اصول فکری ثروتمندان واقعی

فراگیری اصول فکری ثروتمندان واقعی می تواند ضمن ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر ، چراغ راه افراد در مسیر کسب درآمد باشد. مجموعه توصیه ها و تجربه های این افراد که حاصل دانش ، تجربه و تخصص آنها در بازار سرمایه و کسب و کار می باشد می تواند به عنوان رموز موفقیت و کسب ثروت مورد توجه قرار گیرد. علت انتخاب این افراد هم شرافت و توانایی آنها در جمع آوری ثروت و پول فراوان و همچنین بذل و بخشش های آنان می باشد.

در نگاه اول شاید از سادگی دستاوردها و توصیه های آنان تعجب کنیم ولی هر یک از این اصول فکری ثروتمندان واقعی، بینش افرادی است که منحنی کسب ثروت و پول را کوتاه تر می کنند. به دلیل اهمیت موضوع و شناخت بیشتر ، و در ادامه ده اصل برای کسب ثروت تصمیم گرفتم تا در سایت پول یابی به اصول فکری ثروتمندان واقعی بپردازم امیدوارم مورد استفاده علاقمندان قرار گیرد.

اصول فکری ثروتمندان واقعی

کسب پول و ثروت چیزی نیست که کسی در خیالش نپروراند ولی کمتر کسی پیدا می شود که خیال و واقعیتش یکی باشد و بتواند ثروتمند شود. کسب ثروت و مال مثل هر کار دیگری زندگی واقعی اصول و قواعد خاص خود را دارد و از اینجاست که انسان ها به دو دسته افراد ثروتمند و افراد معمولی تقسیم می شوند و این به طرز تفکر و عملکرد افراد مرتبط است و ارتباطی با فکر و خیال ندارد.

عده ای تلاش دارند تا با فراگیری اصول فکری ثروتمندان واقعی و اجرای طرز فکرشان قدم های اولیه برای کسب پول و درآمد بالا را بپیمایند و عده ای هستند که بی تفاوت می باشند و برایشان فرق زیادی ندارد و اصولا باور به این افکار و اندیشه ها ندارند.

 یک نکته کلیدی اینکه ثروتمندان واقعی و یا کسانی که دارای تفکر برتر در کسب درآمد و ثروت اندوزی هستند از نظر طرز فکر و همچنین رفتار با مردم عادی تفاوتهای فراوانی دارند  که دانستن این تفاوت تا حدودی زیادی می تواند زمینه های فکری هر کدام را مشخص کند.

تفاوت آدم های معمولی و ثروتمندان برای کسب پول

بین ثروتمندان واقعی با افراد معمولی از نظر فکری و رفتاری تفاوتهای زیادی وجود دارد از جمله اینکه افراد معمولی تصور می کنند که پول کثیف بوده و ریشه همه بدیهاست درحالی که ثروتمندان فقر را ریشه بدی ها می دانند. افراد معمولی توجه به خویشتن را بد دانسته در حالی که ثروتمندان توجه به خود را نوعی پرهیزکاری می دانند. افراد معمولی به وقایع با دید شانس و الله بختکی نگاه میندازند در حالی که ثروتمندان حرکت ، عمل و جنبش را زندگی می دانند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  جملات زیبا درباره پول

افراد معمولی شیوه ثروتمند شدن را از طریق دانشگاه و تحصیلات آکادمیک می دانند در حالی که افراد ثروتمند معتقدند برای ثروتمند شدن باید در دانش و مهارت استاد بود. افراد معمولی در گذشته و خاطراتش در جا می زنند ولی ثروتمندان نگاه به آینده دارند. ثروتمندان بهترین راه رسیدن به ثروت ، را منطقی فکر کردن می دانند در حالی که افراد معمولی با احساسات و جو گیری می خواهند به پول برسند.

اصول فکری ثروتمندان ، تفاوت ثروتمندان و افراد معمولی ، ثروتمند شدن
ثروتمند بودن همیشه بهتر از فقیر بودن است

ثروتمندان معتقدند برای پولدار شدن باید کار را با عشق و علاقه انجام داد و کلنجار رفتن با مشکلات و چالش های زندگی برایشان لذتبخش است. در حالی که افراد معمولی معتقدند برای ثروتمند شدن باید کار خاصی انجام داد ولی ثروتمندان معتقدند خود فرد باید چیزی در چنته داشته باشد.

 تفاوت دیدگاه بین افراد معمولی و ثروتمندان بسیار زیاد است که در بالا برخی آمد و نکته آخر اینکه افراد معمولی فکر می کنند بین خانواده و پول باید یکی را انتخاب کردی در حالی که ثروتمندان می گویند هر دوی اینها را باید با هم داشت.

فهرست اصول فکری ثروتمندان واقعی

با مقدمه نسبتا طولانی بالا و به ویژه تفاوت افراد معمولی با ثروتمندان تا حدودی طرز فکر ثروتمندان واقعی مشخص شده است. افکار افراد پولدار و ثروتمند ، باورهای آنها را درست می کند و باورهایشان هم زندگیشان را درست می کند و به این طریق است که خوشبخت و موفق هستند.

اصول فکری ثروتمندان واقعی اینها هستند:

۱- مذمت فقر

 فقر ریشه تمام بدبختی ها و مشکلات می باشد و زندگی یعنی جنبش ، حرکت و تلاش برای موفقیت. لذا همه انسان ها باید برای از بین بردن فقر تلاش کنند.

۲- داشتن مهارت

برای ثروتمند شدن نباید به دنبال شانس و چیزهای شبیه به آن بود باید در کار خاصی دارای مهارت بالا و ویژه باشید ، مهم این است که در زمینه کاری و تخصصی خود جزو بهترین ها باشید.

۳- آموزش بچه ها برای کسب ثروت

از نظر ثروتمندان باید از همان دوران خردسالی به بچه ها چگونگی ثروتمند شدن و کسب درآمد را آموزش داد. همزمان با یادگیری و آموزش درست زندگی کردن ، چگونگی کسب ثروت و پول درآوردن را هم باید به بچه ها آموخت.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سخنان مشاهیر درباره کسب پول
۴- نداشتن استرس

از نظر ثروتمندان داشتن یا نداشتن پول نباید عامل استرس و فشار روی افراد است .باید بین خود و ثروت صلح برقرار کرد و از ایجاد استرس پرهیز کرد.

۵- ضرورت یادگیری

از نظر ثروتمندان یادگیری از تفریح و سرگرمی مهم تر است . البته این به معنای پرهیز از سرگرمی نیست بلکه سرگرمی های به خصوصی داشته باشید ولی با یادگیری ، ثروت و پول به دنبال شما خواهد آمد.

۶- خرج کردن

بر خلاف تصور عمومی ثروتمندان واقعی خسیس نیستند بلکه به گردش مالی و پولی اعتقاد داشته و می گویند زندگی یعنی خرج کردن.

۷- توجه به خانواده

از دید ثروتمندان هم می توان ثروتمند شد و هم خانواده خوشبختی داشت و هیچ منافاتی با هم ندارند.

۸- داشتن طمع و احساس

از نظر افراد معمولی بازار را استراتژی و منطق هدایت می کند در حالی که ثروتمندان می گویند طمع و احساس است که بازار را می چرخاند . زندگی مالی یعنی تردید و کنکاش داشته و ریسک پذیر باشید تا بتوانید موفق شوید.

۹- استفاده از پول دیگران

باور غالب افراد جامعه این است که برای کسب ثروت باید پول و سرمایه اولیه خوبی در اختیار داشت در حالی که افراد ثروتمند معتقدند در قدم اول باید از پول دیگران استفاده کنید و آن را به کار بیندازید .

۱۰- عمل و رفتار متفاوت  داشتن

ثروتمندان توصیه می کنند با افراد متماز جامعه ارتباط بر قرار کرده و دور اندیشی را در خود پرورش دهید ، بر روی کسب و کارتان متمرکز باشید و تا می توانید خریدهای خود به ویژه در زمینه سرمایه گذاری ها را ارتقا دهید.

سخن پایانی اصول فکری ثروتمندان واقعی

اگر نگاهی به طرز تفکر و اصول فکری ثروتمندان واقعی بیندازیم، می بینیم که آنان فراتر از افراد عادی فکر می کنند و جسارت برداشتن گامهای بزرگ را دارند و بر خلاف مردم عادی که افکارشان درگیر استرس ، شانس ، مشکلات روزمره و… است به آینده نگاه می کنند و در انجام امور دارای جسارت و شجاعت بالا می باشند.

میزان خطر پذیریشان بالاست و در زمان و وقت مناسب به دل خطر می زنند و پول وثروتشان را افزایش می دهند. منطقی فکر می کنند و منطقی رفتار و عمل می کنند و رمز موفقیتشان را در تلاش و پشتکار فراوان می دانند.

مطلب پیشنهادی

باور اشتباه درباره درآمد اینترنتی ، باورهای غلط مالی ، ساخت باورهای جدید ، باورهای منفی و محدود کننده

باورهای محدودکننده کسب و کار اینترنتی

در هر فعالیت و کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا سنتی همیشه باورها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.