X

دو روش ساده کسب درآمد میلیاردی از تلگرام

دو روش ساده کسب درآمد میلیاردی از تلگرام

اگرچه در اینجا قصد دارم تا دو روش ساده کسب درآمد میلیاردی از تلگرام را شرح بدهم ولی باید قبل از هر چیز بگویم که شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی مثل هر ابزاری دارای مزایا و معایبی هستند. در اینجا قصدم دو روش ساده کسب درآمد میلیاردی از تلگرام به صورت کاملا علمی و کاربردی هست که امتحان شده و توسط افراد زیادی در حال اجرا می باشد. (شیوه های کسب درآمد مدیران تلگرام)

در میان شبکه های اجتماعی ، تلگرام بیش از همه در میان ایرانی ها طرفدار دارد و کسب درآمد از تلگرام با اقبال خوبی مواجه شده است قبل از طرح دو روش ساده کسب درآمد میلیاردی از تلگرام باید به این نکته توجه کنید که برای شروع کسب درآمد به سه فاکتور : نصب اپلیکیشن تلگرام، انتخاب نام مناسب و در نهایت وقت برای کسب درآمد نیاز دارید.

دو روش ساده کسب درآمد میلیاردی از تلگرام:

۱- فروش کالا و محصول در تلگرام

۲- ارسال تبلیغات در تلگرام

۱. فروش کالا و محصول در تلگرام

یکی از دو روش ساده کسب درآمد میلیاردی از تلگرام ایجاد فروشگاه مجازی در تلگرام می باشد. با ایجاد این فروشگاه مجازی می توانید محصولات خودتان را در هز زمینه ای که باشد بفروشید. شیوه فروش محصول یا کالا در تلگرام می تواند به سه شیوه مختلف صورت پذیرد:

– خدمات :

خدمات می تواند شامل هر چیزی شود .یعنی شما در ازای دریافت مبلغ مورد نظرتون، به مشتریتان خدماتی را ارائه می‌کنید. د حال حاضر آزانس های مسافرتی و هواپیمایی و صدها نوع خدمات دیگر در تلگرام به فروش خدمت مشغول اند. آن ها هم از طریق کانال هم از طریق ابرگروه ها در این فضای مجازی به ساخت پول و سود مشغول اند. معمولا گفتارگاه های خصوصی برای دریافت و تحویل اسناد خدمات مورد استفاده قرار می گیرد.

– محصول مجازی یا دانلودی:

منظور از محصول مجازی یک فایل است که می‌توان آن را بعد از دریافت وجه، به مشتری ارسال کرد. مثل کتاب یا فیلم یا هر محصول دیگری. باز هم شما می توانید در گفتارگاه خصوصی به تبادل اطلاعات دریافت پول و نیز ارسال محصول مجازی بپردازید.

– کالا :

شیوه سوم ارسال کالا و محصول است. در این روش پس از دریافت وجه، محصول برای مشتری پست می‌شود.

برای این که پایگاه مشتریان قوی ایجاد کنید و مشتریان دوباره به سراغ شما بیایند باید سعی کنید برای محصولی که ارائه می‌کنید ارزش قائل شوید. سعی کنید نخستین ارائه‌کننده آن محصول باشید. سعی کنید معتبر‌ترین باشید و سعی کنید پشتیبانی خوبی ارائه دهید.

در فضای مجازی هر فروش باید یک روش مناسب برای دریافت وجه از مشتری داشته باشد. این روش می‌تواند انتقال کارت به کارت یا استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی باشد. (روش‌های دیگری نیز وجود دارند که رایج نیستند.)

مسلما برای اعتمادسازی بهترین روش آن است که با مشتری face to face صحبت کنید اما این روش در فضای مجازی ممکن نیست! به همین دلیل برای اینکه اعتماد مشتری را جلب کنید کافیست ثابت کنید که در آن زمینه بهترین و حرفه‌ای‌ترین هستید.

محصول مرغوب ارائه کنید! توجه داشته باشید که هر فروش شما می‌تواند تبلیغ شما باشد و مسلما اگر مشتری از محصول و قیمت شما راضی باشد باز هم از شما خرید خواهد کرد.

نکته کلیدی در فروش محصول:

به هیچ وجه محصولتان را در پروفایل شخصی خودتان تبلیغ نکنید یا نفروشید زیرا اگر در چند پیام اول نظر مشتری جلب نشود شما را ریپورت اسپم خواهد کرد.

بهترین شیوه فروش محصول در تلگرام:

بهترین حالت برای فروش محصول استفاده از ربات است زیرا با ربات می‌توانید محصولتان را به صورت هوشمند و خوکار بفروشید. هوشمند بودن سامانه‌ی فروش باعث اعتمادسازی خواهد شد و همچنین این کار از ریپورت شدن اکانت شما جلوگیری خواهد کرد.

برای ساخت ربات هوشمند فروش محصول کافی است ابتدا رباتتان را در سایت بات ساز بسازید سپس برای رباتتون درگاه پرداخت بسازید.

شما می‌توانید برای پشتیبانی از محصولتان از پروفایل شخصی خودتان استفاده کنید. با این کار اعتماد مشتری را جلب نمایید.

مطلب مرتبط : چگونه بفهمیم چه کسانی دسترسی به تلگرام ما دارند؟

۲. ارسال تبلیغات در تلگرام:

روش دیگر از دو روش ساده کسب درآمد میلیاردی از تلگرام استفاده از تبلیغات است. برای کسب درآمد از طریق درج آگهی و تبلیغ ابتدا باید به یک رسانه پرمخاطب تبدیل شوید که میتواند یک گروه، کانال یا ربات باشد. برای این کار لازم است محتوای متفاوتی را تولید کنید تا شمار اعضای کانال یا گروه یا بات شما بالا و بالاتر برود. وقتی مردم باشند صاحبان محصول هم حاضرند بابت دیده شدن محصولاتشان به شما تبلیغ بدهند.

نکات کلیدی در کسب درآمد از تبلیغات تلگرام:

– ظرفیت گروه‌ها محدود است و با توجه به فعالیت اعضای آن، تبلیغ و آگهی ها در بین پیام‌های گروه گم می‌شود!

– با توجه به استفاده از ممبرهای فیک در کانال‌ها دیگر کسی سراغ سفارش تبلیغ به کانال‌ها نمی‌رود! مگر این که شما بتوایند اثبات کنید که کانال

– ربات‌ها همچنان نجابت خودشان را حفظ کرده‌اند و می‌توانند بستر خوبی برای ارسال تبلیغ باشند!

– برای کسب درآمد از تلگرام به این روش کافی است ابتدا یک ربات در بات ساز بسازید و هنگام ساخت ربات، تیک ارسال پیام را فعال نمایید.

نکته پایانی دو روش ساده کسب درآمد میلیاردی از تلگرام

این دو روش ساده کسب درآمد میلیاردی از تلگرام هرگز خیالی و غیر مکن نیست و افراد و شرکت های زیادی هستند که با این دو روش عمده در حال کسب درآمد میلیاردی هستند و اتفاقا با توسعه کارشان و جذب نیروی انسانی ، منابع مالی خود را هم افزایش دادند.

Related Post