نکات کلیدی در رپورتاژ آگهی

نکات کلیدی در رپورتاژ آگهی

نکات کلیدی در رپورتاژ آگهی و رعایت آنها موجب تاثیر گذاری بیشتر تبلیغات و برگشت سرمایه می شود. این نکات کلیدی در رپورتاژ آگهی حاصل سالها تجربه و کاملا کاربردی می باشد . اگر هدفه اصلی و نهایی از رپورتاژ آگهی، رشد سایت در موتورهای جستجو  و یا فروش محصول و خدمات به مشتریان است باید اصول پیشنهادی در رپورتاژ آگهی را کامل اجرا کرد تا نتیجه مطلوب حاصل گردد. در صورت عدم اجرا، ممکن است که گوگل این سایت ها را پنالتی یا مجازات کرده و نتیجه معکوس شود کلی هزینه کنید و ثمری نداشته باشد.

نکات کلیدی در رپورتاژ آگهی جهت بازدهی مناسب عبارتند از:

۱ – نگارش محتوای یکتا و متن های غیر تکراری

نوشتن متن ها باید بهینه شده ، جذاب ، یکتا و غیر تکراری باشد. سعی کنید مطالبی که در سایت های مختلفی جهت انتشار ارایه می کند و رپورتاژهایی در جهت بک لینک قوی و دائمی منتشر می کنید همه با یکدیگر متفاوت باشد و متن ها در هیچ جایی قبلا منتشر نشده باشد.

این کار موجب می شود که اعتبار مطلب شما بالا رفته و لینک هایی که از این رپورتاژ به شما رائه می گردد دارای اعتبار بیشتری خواهد بود. هر چه متن منحصر به فرد، جذاب و غیر تکراری باشد تاثیرش بیشتر است.

۲ – انتشار در سایت های هم موضوع و نزدیک :

شما برای خرید دارو هرگز به ابزار یراق سر نمی زنید و یا برای گرفتن پنجری ماشین به سوپر مارکتی نمی روید چون هیچ سنخیتی با هم ندارند . انتشار متن و محتوا در اینترنت هم اینگونه هست هر چه متن شما به موضوع  و محتوای سایت میزبان نزدیک باشد تاثیرش بیشتر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اشتباهات در رپورتاژ آگهی

چه دلیلی می تواند وجود داشته باشد که شما وقتی یک فروشگاه پوشاک هستید و از یک سایت تکنولوژی بک لینک می گیرید گوگل به شما امتیاز بالایی ارائه دهد.

اگر بخواهیم مثال قابل لمس بزنیم می توانیم بگویم فرض کنید شما یک تکنسین برق هستید و درباره شما تحقیق و پرس و جو می کنند؛ حال تاییدی که یک تکنسین برق دیگر درباره شما می دهد با ارزش تر است یا فرض مثال یک دنداپزشک ؟

واضح و روشن است که تاییده همکار شما با ارزش تر است ؛ پس سعی کنید که رپورتاژهای خود را در سایت هایی منتشر کنید که مطالبی مشابه به مطالب شما دارند.

ادامه نکات کلیدی در رپورتاژ آگهی

۳ – اعتبار، سئو و قالب سایت پذیرنده رپورتاژ

هر چه سایت میزبان و پذیرنده رپورتاژ آگهی از نظر محتوا، رتبه ، سئو بالا باشد تاثیر بک لینک دائمی شما بیشتر خواهد بود.  در جریان باشید که وقتی کسی به شما لینک می دهد تاثیر دامنه ، قالب و سئو سایت و صفحه آن تاثیر غیر مستقیم در قدرت لینک ها خواهد داشت. پس به سئوی سایت منتشر کننده رپورتاژ دقت کنید و با سایت هایی که ساختار و قالب مناسبی دارند همکاری کنید.

۴ – زمان مناسب انتشار متن رپورتاژ آگهی

یکی از فاکتورهای مهم زمان مناسب و درست انتشار متن رپورتاژ آگهی در اینترنت می باشد. از حرکت های شتابنده و عجله کردن در رپورتاژ جدا خودداری کنید ، سعی کنید برنامه ریزی بلند مدت برای انتشار رپورتاژ داشته باشید و البته این عمل منظم یا تصاعدی نباشد و یا به عبارتی نظم خاصی در انتشار آن نداشته باشد .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بک لینک قوی

توجه کنید که گوگل برای اینکه متوجه پخش لینک طبیعی یا غیر طبیعی شما شود زمان آن ها مورد بررسی قرار می دهد و به محض اینکه متوجه شود تاریخ لینک ها نزدیک به هم و غیر طبیعی است شما را پنالتی و مجازات خواهد کرد.

۵ – نوشتن متن رپورتاژ بصورت سئو شده

یکی از نکات کلیدی در رپورتاژ آگهی نوشتن متن به صورت سئو شده است تا موارد فنی و بهینه سازی آن رعایت شود.توصیه می شود، زمانی که برای یک سایت رپورتاژ آگهی ارسال می کنید در قالب HTML  آنرا ارسال کنید تا بتوانید عمل سئو را پیش از انتشار روی مطلب خود انجام داده تا با بالا رفتن ارزش رپورتاژ ارزش لینک های شما نیز بالاتر برود. و در حد امکان از ارسال فایل های word  خودداری کنید ، چون زمانی که فایل word باز نشر می شود تمامی تگ ها و alt  و title  ها از بین رفته و عوض خواهد شد.

 

سایر مقالات رپورتاژ آگهی:

اشتباهات در رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

بک لینک قوی

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

کسب درآمد با رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی تبلیغ برتر اینترنتی

اهمیت رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

انتخاب دامنه مناسب برای سایت ، راهمنای انتخاب دامین ، انتخاب نام سایت ، انتخاب نام فروشگاه

انتخاب دامنه مناسب برای سایت

شاید برای برخی جای سوال باشد که انتخاب دامنه مناسب برای سایت چه ارتباطی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.