X

اهمیت وبسایت با وجود تلگرام و اینستاگرام

اهمیت وبسایت با وجود تلگرام و اینستاگرام

 اهمیت وبسایت با وجود تلگرام و اینستاگرام در کسب درآمد از اینترنت  هیچ گاه کم نخواهد شد بلکه برای رونق کسب و کار وبسایت ضروری است. اگرچه شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام امکان ارتباط با کاربران و کسب درآمد را تسهیل کرده است ولی هرگز نمی تواند جای سایت را بگیرد چرا که وبسایت جنبه استقلالی کسب درآمد را مشخص کرده و نوعی برند و یا شناسنامه برای معرفی کسب درآمد از اینترنت می باشد.

کسب درآمد از اینستاگرام

اهمیت وبسایت با وجود تلگرام و اینستاگرام بیشتر می شود:

اگر بین انتخاب تلگرام، اینستاگرام و وبسایت بخواهید یکی را برای ارتباط با دیگران و یا کسب درآمد آزاد بگذارید یقینا باید وبسایت را معرفی کند . اگرچه شبکه های اجتماعی چنان رشد کرده که بسیاری از افراد مشهور، مدرسان و مشاوران، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها … با داشتن یک کانال تلگرام یا اینستاگرام با مخاطبان خود در ارتباط هستند. این افراد به اشتباه فکر می‌کنند دیگر نیازی به وب‌سایت ندارند. ولی چرا هیچ چیز جای وبسایت را نمی‌گیرد؟
دلیل اهمیت وبسایت این است که ساحل امن شماست. در حالی که شبکه اجتماعی مانند، تلگرام و اینستاگرام و … جزیره‌های جذابی هستند که امروز هستند ولی شاید فردا زیر آب بروند. بنابراین منطقی است که تمام ابزارهایی را که در شبکه‌های اجتماعی دارید، در خدمت وب‌سایت خود قرار دهید، نه در مقابل آن و در رقابت با آن. اگر شبکه های اجتماعی در خدمت وبسایت و رشد آن باشد فوق العاده است.

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

دلایل اهمیت وبسایت با وجود تلگرام و اینستاگرام:

کسب درآمد از اینترنت و یا معرفی کسب و کار در اینترنت فاکتورهای فراوانی دارد که یکی داشتن سایت است تا شما را به عنوان برند معرفی کند. شبکه های اجتماعی اعم از توئیتر، فیسبوک ، اینستاگرام، تلگرام و…مهم هستند ولی برای کسی که به طور جدی و با برنامه  به دنبال کسب درآمد از اینترنت و یا داشتن مخاطب است، هیچ گزینه‌ای جایگزین وب‌سایت نخواهد شد. دلایل اهمیت وبسایت با وجود تلگرام و اینستاگرام:

سایت قدرتمند کسب درآمد

۱- امنیت بالای وبسایت

امنیت و ماندگاری سایت بیشتر از شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام است.فقط کافی است چند دقیقه گوشی موبایل خود را جایی فراموش کنید یا این که گوشی شما به سرقت برود تا دسترسی شما برای همیشه به کانال اینستاگرام و تلگرام شما قطع شود و فهرست مخاطبان یا دوستان شما، به‌سرعت در اختیار رقبا یا افراد کلاهبردار قرار بگیرد، در حالی که امنیت وب‌سایت شما به مراتب بیشتر است.

۲- مستاجری در شبکه های اجتماعی

سایت در اختیار شما هست و مالک اصلی شما هستید. تلگرام یا اینستاگرام، در کنترل سازندگان آن است و شما فقط استفاده کننده هستید. شما هیچوقت تضمینی برای استفاده دائمی از آنها ندارید. در حقیقت شما مستاجری هستید که شاید فردا مجبور به ترک این خانه باشید.

۳- اشبکه های جدید جایگزین

شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی در حال تغییر و تحول هستند و مدتی بعد یکی دیگر جایگزین آنها می شود.ممکن است برنامه قوی‌تر یا جذاب‌تری جایگزین آنها شود. همانطور که بسیاری از کاربران ایرانی فیسبوک و وایبر، تلگرام را ترجیح دادند، شاید روزی تلگرام هم جای خود را به برنامه دیگری بدهد. ولی وبسایت ماندگاری داشته و دارد.

۴- فیلترینگ

اگر صبح بیدار شوید و ببینید شبکه اجتماعی محبوب شما بسته شده تعجب نکید اتفاقی که بارها افتاده و رفع فیلتر شبکه اجتماعی دیگر به دست شما نیست .در واقع با یک فیلترینگ ساده، تمام دسترسی شما به مخاطبان شما از دست خواهد رفت.

۵- فروش آنلاین اتوماتیک در سایت

کسی که به فکر کسب درآمد از اینترنت و ایجاد فروشگاه است در تلگرام یا اینستاگرام، نمی‌توانید فروش آنلاین هوشمند داشته باشید. در حالی که اگر وب‌سایت شما فروشگاه اینترنتی داشته باشد، خودش به شکل خودکار برای شما در ۲۴ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته، کار فروش انجام می‌دهد.

۶- تحلیل رفتار کاربران برای کسب درآمد بیشتر

شناخت رفتار و علایق کاربران موجب افزایش فروش و اصلاح نواقص در کار می شود. در حالی که شما رفتار مخاطبان اینستاگرام و تلگرام خود را نمی‌توانید به شکل خیلی دقیقی بررسی کنید. ولی با داشتن وب‌سایت، می‌توانید بفهمید که از هرکجای دنیا چه بازدیدکنندگانی داشته‌اید. آمار دقیقی از بازدیدها خواهید داشت و تحلیل‌های بسیار عمیق و دقیقی از رفتار کاربران و مشتریان به دست خواهید آورد.

۷- اعتبار بیشتر سایت

از نظر اهمیت و اعتبار سنجی ، سایت، اعتبار و رسمیت بیشتری دارد. ولی تلگرام و اینستاگرام، بیشتر جنبه غیررسمی دارند.

۸- گوگل

گوگل اگرچه شبکه های اجتماعی را مهم می دادند ولی از نظر محتوا و کسب درآمد به سایت ها اهمیت بیشتر می دهد، نوشته‌ها و مطالب وب‌سایت شما در گوگل به‌خوبی جستجو می‌شود، ولی تلگرام و اینستاگرام … از نظر جستجو و طبقه‌بندی اطلاعات، قدرت چندانی ندارند.

۹- تنوع ارائه در سایت

شبکه های اجتماعی بدر برقراری ارتباط محدودیت ایجاد می کند حال ممکن است به دلایل امنیتی و حفظ حریم خصوصی ، پنهان کاری و…… این کار صورت گیردر اینستاگرام و تلگرام، شکل برقراری ارتباط با مخاطب محدود است. ولی در وب‌سایت ابزارهای بسیار گوناگونی برای ارتباط و تعامل با مشتریان وجود دارد.

کسب درآمد با طراحی سایت

نکته پایانی داشتن وبسایت:

با داشتن سایت حالا با هدف تعامل با مخاطب، کسب درآمد از اینترنت و یا هر چیز دیگری، معنی ساده آن این است که در دنیای اینترنت، حضوری جدی و رسمی دارید. سایت به معرفی بهتر شما و ارتباط با مشتریان کمک بیشتری می کند.

Related Post