبارتند از :

۱- نبود تبلیغات آزاردهنده در سایت

برای انجام کسب درآمد از تبلیغات نمایشی (بنری) باید بسیاری از فضاهای سایت خود را به این نوع از تبلیغات اینترنتی اختصاص دهید و در این صورت ممکن است بازدیدکننده سایت را با حجم زیاد بنرها ، اذیت کنید. اما رپورتاژ آگهی، تبلیغی است که در ظاهر شبیه تبلیغ نیست و برای خواننده آن ارزش تولید می‌کند. با استفاده از این نوع تبلیغات، احتمال از دست دادن بازدیدکننده‌ها یا نارضایتی آنها کم می‌شود.

۲- داشتن درآمد ثابت و افزایشی

در هنگام استفاده از تبلیغات کلیکی، میزان درآمد با تعداد کلیک گرفته شده محاسبه می‌شود که این تعداد به نوع تبلیغ و طراحی آن و محصولی که تبلیغ می‌شود ارتباط زیادی دارد، اما در رپورتاژ آگهی میزان درآمد اینترنتی ، تنها به خود سایت و ویژگی‌های آن بستگی دارد. به همین دلیل با کار کردن روی وب سایت و بهینه کردن آن می‌توانید یک درآمد ثابت و رو به افزایش دائمی داشته باشید.

۳- بدون وابستگی به سایت‌های دیگر

معمولا صاحبان کانال ها و صفحات در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی مثل اینستاگرام، تلگرام، آپارات و یوتیوب همیشه نگران این خواهند بود که اتفاقی برای آن پلتفرم و یا صفحه‌شان بیفتد و منبع درآمدشان از دست برود (مثلاً فیلتر و یا بسته شوند). این افراد همیشه باید طبق قوانین پلتفرم مشغول به فعالیت باشند، اما در سایت تمام کنترل‌ها به دست صاحب سایت است و نگرانی بابت از بین رفتن آن نخواهد بود.

۴- فواید رپورتاژ آگهی برای سفارش دهنده

علاوه بر مزایای رپورتاژ آگهی برای سفارش گیرنده ، برخی مزایا برای سفارش گیرنده رپورتاژ آگهی و وبسایتش وجود دارد. در واقع با انتشار رپورتاژ آگهی توسط سایت های معتبر از نظر گوگل، رتبه سایت افزایش چشمگیری می یابد. رپورتاژ آگهی یکی از اصلی ترین روش های سئو و افزایش رتبه سایت می باشد. لذا شرکت هایی که پروژه سئو سایت را در دست می گیرند، حتما از رپورتاژ آگهی استفاده می کنند و هزینه آن را در محاسبات خود در نظر می گیرند.

کسب درآمد با رپورتاژ آگهی ، آموزش رپورتاژ آگهی ،رپورتاژ خبری ، اهمیت رپورتاژ آگهی ، ویژگی های رپورتاژ آگهی

امکان کسب درآمد با رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی در واقع، متن و لینک تبلیغاتی به سایت مرجع است ، لذا مهم ترین خوبی رپورتاژ آگهی ایجاد یک لینک دائمی برای یک سایت و یا وبلاگ است و این موضوع، از نظر گوگل امتیاز مثبت محسوب می شود. لذا با رواج رپورتاژ آگهی ، کسب درآمد از این شیوه هم مورد توجه قرار گرفته و جزو منابع کسب درآمد از اینترنت محسوب می شود.

اگر متخصص تولید محتوای اینترنتی هستید می توانید برای سایت ها رپورتاژ آگهی نوشته و کسب درآمد کنید. همچنین به عنوان متخصص تولید محتوا، می توانید وب سایت شخصی خود را راه اندازی کنید و با تولید محتوای جذاب و رعایت قوانین سئو به رتبه بالایی در گوگل برسید و از طریق قبول رپورتاژ آگهی کسب درآمد از اینترنت داشته باشید.

مراحل سفارش رپورتاژ آگهی

حال این سوال مطرح می شود که مراحل تبلیغاتی رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری به چه شکل است؟ برای انجام تبلیغ رپورتاژ آگهی شش مرحله زیر را باید طی کنید:

۱- مقاله و محتوای ارزشمند تولید کنید.

۲- در صورت امکان از عکس های با کیفیت برای جذاب شدن محتوا استفاده کنید.

۳- در متن محتوا به چند مقاله باکیفیت و مشابه سایت خود اشاره کنید.

۴- به این مقالات با کیفیت لینک (معمولاً بین ۳ تا حداکثر ۴ لینک) دهید.

۵- محتوای خود را به سایت‌های پربازدید و رتبه بالا دهید.

۶- سایت های پربازدید در ازای دریافت پول ، محتوا را منتشر می کنند.

تعرفه و هزینه رپورتاژ آگهی با توجه به میزان اعتبار سایت ( قدمت سایت و دامنه آن، رتبه آن سایت از نظر سایت های  گوگل و ماز ) متفاوت است. سایت ها  با توجه به اعتباری که دارند حدودا از ۳۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان ، بابت قرار دادن هر آگهی تبلیغی رپورتاژ هزینه دریافت می کنند که البته هر سال با توجه به تورم افزایش می یابد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  روش های کسب درآمد از سایت محتوایی

فرآیند کسب درآمد با رپورتاژ آگهی

در بالا به مراحل سفارش تبلیغات رپورتاژ آگهی اشاره شد و در این قسمت مراحل کسب درآمد با رپورتاژ آگهی و یا رسیدن به یک درآمد اینترنتی خوب و همیشگی از طریق انتشار رپورتاژ پرداخته می‌شود. به طور کلی می‌توان مراحل کسب درآمد با رپورتاژ آگهی را در چهار قسمت یا فرایند خلاصه کرد:

۱- راه‌اندازی وب سایت محتوایی

اولین قدم برای رسیدن به کسب درآمد اینترنتی از طریق رپرتاژ خبری ، راه اندازی وب سایت است. اگر نحوه ساختن یک وب سایت اطلاعاتی را نمی دانید، لازم نیست نگران شوید. امروزه با وجود سیستم‌های آماده مدیریت محتوا مانند وردپرس می‌توانید به راحتی و بدون دانش برنامه‌نویسی، یک سایت مجهز راه‌اندازی کنید.

توجه کنید که چون قرار است در این سایت محتوا منتشر شود، باید از قالب‌های محتوایی مانند قالب خبری یا مجله‌ای استفاده کنید. نمونه این نوع قالب سایت ، در همین سایت پول یابی استفاده شده است.

۲- تولید محتوای باکیفیت و کاربردی

یکی از نکات کلیدی در رپورتاژ آگهی و شاید مهم‌ترین و سخت‌ترین مرحله کسب درآمد با رپورتاژ آگهی ، همین قسمت تولید محتواهای با ارزش و باکیفیت باشد. برای اینکه سایت مورد توجه کسب و کارها قرار بگیرد، در ابتدا باید بتواند توجه مخاطبان اینترنتی را جلب کند. برای این کار، سایت باید دارای محتوای به‌روز ، کاربردی ، تخصصی و غیر تکراری باشد تا برای مخاطبان جذاب و مفید باشد.

در مرحله دوم باید در موضوعی که تخصص و علاقه دارید شروع به تولید محتوا کنید و آن‌ها را با یک برنامه منظم و حساب شده درون سایت خود منتشر کنید. محتوای سایت عموما متنی بوده اما می‌توانید درون آن از دیگر انواع محتواها مانند ویدیو ، عکس و… هم استفاده کنید. بعد از اینکه تعداد محتوای مناسبی در سایت قرار گرفت و همچنین برنامه محتواهای آینده سایت نیز مشخص شد سراغ مرحله سوم بروید.

۳- سئو و افزایش بازدید سایت

سایت باید مورد توجه بازدیدکننده‌ها قرار گرفته و ترافیک مناسبی داشته باشد. از بهترین روش‌ها که به صورت رایگان می‌توانید بازدیدکننده سایت خود را افزایش دهید، گرفتن ورودی از موتورهای جستجو به ویژه گوگل است. برای این کار باید سایت خود را با انجام سئو برای گوگل بهینه کنید تا سایت در رتبه‌بندی گوگل بالا رفته و بازدید آن زیاد شود.

فرایند بهینه سازی سایت ممکن است زمان زیادی طول بکشد اما اگر سایت دارای یک برنامه دقیق و عملی برای سئو باشد، می‌تواند به یک بازدید ثابت و بالا رسیده و به یک موتور کسب درآمد اینترنتی همیشگی تبدیل شود.

۴- گرفتن تبلیغات رپورتاژ و کسب درآمد اینترنتی

بعد از رسیدن سایت به بازدید و اعتبار بالا، نوبت مرحله آخر یعنی کسب درآمد از اینترنت می‌رسد. می‌توانید با ثبت‌نام سایت خود در سایت‌های واسطه‌ای رپورتاژ، آمادگی خود را برای انتشار این نوع محتوا اعلام کنید. این سایت‌ها متن رپورتاژ کسب و کارها را به شما داده و تنها کاری که باید انجام دهید، منتشر کردن آن در سایت خودتان و دریافت هزینه است.

هر چه اعتبار سایت بالاتر رود، می‌توانید هزینه بیشتری از هر رپورتاژ آگهی دریافت کنید و به درآمدهای بالاتری برسید.

معیارهای انتخاب میزبان تبلیغات رپورتاژ آگهی

کسب و کارهایی که به انتشار رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری علاقه دارند برای انتخاب سایت منتشرکننده رپورتاژ، معیارهای مختلفی را در نظر می‌گیرند. به همین دلیل به عنوان صاحب سایت محتوایی که هدف کسب درآمد با رپورتاژ آگهی است، اگر می‌خواهید سفارش‌های بیشتر و البته با رقم بالاتری بگیرید، باید معیارهای زیر را برای سایت خود محاسبه کنید و سعی در بهبود آنها داشته باشید. مهم ترین معیارها برای انتخاب سایت جهت تبلیغ رپورتاژ آگهی عبارتند از:

۱- بالا بودن رتبه الکسا

یکی از معیارهای مهم کسب و کارها برای انتخاب سایت محتوایی، رتبه سایت در الکسا است. اگرچه این معیار زیاد دقیق نیست اما در ایران از آن استفاده زیادی می‌شود. لذا باید تلاش کنید رتبه الکسا سایتتان بهبود پیدا کند.

۲- قدرت بالای دامنه و صفحه

مهم‌ترین فاکتور و معیار یک سایت برای گرفتن رپورتاژ، DA (اعتبار دامنه) و PA (اعتبار صفحه) است. این دو سنجه، عددی بین یک تا صد هستند که می‌توانید مقدار آن‌ها را از سایت موز MOZ برای سایتتان محاسبه کنید و برای بالا بردن آن تلاش کنید.

۳- موضوع و محتوای سایت

سایت‌های عمومی مانند سایت تفریحی یا خبری شاید بیشتر مورد استقبال کسب و کارها قرار بگیرند اما مدیریت و نگهداری این نوع سایت‌ها بسیار سخت بوده و احتیاج به یک تیم بزرگ جهت همکاری دارد. سایت‌های با موضوع تخصصی مثل همین سایت پول یابی با موضوع کسب درآمد اینترنتی، مدیریت آسان‌تری دارند و به دلیل داشتن مخاطبین خاص، بهترین گزینه برای کسب و کارهای مدنظرشان هستند.

۴- سایر معیارهای بازاریابی سایت

سایت‌هایی مانند الکسا و MOZ اطلاعات دیگری از سایت را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهند. معیارهایی مانند میزان ورودی از موتورهای جستجو، نرخ پرش سایت، میانگین ماندن کاربران در سایت و تعداد بک لینک های سایت از این معیارها هستند. به عنوان صاحب سایت محتوایی باید ماهیت و کارکرد این معیارها را یاد گرفته و سپس با بازاریابی منسجم و قوی روی سایتتان، آن‌ها را بهبود ببخشید.

نکات عمومی مرتبط با انتشار رپورتاژ

چند نکته ساده ولی کلیدی در مورد خود رپورتاژ برای کسب و کارهای اینترنتی مهم است که باید مورد توجه صاحبان برندها و سفارش دهندگان تبلیغات رپورتاژ آگهی قرار گیرد. برخی از این نکات کلیدی عبارتند از :

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از اینترنت با عکاسی

۱- رپورتاژ‌ها باید به صورت دائمی در سایت قرار بگیرد و پاک نشود.

۲- بهتر است محدودیتی در تعداد کلمه رپورتاژ در نظر گرفته نشود تا دست نویسنده متن باز باشد.

۳- حداقل اجازه قرار دادن سه لینک از نوع فالو در متن را داشته باشد.

۴- بعد از انتشار رپورتاژ ، در صفحه اول سایت قرار گیرد تا مورد توجه مخاطبین قرار گیرد.

نکات مهم در نوشتن رپورتاژ آگهی

برای تاثیرگذاری بیشتر ، موارد زیر جهت سفارش تبلیغ رپورتاژ آگهی توصیه می شود:

۱- نداشتن جهت گیری مستقیم

در تهیه یک رپورتاژ آگهی ، خبر تهیه شده نباید بصورت مستقیم به تبلیغات شما جهت گیری داشته باشد . بهترین رپورتاژ , رپورتاژی است که بصورت غیر مستقیم هدف تبلیغاتی شما را به مشتری و یا کاربر برساند . پس با نگارش یک رپورتاژ آگهی با متن تبلیغاتی غیر مستقیم یک گام به انتشار رپورتاژ موفق پیش رفته اید .

در رپورتاژ نوشته شده سعی کنید نکته های کلیدی و آموزشی و مفیدی را در اختیار کاربر در حیطه کاری خود قرار دهید. این موضوع موجب خواهد شد که مشتری یا کاربری که خبر شما را مطالعه می نماید خبرتان را به عنوان یک مطلب مفید تلقی کند، و این موضوع، موجب می شود تا کسب و کارتان در ذهن کاربر ماندگار شود.

۲- داشتن عنوان یا تیتر جذاب

دومین گام برای داشتن یک رپورتاژ آگهی موفق , نوشتن یک تیتر جذاب و کاربرپسند است . تمامی روزنامه ها و خبرگزاری ها برای داشتن یک خبر جذاب از شورای تیتر استفاده می کنند . پس شما این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن تیتر جذاب و زیبا موجب جذب کاربران زیادی برای مطالعه خبر شما خواهد شد .

۳- داشتن تبلیغ مخفی و بارز در آگهی

سومین گام در نوشتن یک رپورتاژ آگهی موفق ، داشتن تبلیغی مخفی و بارز در خبر آگهی است . همیشه برای نوشتن یک رپورتاژ موفق این نکته را در نظر بگیرید که تبلیغ باید بصورت زیرکانه و مخفی در رپورتاژ مطرح شود . پس بصورت زیرکانه و مخفی با قرار دادن لینک یا نام مجموعه خود در رپورتاژ سعی کنید خود را به مشتری به عنوان منبع این خبر و مطلب مفید معرفی کنید.

۴- انتخاب آگاهانه سایت پذیرنده رپورتاژ آگهی

تنها در صورتی رتبه سایت در گوگل بالا می رود که، سایت انتشار دهنده آگهی از قدمت و اعتبار بالایی برخوردار باشد. بنابراین محتوای خود را در سایت هایی قرار دهید که به تولید محتوای باکیفیت می پردازند و رتبه الکسای بالایی دارند.

برای بررسی اعتبار سایت می توانید از سایت ماز moz هم استفاده کنید تا اطلاعات خوب و کاربردی در زمینه اعتبار صفحات سایت پذیرنده کسب کنید. بهتر است محتوای سایت پذیرنده با محتوای شما مرتبط باشد، چون مخاطبان آنها به شیوه نوشتاری آنها عادت دارند.

۵- تولید محتوای باکیفیت برای رپورتاژ آگهی

متن رپورتاژ آگهی باید باکیفیت و ارزشمند باشد و با محتوای سایت پذیرنده هماهنگ باشد. از آنجا که مخاطبان سایت پذیرنده آگهی به یک محتوای مشخص عادت دارند، بهتر است در نوشتن متن آگهی دقت کنید تا محتوای تولیدی برای مخاطبان آن سایت جذاب باشد. محتوای رپورتاژ خود را برای دادن اطلاعات کامل به مخاطبان تهیه کنید. خوانندگان باید از مطالعه آن به نتیجه ای برسند و برایشان مفید باشد.

همان طور که در بالا تاکید شد، عنوان رپورتاژ را با دقت انتخاب کنید تا احتمال کلیک کردن و خوانده شدن آن افزایش پیدا کند. بهترین عنوان ها آنهایی هستند که کنجکاوی ایجاد می کنند یا پاسخ به یک سؤال مهم برای مخاطبان است. لینک های داخلی متن را با عنوان های جذاب انتخاب کنید تا بتوانید مخاطبان را به سمت سایت خودتان هدایت کنید. در محتوای خود از عکس های باکیفیت و انحصاری استفاده کنید تا به جذابیت و انتقال مفهوم متن کمک کند.

۶- شناخت مخاطب هدف

همه کسب و کارهای اینترنتی مخاطب هدف مشخصی دارند. آنها با توجه به نیاز و علاقه مخاطبان خود محتوا تولید می کنند. بنابراین شناخت مخاطب و نیازهای آنان راز موفقیت یک محتوا و رپورتاژ آگهی است. پاراگراف اول یک رپورتاژ از اهمیت بسیاری برخوردار است که می تواند موجب شود مخاطبان را جذب کند یا به سرعت از ادامه خواندن آن منصرف شوند. پس شیوه نگارش چند خط اول رپورتاژ آگهی بسیار مهم است.

۷- تعداد محدود لینک های داخل متن

از لینک های کمی داخل متن آگهی خود استفاده کنید. هر چقدر از لینک‌های داخلی کمتری استفاده کنید ارزش آن آگهی بالاتر می رود. با توجه به حجم محتوا بین ۳ تا ۴ لینک بیشتر توصیه نمی شود.

۸- تبدیل رپورتاژ آگهی به یک برنامه مستمر

از نظر اعتبار رپورتاژ آگهی تبلیغ برتر اینترنتی محسوب می شود لذا سعی کنید در هر ماه یک رپورتاژ آگهی داشته باشید، نه اینکه ۱۰ رپورتاژ را در ۱۰ روز متوالی انتشار دهید و بعد دست از کار بکشید.

نمونه ای از رپورتاژ آگهی :

رپورتاژ آگهی : راز پولدار و ثروتمند شدن یک شبه : نمی دانم شما هم در اینترنت جستجو  کردید و یا خوانده اید که با مطالعه یک مقاله و یا انجام فلان کار در کمتر از یک ماه مولتی میلیونر و تا یک سال یک میلیادر واقعی خواهید شد ؟ به نظرتان این اتفاق می تواند واقعی باشد ؟ اگر واقعا اینطور بود که الان همه مشنگ ها و قشنگ ها میلیاردر بودند راز پولدار و ثروتمند شدن در …. ادامه متن

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

28 دیدگاه

    • سایت پول یابی

      سلام و تشکر از لطفتان. خوشحالیم که مقالات تخصصی سایت پول یابی در موضوعات کسب درآمد اینترنتی مورد قبول و رضایت شما دوست عزیز قرار گرفت.
      در پناه حق ،

  1. با تشکر از اطلاعاتتون در مورد رپورتاژ ها

    • سایت پول یابی

      سلام و ممنون از لطف و محبتتان . هدف ما هم ارائه خدمات رایگان با مقالات علمی و تخصصی در باره کسب و کار اینترنتی، کنکور و یافتن شغل می باشد .
      تندرست و سلامت باشید ، مدیریت سایت پول یابی

  2. تحریک مغناطیسی مغز tms

    سلام ممنون از خدمات بسیار خوبتون دوست عزیز بازدید از سایت شما برام سعادتی بود

    • سایت پول یابی

      سلام . سایت پول یابی با هدف آموزش کسب درآمد از اینترنت، قبولی در کنکور و یافتن شغل مناسب و استخدامی ایجاد شده است خوشحالیم که مقالات این سایت مورد توجه شما قرار گرفته است.
      شاد و تندرست باشید.

  3. اطلاعات مفیدی به اشتراک گذاشتین مطالب بسیار جامع و کاربردی است

    • سایت پول یابی

      سلام . تشکر از بیان نظرتان . هدف ما هم ارائه مطالب و اطلاعات تخصصی و علمی در زمینه کسب درآمد از اینترنت، کنکور و دانشگاه و استخدام و کاریابی می باشد. خوشحالیم که مورد پسند و استفاده شما قرار گرفت.
      شاد باشید.

  4. تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید

    • سایت پول یابی

      سلام . ممنونم . هدف ما هم ارائه خدمات علمی کسب درآمد از اینترنت به نحو احسن می باشد امیدوارم با ارائه دیدگاه و استفاده از نظراتتان در این موفق باشیم .
      شاد باشید

  5. ویزای استرالیا

    سلام،خسته نباشین واقعا مطالب خوب و جذابی درج میکنین

    • سایت پول یابی

      سلام
      ممنون از لطف و محبتتان. خوشحالیم که مطالب سایت پول یابی در زمینه کسب درآمد از اینترنت و نیز استخدام و کنکور مورد پسند شما قرار گرفته است
      شاد باشید

  6. سایت های فریلنسری

    سلام
    واقعا عالی بود خیلی کمکم کرد برای رپورتاژ

  7. مطلب بسیار مفیدی بود، تحریک شدم رپورتاژ برای سایتم بزنم

  8. ممنون از مطالب خوبی که درباره شیوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی توی سایت قرار دادید
    راههای کسب درامد از اینترنت متنوع است و به نظرم امروزه کسب پول از طریق بک لینک و رپورتاژ آگهی به دلیل داشتن طرفداران زیاد ، خیلی پولساز است

  9. سلام
    به شخصه به شیوه کسب درآمد از رپورتاژ آگهی به عنوان منبع اصلی کسب درآمد اینترنتی اعتقاد ندارم اگرچه افراد زیادی از این طریق پول در می آورند اما من ایجاد فروشگاه و یا فروش کالا و خدمات را بهتر می دانم چون مستمر و پایدارتر است ولی می توان به کسب پول از طریق رپرتاژ آگهی به عنوان یک مکمل و درآمد جانبی نگاه کرد

  10. سفارش رپورتاژ آگهی

    سلام سایت خیلی خوبی دارید
    مقاله شیوه کسب درآمد از طریق رپورتاژ آگهی هم خواندنی و مفید بود

  11. در حوزه آموزش کسب درآمد اینترنتی از رپرتاژ آگهی و لینک سازی مقاله بسیار مفید و جالبی است

  12. سفارش رپورتاژ آگهی

    سالهاست که در زمینه بک لینک و لینک سازی و به ویژه رپورتاژ آگهی فعالیت می کنم . با اینکه در سال های اخیر کمی از اهمیت لینک سازی از طرف گوگل کم شده ولی باز یک روش ارزشمند برای رشد می باشد رپورتاژ آگهی به دلیل تاثیرگذاری خوبش همچنان منبع خوبی برای کسب درآمد از اینترنت می باشد به شرطی که درست استفاده شود

  13. متخصص سفارش رپورتاژ آگهی

    من از سایت های زیادی در زمینه کسب درآمد از اینترنت و چگونگی درآمدزایی از رپورتاژ آگهی بازدید کردم و آنها رو خواندم به نظرم این مقاله وبتان واقعا خواندنی و شگفت انگیز است

  14. اونطوری که من متوجه شدم درآمد وب سایت ها از رپورتاژ خیلی بیشتر از آگهی های بنریه

    • سایت پول یابی

      سلام
      به دلیل تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی بسیاری از سایت ها و کسب و کارهای ینترنتی به این نوع تبلیغات اینترنتی برای سئو و افزایش بازدید روی آوردند .برای همین است که امروز برخی از سایت ها ، کسب درآمد اینترنتی شان بیشتر از رپورتاژ می باشد تا تبلیغات بنری .

  15. مقاله بسیار زیبا و کاربردی درباره کسب پول از طریق رپورتاژ آگهی نوشته اید واقعا هم امروزه بسیاری از کسب درآمد اینترنتی با سفارش رپورتاژ انجام می شود و این کسب و کار اینترنتی پولساز و پرطرفدار می باشه

  16. سلام . می‌دانم که این موضوع و سوال به نوعی خارج از مطلب کسب درآمد از طریق رپورتاژ آگهی این مقاله است، اما می‌خواستم بدانم که از کجا می‌توانم یک پلاگین کپچا برای فرم نظر خود دریافت کنم؟
    من از همان پلتفرم وبلاگ شما استفاده می کنم و در پیدا کردن آن مشکل دارم؟
    خیلی ممنون!

    • سایت پول یابی

      افزونه کپچا Captcha ، ابزار قدرتمند و امنیتی وردپرس است که به سادگی به کمک آن می توانید یک کد امنیتی کپچا برای بخش های مختلف وب سایت ایجاد کنید. این امکان وجود داردکه افزونه Captcha را در بخش های مختلف وب سایت از جمله: فرم تماس با ما، صفحه عضویت کاربر و… قرار دهید تا از ورود غیر انسان و هرزنامه به سایت خودتان جلوگیری نمائید.
      انواع پولی و رایگان آن وجود دارد که از طریق مخزن وردپرس می توانید جستجو کنید . تنوع افزونه کپچا به اندازه است که وبمستران می توانند با توجه به اهمیت و علاقه خودشان یکی یا چند تا را انتخاب کنند . مثلا به نظرم بهترین افزونه برای دیدگا های اسپم افزونه اکسیمت است .
      در پناه حق

  17. خریدار فالوور

    سلام من بیشتر در زمینه خرید و فروش فالوور در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنم ولی مطمئنا این مقاله سایتتون رو که می خواندم اطلاعات بسیار خوبی در اختیارم قرار داده ضمن اینکه دیدم رو نسبت به رپورتاژ آگهی هم تغییر داد و بهتره که مدتی را صرف یادگیری بیشتر یا درک بهتر لینک سازی و رپورتاژ آگهی کنم چون واقعا پولساز و تاثیرگذار هستند
    با تشکر از اطلاعات عالی که دادید من در جستجوی این نوع اطلاعات برای افزایش معلومات خودم بودم

  18. خیلی جامع و دقیق بود کمکون کرد در زمینه رپورتاز

  19. عالی بود تشکر از نوشته زیبای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.