منفی نگری در کسب درآمد

دیدگاه منفی نگری در کسب درآمد یکی از بزرگترین موانع و مشکلات در کسب درآمد از اینترنت می باشد . منفی نگری در درازمدت بدبینی و بی انگیزگی مفرط به همراه خواهد آورد و مانند ویروس کشنده در همه جا پخش می شود. کسی که وارد دنیای کسب و کار اینترنتی می شود باید در مقابل منفی نگری دیگران از خود محافظت کند.

به مرور زمان و با همنشینی با افراد منفی ، کم کم منفی نگری در درون ما ایجاد شده و خودمان ناخواسته آن را پرورش می دهیم و اگر متوقفش نکنیم تاثیر مخرب این دیدگاه در تمام شئون زندگی ما بروز خواهد یافت در سایت پول یابی قصد دارم تا چگونگی محافظت خود در مقابل منفی نگری را بیان کنم با ما همراه باشید.

محافظت در مقابل منفی نگری در کسب درآمد از اینترنت

شیوه های مختلفی برای مثبت اندیشی و جلوگیری از افکار منفی وجود دارد که مهم ترین انها عبارتند از:

۱- دوری از موقعیت های منفی

هر جا که احساس کردید موقعیت و مردمش منفی هستند از آنجا دور شوید . هیچ چیز و هیچ کس نباید حس خوب و مثبت شما را درباره کار و زندگی تغییر دهد. وقتی که برای کسب درآمد از اینترنت و تحقق ایده های خود تلاش می کنید به هیچ کسی فرصت ندهید تا با افکار و انرژی منفی ، ناامیدی و یاس را به تو منتقل کند.

افکار منفی در کسب درآمد ، منفی نگری در زندگی، فکر منفی

اصلا لازم نیست برای دیگران توضیح دهید که ایده خلاقانه شما درباره کسب درآمد از اینترنت چیست لزومی برای این کار وجود ندارد چون آنها به تو انرژی منفی می دهند . نیازی نیست که به مردم بگویید چگونه با کسب درآمد اینترنتی پول به طرفتان سراریز می شود مگر اینکه آن شخص خیرخواه و واقعا علاقمند به تو و کارت باشد.

 2- از ایده های خلاقانه کسب درآمد در مقابل دیگران دفاع نکن

هر فکر خلاق و یا ایده جدیدی که درباره راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید لزومی ندارد که در مقابل دیگران دفاع کنید و یا در مقابل ایرادهای آنها اقدام به توجیه کنید، اصلا به افکار مخالفان خود توجه نکنید. از کسانی که اصول موفقیت و روانشناسی کسب و کار و روحیه دادن را نمی دانند به شدت دوری کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اقدام برای شروع کسب درآمد

علاوه بر آدم های منفی ، گاهی ممکن است آگاهانه یا ناآگاهانه زمزمه های منفی در درون ذهنت برای خودت ایجاد شود . تمام افکار منفی گرایانه ، انتقادات مغرضانه ، شک و تردید در موفقیت خودت در کسب و کار، را کنار بگذار و صادقانه و با مثبت اندیشی به تغییر در زندگی توسط خودت امیدوار باش. افکار مثبت را جایگزین آن کن.

۳- وانمود به نبودن مشکلات نکنید

نیازی نیست در کسب درآمد از اینترنت وانمود کنیم هیچ مشکلی وجود ندارد و یا اینکه از آن طرف بگویم هیچ کاری درست پیش نمی رود . هر دو حالت اشتباه است. قبول کنید در هر کسب و کاری مشکلات و مسائل خاص خود وجود دارد مهم این است که توان و نیروی رسیدن به اهداف بزرگ را دارید . این امید واقعی و صادقانه به انجام امور و موفقیت در کسب و کار است.

۴- داشتن نگرش خوش بینانه

شاید آسان ترین و بهترین روش برای دور شدن از افکار منفی در زندگی داشتن نگرش خوش بینانه باشد. هر کدام از ما ممکن است در گذشته غم و دردهای بزرگی را تجربه کرده باشیم اما لزومی ندارد همه این درد و سختی ها را تا پیری همراه خود ببریم . تحمل بیهوده این درد ها موجب افزایش درد می شود پس باید فراموش کرد.

همه شما این نیرو و توان درونی را دارید که زندگی خود را از اساس با خوش بینی و مثبت اندیشی بسازید . حتی می توانید با درایت و خوش بینی مشکلات را به فرصت های ناب برای موفقیت تبدیل کنید. باور داشته باشید و قبول کنید که شما می توانید همه عناصر منفی زندگی خود را کنار زده و از افکار منفی محیط خود ، بیرون روید. (نگاه کنید به مقاله : مثبت اندیشی در کسب درآمد)

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دوری از منفی نگری دیگران

۵- بیان جملات انگیزیشی و امید بخش

کلمات واقعا معجزه می کنند کلماتی که از درون و همراه با اندیشه ناب انسانی متبلور شوند ایجاد انگیزه و اراده می کنند . جملات انگیزشی و هیجان انگیز را بارها و بارها تکرار کنید تا جزو وجودتان شود مثلا این جملات را:

من از مردم منفی نگر و از همه افکار ناامید کننده دوری خواهم كرد و به زمزمه های منفی توجه نخواهم شد. من یقین دارم كه می توانم با هر مشكلی مقابله كنم، اگر به تغيير دادن آنها متعهد شوم. من اكنون به فراوانی مالی و کسب درامد میلیاردی از اینترنت متعهد می شوم، و بنابراين به اهدافم خواهم رسيد.

سخن پایانی منفی نگری در کسب درآمد

خوش بينی به آينده و مثبت اندیشی به موفقیت در کسب درآمد از اینترنت، آسانترين ميانبر برای دور كردن منفی نگری از ذهن و کار می باشد. امروز برای خودتان جمله تاكيدی و ساده ای از مثبت نگری را ايجاد كنيد تا بتواند به هنگام شك يا ترس و يا خشم، آن را با خودتان تكراركنيد همیشه به موفقیت خودتان در کسب درآمد اینترنتی خوش بین باشید .

این جملات تاكيدی خوب و تاثیرگذار را همیشه تکرار کنید:

 «من سالم، ثروتمند ، باهوش و کارآفرین هستم ». يا «هر روز وضع مالی و کسب درآمدم بهتر و بهتر می شود.» يا خيلي ساده: «همه چيز کسب و کار بر وفق مرادم است .» پس عباراتی را پيدا كنيد كه با آن راحت باشيد ودر طول روز آن را بكار ببريد.

تردیدی نداشته باشید که معمول ترين ضعف همه انسان ها اين است كه عادت دارند ذهنشان را به روی تاثير منفی از ديگران بگشايند ، شما اینگونه نباشید و همواره در کسب درآمد از اینترنت خود را توانمند و دارای ایده های خلاق و افکار مثبت بدانید.

منفی نگری در کسب درآمد موجب بی انگیزگی و عدم موفقیت در کسب و کار می شود با خوش بینی، دوری از افراد منفی نگر، بیان جملات انگیزشی ، دید خود را عوض کنید

مطلب پیشنهادی

باور اشتباه درباره درآمد اینترنتی ، باورهای غلط مالی ، ساخت باورهای جدید ، باورهای منفی و محدود کننده

باورهای محدودکننده کسب و کار اینترنتی

در هر فعالیت و کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا سنتی همیشه باورها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.