X

روش کسب درآمد از فیسبوک

روش کسب درآمد از فیسبوک

روش کسب درآمد از فیسبوک بسیار متنوع و حتی بیشتر از سایت و  وبلاگ می تواند باشد. اهمیت روش کسب درآمد از فیسبوک به این دلیل است که فیسبوک بزرگترین شبکه اجتماعی جهان بوده و حتی به اعتقاد برخی آمار بازدیدش از گوگل هم بیشتر است. این شبکه پربازدید و پرطرفدار محل بسیار مناسبی برای راه اندازی کسب درآمد از اینترنت باشد .

اگرذ از طریق سایت و یا وبلاگتان کسب درآمد می کنید مطمئن باشید با فعالیت اقتصادی در فیسبوک  می توانید کسب و کار اینترنتی فعالی داشته باشد و حتی فیسبوک می رتواند مکمل کسب درآمد اینترنتی شما در کنار وبلاگ و سایتتان باشد.

راهها و روش کسب درآمد از فیسبوک

روش کسب درآمد از فیسبوک به شرطی میسر است که یک صفحه شلوغ و پرطرفدار در فیسبوک داشته باشید و از طریق آن صفحه به شیوه های زیر  کسب درآمد کنید:

بازاریابی اینترنتی

یک روش کسب درآمد از فیسبوک استفاده از  بازاریابی اینترنتی می باشد. شما میتوانید از طریق عضویت در سایت های همکاری در فروش اینترنتی و قرار دادن لینک تبلیغاتی تآن همراه یک عکس از محصول به ازای هر فروش مبلغی رو دریافت کنید. و کسب درآمد بالایی داشته باشید.

روش کسب درآمد از فیسبوک با تبلیغ پیج یا گروه سایرین

یکی از شیوه های کسب درآمد از فیسبوک تبلیغ پیچ دیگران است. برخی افراد هستند که صفحات آنها در فیسبوک تعداد لایک و طرفدار بسیار کمی دارند و حاضرند در ازای تبلیغ صفحه شان مبلغی را به شما پرداخت کنند  با گرفتن این نوع سفارش تبلیغات می توان کسب درآمد داشت.

عضویت و درآمد از لینک مستقیم

سایت هایی هستند که بعد از عضویت به شما یک لینک میدهند و شما می توانید با قرار دادن آن لینک در صفحه فیسبوکتون به ازای هر مشاهده لینک مبلغی را دریافت کنید.

کسب درآمد با زیرمجموعه گیری

برخی سایت های کسب درآمد امکان زیرمجموعه گیری دارند و شما میتونید با قرار دادن لینک و معرفی مختصر شیوه کار اون سایت شروع به زیرمجموعه گیری کنید.
نکته مهم درباره روش کسب درآمد از فیسبوک
شبکه فیسبوک بازدید بسیار زیادی دارد و  کاربرانی هستند که روزانه ساعات زیادی در ان حضور دارند و به طور متوسط هر کس  هر هفته ۱۰ بار وارد فیسبوک می شود این یعنی به طور مثال شما یک صفحه با لایک چند هزاری داشته باشید و لینک زیرمجموعه گیری از یک همکاری در فروش رو بزارید میتونید درآمد ماهانه بیشتر از ۱۰۰۰٫۰۰۰ تومان داشته باشید. شرط اولیه کسب درآمد از فیسبوک  فراگیری  روش کسب درآمد و استفاده از ایده های مناسب است.

کسب درآمد میلیونی از سایت

Related Post