X

کسب درآمد با کانال تلگرام

کسب درآمد به وسیله کانال تلگرام

شبکه های اجتماعی با رشدی خیره کننده در حال جذب کاربران مختلف هستند و در سالهای اخیر شبکه اجتماعی یا پیام رسان تلگرام در ایران با اقبال فراوان در بین همه اقشار جامعه مواجه شد و کمتر ایرانی را می بینید که موبایل هوشنمد داشته باشد و از تلگرام استفاده نکند. این پیام رسان با وجود مزایا و معایب فراوان که فارغ از بحث ماست محل بسیار مناسبی برای راه اندازی کسب و کار و یا توسعه کسب درآمد می باشد.
کانال ها و گروه های زیادی در شبکه اجتماعی تلگرام است که با جذب ممبر ، اقدام به تبلیغ ، فروش، و یا ابجاد فروشگاههای آنلاین کردند و از این طریق کسب درآمد بالایی دارند.

شیوه کسب درآمد با کانال تلگرام

همان طور پیش تر گفته شد، تلگرام، رسانه‌ای است که بین ما ایرانیان به شکل عجیبی پرطرفدار شده است و بدون تردید رقیبی جدی برای ایمیل، وبلاگ‌نویسی، فیسبوک، اسکایپ، پیامک، ارتباطات تلفنی و … شده است. سادگی تلگرام باعث شده که افرادی که قبلا تمایلی به کار با اینترنت نداشتند، استفاده بیشتری از آن بکنند.می‌بینیم که والدین ما یا اصطلاحا نسل قدیم هم به تلگرام روی آورده اند.

من نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم و بگویم تا چند سال این علاقه به تلگرام ادامه خواهد داشت، ولی در حال حاضر یکی از راه‌های کسب درآمد، استفاده از تلگرام و امکانات آنست.

روش های کسب درآمد با کانال تلگرام

۱- یک کانال تلگرام پرطرفدار و پرمخاطب ایجاد کنید و با گذاشتن تبلیغات دیگران، درآمد کسب کنید..
۲- مدیر کانال افراد پرمشغله بشوید و برای آنها مخاطب زیاد بیاورید و بخشی از درآمد را به عنوان پورسانت دریافت کنید.
۳- برای کانال‌های پرطرفدار کار کنید و محتوا تهیه نمایید.
۴- برای وب‌سایت‌ها یا کانال‌ها، روبات تلگرامی طراحی کنید. (باید برنامه‌نویسی بدانید.)
۵- در کنار وبسایت یا وبلاگ خود، یک کانال تلگرام هم داشته باشید که این کانال، به بهبود فروش سایت اصلی شما کمک کند.

مقالات آموزشی کسب درآمد:

کسب درآمد با راه اندازی فروشگاه آنلاین اینترنتی

آموزش کسب درآمد با وبسایت آموزشی

کسب درآمد با کامپیوتر و اینترنت (مایکروسافت آفیس)

برای رشد و ترقی باید ایده مناسب داشت و دست به تلاش و کوشش زد و تنبلی را کنار گذاشت. بستر مناسب کسب درآمد ساده و آسان در تلگرام مهیاست فقط باید با درک درست زمان و اتخاذ سیاست مناسب وارد این کارزار تیلیغاتی شد و از پتانسیل آن برای بهبود کسب و کارمان استفاده کنیم.

Related Post