X

چهار شیوه افزایش ممبر کانال تلگرام

قبل از بررسی و بیان چهار شیوه افزایش ممبر کانال تلگرام تلگرام یادآوری این نکته ضروری است که پیام رسان تلگرام، یکی از منابع مهم کسب درآمد اینترنتی در ایران می باشد و علیرغم مسدود شدن ، کسب و کار زیادی وابسته به آن است. در واقع تلگرام به دلیل آنکه یک شبکه اجتماعی خیلی محبوب در ایران است شرکت ها و کسب و کارهای ایرانی توجه خاصی به آن دارند.

به دلیل این اهمیت تصمیم گرفتم تا در ادامه مجموعه آموزش های کسب درآمد از اینترنت به چهار شیوه افزایش ممبر کانال تلگرام که کاملا عملی و کاربردی است بپردازم.

چهار شیوه افزایش ممبر کانال تلگرام

برای افزایش اعضای کانال تلگرام راههای ساده، مشکل، پولی و رایگان زیادی وجود دارد که در مقاله (دو راهکار ساده افزایش ممبر تلگرام ) به چند مورد از آن پرداخته شد . در اینجا هم راههای رایگان و ساده که کاملا کاربردی است ارائه خواهد شد.

 نکته ضروری اینکه این چهار شیوه افزایش ممبر کانال تلگرام برای شروع کار و جذب مخاطب مناسب هستند مثلا برای چند ده هزار نفر مناسب هستند ولی برای چند صد هزار نفر علاوه بر این روش ها، باید از شیوه های دیگر که بیشتر پولی هم هست استفاده کنید.

 روش های افزایش عضو در کانال تلگرام برای کسب درآمد بیشتر عبارتند از:

۱- درج در پیام رسان ها، شبکه های اجتماعی و سایت ها

یکی از مهمترین راه های تبلیغات کانال تلگرامی درج و یا معرفی آن در شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها، سایت ها و وبلاگها می باشد این راهها ساده ترین و دم دستی ترین کار برای معرفی کانال تلگرامی می باشد شما به راحتی می توانید در سایت هایی که مخصوص معرفی کانال می باشند کانال خود را معرفی کنید برای پیدا کردن آنها هم کار سختی ندارید با یک جستجوی ساده می توانید آنها را پیدا کنید.

 این کار تاثیر زیادی در افزایش ممبر کانال تلگرامی  دارد برخی از آن ها عبارتند از:

teleglist.com

telechannels.me

bazdidfa.com/channel

bia2kanal.com

tkanal.ir

telegramch.com

barato.ir/channels

telegrambank.ir

upchannel.ir

telelist.ir

telegram-channels-list.ir

tchannel.ir

mychannels.ir

برای معرفی لینک کانال خود می توانید پیشنهاد تخفیف اشتراک، جایزه و یا هر چیزی دیگری را بدهید. در معرفی لینک باید طوری عمل کنید که حس همراهی و همکاری برای مخاطب ایجاد شود این کار کاملا رایگان و بدون هزینه بوده و در افزایش ممبر های کانال تلگرام تاثیر بسیار بالایی دارد.

 اگر در شبکه های اجتماعی معروف مثل گوگل پلاس، اینستاگرام، فیس بوک، لاین و یا در سایت و وبلاگ فعالیت دارید حتماً لینک کانال خود را برای جذب ممبر قرار دهید این روش یکی از راه های بسیار موثر و تاثیرگذار در افزایش اعضای کانال تلگرامی می باشد. بنر تبلیغاتی و یا نشانی url کانال را در وبلاگ و سایت خود در مکان مناسب قرار دهید.

۲- اد کردن اعضا در کانال تلگرامی

در آغاز راه اندازی کانال شما هیچ عضوی ندارید و این کاملاً طبیعی است اما تلگرام این اجازه را به شما می دهد که تا ۲۰۰ نفر را به کانال خود اضافه کنید  لذا می توانید شماره هایی را که در گوشی خود دارید به کانال اضافه کنید انجام این کار در شروع فعالیت کانال مناسب است ولی چون بدون اجازه آن ها را  عضو کردید ممکن است موجب نارضایتی یا ترک کانال شود.

افزایش اینگونه ممبر به کانال تلگرام، محدودیت ۲۰۰ نفره دارد و بیشتر از این مدیر کانال نمی تواند به تعداد اعضای خود اضافه کند  نکته مهم اینکه شماره شما در گوشی آن افراد باید ذخیره شده باشد وگرنه سیستم خطا یا ارورSorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment می دهد

برای اضافه کردن این افراد وارد کانال خود شده در بالای صفحه بر روی عنوان لوگو، تصویر یا نام کانال کلیک کنید وقتی که تنظیمات کانال باز شد بر روی گزینه Members کلیک کنید در این صفحه با کلیک کردن روی لینک اضافه کردن اعضا Add Members  می توانید تا ۲۰۰ نفر را به صورت دستی و مستقیم عضو کانال خود کنید و بعد از ۲۰۰ نفر باید به وسیله لینک عضو گیری کنید.

۳- افزایش ممبر کانال با نرم افزار و ربات ها

شیوه دیگر افزایش ممبر کانال تلگرام استفاده از ربات ها و نرم افزار ها می باشد این روش توصیه نمی شود و از روش های زرد و غیرمعمولی عضوگیری است. ربات ها و نرم افزار های زیادی در اینترنت وجود دارد که با یک جستجوی ساده می‌توان آنها را پیدا کنید.

 در کل استفاده از این روش موجب هدر رفتن انرژی و پول می شود نکته مهم اینکه برای گرفتن اعضای کانال به هیچ وجه سراغ خرید ممبر فیک و یا تقلبی هم نروید این کار در دراز مدت تاثیر منفی دارد. اگر هدف توسعه کسب و کار و ورود کاربران واقعی است زمانی که کاربر واقعی وارد کانال شود و تعداد اعضا را با بازدید ها مقایسه کند به غیر واقعی بودن کار شک کرده کانال را ترک می کند

 هدف اصلی از تجارت کسب درآمد اینترنتی مناسب می باشد وقتی فروش بالا نباشد و یا کسب درآمد از طریق تبلیغات نداشته باشید داشتن کاربر فیک ضرورتی ندارد ضمن اینکه به اعتبار شما ضربه می زند. اگر هدف کسب درآمد و فروش بیشتر است مشتری به خاطر اعضای زیاد عضو کانال و یا خریدار محصول و خدماتتان نمی شود.

۴- تبلیغ در گروههای بزرگ و کانال های پرطرفدار

یکی دیگر از روش های افزایش ممبر کانال تلگرام، تبلیغات در گروههای بزرگ و کانال های پرمخاطب می باشد برای تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات، لوگو یا بنر جذابی طراحی کنید آدرس یا لینک کانال خود را در پایین مطلب و یا بنر قرار دهید و آن را در گروه ها و کانال های دیگر تبلیغ کنید.

 در تبلیغ کانال دقت کنید که اعضای کانال واقعی بوده و فیک نباشد ممبر فیک یا تقلبی هیچ ارزشی ندارد و فقط توسط آماتور ها استفاده می شود.

با یک نگاه  و بررسی حرفه ای می توان به واقعی و یا فیک بودن اعضای کانال پی برد. همیشه بین تعداد بازدید پست ها و تعداد مخاطبین کانال رابطه مستقیمی وجود دارد کانال های دارای ممبر فیک پست هایشان  کم بازدید می باشد و این طبیعی است چون کاربر فیک بازدیدی نمی کند.

 لذا برای سفارش تبلیغات کاربران آن کانال را بررسی کنید و در صورت داشتن کاربران واقعی سفارش تبلیغات دهید. این روش هزینه بر بوده و شما بر خلاف روش دیگر باید پول پرداخت کنید البته می‌توانید با کانال های دیگر تبادل لینک کنید. ولی اگر قصد سفارش تبلیغ دارید به صورت آزمایشی یک یا دو ساعت سفارش تبلیغات دهید و بعد از بررسی تاثیر آن می توانید به زمان تبلیغات را افزایش دهید.

Related Post