X

کسب درآمد از فالوور و ممبر

از روش های درآمدزایی و زرد اینترنتی ، کسب درآمد از فالوور و ممبر می باشد که این روزها بسیار زیاد شده و نکته جالب اینکه برخی درآمد چند ده میلیونی در ماه هم از این روش دارند . جذب فالوور اینستاگرام و ممبر یا عضو برای کانال تلگرام از شیوه های پرطرفدار کسب درآمد آنلاین در شبکه های اجتماعی محسوب می شود که اتفاقا شغل ثابت برخی هم می باشد.

این گروه بر خلاف افرادی که با فروش محصول و خدمات ، بازاریابی اینترنتی ،تبلیغات و… کسب درآمد می کنند به کار فالوور اینستاگرام، لایک اینستاگرام، افزایش ممبر کانال و ویو پست تلگرام  مشغولند . در سایت پول یابی قصد دارم تا به بررسی کسب درآمد از فالوور و ممبر بپردازم.

شیوه کسب درآمد از فالوور و ممبر

برای برخی جذب فالوور و یا افزایش اعضای کانال به هر شیوه ای آرزو می باشد لذا از افرادی که در اینترنت به این کار مشغولند کمک می گیرند در واقع نیاز این افراد، کسب درآمد اینترنتی کلانی را نصیب این افراد کرده است طوری که از کسب درآمد چند صد میلیونی تا میلیاردی صحبت می شود. در هر حال بیشتر این افراد با استفاده از ربات ها، نرم افزارها و اپلیکیشن های خاص، این خدمات را ارائه می دهند.

نمونه ربات اینستاگرامی در سایت اینستاربات دات کام وجود دارد که نمونه های ایرانی و خارجی فراوانی در بازار هم دارد. این ربات ها با تنظیماتی که بر رویشان اعمال می شود در اینستاگرام، به صورت اتوماتیک و خودکار، پست ها و صفحات دیگران را فالو، لایک می کنند و یا با تنظیمات، زیر پست ها هم کامنت می گذارند. در واقع افرادی زیادی که از طریق آن ربات اینستاگرام، فعالیت را می بینند بسیاری از آنها، عکس های پیچ را لایک یا صفحه را فالوو می کنند به این ترتیب صاحب پیچ به هدف مدنظر خود می رسد.

 شیوه استفاده از ربات اینستاگرام

برای استفاده از ربات اینستاگرام و شروع کار باید در سایت هایی که ربات آن را دارند عضو شوید . مشخصات پیچ مثل نام کاربری و رمز را وارد می کنید با وارد کردن کلمات کلیدی ، هشتگ ها و… در واقع تنظیم می کنید که ربات وارد چه پیچ ها و یا صفحات اینستاگرامی شود و چه کسانی را فالو کند و چه پست هایی را لایک کند.

حتی برخی ربات ها تنظیمات خاصی دارند که می توانید با تعریف این تنظیمات، کامنت های خاص برای عکس ها درج کنید و امکان زمان بندی لایک و درخواست آنفالو کردن فالوورها را نیز بدهید. در نهایت اینکه، با افزایش فالوورهای اینستاگرام، می توانید از شیوه های مختلف مثل: فروش مستقیم ، تبلیغات و… کسب درآمد کنید و یا برای دیگران با فراهم کردن این زمینه، پول در بیاورید.

کسب درآمد با افزایش ممبر تلگرام

خدمات افزایش عضو یا ممبر روی پیام رسان تلگرام و بازدید پست های کانال های تلگرامی از طریق نوتیفیکیشن روی اپلیکیشن های مختلف، گذاشتن تبلیغات پاپ آپ و یا تبلیغات پاپ آندر روی سایت ها، تبلیغات زرد در کانال های دیگر، تبادل لینک کانال، استفاده از ربات های تلگرام و… امکان پذیر است. ترفندهای زیادی برای افزایش ویو پست های کانال های تلگرام نیز وجود دارد

عاقبت کسب و کارهای اینستاگرامی و تلگرامی

روش های فراوانی برای افزایش فالوور اینستاگرام و ممبر تلگرام وجود دارد که در اینجا فقط به صورت مختصر و گذرا به آنها اشاره شد و دلیل اینکه بر خلاف رویه سایت پول یابی زیاد مبسوط و مفصل نپرداختم این است که توصیه ای برای استفاده از این روش ها که فیک و غیر واقعی اند، ندارم. این نوع کسب درآمد ها پایداری ندارند . مهم ترین اصل در کسب درآمد اینترنتی پایداری و استمرار آن است که در این نوع روش های کسب درآمد از فالوور و ممبر اصلا وجود ندارد . شاید در کوتاه مدت درآمد مناسبی برای برخی افراد داشته باشد ولی استمرار ندارند.

توصیه می شود به جای وقت گذاشتن برای یادگیری این روش های غیر اصولی، روی روش‌های مفید دیگر که درآمد پایدارتری نیز دارند تمرکز کنید. نکته مهم دیگر اینکه افراد زیادی با فروش ربات، افزایش ممبر و فالوور، تبلیغات تلگرامی و اینستاگرامی مشغول کسب درآمد هستند اما تجربه نشان داده که شبکه های اجتماعی مجازی در مقطع خاصی از زمان طرفدار دارند و  به قول معروف همیشه خواهان ندارند .

زمانی سرویس یاهو به ویژه چت یاهو پرطرفدار بود و افراد زیادی شبانه روز در آن بودند اما الان دیگر وجود خارجی ندارد چون فیسبوک آمد، فیسبوک هم روی بورس بود تا اینکه شبکه های موبایلی مثل واتس آپ، وایبر، لاین ، وی چت و.. آمدند و الان بسیاری در حاشیه هستند و اینستاگرام و تلگرام آمده به زودی اینها هم به حاشیه می روند اگرچه یکی فیلتر شده و دیگری در خطر فیلتر شدن هست . (نگاه کنید به مقاله مرتبط در سایت پول یابی:عاقبت کسب درآمد از تلگرام و شبکه های اجتماعی)

نتیجه گیری از کسب درآمد از فالوور و ممبر

خلاصه آنکه از این شبکه های مجازی تنها به عنوان ابزاری برای کسب و کار اینترنتی و فروش خدمات و کالا استفاده کنیم و اصل کسب و کارمان را در جای دیگر و در مکانی امن قرار دهیم که کاملا متعلق به خودمان باشد تا با نابودی هر کدام از این شبکه ها، کسب و کارمان در درازمدت آسیب جدی نبیند.

لذا بهتر است با راه اندازی سایت مناسب و تولید محتوا و رعایت سئو، اقدام به جذب کاربران و افزایش ترافیک کنیم و در کنار آن یک فروشگاه اینترنتی، مناسب با تخصص خود راه اندازی و با این شیوه کسب درآمدمان را پایدار و دائمی کنیم. در کنار این اقدام، از شبکه های اجتماعی برای رشد بهتر و افزایش کسب درآمد به صورت اصولی بهره ببریم. ضمن اینکه وجود سایت و فروشگاه امنیت بیشتری نسبت به شبکه های اجتماعی داشته و کاربران بیشتر اعتماد و اطمینان می کنند.

Related Post