سایت های کسب درامد خارجی

سایت های کسب درامد خارجی

سایت های کسب درامد خارجی بسیار زیاد و در ارائه تبلیغات و انتخاب کدها دستتان باز هست و یکی از معروف ترین سایت های کسب درامد خارجی برای وبلاگ و سایتها، گوگل ادسنس است . منتهی گوگل ادسنس اجازه ثبت نام و کار برای کاربران ایرانی را به دلیل تحریم نمی دهد و اگر هم ثبت نام کنید بلوکه می کند. البته می توان با ترفندهایی مثل دادن آدرس خارج از کشور گوگل ادسنس را دور زد ولی باز مشکلات خاص خود را دارد.  در انتقال گرفتان پول مشکل داری و موارد دیگر. حال راه حل چیست؟

سایت های کسب درامد خارجی به جای گوگل ادسنس

اگر از گوگل نمی توان کسب درآمد داشت و یا برای ثبت و گرفتن پول مشکلاتی دارد می توان سایت های کسب درامد خارجی دیگر را جایگزینش کرد . این سایت های خارجی درآمد از نظر کلیک، نمایش و پاپ آپ دارند و به کاربران ایرانی هم اجازه فعالیت می دهند . فهرستی که تهیه شده شامل ده سایت معتبر است ضمن اینکه سایتهای کسب درآمد از این نوع خیلی بیشتر از اینهاست . این سایت های کسب درآمد خارجی جایگزین مناسبی برای گوگل ادسنس هستند.

فهرست سایت های کسب درامد خارجی

 

Adversal

Adversal جایگزین مناسبی برای گوگول ادسنس با نرخ CPM خوبی است.و اگر بازدید مناسبی داشته باشید سایتتان را راحت تایید میکند:

https://www.adversal.com

PopCash

عده ای از دوستان popcash رو تست کردند و واقعا نرخ CPM خوبی دارد.تبلیغات متنوع و مناسبی دارد.می توانید آن را  امتحان کنید.البته پاپ کش همان طور که از اسمش مشخص است، یک سایت پاپ آپ هست:
https://popcash.net

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سایت کار استخدامی و کاریابی اینترنتی

Chitika
بسیاری از وبمستران خارجی بعد از گوگل ادسنس، چیتیکا رو انتخاب میکنند واقعا سایت خوبی هست و تبلیغاتش شباهت بسیار زیادی به گوگل ادسنس دارد:

https://chitika.com

Infolinks
با روش کسب درآمد های مختلف مانند تبلیغات متنی و پاپ آپ هست و این موجب می شود در میان بقیه سایت ها منحصر به فرد باشد:

https://www.infolinks.com

PopAds

این سایت هم مثل پاپ کش یک سایت پاپ آپ با نرخ خوب و بالاست:
https://www.popads.net

eDomz
eDomz یک سایت دیگر پاپ آپ و بنر با نرخ CPM بالا است. آنها نرخ بسیار خوبی برای هر کشور دارند. باید آن را امتحان کنید:

http://www.globaladmedia.com

TribalFusion
این سایت یک سایت محبوب بین وبمستران خارجی است ولی برای کار با ان نیاز به بازدید خیلی زیادی دارید البته میتوانید درآمد بالایی هم داشته باشید ظاهرا از سوی نهادهای نظارتی ایران هم بسته شده است:

http://www.tribalfusion.com

BuySellAds
این سایت یک سایت عالی برای جاگزین کردن گوگل ادسنس هست ولی کار با ان به شدت سخت و دشواره و به سختی هر سایتی رو تایید میکند.

https://www.buysellads.com

B4psads
یک سایت مناسب برای درآمد از بازدید کم است:

http://ww7.b4psads.com

MobiCow
Mobicow به شما کمک می کند تا  از ترافیک موبایلی سایتتون کسب درآمد کنید این سایت cpm بسیار بالایی برای هر کشور دارد:

http://mobicow.com

Media.net

Media.net توسط تبلیغات یاهو و بینگ ساخته شده.آنها در این کسب و کار جدید هستند اما شما می توانید پول بسایر زیادی با media.net در بیاورید.نرخ درآمد خوب نیست اما شما هنوز هم می توانید آنها را امتحان کنید.(مراقب باشید آنها ممکن است حساب کاربری شما بدون هیچ دلیل مسدود کنند):
https://www.media.net

نکته پایانی سایت های کسب درامد خارجی

۱- بعضی از این سایت های خارجی، سایت های فارسی قبول نمیکنند مانند adversal و بعضی از این سایت ها سایت فارسی قبول میکنند حالا هر جا باشه و هر چقدر بازدید داشته باشد مانند popcash

۲-در کل بیشتر این سایت ها با ایران مشکلی ندارند فقط برای برداشت باید حساب paypal داشته باشید

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

4 دیدگاه

  1. سایت کوتاه کننده لینک

    ممنونم بسیار عالی بود

    • سایت پول یابی

      سلام .
      تلاش ما در سایت پول یابی ارائه انواع آموزش های علمی، تخصصی با موضوعات کسب و کار اینترنتی، کارآفرینی ، کنکور و شیوه های موفقیت در کنکور و پیدا کردن کار و استخدام شدن می باشد.
      خوشحالیم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت.
      شاد و ثروت باشید ، مدیریت سایت پول یابی.

  2. یه سایت پاپ اپ که از محتوای با هر زبانی پشتیبانی کنه؟

    • سایت پول یابی

      کسب درآمد از پاپ آپ
      سلام . به طور مشخص نمی توان مدعی شد که کدام سایت خارجی یا داخلی از همه زبان ها پشتیبانی می کند مثلا سایت های ایرانی در موضوع کسب درآمد پاپ آپ بیشتر آی پی های داخلی را محاسبه می کنند لذا طبیعی است که زبان فارسی ملاک آنها می باشد و زبان غیر را محاسبه نکنند.
      سایتهای خارجی پاپ آپ زیاد هستند مثل popcash.net و یا سایت popads.net که ایرانی ها با آنها کار می کنند و معمولا به خاطر تحریم مشکلاتی دارند ضمن اینکه مثلا پاپ کش سایت معتبری برای کسب درآمد می باشد ولی برای آی پی های ایران خیلی خیلی کم حساب میکند. اگر سایتی از چند زبان یا از بیشتر زبان ها پشتیبانی می کند ولی در عمل و شمارش ممکن است که کمتر محاسبه کند. این قاعده بیشتر سایت های پاپ آپ می باشد.
      شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.