X

شیوه اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام

فراگیری اصول و شیوه اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام به این دلیل اهمیت دارد که در ایران ماهیانه میلیاردها تومان و در جهان میلیاردها دلار برای اینفلوئنسرها در شبکه های مجازی هزینه می شود. برای نمونه در جهان،  در سال قبل چیزی حدود هفت الی هشت میلیارد دلار اینفلوئنسرها کسب درآمد داشتند ولی در مورد ایران مثل خیلی چیزهای دیگر آمار دقیقی در دست نیست. ولی آنچه مسلم است با نگاهی به صفحات اینفلوئنسرهای ایرانی و مشاهده انواع و اقسام تبلیغات ، متوجه درآمد بسیار بالایشان خواهید شد.

به دلیل محبوبیت اینفلوئنسر مارکتینگ ، برندهای تجاری و شرکت های اقتصادی پول و هزینه زیادی در شبکه های اجتماعی هزینه می کنند و این موضوع موجب شده تا شیوه کسب درآمد این افراد در اینستاگرام رونق یابد. به دلیل اهمیت آموزش شیوه اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام ، در سایت پول یابی تصمیم گرفتم تا به این موضوع پردرآمد و پولساز بپردازم.

تعریف اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ

فعل اینفلوئنس Influenceبه معنای تأثیرگذاری است و ساده‌ترین معادل واژه‌ Influencer، تأثیرگذار می باشد. از اینرو اینفلوئنسر به کسی می گویند که بتواند روی تصمیم و رفتار فرد و یا افراد دیگری تأثیر بگذارد، البته طبیعی است که وقتی در مقیاس تجارت و در فضای کسب و کار های اینترنتی و غیر اینترنتی اصطلاح اینفلوئنسر استفاده می شود، منظور کسانی هستند که می‌توانند بر روی تصمیم و رفتار تعداد افراد بیشتری تأثیر بگذارند.

با این تعریف ، اینفلوئنسر در بازاریابی اینترنتی، به کسی گفته می شود که دیگران را ترغيب می‌کند تا از کسب و کارتان خرید کند. در میان مردم اصلاحاتی مثل «شاخ» برای توصیف اینفلوئنسرها استفاده می‌شود . اصطلاح اینستافیمس  instafamousاشاره به اشخاص تاثیرگذار در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد. اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی به کمک افراد تأثیرگذار از جمله اصطلاحاتی است که طی سال‌های اخیر در کشورمان، فراگیر شده و زیاد شنیده می‌شود.

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) شیوه جدیدی نیست و سالهاست که استفاده می شود و از موضوعات داغ بازاریابان می باشد.. احتمالاً دلیلش این است که بازاریابی سنتی گران و ناکارآمد است و اینفلوئنسر مارکتینگ می‌تواند جایگزین مناسبی باشد. بازاریابی افراد تاثیرگذار  به معنای بازاریابی محصولات و خدمات توسط آن دسته از افرادی است که بر عموم مردم نفوذ دارند، مانند مشاهیر، چهره های محبوب اجتماع، هنرمندان، ورزشکاران و همه کسانیکه هوادارانی برای خود دارند.

کسب درآمد اینفلوئنسرها

میزان درآمد افراد اینفلوئنسر یا تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بسیار بالاست . این افراد  در شبکه اجتماعی اینستاگرام گاهی برای هر پست، میلیون‌ها تومان پول دریافت می‌کنند. البته این مبالغ به فاکتورهای زیای بستگی دارد از جمله اینکه هرچه تعداد فالوورها و تعامل دنبال‌کنندگان یک صفحه اینستاگرام بیشتر باشد این رقم پرداختی می‌تواند بیشتر شود و حالت صعودی به خود بگیرد.

دلیل اینکه عده‌ زیادی در اینستاگرام به دنبال جذب فالوور بیشتر هستند نیز همین موضوع است، تا بتوانند شهرت و پول سریع تری بدست آورند. البته جمع کردن فالوورها بطور طبیعی و طبق روال عادی و تبدیل شدن به اینفلوئنسر در اینستاگرام کار چندان ساده ای نیست. اینفلوئنسر یعنی شخصی تاثیرگذار و اینفلوئنسر واقعی شدن، زمان ، برنامه ریزی و تلاش زیادی را می‌طلبد. باید انرژی و وقت زیادی بگذارید تا به سطحی برسید که شما را در یک زمینه خاص اینفلوئنسر بدانند و به شما برای تبلیغات ارجاع دهند.

برای اینفلوئنسر شدن علاوه بر پشتکار و جدیت ، باید اصول و قواعد کار را با صبر و حوصله رعایت کرد.

اگر واقعا به اینفلوئنسر شدن علاقه دارید و حاضرید بهای آنرا بپردازید، آموزش های سایت پول یابی در زمینه شیوه اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام می تواند کمک رسان شما باشد. ضمن اینکه یادگیری شیوه کسب درآمد از اینستاگرام هم دارای اهمیت است.

شیوه اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام

همان طور که در بالا اشاره شد مجموعه آموزش های علمی و تجربی که در ادامه خواهد آمد می تواند شیوه اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام را برایتان محقق کند. مجموعه کارهایی که برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام و شروع کسب درآمد نیاز دارید عبارتند از:

۱- انتخاب موضوع مورد علاقه

برای فعالیت در اینستاگرام،  موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه‌ زیادی دارید. نیچNiche  در دیجیتال مارکتینگ به معنای موضوع یا زیرموضوع خاص است که قصد دارید پست‌ها و محتوای خود را در زمینه آن بسازید و ارسال کنید پس به زبان ساده، نیچ را می توان زمینه و موضوع فعالیت دانست. برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر یا فرد تاثیرگذار ، اولین قدم انتخاب موضوع مورد علاقه است که متناسب با شخصیت فرد باشد و بتواند در آن زمینه فعالیت کند.

اگر درباره موضوع خود مشتاق و علاقمند نباشید به دنبال آن موضوع نمی روید تا اطلاعات و دانش خوبی کسب کنید، اگر علاقمند باشید اشتیاق‌تان را به مخاطبین خود نیز منتقل می کنید. با رعایت این اصل است که فالوورهایی فعال‌تر خواهید داشت که احتمالا تعامل بیشتری با شما ایجاد خواهند کرد. فقط به دلیل اینکه یک اینفلوئنسر دیگر در حال انجام کاریست، به دنبال یک موضوع یا زمینه خاص نروید. این استدلال خوبی نیست که اگر کسی در یک موضوع موفق است شما نیز بتوانید موفق شوید.

تاثیر میزان علاقه در رشد

برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، باید در زمبنه مورد علاقه به صورت مرتب و منظم پست‌های جذاب و باکیفیت ارسال کنید. لذا انتخاب نیچ مناسب، اهمیت بسیار زیادی دارد اگر نیچ یا زمینه فعالیت مناسب نباشد ممکن است مجبور شوید زمان بسیار زیادی صرف تحقیق و تهیه پست درباره آن موضوع کنید و این کیفیت کارتان و نیز میزان تولید محتوا را کم خواهد کرد.

توجه کنید که درباره برخی موضوعات و زمینه ها نمی‌توانید پست‌های زیادی بیابید و یا تولید کنید، بنابراین به این موضوع توجه کنید که درباره موضوع انتخابی‌تان بتوان به تعداد زیاد، پست تولید و ارسال کرد . زمینه فعالیت آن گسترده و وسیع باشد. شاید تخصص یا ویژگی خاصی دارید یا کاری را به شکلی خاص انجام می‌دهید. شاید به ورزشی خاص، سرگرمی خاص یا حتی نوع خاصی از خوراکی‌ها علاقه‌مندید، فشن، ترندها و تکنولوژی نیز می‌تواند موضوعات جذابی برای فعالیت باشد.

پست‌های اینستاگرام باید حاوی محتواهایی باشند که خودتان واقعا به آنها علاقه‌مندید و توجه‌ خشما را جلب کرده‌اند. بنابراین صرفا ارسال‌ پست‌هایی تصادفی که از دیگران کپی یا تقلید شده و یا سر هم بندی شده، به احتمال قوی شما را به جایی نخواهد برد. نیچ شما شاید ترکیبی از چیزهای متفاوت باشد اما نباید با بی‌دقتی انتخاب شود. گام اول را درست و حساب شده بردارید.

۲- نگارش متن جذاب برای بیو

یکی از جاهایی که در اینستاگرام کاربران مرتب به آن سر می زنند بیو شماست پس یک متن جذاب برای بیو بنویسید تا تاثیرگذاری شما افزایش یابد. زمانی که زمینه و موضوع‌ را انتخاب کرده اید، باید شروع به ساخت و تنظیم حساب اینستاگرام خودتان کنید. اولین چیزی که باید تمرکزتان روی آن باشد، نوشتن یک بیوی جذاب است طوری که توجه مخاطبین‌تان را جلب کند.

در نگارش بیو باید به گونه‌ای شرح دهد که مردم را ترغیب به تعامل با شما کند. آنچه را که درباره خودتان باید بگویید و دیگران بدانند به بهترین شکل ممکن بنویسید. توجه داشته باشید که بیو اینستاگرام اولین چیزی است که یک دنبال‌کننده بالقوه یا یک برند در حساب اینستاگرام شما مشاهده خواهد کرد. لذا اگر می‌خواهید اینفلوئنسر اینستاگرام شوید، باید نحوه نوشتن یک بیو جالب و جذاب را یاد بگیرید و آن را اجرایی کنید.

۳- اشتراک داستان خودتان

اگر تصور می کنید که اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام با ارسال چند پست و عکس جذاب و به سادگی محقق می شود سخت در اشتباه هستید. کپشن‌ها در زیر پست‌هایتان به اندازه تصاویر یا ویدئوهایی که می‌فرستید اهمیت دارند. از کپشن برای نوشتن داستان‌تان و برقراری ارتباط با فالوورهایتان به صورت بهینه و حرفه ای  استفاده کنید.

منظور از ارتباط برقرار کردن در اینستاگرام فقط دیدن پست و محتوا نیست بلکه کاری کنید به شما اعتماد کنند، دنبال‌کننده‌تان شوند، نظر بدهند و خلاصه تعامل داشته باشند. به خاطر داشته باشید که در فرایند ایجاد تعامل با مخاطبین‌، نباید دورو و یا ریاکار باشید. باید همان طور که هستید رفتار کنید و از کسی تقلید نکنید. اصیل و اورجینال بودن را مخاطبین به راحتی می‌توانند متوجه شوند.

پست‌هایتان را طوری در اینستاگرام  به اشتراک بگذارید که یک داستان نقل کند و این داستان را به شکلی جذاب نقل کنید. هر چه در این داستان سرایی موفق عمل کنید ، تعامل مخاطبان با شما بیشتر خواهد شد.

۴- داشتن یک ترکیب و یا تم خاص

گاهی لازم است در عملکرد ، متفاوت و خاص از دیگران باشید تا برجسته تر و در دید باشید این کار نیز می‌تواند در تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام و داشتن یک صفحه حرفه‌ای به شما کمک کند. نه تنها همه عکس‌ها و ویدئوهای شما باید از نظر بصری جذاب باشند، بلکه باید یک تم و زمینه کلی نیز داشته باشید. داشتن تم خاص به این معناست که همه تصاویر باید به نوعی به خوبی در کنار هم قرار گرفته و مخاطبان با دیدن تصاویر حس یکپارچگی و وجود زمینه خاص در تصاویر را متوجه شود.

معمولا اکثر اینفلوئنسرهای اینستاگرام سبک خاص و یا منحصر به فردی را در ویرایش تصاویرشان پیاده می‌کنند، بطوری که رنگ‌ها یا ترکیبات تصاویر، متحدالشکل به نظر برسد و این اصول را همیشه رعایت می کنند. برای اجرایی کردن این موضوع ،می‌توانید از ابزارهایی مانند VSCO یا Lightroom برای ویرایش عکس‌هایتان کمک بگیرید یا اینکه صرفا از یک فیلتر خاص در اینستاگرام بهره ببرید.

توجه داشته باشید که به دلیل جلوه های بصری اینستاگرام، باید تصاویر در رزولیشن بالا، نور مناسب و با ظاهری عالی تولید و منتشر شود تا تاثیرگذاری خود را داشته باشد.

۵- ارسال مداوم و همیشگی پست

یکی از ملزومات جذب فالوور این است که بطور مداوم پست ارسال کنید. ارسال مداوم و دائمی محتوا یکی از پیش‌شرط‌های اصلی تبدیل شدن به اینفلوئنسر اینستاگرام است. بسیاری از اینفلوئنسرها در اینستاگرام هر روز حداقل یک و یا چندین پست ارسال می‌کنند. البته افرادی هم هستند که در هفته فقط چند پست در پیچ خود ارسال می کنند. مطالعات کارشناسی ثابت کرده که ارسال دفعات ارسال پست، می‌تواند به افزایش تعامل فالوررها منجر شود

در کنار ارسال مداوم پست ، توجه به زمان ارسال پست‌ها هم فوق العاده مهم است، زیرا باید به این زمان‌بندی پایبند بود. پس یک هدف واقع‌گرایانه تعیین کنید . البته ممکن است که ارسال در زمان مشخص گاهی سخت باشد ، اگر می‌بینید پایبند بودن به زمان‌بندی مشکل است، می‌توانید پست‌هایتان را بسازید و با ربات‌های اینستاگرام آنها را زمان‌بندی کنید تا در زمان تعیین شده ارسال شوند. ربات‌های اینستاگرام زیادی هستند که زمان‌بندی پست‌ها را انجام می‌دهند و پست شما را در زمانی که تعیین می‌کنید بطور خودکار در پیچ ارسال می‌کند.

۶- استفاده از هشتگ های مناسب

#هشتگ ابزاری تاثیر گذار در شبکه های اجتماعی است و کمک می‌کند افرادی که به دنبال موضوعی خاص هستند پیج شما را بیابند. در شبکه اجتماعی اینستاگرام اجازه درج ۳۰ هشتگ وجود دارد. بهتر است تعداد زیادی هشتگ بگذارید، اما هر هشتگی را نباید انتخاب کنید.

انتخاب هشتگ مناسب اهمیت زیادی دارد. گذاشتن هشتگ‌های کلی که زیاد جستجو می‌شود یا عکس‌های زیادی دارد ممکن است تاثیری چندانی نداشته باشد. زیرا در این هشتگ‌ها رقابت زیاد است و احتمال اینکه پست شما در بین این هشتگ‌ها یافت شود زیاد نیست. توصیه می شود، هشتگ‌هایی را بگذارید که تعداد جستجوهای مناسبی دارند و از طرف دیگر چند میلیون پست در آن نیست.

قبول دارم که یافتن هشتگ‌های مناسب ممکن است زمانبر باشد ولی اگر به میزان تاثیرگذاری آن در جذب مخاطب نگاه کنید ارزش این کار را دارد.

۷-  بیزینس کردن حساب کاربری

برای تاثیرگذاری بیشتر  نوع حساب کاربری‌تان را Business کنید. اگر واقعا برای تبدیل شدن به اینفلوئنسر در اینستاگرام جدی هستید، باید حساب کاربری‌تان را به Business تغییر دهید. حساب بیزینس دارای مزایای متعددی است اولین و مهمترین مزیت این است که می‌توانید به آمارهای اینستاگرام دسترسی داشته باشید. آمارها، موقعیت جغرافیایی فالوورها و پست‌هایی که انگیجمنت بیشتری داشته‌اند را در آمارها می‌توانید مشاهده کنید.

همچنین با آمارهای اینستاگرام، می‌توانید روزها و ساعاتی که بیشترین تعامل و انگیجمنت را از مخاطبین دریافت کرده اید را مشاهده کنید. وقتی قصد تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر را دارید، باید مخاطبین‌تان را بهتر و بیشتر درک کنید تا بهترین محتوا که مناسب آنهاست را در صفحه‌تان ارسال کنید. حداقل اینکه دانستن آمار موقعیت جغرافیایی فالوورها در زمانی که قصد دریافت تبلیغات از برندها را دارید می‌تواند به شما کمک کند.

مزیت دیگر حساب‌های  بیزینسی، این است که می‌توانید پست‌هایتان را در اینستاگرام تبلیغ کنید تا تعامل و مخاطبین بیشتری را از این طریق به دست آورید.

۸- توجه ویژه به استوری اینستاگرام

استوری‌های اینستاگرام یکی از تغییرات بزرگ و تاثیرگذار در این اپلیکیشن محسوب می شود. آمارها نشان داده بیش از سیصد میلیون نفر، بطور روزانه از استوری اینستاگرام به انحای مختلف استفاده می کنند. به دلیل همین آمار بالای استوری‌ است که به عنوان یک ابزار عالی برای افزایش فالوور و دیده شدن مطرح است. توجه کنید ، حتی افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند استوری‌هایتان را ممکن است ببینند. با اضافه کردن هشتگ یا لوکیشن (موقعیت) به استوری‌تان، احتمال دیدن شدن آنرا افزایش می‌دهید.

اگر بیش از ۱۰ هزار فالوور داشته باشید، می‌توانید یک لینک خارجی نیز روی استوری قرار دهید تا کاربران با swipe up  کردن بتوانند وارد صفحه موردنظرتان شوند. امکان تگ کردن دیگران نیز در استوری وجود دارد. این قابلیت یکی از راه‌های عالی برای ایجاد روابط با سایرین و رشد فالوورهاست.

۹- داشتن تعامل سازنده و معنادار با مخاطبان

شبکه‌های اجتماعی جای تعامل با مردم است اصولا استقبال از شبکه های اجتماعی به دلیل وجود همین تعامل ها می باشد. داشتن تعامل یکی از مهمترین فاکتورهایی است که کمک می‌کند به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید. وقتی یک نفر برای پست‌هایتان کامنت گذاشت حتما به آن پاسخ مناسب دهید. لطف دیگران در کامنت و لایک را بی‌جواب نگذارید. البته اگر تعداد کامنت‌ها و لایک‌های شما زیاد شد شاید نتوانید پاسخ همه را بدهید ولی تعامل با عده‌ای از این افراد نشانگر این خواهد بود که آنها برایتان مهم هستند.

مجموعه موارد زیر برای افزایش انگیجمنت و تعامل کاربران می تواند موثر باشد:

– یک کال تو اکشن (دعوت به اقدام) در کپشن پست قرار دهید. کال تو اکشن شما می‌تواند دعوت به فالوو کردن، کامنت، لایک یا حتی کلیک روی لینک بیو و یا چیزی شبیه اینها باشد.

– سعی کنید در اوقاتی که انگیجمنت بیشتری دریافت می‌کنید پست ارسال کنید.

– از برخی پیشنهادات و راهکارهای جذاب بهره ببرید مثلا ،گاهی اوقات مسابقه برگزار کنید، نظرسنجی بگذارید یا سوال بپرسید.

–  در مناسب های مناسب ، پیج‌های مشابه را دنبال کنید و در زیر پست‌های آنها کامنت‌های مفید بگذارید.

می‌توانید از گزینه Explore در اینستاگرام برای یافتن محتوای مشابه با محتوایی که با آن تعامل داشته‌اید استفاده کنید. همچنین با امکان فالوو کردن هشتگ‌ها، محتوای مرتبط با زمینه فعالیت‌تان را می‌توانید مشاهده کنید و در زیر آن کامنت بگذارید.

۱۰- تگ کردن برندهای مرتبط و تماس گرفتن با آنها

به طور کلی دو مرحله برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر وجود دارد. اولین مرحله بدست آوردن فالوورهای طبیعی و ارگانیک است که تعامل خوبی با پست‌هایتان داشته باشند. مرحله دوم، این است که بتوانید از پیج اینستاگرام‌تان کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. توجه کنید که هر دو مرحله مهم است. زمانی که به بیش از ۲۰ هزار فالوور رسیده اید و مخاطبین‌تان تعامل خوبی با پست‌هایتان داشتند، پیش‌دستی کرده و شروع به تماس با برندهای تجاری و کسب و کارها کنید.

تاثیرگذار ترین و هوشمندانه‌ترین راه این است که برندها را تگ کنید تا آنها متوجه شما شوند. برخی برندها حتی ممکن است به پست شما در پیج‌شان اشاره کنند و اینکار موجب افزایش مخاطبین پیج‌ اینستاگرام شما شود. می‌توانید پیام‌های مستقیم به برندهایی که فکر می‌کنید با نیچ‌تان مرتبط هستند بفرستید. اینکار یک راهکار هوشمندانه برای جذب تبلیغ‌دهنده است. مخصوصا اگر مشاهده کردید برند موردنظر در سایر پیج‌ها هم تبلیغ می‌کند.

روی پیامی که به برندهای تجاری می فرستید کار کنید و ارزشی که می‌توانید به آنها برسانید را بطور خلاصه بیان کنید. جذب تبلیغ‌دهنده چندان آسان نیست ولی گاهی اوقات پاسخ‌های مناسبی می‌گیرید. می‌توانید در پلتفرم‌هایی که نقش واسطه بین تبلیغ‌دهندگان و صاحبان پیج‌ها را دارند عضو شوید و به این ترتیب خود را در معرض افرادی قرار دهید که به دنبال پیج‌هایی با موضوع فعالیت شما هستند.

۱۱- به هیچ وجه فالوور نخرید

بسیاری از افراد این اشتباه را مرتکب می‌شوند، مخصوصا در ابتدای کار سعی دارند راه موفقیت را یک‌شبه طی کنند، در حالیکه موفقیت بهایی دارد. اگر با خرید فالوور می توان تاثیرگذار و شاخص شد که همه می‌توانستند چند هزار فالوور با انگیجمنت بالا بدست آورند، و در این صورت همه امکان اینفلوئنسر شدن اینستاگرام را داشتند. باید واقع بینانه عمل کرد. اگر می‌خواهید یک اینفلوئنسر واقعی شوید و به طور پیوسته و مداوم کسب درآمد اینترنتی داشته باشید باید پیج‌تان به طور طبیعی و کاملا هدفمند رشد کند.

توجه داشته باشید که هیچ کاری بدون زحمت انجام نمی شود لذا رشد طبیعی ساده نیست و موفقیت یک‌شبه‌ای در کار نخواهد بود. اگر فالوور بخرید، آنها هیچ تعاملی با پست‌های شما نخواهند داشت و این موضوع حتی به ضررتان تمام خواهد شد. زیرا بسیاری از تبلیغ‌دهندگان به دنبال نرخ تعامل و انگیجمنت بالا هستند.

زمانی که تعداد فالوورها زیاد باشد و تعاملی با پست‌ها وجود نداشته باشند، پیج شما یک پیج بی‌کیفیت برای تبلیغ تلقی خواهد شد و هیچ‌کس تمایلی ندارد در پیجی که فالوور خریده تبلیغ کند. برندها هزینه می کنند که دیده شوند و بازخورد آن را به دست آورند.

سخن پایانی شیوه اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام

افزایش فالوور و جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام زمانبر می باشد لذا یک‌شبه نمی‌توان یک اینفلوئنسر اینستاگرام شد. بلکه باید برای رشد و پیشرفت صبر و حوصله داشت و اصول کار را درست و هدفمند رعایت کرد تا نتیجه مطلوب به دست آید. گاهی باید ماهها و حتی سالها تلاش کرد ولی مطمئن باشید صبر و پایداری شما در ادامه مسیر، نتیجه خواهد داد و به آنجه که مدنظرتان است خواهید رسید.

افرادی که امروزه به عنوان اینفلوئنسر و یا تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی مطرح هستند تلاش بسیاری کردند بسیاری از افراد با تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، یک درآمد جانبی عالی برای خود ایجاد کرده‌اند. هر کسی می تواند با مجموعه راهکارهایی که در بالا به آن اشاره شد اقدام به کسب درآمد آنلاین کند. به شرطی که استقامت در کار را داشته باشد و راهکار و شیوه اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام را هم رعایت کند.

Related Post