X

غیر فعال کردن اعلان پاپ آپ در تلگرام

غیر فعال کردن اعلان پاپ آپ در تلگرام

شبکه اجتماعی و یا پیام رسان تلگرام دارای امکانات و تنظیمات خاصی است که یکی از آنها اعلان پاپ آپPopup Notifications  است که در اینجا قصد دارم غیر فعال کردن اعلان پاپ آپ در تلگرام  را آموزش دهیم. در مقاله قبلی به آموزش شیوه فعال کردن اعلان پاپ آپ در تلگرام اشاره شد: فعال کردن اعلان پاپ آپ تلگرام

اگرچه تلگرام دارای امکانات فراوانی است و از آنها پشتیبانی می کند اما ممکن است شما تمایلی به استفاده از این نوع امکانات از جمله اعلان پاپ آپ در تلگرام نداشته باشید. لذا می توان آن را غیر فعال کرد.

غیر فعال کردن اعلان پاپ آپ در تلگرام

اعلان پاپ آپ منجر می‌شود تا به محض دریافت هر پیام جدید در تلگرام، پنجره پاپ آپی بر روی نمایشگر دستگاهتان نمایان شود و پیام مورد نظر را ارائه کند.  این موضوع ممکن است در برخی شرایط آزاردهنده و گاهی خسته کننده باشد، بنابراین شاید تمایل داشته باشید که آن را برای مدتی یا به طور دائم غیر فعال کنید!

در این مقاله قصد دارم که به آموزش نحوه غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام (Popup Notifications) بپردازیم.

شیوه غیر فعال کردن اعلان پاپ آپ در تلگرام

به منظور غیر فعال کردن نمایش اعلان پاپ آپ در تلگرام خود کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.

  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.
  • در صفحه‌ای که پیش رویتان قرار گرفته است دو بخش مختلف را مشاهده می‌کنید که با عناوین Message notifications و Group notifications مشخص شده‌اند. اگر قصد دارید ارائه اعلان پاپ آپ برای پیام های انفرادی را غیر فعال کنید باید در بخش Message notifications گزینه Popup Notifications را انتخاب کنید. اما اگر قصد دارید که اعلان پاپ آپ را برای گفتگوهای گروهی تلگرام غیر فعال کنید باید در بخش Group notifications گزینه Popup Notifications را انتخاب کنید.
  • سپس گزینه No popup را انتخاب نمایید.

غیر فعال کردن اعلان پاپ آپ در تلگرام

به این صورت قابلیت نمایش اعلان پاپ آپ در تلگرام برای هر یک از گفتگوهای مد نظرتان (فردی و گروهی) غیر فعال می‌شود.

Related Post