درامد از سایت پاپ کش popcash

کسب درامد از سایت پاپ کش popcash برای کسانی که علاقه به درامد دلاری دارند بسیار مناسب است این سایت در زمینه کسب درامد از اینترنت در بین کاربران ایرانی دارای محبوبیت بالایی می باشد و از نظر پرداخت درآمد هم تا زمان ارسال این پست در سایت پول یابی، مشکلی برای کاربران ندارد. ضمن اینکه با افزایش دلار برای کاربران ایرانی مقرون به صرفه هم می باشد.

سایت پاپ کش یک شبکه تبلیغاتی خارجی محسوب می شود. شبکه تبلیغاتی شامل تبلیغ کننده (Publisher) و تبلیغ دهنده (Advertisers) می باشد . همچنین می توان در این سایت، سایت و وبلاگ خود را با پرداخت هزینه تبلیغ کرد و هم می توان با ثبت سایت ، از کدهای تبلیغاتی آن برای کسب درامد استفاده کرد.

کسب درامد از سایت خارجی ، سایت پاپ آپ خارجی ،سایت پاپ کش popcash

شیوه کسب درامد از سایت پاپ کش popcash

شبکه تبلیغاتی پاپ کش یک سیستم کسب درامد از اینترنت پاپ آپ می باشد و ایرانیان می توانند با استفاده از ترافیک بین المللی خود از سایتشان کسب درآمد کنند. برای کسب درامد از پاپ کش کافیست ثبت نام کنید و به عنوان وبسمتر کسب درامد در زیر بخش publisher روی websites کلیک کنید و سایت و یا وبلاگ خود را ثبت کنید و زمانیکه می خواهید سایت یا محصول خود را تبلیغ کنید گزینه advertiser را انتخاب کنید.

لینک ثبت نام در سایت خارجی پاپ کش

به دلیل مسائل مذهبی و عرفی کشورمان حتما توجه کنید زمانی که قصد ثبت سایت و یا وبلاگ خود را دارید گزینه Adult content را روی Disallow قرار دهید این موضوع برای بستن نمایش تبلیغات غیر اخلاقی در سایتتان است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  2 ابزار اصلی برای همکاری در فروش

تایید سایت و وبلاگ در پاپ کش سریع بوده و در کمتر از ۱۲ ساعت (طبق گفته خودشان) انجام می شود . با تایید سایت و نمایش کلمه (Approved) «تایید شده» روبروی آدرس سایت در پنل کاربری شما می توانید از بخش «دریافت کد» Get Code کد تبلیغات پاپ اپ سایت پاپ کش را برداشته و در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید.

شیوه پرداخت سایت کسب درآمد پاپ کش

برای دریافت مبلغ کسب درآمد دلاری از سایت پاپ کش popcash تا کنون مشکلی مشاهده نشده است و درصد بالایی می توان مطمئن بود که سایت پول وبمستران را پرداخت می کند. شیوه پرداخت از طریق پی پال، پیزا و Paxum است. البته بهتر است از پی پال استفاده کنید ولی اگر حساب پی پال وریفای ندارید از حساب پیزا برای پرداخت استفاده کنید.

حداقل پرداخت از پاپ کش ۱۰ دلار است منتهی یک اشکال که وجود دارد (بر اساس گفته خود سایت پاپ کش) پرداخت ها حداکثر یک هفته پس از درخواست واریز می شود.

مزایای سایت خارجی پاپ کش popcash

– با توجه به اینکه سایت پاپ کش بین المللی بوده و در همه جای جهان فعالیت دارد مقدار پرداختی با توجه به نوع سایت و وبلاگ، بازدیدکنندگان کشورهای مختلف متفاوت است.

– پرداخت به اندازه ۱۰ درصد درآمد زیر مجموعه ها .

– حداقل پرداخت ۱۰ دلار

– پرداخت با پی پال ، پیزا ، پاکسوم

– پشتیبانی آنلاین

– مدت زمان تایید سایت در روزهای کاری کمتر از ۱۲ ساعت است اما در روزهای تعطیل بیشتر از ۱۲ ساعت طول می کشد .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  تبلیغات پاپ آپ Pop-up

– در کنار  پاپ آپ سایت پاپ کش می توانید از سایر سیستم های بنری یا پاپ آپ نیز استفاده کنید. (نگاه کنید به مقاله :مزایا و معایب تبلیغات پاپ آپ)

– نکته جالب توجه در مورد این وبسایت این است که تقریبا هر سایتی را قبول و تایید می کند.

– کسب درآمد بالا از این سایت برای وبمسترانی میسر است که بازدید مناسبی داشته باشند.

مطلب پیشنهادی

چگونه با دیدن تبلیغ پول در بیاریم ، مشاهده تبلیغات اینترنتی ، کسب پول در ازای کلیک

راههای کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی

افرادی زیادی هنوز وجود دارند که راههای کسب درآمد اینترنتی برایشان جای سوال است . …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.