رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری در سالهای اخیر به دنبال تغییرات شگرف در رتبه بندی و تبلیغات سایت توسط گوگل مطرح شده است . قبل از تعریف رپورتاژ آگهی این نکته را متذکر شوم  که توجه به رپورتاژ آگهی به اندازه ای بالاست که بسیار از شرکتها و سایتها اساس تبلیغات خود را بر روی آن متمرکز کردند و کسب درآمد از اینترنت خود را بر گرفتن این نوع سفارش تبلیغاتی متمرکز کردند.

اگرچه درباره رپورتاژ آگهی و خبری تعاریف مختلفی ارائه می شود و عده ای آن را بک لینک دائمی و قوی می دانند ولی در معنای لغوی و علم رسانه در حقیقت رپورتاژ، تبلیغ یک محصول یا خدمات در حین ارائه یک گزارش یک برنامه می باشد یا به عبارتی یک برنامه یا یک گزارش را کاملاً در جهت تبلیغ و با اهداف تبلیغاتی بسازیم در حالی که عنوان و نوع مطرح کردن آن غیر از این نشان دهد.

روند رشد رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

جهت اطلاع عرض کنم که این رپورتاژ (رپرتاژ آگهی) ها تا جایی پیش رفت که برخی از دولت ها تصمیم گرفتند برای بهینه کردن و نظارت ، قوانینی را وضع نمایند تا در رسانه ها به صراحت مشخص گردد محتوای که ارائه می شود تبلیغ می باشد.

اگرچه رپورتاژ آگهی هایی که در سایت های بزرگ اکران می شود معمولاً همین هدف را دنبال می کند و به منظور تبلیغ و یا برند سازی می باشد اما روند و هدف از ارائه رپورتاژ آگهی (رپرتاژ) به سمت و سویی دیگر سوق داده شده است

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  لیست سایت های اشتراک ویدیو برای لینک سازی

رپورتاژ آگهی , رپرتاژ خبری , تبلیغ اینترنتی رپرتاژ

از آنجایی که موتور جستجو ها دریچه ورود و هدایت کاربران در اینترنت می باشد قرار گرفتن در رتبه‌های ابتدایی نتیجه جستجو ها تضمین کننده بازدید و فروش کالاها و ارائه خدمات برای سایت ها می باشد که البته این نوع بازدیدکننده برای ما رایگان می باشد یعنی بدون صرف هزینه کاربر و بازیدکنندگان جذب کرده ایم.

این بود که سایت ها برای دستیابی به نتیجه های اول گوگل شروع به تلاش کرده و رقابت بین آنها شروع شد.

تاثیر رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری در افزایش رتبه در گوگل

قبل از آنکه درباره رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری و تاثیر آن بگویم در گذشته نه چندان دور، یکی از پارامتر هایی که وجود داشت بک لینک سایت ها با عنوان کلمه کلیدی های محبوب بود ، البته در دورانی نتیجه های مطلوبی را شامل سایت ها کرد. و اما به مرور این بک لینک ها که حاوی کلمات کلیدی بودند و برای مدت زمان محدودی قرار می گرفتند از سوی گوگل اعتبارش کم و یا از دست رفت.

در طی سالها همزمان با کاربران اینترنتی ، موتور جستجو ها(خصوصا گوگل) بسیار هوشمندتر شده اند و نسبت به بک لینک ها که رشد بالایی داشتند عکس العمل نشان دادند در یک مرحله اعلام کردند که سایت هایی که بک لینک خریداری می کنند جریمه خواهند شد و از نتایج ابتدایی حذف و به رده های پایین تر سقوط خواهند کرد.

با کم شدن اعتبار بک لینک، متخصصان سئو و وب سایت ها به راهکارهای رسیدند که بجای خرید بک لینک از رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری به جای خرید بک لینک زمان دار استفاده کنند. اما از آنجایی که گوگل همیشه با گذشت زمان هوشمندتر می شود بعد از مدتی به مرحله ای رسید که رپورتاژها را شناسایی کرده و اثر آنها را از بین برد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بک لینک قوی

توصیه پایانی درباره رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

در تمام زمینه از جمله در موضوع رپورتاژ آگهی باید جانب اعتدال و میانه روی را رعایت کرد. گوگل همیشه به این مساله تاکید داشت که اجازه بدهید لینک بصورت طبیعی پخش شود. پس باید رپورتاژ را طوری ارائه دهید که رشد لینک های ما طبیعی جلوه داده شود. در صورت زیاده روی و یا نمایش غیر طبیعی گوگل عکس العمل نشان داده مجدد تاثیرش کم خواهد شد.

مقالات دیگر درباره رپورتاژ آگهی:

بک لینک قوی

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

کسب درآمد با رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی تبلیغ برتر اینترنتی

اهمیت رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.