راز پولدار و ثروتمند شدن

راز پولدار و ثروتمند شدن

راز پولدار و ثروتمند شدن می تواند همه ما را در رسیدن به خوشبختی و استقلال مالی کمک کند. راستی به نظرتان راز پولدار و ثروتمند شدن چیست؟ در این متن قصد دارم در ابتدا با کمی زیاده روی راههای کسب درآمد و پول دار شدن را بگویم شاید در ابتدا موجب ناراحتی شما شود ولی خوب لازمه گاهی متفاوت عمل کنیم

راز پولدار و ثروتمند شدن یک شبه :

نمی دانم شما هم در اینترنت جستجو  کردید و یا خوانده اید که با مطالعه یک مقاله و یا انجام فلان کار در کمتر از یک ماه مولتی میلیونر و تا یک سال یک میلیادر واقعی خواهید شد ؟ به نظرتان این می تواند واقعی باشد ؟ اگر واقعا اینطور بود که الان همه مشنگ ها و قشنگ ها میلیاردر بودند راز پولدار و ثروتمند شدن در این است؟

اول همه بگم که راز پولدار شدن در خواستن و داشتن جروزه است هیچ موقع پول مفت به دست نمیاد و یا از آسمان نمی ریزه باید کار کرد تفکر افراد بیسواد و مالیخولیایی رو باید کنار گذاشت تفکر درست در درست اندیشیدن است. کاری که ما در سایت پول یابی به دنبالش هستیم و هدفمان آموزش درست کسب درآمد حقیقی و واقعی هست.

دانش راز پولدار و ثروتمند شدن

راز اصلی پولدار شدن دانش است دانش هم قطعا با مطالعه به دست می آید آمار عجیب سرانه مطالعه در ایران از افتضاح هم آن طرف تر رفته . افرادی را می شناسم که در بیست سال اخیر حتی یک کتاب را ورق نزدند و دنبال کسب درآمد میلیاردی هستند . جالبه که برای ما داستانهایی از انسانهای مخترع و ثروتمند می گویند که عاجز از فلان کار بودند ولی مشهور و ثروتمند شدند نمونه های از این حرفها در ادامه خواهد آمد که بیشتر به جوک شبیه است تا چیز دیگر:

ادیسون

در مورد این نابغه بزرگ داستانها ساختند مثلا می گفتند، ادیسون نمی توانست بند کفشش را ببنده؟یا از کلاس بیرون مینداختنش یا اینکه کودن بوده؟ و مادرش بهش داد می داد …
یقینا اینها را شنیدید و اینها سخن های بی پایه و اساس معلمان گرامی برای سرگرم کردن دانش آموزان تو کلاس در موردش حرف میزنند.
واقعیت این است که ادیسون کسی بود که زمان مطالعه اش از زمان نفس کشیدنش بیشتر بود. تمام عمرش تحقیق و مطالعه کرد.

نیوتن

در مورد این شخص گفتند شانس یارش بود سیب روی سرش گفت یک دفعه دانشمند و استاد شد و بعد پول پارو کرد و ثروتمند شد
اصلا هم اینگونه نبود نیوتن تمام عمرش را صرف تحقیق و مطالعه کرد و خوردن سیب روی سرش داستان و حرافی عده ای برای گول مالیدن سر ماست اون خواست و تلاش کرد و  زندگیش با مطالعه و کتاب همراه بود.
این دو شخصیت برجسته که هم مشهور شدند و هم ثروتمند هرگز خیالپردازی ثروت یک شبه نداشتند.

استیو جابز

حالا میگم بی خیال آن دو نفر را نمی شناسیم استیو جابز رو که حتما می شناسید همه کاره شرکت اپل . استیو جابز تنها یک راز برای ثروتمند شدن داست و آن هم مطالعه و تحقیق بود تا زمانی که سرطان زندگیش را به پایان رساند با آن حال مریض باز مطالعه و تحقیق می کرد. او راز ثروتمند شدن یک شبه را در پیش نگرفت بلکه مطالعه کرد و تلاش کرد و ثروت خودش به طرفش اومد

راز پولدار و ثروتمند شدن چیست؟

فقط یک چیز است : مطالعه مطالعه مطالعه.
کاری که هر چی انجام دهی باز کم است فقط مطالعه…

راز پولدار و ثروتمند شدن دیجی کالا

چرا هی به خارج از کشور بریم بیچاره ادیسون ، استیو جابز و نیوتن رو که راحت تو گورشان خوابیدند بیدار کنیم بذار راحت باشند کلی توی این دنیا تلاش کردند بذار اونجا استراحت کنند. حالا وقتشه که انگشت تو  سوراخ دیجی کالا کنیم . وای روزانه بیش از  یک و نیم میلیارد فروش داره براداران محمدی با این پول ها چکار می کنند؟ راز ثروتمندی انها چیه ؟ نکنه فکر کنیم راز دارند به ما نمی گویند؟ هیچی رازی در بین نیست از این ایده خوب شروع کردند و با مطالعه آن را پرورش دادند و تلاش کردند به اینجا رسیدند.

راز پولدار و ثروتمند شدن در مطالعه

بالا برید پایین بیایید فقط یک چیز هست: راز پولدار شدن فقط در مطالعه و کتاب خواندن است البته نه هر کتاب و جزوه و مطلبی. مثلا همین الان یک کتاب جستجو کنید با عنوان «کمتر از دو ماه میلیاردر شوید» و این کتاب را بخوانید و بفرمایید دیدید من مطالعه می کنم ؟ هر کتابی ارزش خواندن ندارد. بر فرض محال که این کار میسر است خود نویسنده این کتاب اول خودش این کار را انجام می داد تا میلیاردر بشه و زحمت نوشتن این کتاب را به خودش نمی داد. اونم کتابی نوشت و با هزار منت مثلا شش هزار تومان به شما بفروشد به نظرتان منطقی هست؟
در حقیقت بیشتر ما مردم سطح دانش مان در حد یک بچه است که فکر میکنید روی سکه با داخلش یکی هست.
ما انسان ها با شنیدن یک شعار سریع جوگیر می شویم ایرانی هم که هستیم کلا جوگیر شدن در پوست و خونمان است اصلا باهاش بزرگ می شویم . همین الان با مطالعه این نوشته باز اگر نوشته ای را ببینیم که می گوید« یک شبه پولدر شو» باز همه چیز یادمون میره و جوگیر می شویم.

سخن پایانی راز پولدار و ثروتمند شدن

افرادی را می شناسم که امکان کسب درآمد از اینترنت با توجه به امکانات خود دارند مثلا مدیر سایتی با بازدید ۱۰۰٫۰۰۰ در روز، ماهیانه تقریبا ۱۲ میلیون درآمد دارد در حالی که می تواند همین مقدرار را یک روز یا هفته داشته باشد. چرا اینگونه هست؟ یقینا اگر این مدیر محترم کمی مطالعه و تحقیق چاشنی کارش کند بیشتر درآمد خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی با تولید محتوا

نمی دانم توانستم قانع کنم که پولدار شدن راز و رمز ندارد دانش تنها راه کسب درآمد و ثروت هست . نبینم باز مثل اون جور آدم ها صفحه سایت پول یابی را می بندید و تو گوگل جمله  “راز یک شبه میلیونر شدن” را جستجو می کنی ؟

جمله قشنگ نیچه : احمق کسی است که یک اشتباه را بارها انجام می دهد و هر بار از آن انتظار نتیجه ای متفاوت دارد.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.