راههای جذب دیگران برای کسب درآمد

کسب اطمینان و اعتماد دیگران و یا متقاعد کردن افراد یکی از فاکتورهای مهم برای موفقیت در کسب درآمد می باشد برای حصول به این امر، دانستن راههای جذب دیگران برای کسب درآمد ضرورت پیدا می کند. بسیاری از افراد موفق برای فراگیری شیوه های جذب، دوره های آموزشی آن را گذرانده و حتی با روانشناسان حرفه ای مشاوره می کنند.

به دلیل اهمیت موضوع شیوه ها و راههای جذب دیگران برای کسب درآمد بیشتر تصمیم گرفتم تا در سایت پول یابی ، پنج راه ساده برای جذب و متقاعد کردن دیگران را بیان کنم.

راههای جذب دیگران برای کسب درآمد

قبل از بیان شیوه های جذب دیگران ، توجه داشته باشید که فن و مهارت جذب در دنیای امروز یکی از توانایی های مهم و تاثیر گذار است. تصور کنید انرژی و نیرویی دارید که می توانید به راحتی دیگران را متقاعد به همراهی و همگامی با خود کنید این کار غیرممکن و حتی سخت هم نیست فقط کافیست ابزار و راه آن را بدانید.

راههای جذب دیگران ، قاون جذب ، شیوه جذب دیگران در کسب درآمد

بسیاری از این راهها فوق العاده ساده و دم دستی بوده و برخی نیاز به کمی دقت، تمرین و تمرکز دارد مهم ترین راههای جذب دیگران در کسب درآمد عبارتند از:

۱- جلب اعتماد دیگران

به طور طبیعی افراد در مقابل کسانی که قصد تغییر دیدگاه و نظراتشان دارند هوشیارانه رفتار کرده و مقاومت می کنند لذا جلب اعتماد دیگران امری مهم و یکی از اولین گام ها برای موفقیت در قانون جذب محسوب می شود. باید در رفتار خود با مشتری محصول و خدماتتان طوری رفتار کنید که صداقت شما را باور کند.

اگر مشتری شما را فردی بی ریا و صادق بداند که نظراتتان مفید است اعتماد کرده و به همکاری و یا خرید محصول و خدماتتان خواهد پرداخت . در صحبت و نوشتن باید تسلط کامل داشته باشید تا اعتماد آنها را جلب کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  جملات زیبا درباره پول

۲- یافتن نقطه مشترک

فروشنده و کاسبی موفق است که نقطه مشترک خود با مشتری را پیدا کرده و بر اساس آن اقدام کند. همه افراد علیرغم تفاوت ها، در مورد مسائل و موضوعات مختلف نقطه نظرات و دیدگاههای مشترک و مشابه دارند. به مشتریان و مخاطبان خود نشان دهید که افکار و ایده های شما سازگار با آنهاست.

برای فهم، درک و یافتن نقاط مشترک با مشتریان ، خودتان را جای آنها بگذارید و نیازها، نگرانی ها و دغدغه های آنها را شناسایی و بفهمید و نسبت به احساساتشان ابرار همدردی و همراهی کنید و تلاش کنید تا نیازهای آنان را برطرف کنید.

۳- دلچسب و جالب بودن

یکی دیگر از راههای جذب دیگران برای کسب درآمد این است که جالب و دلچسب باشید. از تکراری بودن و یکنواخت بودن پرهیز کنید فرضا زمانی که یکنواخت و خشک صحبت می کنید کم کم شنوندگان و مشتریان خود را از دست خواهید داد.

باید در تشریح محصولات و خدمات خود با انرژی تمام، پرشور، جالب و جذاب صحبت کنید حتی بهتر است نشان دهید که خودتان هم از شنیدن دیدگاه و نظرات دیگران به هیجان می آیید.

۴- معقولانه رفتار کنید

همیشه انسان های معقول مورد اعتماد و اطمینان دیگران  بوده و همگان برایشان احترام قائل هستند پس تلاش کنید در کسب درآمد همیشه رفتار معقول داشته باشید. به طور کلی مردم دوست دارند معقول جلوه کنند پس چرا شما اینگونه نباشید.

تلاش کنید در رفتار با مردم و مشتریان روی منطقشان کار کنید . منطق در کسب و کار بسیار مهم و تاثیر گذار است. سخنرانی و استدلال های شما باید قالبی معقول داشته باشد تا مشتری را برای خرید قانع کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سبقت در کسب درآمد و پول

۵- سیاست به خرج دهید

حتما در گفته ها و توصیه های مردم عادی زیاد شنیده اید که برای موفقیت در هر کاری باید سیاست به خرج دهید این توصیه بسیار خوب و سازنده ای است. با مشتریان همان طور رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود. با لحن مناسب صحبت کنید و هرگز داد و فریاد نکشید و صدایتان را بالا نبرید. همه انسان ها دارای کرامت هستند.

مهم تر اینکه کاری نکنید که احساس نادان بودن به مشتریانتان دست بدهد به خاطر داشته باشید که کسب و کارتان وابسته به مشتری است لذا با آنها گفتگو محترمانه و مهربانانه داشته باشید و هرگز مشاجره و جر و بحث نکنید. احترام گذاشتن به مشتریان و مخاطبان ضروری بوده و هرگز نباید فراموش شود.

سخن پایانی شیوه جذب دیگران

برای موفقیت در کسب درآمد علاوه بر روش های بالا، سعی کنید همیشه مهربان، صمیمی، همراه با لبخند بر لب باشید به مشتریان خود صمیمانه علاقه نشان دهید. تا جایی که می توانید مشتریان و مخاطبان وفادار خود را به نام بشناسید و از چیزهایی صحبت کنید که از شنیدن آن لذت می برند. در کلام از سرزنش کردن جدا پرهیز کنید.

در مباحثه و گفتگو از اعتراض و جر و بحث های بی مورد خودداری کنید و سعی کنید به صحبت ها و نظرات مشتریان به دقت گوش کنید و وقت خود را با آنان تقسیم کنید . به ظاهر و پوشش خود توجه کنید چون آراسته بودن و تمیز بودن خاطره خوبی از شما به جا می گذارد. افزون بر اینها از دیگران صمیمانه قدردانی کنید و طوری رفتار کنید که مشتریان شما احساس مهم بودن داشته باشند.

مطلب پیشنهادی

باور اشتباه درباره درآمد اینترنتی ، باورهای غلط مالی ، ساخت باورهای جدید ، باورهای منفی و محدود کننده

باورهای محدودکننده کسب و کار اینترنتی

در هر فعالیت و کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا سنتی همیشه باورها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.