X

فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام

فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام

اگر نگاهی به تاریخچه تلگرام از ابتدا تا الان بیندازیم متوجه می شویم این پیام رسان قرار نبود اینقدر مورد استقبال ایرانیان قرار بگیرد ولی اوضاع طوری پیش رفت که الان محبوب ترین پیام رسان برای فارسی زبانان شده است. با راه اندازی تلگرام به نظر می رسید که چیزی کمتر و یا حداکثر در حد پیام رسان هایی مثل وایبر و لاین باشد ولی پس از مدت کوتاهی، همه پیام رسان ها را کنار زد و یکه تاز عرصه شبکه های اجتماعی در ایران شد و در کنار شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان دو ابزار بزرگ و حرفه ای کسب درآمد رایگان از اینترنت شدند.

امنیت ، سرعت ، امکانات و سادگی تلگرام موجب اقبال ایرانیان به ان شد و این شبکه اجتماعی بیش از چهل میلیون کاربر ایرانی را به خود جذب کرد اما این شروع کار بود. این بازار بزرگ و قوی و پرمخاطب بهترین مکان برای کسب درآمد از اینترنت می توانست باشد که اتفاقا همین گونه شد با امکان جذب نامحدود کاربر توسط کانال های تلگرامی ، خیلی از ایرانیان اقدام به ایجاد کانال کردند و به روش های مختلف سعی در جذب اعضای بیشتر داشتند تا کسب درآمد بیشتری اینترنتی داشته باشند و از اینجا بود که عده ای فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام را شروع کردند. ( تاثیر تلگرام بر کسب درآمد از اینترنت)

شروع فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام

ایجاد کانال تلگرام و جذب بیشتر اعضا آغاز شروع کسب درآمد اینترنتی برای مدیران بود . برخی از مدیران کانال ها در آغاز با استفاده از ترفندها و شیوه های مختلف، اعضای کانال خود را افزایش دادند . این کانال های پربازدید شروع به کسب درآمد کردند و کسب و کار اینترنتی آنها چنان سر و صدا ایجاد کرد که برخی به تکاپو افتادند تا به هر شیوه ای شده کانال ایجاد کنند و از قافله کسب درآمد اینترنتی عقب نمانند. این هجوم مدیران برای استفاده از کسب و کار تلگرامی تبعاتی به همراه داشت و بازار فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام را به همراه آورد.

دقیقا فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام از جایی شروع شد که مدیران بسیاری از کانال ها با تقلب سعی داشتند تا بازدهی تبلیغات در کانال خود را زیاد نشان دهند و از این راه سفارش دهندگان تبلیغات را متقاعد به پرداخت مبالغ بیشتر کنند . خیلی ها بودند که در این کانال های پربازدید تبلیغ دادند ولی هیچ سودی نبردند چون کار مدیران این کانال ها با تقلب و دروغ همراه بود . در سایت پول یابی قصد داریم تا فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام را بیان کنیم با ما همراه باشید.

شیوه فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام

وقتی توصیه می کنیم گول این تبلیغات تلگرامی را نخورید به این دلیل است که کار آنها با دروغ همراه است و فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام آنها به وضوح مشخص است . کاری که در آن تقلب و فریبکاری باشد یقینا بازدهی نداشته و هدر رفت سرمایه اتفاق می افتد. شیوه های فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام  عبارتند از:

۱- اعضای غیر واقعی کانال تلگرام (فیک)

بدیهی ترین و اولین مورد که در بسیاری از کانال های تلگرامی وجود دارد اعضای غیر واقعی است. اعضای غیر واقعی در واقع وجود خارجی ندارند و صرفا به خاطر اینکه تعداد اعضای یک کانال را افزایش دهند ایجاد می شوند. عقل مردم به چشمشان است دیگر! خیلی از افراد وقتی که تعداد اعضای یک کانال را می بینند سریعا به آن اعتماد می کنند و تبلیغات خود را به آن کانال می سپارند. در حالی که کاربران واقعی آن بسیار کم است حال سوال این است که اعضای غیر واقعی ( فیک) از کجا پیدایشان می شود؟

منبع اعضای غیر واقعی (فیک)

به شیوه های مختلف و با ترفندهای متعدد برخی سعی دارند تا اعضای کانال خود را زیاد نشان دهند و در واقع ممبر سازی خیالی و دروغی ایجاد می کنند این روش ها به طرق زیر ایجاد می شود:

-ایجاد شماره های مجازی

یکی از روش هایی که الان منسوخ شده است و تلگرام با آن برخورد جدی کرد، استفاده از شماره های مجازی کشورهای آمریکا و انگلیس بود. تقریبا میشه گفت یک سال و نیم پیش بود که خیلی از افراد از این روش برای افزایش اعضای کانال تلگرام خود استفاده می کردند. در این روش با استفاده از نرم افزار تحت ویندوزی تعداد زیادی از شماره های مجازی در آن قرار داده می شد و از آن طریق دونه دونه شماره ها عضو کانال می شدند. در واقع کاملا غیر واقعی بودند و فقط به درد این می خورد که شماره ای که مربوط به تعداد اعضای کانال بودند را افزایش دهد.

در این بین سایت هایی هم به صورت علف های هرز بوجود آمدند که این نرم افزار و این روش را که مربوط به افزایش عضو های تلگرام بود می فروختند. بسیاری از افراد سود جو از طریق فروش این نرم افزار کسب درآمدهای زیادی کردند. اما خوشبختانه این روش منسوخ شد و الان به هیچ عنوان نمی توان با شماره های مجازی در تلگرام عضو شد.

– استفاده از اپلیکیشن های موبایلی

یک روش دیگر در افزایش اعضای غیر واقعی کانال تلگرام استفاده از اپلیکیشن هایی است که جدیدا در این زمینه طراحی شده اند و این اپ ها به وفور در مارکت های اپلیکیشن های موبایلی یافت می شود. در این روش شما باید از طریق شماره موبایل خود در این برنامه ها ثبت نام کنید و بعد از آن باید عضو کانال هایی شوید که به شما پیشنهاد داده می شود. در قبال عضویت در هر کانال سکه یا امتیازی به شما داده می شود که از طریق آن سکه ها می توانید برای کانال خود ممبر دریافت کنید.

این روش دقیقا مثل افزایش فالوئر و لایک فیک اینستاگرام است. چرا که فردی که عضو کانال شما می شود بنا به میل خود این کار را نمی کند و صرفا به خاطر اینکه سکه یا امتیازی برای خود دریافت کند عضو کانال شما می شود. درست است که در این روش از شماره موبایل های واقعی افراد استفاده می شود ولی باید بدانید که این اعضا علاقه ای به کانال شما نخواهند داشت. پس میشه گفت در این روش هم اعضای غیر واقعی در کانال ها به عضویت در می آیند. البته در این روش می توانید سکه یا امتیاز ها را خریداری کنید و دیگر نیاز نیست خودتان زحمت کسب امتیاز را بکشید.

شیوه فروش اپلیکیشن های موبایلی

بسیاری از صاحبان این اپلیکیشن ها وب سایتی دارند که در آن تعرفه هایی برای افزایش اعضای تلگرام قرار داده اند و از این طریق افرادی را که قصد افزایش اعضای کانال تلگرام خود را دارند بتوانند با پرداخت هزینه این کار را انجام دهند. صاحبان این وب سایت ها سفارش های مشتریان خود را در اپلیکیشن خود قرار می دهند تا از این طریق بتوانند برای کانال مورد نظر عضو دریافت کنند. البته در این روش درصدی از اعضا واقعی هستند یعنی افرادی هستند که از آن اکانت تلگرام خود استفاده می کنند ولی باید بدانید به هیچ عنوان هدفمند و در واقع به درد بخور نیستند. خیلی از کانال تلگرام هستند که بیش از نیمی از اعضای خود را از این طریق دریافت می کنند.

– جذب اعضای غیر واقعی با پوش نوتیفیکیشن

روش سوم جذب اعضای غیر واقعی کانال تلگرام، با عنوان پوش نوتیفیکیشن است که خیلی از افراد از این روش هم استفاده می کنند. در این روش توسعه دهنگان اپلیکیشن های موبایلی لینک کانال تلگرام افراد را در برنامه های خود قرار می دهند تا آن را از طریق پیام اعلانی به کاربران اپلیکیشن های خود پیشنهاد دهند. در این روش کاربران را اجبار می کنند تا در کانال تلگرام مربوطه عضو شوند. پس در این روش هم معلومه که کاربران به زور عضو کانالی در تلگرام می شوند. البته خیلی از کاربران در مدت زمان کوتاهی کانال مورد نظر را ترک می کنند. در این روش ریزش اعضای کانال خیلی زیاد است.

۲- فریبکاری در بازدید از پست غیر واقعی

یکی دیگر از شیوه های فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام نمایش بازدید زیاد غیر واقعی است. متاسفانه خیلی از افراد هستند که بازدید از پست را ملاک تبلیغات خود قرار می دهند و فکر می کنند هر چقدر پستشان در کانال مربوط بیشتر دیده شود به معنی این است که واقعا پیام تبلیغاتی آن ها توسط افراد زیادی دیده شده است. ولی در واقع این طور نیست. تقلب در بازدید از پست در کانال های تلگرامی بسیار زیادی دیده می شود. شیوه تقلب در بازدید ها به روش های زیر انجام می شود:

– شمارش بازدیدهای تکراری در ۲۴ ساعت

بازدید پست در تلگرام به معنی آن است که هر کاربری که روی پستی مکس کرده است و از آن دیدن کرده است. این دقیقا عددی است که در کنار چشم هر پست در تلگرام می بینید. این عدد هر ۲۴ ساعت برای هر کاربر لحاظ می شود. یعنی اگر شما امروز از پستی دیدن کرده اید ۱ بازدید محاسبه می شود و اگر ۲۴ ساعت بعد از همان پست دیدن کنید ۱ بازدید دیگر محسوب می شود.

– ریشات کردن پست تلگرامی

ریشات کردن یکی از روش های تقلب در بازدید پست است. بعضی از کانال ها هستند که پست های تبلیغاتی خود را مجددا در کانال ها فوروارد می کنند تا از این طریق کاربران تکراری از پست مربوط دیدن کنند. برای مقابله با این تقلب پیشنهاد می کنم تبلیغات پست خود را فقط برای ۲۴ ساعت سفارش دهید.

– فوروارد کردن پست ها

فوروارد کردن پست در کانال های نا مرتبط هم یکی دیگر از روش های تقلب در کانال های تلگرامی است. بعضی از مدیران کانال های تلگرامی با این روش قصد افزایش بازدید از پست را دارند بدون آنکه برای فرد تبلیغ دهنده موثر باشد.

– ریپلای فوروارد شده

ریپلای فوروارد شده نیز از دیگر روش های تقلب در تبلیغات تلگرامی است که متاسفانه بسیاری از مدیران متقلب کانال های تلگرامی از این روش استفاده می کنند. در این روش ریپلای مورد نظر را در چندین جا فوروارد می کنند تا از این طریق بازدید بالایی را برای پست مورد نظر دریافت کنند.

۳- فریبکاری در تبلیغات کلیکی تلگرام

همیشه تبلیغات کلیکی یکی از بهترین و محبوب ترین نوع تبلیغات در بین مدیران کسب و کار های اینترنتی بوده است. در واقع از تبلیغات کلیکی می توان به عنوان هدفمند ترین روش تبلیغاتی یاد کرد. تبلیغات کلیکی در وب سایت ها به واسطه سطح دسترسی بیشتر و وجود ابزارهای کنترلی و امکان تغییر در تبلیغات به صورت آنلاین تا حد زیادی می تواند روی میزان کلیک تبلیغات نظارت نمود.

اما تبلیغات کلیکی در کانال های تلگرام چنین دسترسی را به کاربران نمی داد. در این صورت پیگیری تبلیغات و کلیک های صورت گرفته روی آن ها امکان پذیر نبود. و همین امر هم باعث استارت تقلب در این روش تبلیغاتی در کانال های تلگرامی شد. متاسفانه فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام بسیار مشاهده می شود.

در این روش برخی از مدیران متقلب کانال های تلگرامی لینک مربوط به تبلیغات را کپی کرده و در جاهای دیگر مثلا در پست های غیر مرتبط قرار داده تا از این طریق بتواند کاربران زیادی را تحریک کنند تا کلیک بیشتری دریافت کنید. بدون آنکه فردی که سفارش چنین تبلیغاتی را داده باشد، بفهمد چه کسانی روی آن تبلیغ کلیک کرده اند. در این روش معیار فقط کلیک روی تبلیغ بود. متاسفانه در این روش بسیار تقلب صورت می گرفت که خوشبختانه این روش هم منسوخ شد.

 سخن پایانی فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام

آنچه که در این مقاله معرفی شد مجموعه فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام توسط مدیران کانال های تلگرامی است که متاسفانه کسب و کار اینترنتی را مخدوش کرده است . برخی از این روش های تقلب امروز دیگر منسوخ شده است ولی برخی هنوز توسط مدیران کسب و کار تلگرام استفاده شده است هدف ما هم آگاهی دادن به کاربران و سفارش دهندگان تلگرام هست تا با چشمانی باز وارد عمل شوند. اما نکته مهم این است که مدیران متقلب همیشه دنبال راههای جدید برای کلاهبرداری اینترنتی هستند. توصیه می کنیم به دلیل کلاهبرداری زیاد در تبلیغات تلگرامی از این نوع تبلیغات صرف نظر کنید زیر بازدهی لازم و مدنظر را اصلا ندارد . اگر واقعا می دانید بازار هدف و مشتریان شما در تلگرام زیاد هست سعی کنید از شرکتها معتبر استفاده کنید. ( کسب درآمد اینترنتی از تلگرام)

باز تاکید می کنیم به سایت هایی که در زمینه افزایش ممبر تلگرام فعالیت می کنند اصلا اعتماد نکنید زیرا هدفشان فقط و فقط کلاهبرداری بوده و خالی کردن جیب شماست. پیشرفت کسب و کار اینترنتی را با درایت انجام دهید و مواظب فریبکاری تبلیغاتی در کسب درآمد از تلگرام باشید .

Related Post