آموزش کامل کسب درآمد دلاری در ایران

با توجه به اوضاع اقتصادی کشور و افزایش قیمت دلار، به نظر می رسد که یادگیری و آموزش کامل کسب درآمد دلاری در ایران ضروری می باشد . اصولا یکی از بهترین و برترین شیوه های کسب درآمد اینترنتی ، کسب درآمد دلاری در ایران از طریق سایت های خارجی می باشد .

البته ممکن است تصور کنید که با این اوضاع سخت تحریم، کسب درآمد دلاری اینترنتی آن هم در ایران کاری بسیار سختی و حتی محال باشد . قطعا انجام هر کاری در زندگی روزمره، سختی های خودش را دارد ولی به هیچ عنوان محال و غیرممکن نیست . انسان دوپا آن هم از نوع ایرانی اش هر کاری را می تواند انجام دهد و برایش غیرممکن معنا و مفهومی ندارد .

در این مقاله سایت پول یابی به دلیل درخواست مخاطبان و کاربران سایت ، تلاش شده تا در حد امکان آموزش کامل کسب درآمد دلاری در ایران و شیوه های اجرای آن معرفی شود . مجموعه راه های کسب درآمد اینترنتی دلاری که فهرست و معرفی می شود قابل اجرا بوده و کاملا عملی می باشد .

ضرورت یادگیری کسب درآمد دلاری

در ابتدا ممکن است که این سوال مطرح شود که چرا باید به دنبال کسب درآمد دلاری باشیم؟ جواب کاملا روشن است که قیمت دلار نسبت به ریال هر روز در حال افزایش است و چندین برابر شده است . هرچه زمان می گذرد ارزش دلار بیشتر از پول ملی ما می شود . پس معقول است که به دلار کسب درآمد کنیم و به ریال خرج کنیم تا در تنگنا قرار نگیریم .

جهت اطلاع خواننندگان این مقاله سایت پول یابی عرض کنم که خیلی از دوستان یواشکی و چراغ خاموش درآمد های دلاری فوق العاده بالایی در ایران از طریق سایت های خارجی کسب می کنند . به هیچ طریقی هم نمی توان متوجه شد که همین حالا در ایران چه اشخاصی درآمد دلاری دارند .

علیرغم اینکه این کار بسیار پولساز و ارزشمند است ولی هنوز استادان بزرگ آموزش در ایران دوره ای در این مورد برگزار نکرده اند . البته این استادان بزرگ، فقط در مورد روش های کسب درآمد دلاری در ایران توضیح دادند ولی به صورت کامل و عملی آن را آموزش ندادند .

در اینجا تلاش می شود تا روش های کسب درآمد دلاری از اینترنت به صورت واقعی در ایران آموزش داده شود. . به این دلیل گفته می شود واقعی، چون قصد معرفی سایت های کلیکی ، کلاهبرداری و سرکاری خارجی را ندارم . روش هایی که برای کسب درآمد دلاری معرفی می شود طوری است که هر کسی می تواند با توجه به تخصص خودش یک یا چند تا از آنها را انتخاب و اجرا کند .

کسب درآمد دلاری در ایران , روش های تضمینی درآمد به دلار ، آموزش درآمد دلاری

اهمیت کسب درآمد به دلار

سوال دیگری که مطرح می شود این است که هر کدام از ما، چرا باید درآمد دلاری داشته باشیم؟ همان طور که در بالا اشاره شد، کاملا مشخص است که وضعیت دلار در کشور ما به چه شکلی است . روز به روز قیمت دلار بالا می رود و از ارزش پول ملی ما کاشته می شود . لذا چیزی هم که در کشور ایران گران شود، غیر ممکن است که دوباره ارزان شود یا به قیمت قبلی خودش برگردد .

با این تفاسیر، پاسخ به این سوال خیلی ساده است . اگر بتوانید در ایران کسب درآمد دلاری داشته باشید درآمد تان چندین برابر درآمد فعلی خواهد شد . کاری که سرمایه گذار ها و بیزینس من های ایرانی همین حالا در حال انجام دادنش هستند .

تصور کنید اگر بخواهید یک کتاب پی دی اف pdf را در ایران بفروشید نهایت بتوانید قیمت ۲۰ هزار تومان قیمت گذاری کنید . اما اگر همان کتاب را بخواهید در سایت آمازون بفروشید با قیمت ۱۰ دلار می توانید بفروشید . این یعنی فروش هر کتاب چند ده برابر ایران خواهد بود .

علاوه بر این ، تصور کنید که مارکت های جهانی ترافیک بسیار بالایی دارند . این سایت ها از همه جای دنیا بازدید کننده دارند و این یعنی فروشتان چندین برابر خواهد شد . حساب کنید که در همان سایت آمازون که اعلام کرده فروش ایبوک هایش نسبت به سالیان قبل خیلی بیشتر شده، به جای یک کتاب پی دی اف چندین کتاب برای فروش داشته باشید . با این حساب حتی اگر روزانه فقط یک عدد از کتاب هایتان به فروش برسد، درآمد بسیار بالایی خواهید داشت .

شیوه ایجاد حساب ارزی

ممکن است شما جزء افرادی باشید که هنوز هم باورهای محدود کننده در آنها وجود دارد . همیشه چیزی در درون انسان ها وجود دارد که القا می کند این کار شدنی نیست . شاید فکر کنید چون زبان انگلیسی تان قوی نیست، یا در ایران زندگی می کنید و عالم و آدم ایران را تحریم کرده اند، یا تخصص خاصی ندارید و… کسب درآمد دلاری برایتان غیر ممکن باشد .

مطمئن باشید و تجربه هم ثابت کرده که اصلا اینطور نیست. در این مقاله سایت پول یابی راهها و سایت هایی برای درآمد دلاری معرفی می شوند که با توجه به علاقه و تخصص و حتی سرمایه ای که دارید می توانید از آن ها درآمد دلاری داشته باشید .

این سوال مهم مطرح می شود، فردی که در ایران زندگی می کند چگونه می تواند حساب ارزی داشته باشد ؟ برای این سوال دو روش یا پاسخ وجود دارد:

۱- کمک گرفتن از دوستان و اقوام خارج از کشور

اولین و مطمئن ترین روش این است که از حساب بانکی و آدرس پستی ، دوستان مورد اعتماد، اقوام و فامیل هایی که در خارج از کشور دارید (ترجیحا اروپا) برای عضویت و یا تسویه حساب با سایت های خارجی استفاده کنید .

توجه کنید که کار با سایت های خارجی نیاز به حساب پی پال وریفای شده دارد . وریفای شده یعنی یک حساب واقعی ، و پی پال هم برای وریفای نیاز به آدرس محل سکونت و شماره تماس تان در اروپا دارد . وقتی می گویند اروپا باشد به خاطر این است که ترکیه و عراق و چند کشور حاشیه خلیج فارس را هم پی پال تحریم کرده است و تحریم ها فقط محدود به ایران نیست .

۲- استفاده از خدمات ارزی شرکت های داخل ایران

راه دوم و ساده تر این است که از خدمات ارزی شرکت های داخل ایران استفاده کنید . سایت هایی هستند که به شما خدمات ارزی و مخصوص فریلنسرها ارائه می دهد . می توانید با حساب ارزی آن ها در سایت مورد نظرتان عضو شوید و پس از اینکه خواستید تسویه حساب کنید با آن ها هماهنگ کنید .

خوبی روش دوم این است که چنج یا تبدیل دلار هایتان به ریال، توسط همان شرکت ها انجام می شود و پول نقد (به تومان) را به حساب بانکی داخل ایران تان واریز می کنند .

شیوه های کسب درآمد دلاری در ایران ، درآمد دلاری در خانه ، تضمین درآمد بالا به دلار

بهترین شیوه های کسب درآمد دلاری در ایران

همان طور که اشاره شد روش های زیادی برای کسب درآمد دلاری در ایران از طریق وب سایت های خارجی وجود دارد که بسیار واقعی و قابل اجرا هم هستند . در این مقاله و در ادامه معرفی برترین راهها و شیوه های کسب درآمد دلاری در ایران تلاش می شود تا مناسب ترین روش ها بیان شود .

برای نمونه، شیوه کسب درآمد از گوگل ادسنس یکی از راه های خوب کسب درآمد دلاری است اما در ایران شدنی نیست و افراد خیلی کمی سمت آن می روند . چون مشکلات و مسائل خاص خودش را دارد و گوگل سخت گیری های زیادی دارد . لذا تلاش می شود در اینجا روش های کسب درآمد دلاری قابل اجرا و تضمینی معرفی شوند .

برخی از مهم ترین روش های کسب درآمد ارزی در ایران عبارتند از:

۱- کسب درآمد دلاری از راه فروش آموزش

یکی از مناسب ترین راههای کسب درآمد دلاری در ایران فروش آموزش های فارسی، به ایرانیان و فارسی زبانان خارج از کشور است . در سایت هایی مثل یودمی Udemy دوره های فارسی مدرسین ایرانی به چشم می خورد که مورد استقبال ایرانیان مقیم خارج از کشور قرار گرفته است . توجه کنید که کسب درآمد از طریق آموزش در همه حالات پولساز بوده است .

وب سایت هایی مثل یودمی udemy و لیندا با آموزش های فارسی مشکلی ندارند و به راحتی می توان در این سایت ها دوره های آموزشی خود را به فروش رساند . اگر به این دو سایت مراجعه کنید نمونه ها و محتواهای آموزشی به زبان فارسی را مشاهده می کنید .

البته اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید می توانید دوره هایی به زبان انگلیسی تهیه کرده و در سایت های معتبر آموزشی دنیا مثل یودمی برای فروش قرار دهید . مسلما با ورود به بازارهای جهانی، دوره های آموزشی به زبان بین المللی مخاطبین بیشتری دارد . اگر هم به زبان انگلیسی مسلط نیستید هیچ ایرادی ندارد، در ادامه راهکاری برای تولید دوره های انگلیسی ارائه می شود .

۲- کسب درآمد دلاری با فروش ایبوک در آمازون

یکی دیگر از بهترین، ساده ترین و بی دردسر ترین روش ها برای کسب درآمد دلاری در ایران فروش کتاب های الکترونیکی یا ای بوک در سایت هایی مثل آمازون و کلیک بانک است .

تجربه ثابت کرده که، بهترین شیوه کسب درآمد دلاری در ایران فروش اطلاعات و آموزش است . چون در این صورت نه نیاز به ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش آنچنانی است و هم اینکه فقط یک بار برای تولید آن اطلاعات و ارائه اش زمان صرف می کنید .

در سایت آمازون که بزرگترین مارکت فروش کتاب های الکترونیکی محسوب می شود علاوه بر فروش کتاب های انگلیسی می توانید کتاب های فارسی را به ایرانی های مقیم خارج هم بفروشید . اما توصیه می شود که برای درآمد بیشتر به فکر تولید و انتشار کتاب هایی به زبان انگلیسی در سایت آمازون باشید .

در ابتدای همین مقاله در مورد سودی که از فروش کتاب های الکترونیکی در سایت آمازون وجود دارد مثالی آورده شد . حتی سایت آمازون با کسب اجازه از ناشران نسخه چاپی آن را هم آماده و به مشتریان در صورت نیاز ارائه می دهد .

۳- کسب درآمد دلاری با همکاری در فروش

یکی از ساده ترین ، قدیمی ترین و  محبوب ترین روش های کسب درآمد اینترنتی ، همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing با شرکت های بزرگ در دنیاست . در ایران به تازگی دیجی کالا هم سیستم همکاری در فروش خود را راه اندازی کرده است و بازاریابان زیادی از این طریق به درآمد های خوبی در ماه رسیده اند .

در دنیا هم سایت هایی مثل آمازون، علی بابا و کلیک بانک سیستم همکاری در فروش مناسبی دارند . از طریق همکاری در فروش محصولات این شرکت ها، می توانید به درآمدهای باور نکردنی و بالایی در ماه برسید . همین حالا بازاریابانی هستند که فقط از طریق یک بلاگ و معرفی محصولات آمازون در بلاگ خود ماهیانه چیزی حدود ۱۰۰ هزار دلار درآمد کسب می کنند .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  روش های کسب درآمد آسان

برای استفاده از این روش پولساز، باید در سایت یا بلاگ به زبان انگلیسی کار کنید . برای کسب درآمد از همکاری در فروش باید محتوای عالی و تخصصی سطح بالا تولید کنید و مسلما اگر بخواهید با سایت های بزرگ خارجی در فروش محصولات شان همکاری داشته باشید باید بلاگی یا وبسایتی با محتوای انگلیسی داشته باشید .

۴- کسب درآمد دلاری از طریق فریلنسری

یکی از محبوب ترین مشاغل دنیا فریلنسری یا آزاد کاری است . کسب درآمد از تخصصی که دارید برای همه جذاب می باشد . در داخل ایران سایت هایی مثل پونیشا و انجام میدم هستند که این سیستم را معرفی کرده اند . ولی در بازارهای جهانی و بین المللی وبسایت های بزرگ و مرجعی مانند freelancer.com و peopleperhour.com وجود دارند که علاوه بر کسب درآمد دلاری و دریافت دستمزدهای بیشتر،  به کارفرمایان بیشتری نیز دسترسی خواهید داشت .

هر مهارت و تخصصی که داشته باشید مثل طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو ، عکاسی و تصویر برداری ، برنامه نویسی، تولید محتوا ، مشاوره و… می توانید از طریق این سایت ها به درآمدهای دلاری خوبی برسید .

راهکار کسب درآمد بالا از فریلنسری

نکته بسیار مهم برای کسب درآمد دلاری از طریق آزادکاری این است که باید به زبان انگلیسی آشنایی کامل داشته باشید . چون برای ارتباط با کارفرمایان و قبول درخواست شان باید کاملا متوجه شوید که آن ها از شما چه پروژه ای را می خواهند . هم چنین هر چقدر پروژه های بیشتری را بگیرید و به خوبی به سرانجام برسانید رزومه شما قوی تر شده و روز به روز پیشنهاد های بیشتر و بهتری به شما ارائه می شود .

البته این روش نسبت به سایر روش ها مثل فروش محصولات آموزشی دردسر بیشتری دارد . اما اگر واقعا متخصص هستید و عاشق کارتان می باشید این روش هم جهت کسب درآمد دلاری در ایران بسیار مناسب است .

مزیتی که این روش برایتان دارد این است که این وب سایت ها ایران را تحریم نکرده اند و به راحتی و بدون داشتن حساب ارزی شخصی می توانید تسویه حساب کرده و پولتان را نقد کنید . ضمن اینکه سایت های واسطی در ایران وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند . این سایت ها توسط حساب شخصی خودشان تسویه حساب را انجام می دهند و سپس پول شما را به حساب تان واریز می کنند .

بنابراین در این روش نیازی به حساب پی پال وریفای شده و دردسرهای پیش روی آن نخواهید داشت و کار برایتان راحت تر خواهد بود .

۵- کسب درآمد دلاری با فروش افزونه و قالب های وردپرسی

یکی از مناسب ترین روش ها برای کسب درآمد دلاری در ایران فروش محصولات وردپرسی اعم از قالب و افزونه های وردپرسی در مارکت هایی مثل envato یا تم فارست است . این وب سایت ها منبع بزرگی از افزونه ها و قالب های وردپرس هستند که فروشنده های زیادی از سراسر دنیا محصولات وردپرسی خود را در این سایت ها به فروش می رسانند .

منتهی فعالیت در این سایت ها نسبت به سایر موارد گفته شده کمی سخت است . چون این مارکت پلیس ها تحریم های بسیار سختی نسبت به ایران درپیش گرفته اند . لذا باید مواظب باشید که در آینده متوجه این که ایرانی هستید نشوند وگرنه فورا اکانت تان را در سایت ساسپند می کنند .

اما اگر بتوانید تحریم ها را دور بزنید و محصولات خود را در این سایت ها قرار دهید فروش بسیار بالا و حتی باورنکردنی خواهید داشت . همین الان هم فروشنده های قالب هایی در سایت تم فارست هستند که در روز چیزی حدود ۱۵۰ نسخه از محصولات خودشان را به فروش می رسانند و درآمدی بالغ بر ۴ الی ۶ میلیارد تومان در ماه دارند .

راهکار کسب درآمد دلاری از وردپرس

بهترین و ساده ترین راه این است که قالب های وردپرسی بسازید و به راحتی به انگلیسی ترجمه اش کنید و در این مارکت پلیس های وردپرسی به فروش برسانید . ولی اگر بخواهید افزونه های وردپرسی در این سایت ها بفروشید دردسر بیشتری برایتان خواهد داشت .

چون برای ارائه پشتیبانی در این سایت ها لازم است که به زبان انگلیسی مسلط باشید و همیشه برای پاسخگویی حاضر باشید . البته با استفاده از مترجم های آنلاین هم می توانید پشتیبانی مشتریان تان را انجام دهید . ضمن اینکه پشتیبانی فقط به صورت تیکتی بوده و شما فرصت مناسبی برای ترجمه دارید .

۶- کسب درآمد دلاری با ولاگری

امروزه ولاگری یکی از بهترین ، پولسازترین و محبوب ترین شغل های دنیاست . ولاگر مخفف دو کلمه ویدیو و بلاگر است . ویدیو بلاگری روش دیگری از وبلاگ نویسی است که در این روش به جای تولید محتوای متنی و نوشتاری، باید محتوا به صورت ویدیویی تولید کنید .

یقینا نمونه های زیادی از ولاگر ها را در اینستاگرام دیده اید که به افراد تاثیر گذار یا اینفلوئنسر در حیطه کاری خود تبدیل شده اند . افراد زیادی وجود دارند که از این طریق درآمدهای بسیار بالایی به دست می آورند . نمونه اش ولاگرهای ایرانی که ویدیو های طنز در اینستاگرام درست می کنند .

اگر می خواهید از این طریق درآمد دلاری مناسبی داشته باشید بهترین روش تولید ویدیوهای جالب و آموزشی و انتشار آن در یوتیوب است . چون سایت یوتیوب به ازای دیده شدن، لایک ویدیوها و دنبال کنندگان کانال یوتیوب تان به شما پول پرداخت می کند .

از طریق همکاری با سایت یوتیوب می توانید به درآمدهای بالایی برسید . نمونه های موفق از یوتیوبرهای ایرانی زیاد هستند که با انتشار ویدیوهای آموزشی درآمد بالایی را به صورت ماهیانه از طریق یوتیوب کسب می کنند .

نمونه های موفق کانال فعالان ایرانی در یوتیوب زیاد هستند که ویدیو های آموزشی و تخصصی تولید می کند . معمولا این آموزش ها کاملا رایگان هستند ولی صاحبان این کانال ها از طریق جذب مخاطب و افزایش بازدید ویدیوهایش کسب درآمد می کنند .

۷-  کسب درآمد دلاری با فروش آنلاین عکس

یکی از ساده ترین راه کسب درآمد دلاری در ایران فروش آنلاین عکس است . سایت های تخصصی مثلdribbble.com  ، unsplash.com و shutterstock.com هستند که می توانید تصاویر خود را در آن ها به فروش برسانید .

اگر گرافیست ماهری هستید و طرح های لایه باز گرافیکی برای پروژه های تجاری تولید می کنید می توانید در سایت شاتر استوک کارهای خود را به نمایش بگذارید . در این سایت می توانید از طریق فروش آنلاین محصولات خود به درآمد خوبی برسید .

چنانچه در زمینه هنر عکاسی تبحر دارید و عکس های تبلیغاتی، تجاری و حتی عکس از طبیعت می گیرید می توایند از این طریق هم کسب درآمد دلاری کنید . مجموعه عکس های خودتان را می توانید در سایت هایی مثل unsplash برای فروش آنلاین قرار دهید .

سایت dribble بیشتر برای فروش عکس های وکتوری است . اگر در طراحی عکس های وکتور حرفه ای هستید با قرار دادن تصاویر خود در این سایت می توانید کسب درآمد دلاری داشته باشید .

یکی از لذت بخش ترین کارها این است که آثارتان را در معرض دید کل مردم دنیا قرار دهید و از این طریق کسب درآمد کنید . سایت های زیادی وجود دارند که در این مقاله سایت پول یابی فقط به سه تا از معروف ترین  آن ها اشاره شد .

چنانچه طراح لوگو، تصویر یا شعار هستید سایتی به نشانی teespring.com است که این طرح ها را می خرد و برای چاپ روی تی شرت، لیوان، قاب موبایل، شلوار و… استفاده می کند . جالب اینکه، زمانی که طرح تان را در سایت بارگذاری می کنید به صورت نمادین آن طرح روی تی شرت یا لیوان قرار می گیرد و در معرض دید مشتریان گذاشته می شود . پس از محاسبه قیمت توسط مشتریان و تایید شدن، پورسانت به حساب تان واریز می شود .

۸- کسب درآمد دلاری از طریق ایردراپ

عده ای می گویند ساده ترین ، بهترین و بی دردسرترین راه کسب درآمد دلاری، شیوه کسب درآمد به روش ایردراپ است . در این روش بدون نیاز به داشتن حساب بانکی در ابتدای کار می توانید کسب درآمد دلاری خود را شروع کنید . به احتمال زیاد آینده درآمدهای ارزی در ایران به شرکت هایی که از روش ایردراپ استفاده می کنند، ختم می شود .

شرکت های زیادی در دنیا هستند که بر پایه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند . با همکاری با این شرکت ها می توانید طبق دستورالعملی که به شما می دهند برایشان کار کنید و به دلار کسب درآمد کنید . کسب درآمد در این روش، به دانش یا تخصص خاصی نیاز ندارد . شما در این روش طبق دستورالعملی که شرکت مربوطه به شما می دهد کار می کنید و پورسانت کاری که انجام می دهید را به دلار دریافت می کنید .

ایردراپ چیست؟

ایردراپ به توزیع توکن رایگان ارزهای رمزنگاری میان کاربران گفته می شود . از نظر لغوی Airdrop به معنای انداختن بسته های امدادرسانی از بالای هواپیما می باشد . این لغت در دنیای ارزهای رمزنگاری به دست آوردن توکن های دیجیتال بدون پرداخت پول است .

حتما دیده‌اید که برخی از فروشگاهای مواد غذایی تازه‌تاسیس، به مشتریان جدید خود اقلامی را به رایگان اهدا می‌کنند . این اتفاق در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز رخ می‌دهد . هدف از این کار در واقع جلب نظر مشتری به فروشگاه یا محصول جدید است . مفهوم ایردراپ تقریبا مشابه همین موارد است .

در ایردراپ ارزهای دیچیتال، پروژه جدید حوزه بلاک چین، بخشی از توکن‌های خود را به رایگان یا در عوض انجام فعالیت‌های ساده‌ای مثل دنبال کردن صفحات اجتماعی پروژه، در اختیار کاربران جدید قرار می‌دهد .

این ایده همزمان با گسترش استفاده از عرضه اولیه ارز دیجیتال (ICO) در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مطرح و اجرا شد . خیلی از پروژه‌های جدید ارز دیجیتال از ایردراپ برای ترویج عرضه اولیه خود و افزایش تمایل کاربران به ارزهای دیجیتال استفاده کردند .

ایردراپ هم برای کاربران و هم برای شرکت‌ها مفید بوده و منفعت دوجانبه دارد . کاربران با شرکت در ایردراپ ارزهای دیجیتال یک پروژه را به رایگان دریافت می‌کنند . شرکت‌ها نیز با ایردراپ افراد زیادی را با پروژه خود آشنا می‌کنند که احتمال سرمایه‌گذاری آن‌ها در پروژه و تبلیغ زبانی برای پروژه وجود دارد .

 ۹- کسب درآمد دلاری با باینری آپشن

باینری آپشن یکی از روش های کسب درآمد دلاری در ایران می باشد که خیلی ها به سمتش رفته اند . باینری آپشن یک جورایی شبیه به بازار بورس جهانی (فارکس) است که در آن باید میزان سود یا ضرر شرکت ها را پیش بینی کنید . کار با این سیستم چندان دشوار نیست اما باید مدیریت ریسک را بدانید . با شرکت در دوره های آنلاینی که مربوط به باینری آپشن است می توانید کار با این سیستم را یاد بگیرید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش کسب درآمد دلاری از گوگل ادسنس

سایت معروف الیمپ ترید یکی از وبسایت هایی است که با عضویت در آن می توانید کار خود را در باینری آپشن شروع کنید . به طور کلی سیستم باینری آپشن به این صورت است که وقتی شرکت ها معاملات خود را انجام می دهند باید پیش بینی کنید که آیا سود می کنند یا ضرر؟ اگر پیش بینی شما درست بود میزان سودی که از قبل تعیین کرده بودید به حساب شما واریز می شود .

توجه کنید باینری آپشن ریسک بالایی دارد ولی به گفته برخی از دوستانی که فعال هستند، امکان اینکه ضرر های بالایی داشته باشید کم است . البته به شرطی که کار با سیستم را بلد باشید .

در باینری آپشن یک معامله گر حرفه ای هم ضرر می کند . ولی هرگز پول زیادی را در یک معامله از دست نمی دهد . چون در هر معامله یک معامله گر ۵۰% احتمال دارد که ببرد یا ببازد . درحالیکه برای کسب درآمد از باینری آپشن، تنها باید حدود ۶۰ درصد از معاملات را درست انجام دهد تا سود تعیین شده به حساب شما واریز شود .

به طور کلی باینری آپشن یک جور قمار است . اگر شانس داشته باشید می برید، وگرنه می بازید . اگر چه روش جالبی برای کسب درآمد دلاری است اما ریسک بالایی دارد .

حکم شرعی کسب پول از باینری آپشن

در معاملات باینری آپشن هیچ کالایی رد و بدل نمی‌شود و سیستم معامله صرفا بر پایه یک سری معاملات صوری ارزی است . به این معنا که معامله‌گران صرفا با حدس زدن افزایش یا کاهش قیمت سهام، سود یا زیان می‌کنند و هیچ دخل و تصرفی در سهام شرکت‌ها و همچنین در رشد یا ضعف اقتصاد ندارند .

با توجه به این مقدمات و همان طور که در بالا اشاره شد، می‌توان باینری آپشن را نوعی بازی دانست . از طرف دیگر، این معاملات بر مبنای برد و باخت است و بازنده در ازای باخت متحمل ضرر‌هایی می‌شود . پس می‌توان گفت که باینری آپشن از مصادیق قمار محسوب می‌شود و درآمد حاصل از آن حلال نیست .

نظر مراجع تقلید درباره باینری آپشن

نظر آیت الله خامنه‌ای

سوال: نوعی روش برای کسب درآمد در فضای مجازی به وجود آمده است که به روش باینری آپشن شناخته می‌شود . معامله‌گران این سیستم باید مطابق با تحلیل و سابقه آشنایی خود با بورس کالاها، قیمت برخی سهام‌ها را در آینده نزدیک حدس بزنند . اگر این حدس‌ها صحیح باشد، تا حدود ۹۰ درصد سود می‌کنند، ولی اگر این حدس اشتباه از آب در بیاید، معامله‌گر مقداری پول از دست می‌دهد . کسب درآمد از این طریق، چه حکمی دارد؟

پاسخ: کسب درآمد با این شیوه صحیح نیست و شما درآمد حاصل شده از این طریق را مالک نمی‌شوید .

نظر آیت الله مکارم شیرازی

سوال: در این روزها، گونه‌ای از معامله در فضای مجازی رواج پیدا کرده است که معامله‌گران بر مبنای حدسی که درباره افزایش یا کاهش قیمت سهم‌ها می‌زنند، ضرر یا سود خواهند کرد. این شیوه معامله به سبب اینکه براساس تحلیل‌های آماری و سابقه آشنایی با بازار بورس شکل می‌گیرد، تفاوت بزرگی با قمار دارد . آیا کسب درآمد از این طریق جایز است؟

پاسخ: با در نظر گرفتن این مسئله که ارز یا کالای معامله شده در چنین بازاری، قابلیت تحویل دادن به مشتری را ندارد، معامله صورت شرعی نمی‌پذیرد و جایز نیست .

نظر آیت الله شبیری زنجانی

آیت الله شبیری زنجانی معتقد هستند که معاملات باینری آپشن جایز نیستند و معاملاتی که با این عنوان انجام می‌شوند، صورت شرعی ندارند . البته ایشان در این باره، یک نکته حائز اهمیت را هم بیان می‌کنند: اگر پول حاصل شده از این معاملات از طرف یک شخص کافر باشد، تصرف در آن اشکالی ندارد . یعنی معامله باینری آپشن و پول حاصل از آن حرام است مگر اینکه طرف معامله شما یک کافر باشد . در این صورت می‌توانید پول حاصل از معامله را دریافت کنید .

نظر آیت الله سیستانی

آیت الله سیستانی نیز معتقد هستند که قمار و معاملات نظیر قمار حرام هستند، ولی اگر طرف بازنده یک شخص کافر باشد، تصرف در پول کافر اشکالی ندارد . البته بهتر است که این عمل انجام نشود.

۱۰- کسب درآمد دلاری با ارزهای دیجیتال

کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال ایده جذاب و جالب دیگری برای کسب درآمد دلاری در ایران است. ارزهای دیجیتال به ارزهایی که غیر کاغذی بوده و به صورت مجازی از آن استفاده می شود، گفته می شود .

ارز دیجیتال یا ارز رمزپایه (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول دیجیتال است که مبتنی بر علم ارز رمزنگاری شده است . با توجه به اینکه افراد زیادی به دنبال کسب درآمد دلاری در ایران هستند ، کسب درآمد از ارزهای رمزپایه و ارزهای دیجیتال ممکن است گزینه خوبی برای این افراد باشد .

بحث درآمدزایی از ارزهای دیجیتال خیلی گسترده است و در مقالات متنوع وب سایت پول یابی از جمله کسب درآمد اینترنتی با ارز دیجیتالی به آنها پرداخته شده است . روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال زیاد است اما شاید بهترین روش کسب درآمد از ترید کردن یعنی خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که ریسک بالایی هم به همراه خواهد داشت .

در شیوه کسب درآمد از طریق ترید، باید اصول خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به صورت عمیق یاد بگیرید . برای استفاده و شروع با این روش درآمدزایی، به سرمایه کمی نیاز دارید . اما توجه کنید که این یکی از خطرناک ترین و سودآورترین روش های کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال است .

با تجزیه و تحلیل تکنیک هایی که انجام می دهید، نوعی ارز دیجیتال را خریداری کرده و در زمان مناسب آن را می فروشید . وقتی قیمت ارز دیجیتال شما پایین می آید شروع به خرید می کنید و وقتی هم که قیمت آن بالا می رود باید ارز را بفروشید .

۱۱- کسب درآمد دلاری با پاسخگویی به سوالات

یکی دیگر از روش های جالب کسب درآمد دلاری در ایران این است که به سوالات دیگران پاسخ دهید و در ازای آن پول دریافت کنید . اگر در خصوص موضوعات علمی و تخصصی اطلاعات زیادی دارید و در واقع اطلاعات عمومی تان بالا است از این شیوه می توانید درآمد خوبی کسب کنید .

سایت های زیادی مانند AskWonder, Maven , JustAnswer و IQ هستند که به ازای پاسخ به سوالات کاربران به فرد پاسخ دهنده پول پرداخت می کنند . بیشتر این سایت ها درآمد بسیار خوبی برایتان خواهند داشت تا در خصوص موضوعاتی که در آن کارشناس هستید بتوانید به کاربران کمک کنید .

نکته مهمی که باید توجه کنید این است که در سایت Askwonder پاسخ هایتان را توصیف نموده و موقع پاسخ دادن به سوالات، اول جستجو کنید . طبق تجربه برخی افراد، پاسخ های کوتاه کمکی در فرآیند موفق ثبت نام نخواهند کرد . خلاصه این شیوه کسب درآمد دلاری بر اساس میزان معلومات و دانش افراد است .

۱۲- کسب درآمد دلاری با تماشای آنلاین فیلم

اگر تماشای فیلم را دوست دارید می توانید با تماشای آنلاین فیلم ها در سایت های خارجی کسب درآمد دلاری داشته باشید . این کار برای خیلی از افراد دوستدار فیلم و ویدیو، لذت بخش است . حتی با گوش دادن موسیقی در اسپاتیفای و دیگر سرویس های پخش کننده موزیک آنلاین می توانید کسب درآمد دلاری روزانه داشته باشید .

برای این کار کافی است وارد سایت های مثل نت فلیکس شوید . اول یک اکانت برای خود بسازید و سپس با دیدن فیلم ها و همینطور تیزر فیلم ها کسب درآمد دلاری خود را شروع کنید . البته با نظر دادن و ارائه دیدگاه خود در زیر فیلم ها درآمدتان بیشتر خواهد شد .

نکته مهم این است که، نت فلیکس درآمد شما را به صورت گیفت کارت دلاری می دهد . مثل گیفت کار دلاری پی پال به ارزش ۳۰ دلار .

وب سایت های دیگری مثل Swagbucks وجود دارند که می توانید بدون دیدن فیلم از آن کسب درآمد کنید . منظور بدون دیدن فیلم این است که نیازی نیست فیلم را جلوی خود باز کنید . کافی است در پس زمینه گوشی خود آن را اجرا کنید و همزمان با آن کارهای دیگر خود را هم انجام دهید و درآمد هم کسب کنید . این کار جالبی است که امتحانش بد نیست .

نکته آخر در این روش این است که نقد کردن درآمد دلاری از طریق این سایت ها خیلی سخت نیست . در اکثر این سایت ها داشتن یک حساب وب مانی هم کفایت می کند .

سخن پایانی کسب درآمد دلاری در ایران

در این مقاله سایت پول یابی سعی شد بهترین شیوه های کسب درآمد دلاری در ایران معرفی شود . یقینا شیوه های به دست آوردن پول از سایت های خارجی و به صورت دلار خیلی بیشتر و فراتر از این موارد می باشد . ضمن اینکه باید گفت که بهترین روش برای درآمد دلاری وجود ندارد چون هر کسی با توجه به شرایطی که دارد می تواند بهترین روش را برای خودش انتخاب کند .

برای کسب درآمد دلاری حتی که اگر تخصص یا دانشی ندارید توصیه می شود که از تخصص دیگران استفاده کنید . مثلا شاید نتوانید نویسنده متبحری باشید و یک کتاب به زبان انگلیسی برای انتشار در سایت آمازون بنویسید ولی نویسنده ها و مترجم های خوب در کنارتان زیاد هستند که می توانید از آن ها بهره ببرید .

می توانید برای نگارش کتاب و انتشار آن در سایت آمازون از نویسندگان دیگر کمک بگیرید و کارتان را برون سپاری کنید . حتی برای انتشار قالب در تم فارست یا ساخت ویدیوهای آموزشی و انتشار آن در سایت یودمی می توانید از فریلنسرهای اطراف تان استفاده کنید .

توصیه می شود هرگز سراغ نرم افزار کسب درآمد دلاری  نروید . چون بیشتر این نرم افزار ها سر کاری بوده و فقط انرژی و وقتتان را هدر می دهند . وقتی می توانید با یک تخصص (مثل طراحی سایت) از سایت های خارجی کسب درآمد دلاری مطمئن داشته باشید چرا سراغ کارهای بیهوده بروید .

نکته پایانی کسب درآمد دلاری در ایران اینکه، برای کسب درآمد بیشتر در این اوضاع اقتصادی ، بهتر است به سمت کسب درآمد دلاری بروید . شیوه هایی که آموزش داده شد کاملا عملی بوده و افراد زیادی هستند که بدون هیچ گونه تبلیغات و کاملا چراغ خاموش در حال کسب درآمد دلاری هستند .

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.