کسب درآمد با زیرمجموعه گیری

کسب درآمد با زیرمجموعه گیری یا رفرال

کسب درآمد با زیرمجموعه گیری یا رفرال یکی از شیوه های سوددهی و درآمدزایی از طریق سایتهای مختلف اینترنتی هست. در این شیوه کسب درآمد از اینترنت، کاربر تلاش می کند تا با جذب افراد به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم کسب درآمد کند. البته نباید این سیستم را با زیرمجموعه گیری سایت های هرمی که نوعی کلاهبرداری هست اشتباه گرفت.

تعریف کسب درآمد با زیرمجموعه گیری

در سیستم کسب درآمد، زیرمجموعه به افرادی گفته می شود که توسط کسی که به طور مثال در سایت پول یابی دعوت شده اند عضو می شوند و زیرمجموعه گیری به کل این فرآیند و … که توسط عضو اول سایت پول یابی صورت گرفته، گفته می شود. در اول دعوت کننده این فرد هر کسی یا گروهی که باشند زیرمجموعه او محسوب می شوند.

شیوه کسب درامد با زیرمجموعه گیری

عده ای تصور می کنند که اگر زیرمجموعه فردی دیگر شوند درامد انها کم می شود درحالی که بر خلاف تصور این افراد با زیرمجموعه شدن هیچ درآمدی کم نمی شود و در واقع هیچ تفاوتی برای کسی که زیرمجموعه شده و کسی که نشده اتفاق نمی افتد و نه درآمد زیاد می شود و نه کم .

فقط کسی که زیرمجموعه ها را به سایت مورد نظر معرفی کرده کمی درآمد اضافی کسب می کند و این درآمد را از خود سایت می گیرد و نه از فعالیت کاربران زیرمجموعه. در واقع به ازای معرفی هر زیرمجموعه بسته به شبکه تبلیغاتی (سایت مورد نظر) درصدی به صاحب زیرمجموعه ها تعلق می گیرد. مثلا یک سایت سه درصد و ممکن است سایت دیگر پنج درصد بدهد

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از مشاوره آنلاین

به طور مثال در سایت poolyabi شما به ازای معرفی یک زیرمجموعه ۵ درصد درآمد زیرمجموعه را بدست می آورید (تکرار می کنم این ۵ درصد از درآمد زیرمجموعه کم نمی شود فقط به صاحب زیرمجموعه اضافه می شود).

مثلا اگه یک زیرمجموعه شما  ۱۰۰ دلار کسب درآمد کند و  شما بدون هیچکاری ۵ دلار دریافت می کنید و اگر زیرمجموعه هاتان ۱۰ نفر باشند و مثلا از این تعداد ۵ نفر درآمدشون به ۱۰۰ دلار برسه شما ۲۵ دلار دریافت می کنین بدون هیچ کاری .باز هم می گویم  این ۲۵ دلار را خود سایت می دهد و از زیرمجموعه چیزی کم نمی شود.

انواع زیرمجموعه

دو نوع زیر مجموعه به طور کلی در سایت های کسب درآمد به ویژه کسب درامد کلیکی داریم:
۱- زیر مجموعه اجاره ای که به آن  Rented referral می گویند
۲- زیرمجموعه مستقیم که به آن  Direct referral می گویند
زیرمجموعه اجاره ای:
زیر مجموعه اجاره ای را از سایتهای پی تی سی میتوانید به صورت دوره ای اجاره کنید و هر ماه مبلغی برای اجاره آنها پرداخت کنید. مثلا یک زیر مجموعه را اجاره میدهند هر ماه ۰٫۲ دلار و این زیرمجموعه ممکن است ۰٫۳ برای شما کار کند و بعد از کم کردن اجاره ۰٫۱ برای شما میماند ، که این سود زیادی ندارد و اصلا به صرفه نیست
 این زیرمجموعه های اجاره ای در واقع افرادی مثل من و شما هستند که مستقیم در آن سایت عضو شده اند و سایت اینها را اجاره می دهد.
زیر مجموعه مستقیم:
زیر مجموعه مستقیم در واقع کسی هست که خود شما به اون سایت معرفی می کنی و شما را به عنوان معرف در سایت ثبت کرده است. وقتی شما در سایتهای کلیکی و یا هر سایت دیگری کسب درآمد عضو می شوید ، سایت یک لینک به شما می دهد که در قسمت حسابتون هست . و این لینک را به هر کسی که بدهید و آن فرد رویش کلیک کند و در آن سایت پی تی سی و یا هر سایت دیگر  عضو بشود، مستقیم  زیر مجموعه شما می شود.
ادامه دارد …

مطلب پیشنهادی

چگونه با دیدن تبلیغ پول در بیاریم ، مشاهده تبلیغات اینترنتی ، کسب پول در ازای کلیک

راههای کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی

افرادی زیادی هنوز وجود دارند که راههای کسب درآمد اینترنتی برایشان جای سوال است . …

یک دیدگاه

  1. کسب درآمد با گرفتن زیرمجموعه در اینترنت
    شاد و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.