X

راههای افزایش لایک در اینستاگرام

یادگیری راههای افزایش لایک در اینستاگرام در نهایت منجر به افزایش کسب درآمد اینترنتی می شود چون افزایش لایک تاثیر بسیار زیادی در رشد یک پیچ اینستاگرامی به جا می گذارد. به قول معروف بین افزایش لایک و اکسپلور یک رابطه دو جانبه و تاثیرگذار وجود دارد. اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی پر مخاطب در جهان و ایران و به ویژه بین کاربران زن ایرانی ، از نظر کسب درآمد اینترنتی حائز اهمیت است.

همان طور که گفته شد ،بازار کسب درآمد از اینترنت در اینستاگرام به دلیل مخاطب فراوان و متنوع به ویژه بین زنان ایرانی ، رونق فراوانی دارد و کسانی که به دنبال رشد کسب و کارشان هستند حتما باید به این موضوع توجه کنند. به دلیل اهمیت شناخت راههای افزایش لایک در اینستاگرام و تاثیر ملموس آن در افزایش درآمد اینترنتی ، در سایت پول یابی به این موضوع و فاکتورهای مهم موفقیت جهت افزایش لایک پرداخته می شود.

راههای افزایش لایک در اینستاگرام

همان طور که گفته شد با یادگیری راههای افزایش لایک در اینستاگرام و اجرای آن ، یقینا پیج شما در اکسپلور در دید میلیون ها کاربر قرار می گیرد. اکسپلور اینستاگرام تاثیر زیادی در جذب فالور دارد. شاید این سوال طرح شود که اکسپلور چیست ؟ با حذف صفحه محبوب اینستاگرام Popular صفحه ای به نام اکسپلورExplor  جایگزینش شد.

در صفحهPopular  پست هایی که بیشترین تعداد لایک را داشتند نمایش داده می‌شد. این صفحه زیاد به مذاق کاربران خوش نمی آمد تا اینکه اینستاگرام با تغییر رویه ، صفحه اکسپلور Explor  را طراحی کرد و در سالیان اخیر به توسعه و تکامل این صفحه پرداخت.

شاه ‌کلید اصلی موفقیت در اینستاگرام قرارگرفتن در بین هزاران صفحه اکسپلور کاربران می باشد تا دنبال‌کنندگان بسیاری با صفحه شما ارتباط برقرار کنند و از طریق لایک و نظر با حساب شما تعامل داشته باشند. لذا اکسپلور تاثیر زیادی در افزایش لایک و فالور اینستاگرام دارد. در نظر داشته باشید لایک بالا می تواند در دفعات بعدی نیز به شما کمک زیادی کند، زیرا شانس دیده شدن پست شما به صورت چشمگیری افزایش می یابد.

توجه کنید که شناخت راهکارهای کسب درآمد از فالوور و ممبر علاوه بر اینکه موجب جلب توجه فعالان در شبکه های اجتماعی می شود به عنوان یکی از مهم ترین ترفندهای کسب درآمد اینترنتی هم محسوب می شود.

با این مقدمه کوتاه ، راههای افزایش لایک در اینستاگرام که موجب افزایش بازدهی پیچ شما می شود عبارتند از:

۱- استفاده از تصاویر زیبا در اینستاگرام

یکی از راههای افزایش لایک در اینستاگرام ، این است که از تصاویری استفاده کنید که بازخورد بیشتری دارند. اصولا استفاده از تصاویر زیبا یکی از استراتژی های مهم در اینستاگرام محسوب می شود، به همین دلیل برای شروع می توانید از تصاویر زیبا و تاثیرگذار استفاده کنید. زمانی که می‌خواهید پستی را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید حتماً به این فکر کنید که فالوورها یا دنبال کنندگان شما به دنبال چه مطالبی هستند.

برای اطلاع بیشتر ، می توانید به پست های قدیمی خود مراجعه کرده و آنها را تجزیه و تحلیل کنید. با این روش می توانید پست هایی که لایک بیشتری دارند از آنها ایده گرفته و اقدام به تولید محتوایی کنید که مرتبط با پست های قبلی شما می باشد. اگر به عنوان یک حساب تازه در اینستاگرام فعالیت می کنید و تعداد زیادی پست در حساب اینستاگرام یا پیج شخصی خود ندارید می توانید به پیج رقبای خود مراجعه کرده و صفحات آنها را بررسی کنید.

با این اقدام ، یک بینش خوب در مورد چگونگی تولید محتوا پیدا می کنید. بعد می‌توانید تصاویر یا محتوای مشابه و حتی جذاب تر را ایجاد یا تولید کرده و آنها را به اشتراک بگذارید. این تکنیک می تواند میزان لایک پست های شما را افزایش داده و به مرور زمان رشد خوبی را داشته باشد. توجه کنید که اجرای این تکنیک می تواند افزایش لایک در اینستاگرام را به صورت رایگان برایتان به همراه داشته باشد. کاربران همیشه به عکس پرطرفدار در اینستاگرام واکنش مثبت نشان می دهند.

۲- دعوت از کاربران برای لایک کردن

چه اشکالی دارد که از دیگران برای لایک کردن پست دعوت کنید؟ امروزه این شیوه توسط پیج های زیادی انجام می شود. به همین دلیل می‌توانید از این روش استفاده کرده و لایک اینستاگرام خود را افزایش دهید. انجام این شیوه بسیار ساده و راحت بوده و می‌تواند بازخورد بسیار زیادی به همراه داشته باشد. برای شروع کار کافیست در کپشن یا بر روی محتوا خود از کاربر درخواست لایک کردن پست ، را دهید. احتمالا با این شیوه در پست های دیگران هم روبرو شده اید.

می توانید به عنوان مثال در کپشن خود بنویسید که خوشحال می‌شویم پست هایمان را لایک کنید. حتی اگر خودتان اقدام به تولید محتوا می کنید می توانید بر روی تصاویر و ویدیوهای خود از کاربران درخواست لایک کردن کنید. این روش تاثیر بسیار زیادی برای افزایش لایک دارد زیرا برخی از کاربران تمایلی به لایک کردن پست ها ندارند و این کار تشویقشان می کند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده حدود ۴۲ درصد از کاربران اینستاگرام در زمان درخواست برای لایک ، اقدام کرده و پست ها را لایک می کنند. لذا این روش را حتماً در پیج اینستاگرام خود انجام داده تا موجب افزایش لایک پست های خود شوید.

۳- انتخاب بهترین زمان برای ارسال پست

بر اساس تحقیقات انجام شده  پست های منتشر شده بین ساعت ۱۰ شب تا ۱ بامداد بیشترین تعاملات را در اینستاگرام دارند زیرا در این ساعات از شبانه روز میزان رقابت کم بوده و نرخ تعامل بیشتر می شود زمانی که شما در ساعت ۱۰ شب اقدام به انتشار پست در اینستاگرام می کنید افراد توجه بیشتری به پست های شما دارند. چون در ساعات آخر شبانه روز میزان فعالیت رقبای دیگرتان کم بوده و این موضوع موجب دیده شدن بیشتر پست ها می شود.

زمانی می توانید لایک پست های خود را افزایش دهید که مخاطبان زیادی را جذب کنید پس برای این کار بهتر است تا یک برنامه کاملا بهینه برای ارسال پست خود پیدا کنید. در نظر داشته باشید برای اینکه برنامه ریزی شما کاملاً اصولی پیش برود بهتر است از ابزارهای برنامه ریزی در اینستاگرام هم استفاده کنید.

۴- فعالیت در سایر شبکه های اجتماعی

برخی از افراد در ایران اقدام به تولید ویدیو هایی با موضوع دوربین مخفی و یا کلیپ های طنز و جالب می کنند اگر به فعالیت این گونه از افراد توجه داشته باشید ، خواهید دید  که علاوه بر اینستاگرام در شبکه های دیگر مثل یوتیوب هم اقدام به انتشار ویدیو های خود می‌کند. این روش تاثیر بسیار زیادی در جذب فالوور دارد.

اشتراک محتوای ویدیویی یا تصاویر در سایر شبکه‌های اجتماعی موجب می‌شود تا فالوورهای شما به حساب اینستاگرام شما هم مراجعه کرده  و پست شما را لایک نمایند. در بین شبکه های عمومی ، فیسبوک و توییتر می‌تواند مناسب ترین انتخاب شما برای اشتراک گذاری محتواهای تولیدی باشد. این روش می تواند لایک شما در اینستاگرام را به صورت چشمگیری افزایش داده و حتی فالورهای شما را هم افزایش دهد.

۵- لایک کردن پست های دیگران

یکی از راههای افزایش لایک در اینستاگرام ، که خیلی ساده می باشد این است که پست های دیگران را لایک کنید. بر اساس تحقیقات انجام شده، اگر پست اینستاگرام افراد دیگری را لایک کنید مسلماً جذب فالور بسیار بالایی را خواهید داشت. این روش می تواند در کسب و کارها متفاوت باشد اما در نظر داشته باشید اگر استراتژی شغلی مناسبی دارید از این روش استفاده کنید.

تجربه ثابت کرده، لایک کردن سایر پست ها همچنین می تواند موجب افزایش لایک و پست های شما شود و به نوعی تبادل لایک می باشد. این روش به شما کمک می کند تا لایک و فالوور به دست آورده و دامنه کسب و کار خود را گسترش دهید.

زمانی که پستی را لایک می کنید در بیشتر مواقع آن شخص یا صاحب پیج نیز پست شما را لایک می کند. به عنوان مثال زمانی که شما پست دوستان نزدیک خود را لایک نمی کنید به مروز زمان دوستان شما نیز پست های شما را لایک نخواهند کرد. این روش کاملا طبیعی می باشد و می تواند تا ۲۵ درصد لایک پست اینستاگرام شما را افزایش دهد.

۶- انجام مسابقه برای گرفتن لایک

یکی از بهترین ترفندها و تکنیک هایی که امروزه درپیج های اینستاگرام برای افزایش لایک مورد استفاده قرار می گیرد راه اندازی یک مسابقه جذاب می باشد. این روش بسیار آسان بوده و می توانید با انتشار یک پست و مشخص کردن جایزه مناسب از کاربران بخواهید برای شرکت در مسابقه پست شما را لایک کنند.

البته برای کسب نتیجه بهتر در افزایش لایک پست های خود ، از روش کامنت هم استفاده کنید. در این مسابقه از فالورهای خود بخواهید در کنار لایک کردن پست ها، شخصی را در بخش نظرات تگ کنند. زمانی که فالور ‌های شما کسی را در بخش نظرات تگ کنند طبق بررسی‌ها، آن افراد نیز پست شما را لایک کرده و شخص دیگری را تگ می کنند و این روند ادامه می یابد..

مسابقه می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش لایک اینستاگرام به همراه داشته باشد، این روش توسط افراد مطرح دنیا نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  در نظر داشته باشید اجرای مسابقه می‌توانند زمان زیادی را صرف کند و حتی نیاز به برنامه‌ریزی هم در برخی از موارد دارد. اما مسلما با توجه به بازخورد بالای آن ارزش بسیار بالایی جهت اجرا دارد.

سخن پایانی راههای افزایش لایک در اینستاگرام

در بالا ۶ روش ساده و کاربردی راههای افزایش لایک در اینستاگرام ارائه شد توجه کنید که جز شیوه گرفتن لایک از طریق مسابقه که باید بابت جایزه کمی هزینه پرداخت کنید ، سایر روش های کاملا رایگان بوده و می توانید بدون پرداخت هیج پولی آنها را اجرایی کنید.

البته راههای کسب و افزایش لایک بسیار زیاد بوده از جمله می توان به مواردی مثل : استفاده از هشتگ های مناسب و محبوب ، ارسال پست های مرتبط با رویدادهای پیش روی جامعه ، ارسال پست با سوژه های محبوب و پرطرفدار ، فعالیت مستمر و دائمی ، استفاده از برنامه های لایک بگیر اینستاگرام ، تگ شدن توسط افراد بانفوذ و… اشاره کرد. در این مقاله فقط چند شیوه کاربردی از میان همه این موارد توضیح داده شد.

نکته آخر اینکه اینستاگرام به منبع کسب درآمد اینترنتی بسیاری از افراد تبدیل شده و میزان درآمدزایی آن به میزان لایک و فالوورها وابسته است. هر چه تعداد لایک های پست های اینستاگرام بیشتر باشد نشانه آن است که محبوب تر شده اید و محبوبیت به جذب تبلیغات و کسب درآمد اینترنتی بیشتر منجر می شود.

Related Post