راز افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی

راز افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در هر کسب و کاری اعم از سنتی و اینترنتی راز و رمزهای خاص خود را دارد شناخت و تحلیل راز افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی می تواند موجب آگاهی بخشی و پیشرفت در کار شود . در این مقاله تلاش کردیم تا اسرار و راز افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی را از زبان بزرگترین مدیران فروش دنیا و برترین بازاریابان اینترنتی جهان گردآوری کنیم . ( افزایش فروش و کسب درآمد)

هدف از ارائه راز افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی ، شناخت شیوه های نوین بازاریابی اینترنتی، افزایش سود و کسب درآمد، تغییر و تحول در فروش سنتی و حرکت به سمت فروش مشتری محور نوین، جلب رضایت مشتری و به ویژه شناخت بازار هدف می باشد.

فهرست راز افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی

۱- برجسته و متمایز کردن محصول

یک شیوه و راز افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی این است که محصول خود را متمایز و خاص کنید. چرا یک مشتری باید از شما خرید کند نه از رقیبان‌تان؟ باید حداقل ۳ دلیل برای خرید به مشتری بدهید. مردم دوست ندارند برای امتحان کردن چیزی جدید از محدوده‌ی امن خود خارج شوند. پس به آنها سه دلیل خوب بدهید تا محصول شما را امتحان کنند. برای مثال محصول یا سرویس شما باید سریع‌تر کار کند، ارزان‌تر باشد و قطعه‌های باکیفیت‌تری داشته باشد.⁣

تمایز در ارائه محصولاتو جلب رضایت مشتری موجب افزایشکسب درآمد و هم تبلیغ و برند شدن شما در کسب و کار می شود.

⁣۲- تمرکز روی فروش دوم

راز افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی توجه به فروش دوم است اگر مشتری فقط یک محصول بخرد و دیگر برای خریدهای دوم و سوم برنگشت در واقع کسب درآمد شما موفقیت آمیز نبوده است لذا تمرکز بر روی فروش دوم اهمیت دارد. ⁣هر کاری که انجام می‌دهید، باید با هدف رسیدن به خرید دوم باشد. از خودتان بپرسید آیا کاری که می‌کنید تجربه‌‌ رضایت‌بخشی برای مشتری خواهد بود و او را برای خرید دوباره یا توصیه‌ی محصولات شما به دیگران ترغیب خواهد کرد.

بازگشت مشتری به مغازه یا سایت شما یعنی از خرید اول رضایت داشته و کار شما در کسب درآمد موفقیت آمیز بوده است. عده ای با بررسی تعداد فروش های بعد از فروش اول، میزان رضایت مشتری را اندازه گیری می کنند.( شیوه افزایش کسب درآمد از اینترنت)

۳- یادگیری ⁣گوش کردن در کسب درآمد

فقط نباید حرف زد بلکه گوش دادن هم یک هنر در کسب درآمد می باشد. ⁣فروشندگانی که در طی ارائه‌ محصول فقط خودشان صحبت می‌کنند، نه تنها مشتری را خسته می‌کنند بلکه غالبا فرصت فروش را نیز از دست می‌دهند. باید حداقل ۵۰ درصد از زمان ارائه‌ی محصول را به مشتری گوش بدهید. شما می‌توانید با یادداشت‌برداری از حرف‌های مشتری خود، دقت کردن به زبان بدن او، سریع نتیجه‌گیری نکردن و تمرکز بر گفته‌هایش مهارت خود را در گوش دادن بهبود بدهید.

نظرات و دیدگاههای مشتری را در بخش نظرات سایت بخوانید و تلاش کنید تا در دستور کار کسب درآمدتان لحاظ کنید هر نظری می تواند پنجره ای به سوی شناخت مشتری و جلب رضایتش باشد.

۴- هدف گذاری کالا برای مخاطبان خاص

یک راز افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی این است که ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣اجناس خود را برای مخاطبان خاص هدف‌گذاری کنید. این باید یک برنامه و استراتژی در کسب درآمد از اینترنت و یا هر جای دیگر باشد. درک و برطرف کردن نیازهای همه‌ مشتریان تقریبا غیرممکن است. نشان بدهید که در کارتان متخصص هستید. زمانی که اجناس را برای مخاطب خاصی هدف‌گذاری و بهینه کنید، برتری‌هایی در فروش کسب خواهید کرد و برای مشتری باورپذیرتر خواهید بود. مثلا به‌جای فقط یک سرویس حسابداری، یک سرویس حسابداری ویژه‌ شرکت‌های تبلیغاتی ارائه کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.