اشتباهات در رپورتاژ آگهی

اشتباهات در رپورتاژ آگهی

اشتباهات در رپورتاژ آگهی موجب کاستن تاثیرگذاری تبلیغات اینترنت و سفارش بک لینک دائمی (رپورتاژ آگهی) در رشد سایت می شود. عده ای از مدیران سایت ها با اشتباهات در رپورتاژ آگهی نه تنها موجب بالا نرفتن رتبه سایت و کلمات کلیدی در موتورهای جستجو به ویژه گوگل می شوند بلکه گاهی نتیجه معکوس گرفته و گوگل این سایت ها را پنالتی یا مجازات کرده است.

مهمترین اشتباهات در رپورتاژ آگهی عبارتند از:

۱ – زمان ارائه رپورتاژ آگهی

یکی از اشتباهات در رپورتاژ آگهی عجله زیاد در کار هست گویا یک شبه می خواهیم ره صد ساله را طی کنیم و این در عمل مشکل ایجاد می کند. گاها پیش می آید که ما برای گرفتن نتیجه در کمترین زمان خیلی عجولانه تعداد زیادی رپورتاژ را در سایت های مختلف منتشر می کنیم. ممکن است این رپورتاژ ها که در جهت گرفتن بک لینک منتشر کرده اید در یک زمان کوتاه نتیجه بسیار شگفت انگیزی برای شما رقم بزند اما به احتمال خیلی زیاد این خوشی دوام چندانی نخواهد داشت و هزینه ای که برای گرفتن این رپورتاژ صرف کرده اید منجر به پنالتی شدن و حذف شدن به یکباره شما از نتایج گوگل شود.

حال تصور کنید قبل از اینکه شروع به گرفتن رپورتاژ آگهی کنید رتبه شما در نتیجه گوگل ۸ یا ۹ بود و حالا با این حرکت انتحاری نه تنها به جایگاه اول صعود نکرده اید بلکه از نتایج حذف شده اید.

۲ – یکی از اشتباهات در رپورتاژ آگهی ایجاد متن و محتوای تکراری است

یکی از اشتباهات رایج،  ارائه رپورتاژ متن تکراری و همسان درتمامی سایت های منتشر کننده می باشد.خوب می دانید که متن های تکراری به عنوان کپی شناسایی شده و اثر بازدهی خود را از دست می دهند. شاید دلیل اصلی این اشتباه ما عجله زیاد در انتشار متن در سطح وسیعی باشد و یا حوصله نوشتن متن های مجزا و منحصر به فرد و تک را نداریم.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مزایای رپورتاژ آگهی

به هر دلیلی که باشد متن های مشابه و تکراری در سایتهای مختلف از نظر گوگل ، مشمول کپی بوده و گوگل به انها زیاد اهمیت نمی دهد لذا نه تنها بازدهی نداشته نتیجه معکوس می دهد.

۳-گرفتن پکیج برای رپورتاژ:

یکی از اشتباهات در رپورتاژ آگهی گرفتن پکیچ است . اگر دقت کنید کسانی که برای ارائه رپورتاژ پکیج ارائه می دهند در حقیقت ۲ مورد قبلی که پیشتر بیان شد را اجرا می کنند پس تا می توانید حوصله به خرج دهید و از گرفتن پکیج و انتشار یکباره چندین رپورتاژ آگهی خودداری کنید.

در انتشار رپورتاژ آگهی عجله نکید هر متن را با محتوای خوب و تخصصی و جذاب آماده کنید و به مرور در سایت های قوی و پربازدید منتشر کنید .

 

مطالب آموزشی درباره رپورتاژ آگهی:

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

بک لینک قوی

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

کسب درآمد با رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی تبلیغ برتر اینترنتی

اهمیت رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.