X

شیوه کسب درآمد از اینستاگرام

شیوه کسب درآمد از اینستاگرام

شیوه کسب درآمد از اینستاگرام بسیار متنوع بوده و در صورت داشتن ایده های مناسب می توان درآمد چند میلیونی را تجربه کرد. شیوه کسب درآمد از اینستاگرام به دلیل اینکه شبکه اجتماعی پربازدید با سلایق و کاربران گوناگون است از دو طریق تبلیغات و یا پول سازی امکان پذیر است . می توان از پتانسل بالای این شبکه در جهت برندسازی کالا و خدمات استفاده بهینه کرد مهم آگاهی از روش های کسب درآمد و ارائه ایده های جذاب اقتصادی است.

شیوه کسب درآمد از اینستاگرام عبارتند از:

۱- لینک های تبلیغات اینترنتی

یک شیوه کسب درآمد از اینستاگرام  استفاده از لینک های تبلیغات اینترنتی هست شما در واقع لینک سایت ، یا محصولا و فایل ها و حتی لینک سایتهای همکاری در فروش  را انتخاب کرده و یا عکس جذاب از یک محصول آن آن را صفحه شخصی خود می گذارید.

۲- گذاشتن تصاویر خوانندگان و هنرمندان جوان

از هر چیزی می توان کسب درآمد از اینترنت را تجربه کرد. بعضی وقت‌ها خواننده‌های تازه‌وارد و جوان پول می‌دهند تا عکسشان را روی صفحه اینستاگرام بگذارید و برایشان تبلیغ کنید در واقع آنها به خرید فالور اینستاگرام می پردازندشما از این راه می توانید کسب درآمد کنید.

۳- فروش صفحه

صفحات پربازدید و پست های دارای فالوور زیاد همیشه خریدار خاص خودش را دارد. افرادی زیادی هستند که صفحات پرطرفدار را به قیمت های میلیونی خریداری کنند.

۴- تبلیغ صفحات دیگر

با افزایش بازدید صفحه اینستاگرام  عده ای خواستار تبلیغ می شوند. خیلی از افراد هستند که حاضرند مبالغی زیادی برای تبلیغ صفحات آنها در صفحه شما پرداخت کنند.

نمونه هایی از شیوه کسب درآمد از اینستاگرام از زبان مدیران صفحات

سیاوش پورحسین زاده نوجوانی ۱۶ ساله
اول از فیسبوک شروع کردم، ولی آنجا خیلی کارم نگرفت و به سراغ اینستاگرام آمدم. صفحه‌ای درست کردم که در آن عکس خواننده‌ها را قرار می‌دادم. بعد از اینکه تعداد فالورهایم به چیزی حدود ۲ تا ۳ هزار رسید کار کمی راحت‌تر شد چراکه خود مردم بیشتر صفحه را می‌دیدند و آن را فالو می‌کردند. از طریق تبادل و معرفی صفحات با پیج‌های همسطحم توانستم با افزایش فالوور اینستاگرام تعداد فالورها را به ۵۵هزار نفر برسانم. الان با تبلیغاتی که روی صفحه انجام می‌دهم در حدود ۳۵۰هزار تومان درآمد دارم. بعضی وقت‌ها خواننده‌های تازه‌وارد پول می‌دهند تا عکسشان را روی صفحه اینستاگرامم بگذارم و برایشان تبلیغ کنم درواقع آنها به خرید فالور اینستاگرام می پردازند. پیشنهاد‌هایی هم دارم که می‌خواهند کل صفحه‌ را چیزی در حدود ۲ تا ۳ میلیون تومان بخرند. در حال حاضر ادمین ۵ صفحه هستم و برنامه دارم وقتی تعداد فالورهای این صفحات به ۵۵ هزار رسید، بفروشمشان. شاید پولی که از این راه در می‌آید چنین انگیزه‌ای را در من ایجاد کرده باشد. بعضی از صفحات تو اینستاگرام هستند که زیر هر پستشان تبیلغ می‌گیرند تا برای سایر پیج ها افزایش فالور اینستاگرام انجام دهند و درآمدشان خیلی از من بالاتر است. این کار روزانه چیزی در حدود ۵ تا ۶ ساعت به‌صورت گسسته وقتمان را می‌گیرد ولی از انجام آن لذت می‌برم.

تارا

در حال حاضر پیجمان چیزی در حدود ۶۰ هزار فلاو‌کننده دارد. من خودم این پیج را ایجاد نکردم بلکه یکی از دوستام درست کرد و بعدش از من خواست کمکش کنم. الان که پیجمان ۶۰ هزار فالور دارد دیگر با صفحاتی که زیر ۴۰هزار فالور اینستاگرام دارند تبادل تصویر نمی‌کنیم. با این تعداد فالور شروع کردیم برای اینکه از صفحه خودمان پول دربیاوریم. برای این‌کار از ترفند تبلیغات استفاده کردیم، یعنی آمدیم تعیین کردیم به ازای قرار دادن یک تصویر در صفحه اینستاگرام خودمان در یک بازه زمانی مشخص مثلا ۵۰ هزار تومان دریافت ‌کنیم. در حال حاضر ۴۰ درصد از پیجمان را به تبلیغات اختصاص دادیم چراکه مردم معمولا خیلی خوششان نمی‌آید و ممکن است آن‌ فالومان بکنند. این کار برایم بیشتر جنبه تفریحی دارد و روزی حدود ۲ تا ۳ ساعت به‌صورت گسسته برایش وقت می‌گذارم، معمولا هزینه موبایلم بالاست و از این راه کل هزینه‌اش درمی‌آید. راستی این را هم بگویم، ما تا حالا پیشنهاد خرید کل پیج اینستاگراممان را داشتیم، کم هم نبوده، افرادی هستند که حاضرند برای خرید صفحاتی مثل صفحات ما چیزی در حدود ۲ تا ۳ میلیون تومان پول خرج کنند.

نکته پایانی درباره شیوه کسب درآمد از اینستاگرام

شیوه کسب درآمد از اینستاگرام بسیار بیشتر و متنوع تر از اینهاست. دو نمونه بالا از کار دو نوجوان تازه کار هست که از روی سرگرمی به کسب درآمد می پردازند ولی اگر با ایده و وفت گذاری درست انجام شود یقینا بازدهی بیشتری خواهد داشت .

روش کسب درآمد از اینستاگرام

Related Post