X

روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

آموزش شیوه ها و روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام از این نظر اهمیت دارد که با گسترش این شبکه اجتماعی ، جذب فالوور واقعی و هدفمند دغدغه فعالان کسب درآمد اینترنتی شده است. شبکه اجتماعی اینستاگرام جزو شبکه های پرمخاطب در جهان و ایران محسوب شده و در ایران بیش از همه مورد استقبال زنان قرار گرفته و حضور فعال و چشمگیری در آن دارند.

رشد اینستاگرام در مدت کوتاه مدیون توجه این رسانه به تصاویر و ویدیو است موضوعی که با رشد اینترنت پرسرعت فراگیر شده است و مورد توجه کاربران قرار گرفت. اینستاگرام منبع کسب درآمد از اینترنت افراد زیادی شده و یکی از منابع جذب تبلیغات تعداد فالوورها می باشد به همین دلیل در سایت پول یابی به راهها و روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می پردازم.

اهمیت افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

فالوور در زبان انگلیسی به صورتFollower  نوشته شده و به معنی دنبال کننده است. کلمه Follower  مفرد و جمع آن Followers  است. در زبان انگلیسی افرادی که دنبال کننده حزب، گروه، طرز فکر یا عقیده ای خاص، جریان و … هستند را با استفاده از پسوندهای مرتبط خطاب می کنند و به این معنی است که فرد مذکور پیرو یا فالوور آن حزب، طرز فکر و یا گروه می باشد.

بیشتر شبکه های اجتماعی امکانی دارند تا کاربرانشان بتوانند با یکدیگر در ارتباط باشند و به قول معروف از احوال یکدیگر با خبر شوند. این نوع از رسانه های اجتماعی را رسانه های مبتنی بر فالوور یا فالوور محور می نامند. توئیتر، پیج های فیسبوک، اکانت های کمپانی در لینکدین، سوندکلود، پینترست و بسیاری از شبکه های دیگر اجتماعی با کاربری متفاوت، دکمه ای را در پروفایل کاربران خود با عنوان Follow قرار داده اند.

حال این سوال پیش می آید که اهمیت یا کاربرد فالوور در اینستاگرام چیست؟ البته در مطلب راههای افزایش لایک در اینستاگرام اشاره هایی به موضوع اهمیت لایک و فالوور شده است. هدف از قرار دادن دکمه فالو این است که موجب ایجاد پیوند بین پروفایل های فعال در این شبکه اجتماعی شود. عددی که مقابل یا زیر کلمه Followers مشاهده می کنید، بیانگر تعداد دنبال کنندگان یک اکانت اینستاگرامی می باشد. هر چه این عدد بالا تر باشد، نشان از محبوبیت آن پیج نزد مخاطبینش دارد. هدف غایی افزایش تعداد فالوورها کسب درآمد اینترنتی ، جذب تبلیغات و فروش خدمات و محصولات می باشد.

روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

فالوورهای اینستاگرام instagram ممکن است به دو صورت واقعی یا فیک ( دروغین ، غیر واقعی ) باشند که در اینجا هدفمان جذب و افزایش فالوورهای واقعی و فعال اینستاگرام می باشد. کسانی که در اینستاگرام فعال هستند شدیدا به دنبال جذب فالوور هستند تا از این طریق شناخته شده و بتوانند درآمد اینترنتی بالایی کسب کنند.

در واقع فالوور اینستاگرام ابزار اصلی و مهم جهت معرفی و شناسایی افراد و کسب و کارها محسوب می شود. فرضا اگر در زمینه فروش محصولات و خدمات خاص و ویژه اینترنتی فعال هستید افزایش فالوور می تواند کمک زیادی به کسب و کار شما کرده و در نهایت موجب افزایش کسب درآمد اینترنتی شود، موضوعی که همه به دنبالش هستند.

در این مقاله روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام آموزش داده می شود و اینکه چگونه می توان با استفاده از روش ها و تکنیک های عملی و کاربردی ، انفجاری در افزایش فالوور واقعی اینستاگرام ایجاد کرد. تجربه ثابت کرده که برخی از کاربران با رعایت و به کارگیری این نکات ، بیش از ۳۰ هزار فالوور واقعی و رایگان جذب کرده اند.

مهم ترین تکنیک ها و روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام عبارتند از:

۱- انتخاب یک موضوع مشخص و جذاب برای پیچ

حتما یک موضوع جذاب ، پرطرفدار و خاص را برای فعالیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام انتخاب کنید و تا آخر ثابت قدم بوده و بر سر همان موضوع پرطرفدار کار کنید. برخی از پیج های اینستاگرام دارای چندین موضوع مختلف و متنوع می باشند که گاهی برقراری ارتباط بین این موضوعات هم ، برای خودش معضلی محسوب می شود.

در صورت عدم رعایت این نکته ساده ولی کلیدی،  چه بسا که ریزش فالور در این گونه پیج ها افزایش داشته باشد. در نظر داشته باشید باید مطالب ارسالی شما هدف یکسانی و یا در نهایت بر روی موضوعی خاص متمرکز باشد. به همین دلیل برای اینکه جذب فالور داشته باشید باید به صورت یکپارچه پیش بروید تا فالور و دنبال کننده های شما درگیر شما شوند.

۲- اتخاذ برنامه در انتشار پست ها

این روش و رعایت آن امروزه در پیج های چند صد هزار نفری وجود دارد. یکی از بهترین روش ها، انتشار پست به صورت روزانه و طبق برنامه دائمی می باشد. برخی از افراد به صورت هفتگی یا ماهیانه یا یک روز در میان اقدام به انتشار پست می کنند. نداشتن برنامه منظم و تدوین شده در انتشار محتوا موجب می شود تا رشد خوبی نداشته باشید. وقتی کاربری شما را فالو می کند مسلما انتظارارسال پست دائمی از طرف شما را دارد. به همین دلیل باید به صورت دائم نیاز او را از طریق تولید محتوا رفع کنید.

توجه کنید که ارسال هر پست در پیج اینستاگرام شانس بسیار بزرگی برای شما می باشد تا فالور بیشتری را جذب کنید. پس این فرصت را از دست نداده و برای اینکه فالور واقعی بیشتری را جذب کنید برنامه منظمی را برای خود ترسیم کنید.

۳- استفاده از هشتگ های خوب و مناسب

#هشتگ یکی از روش های بسیار طلایی و تاثیرگذار برای افزایش فالور در اینستاگرام محسوب می شود. توجه کنید که الگوریتم اینستاگرام در هشتگ بسیار پیشرفت کرده است و فوق العاده کاربردی و تاثیرگذار عمل می کند. اگر از هشتگ مرتبط با پست خود استفاده کنید مسلما فالوور زیادی را جذب خواهید کرد.

باز هم تاکید می شود که سعی کنید از هشتگ های تاپ و موثر تری استفاده کنید. به یاد داشته باشید برای اینکه هشتگ های شما نتیجه بهتری داشته باشد حتما در بخش نظرات اقدام به انتشار هشتگ های خود کنید. طبق بررسی های انجام گرفته این روش می تواند تاثیر خوبی برای جذب فالور داشته باشد. فرضا اگر موضوع پیج شما کسب درآمد اینترنتی است از هشتگ های #کسب #درآمد #کسب وکار #پول #ثروت و… استفاده کنید. فعالان در شبکه های اجتماعی بر تاثیر هشتگ اینستاگرام در کسب درآمد اینترنتی صحه می گذارند.

۴- استفاده از لوکیشن در پست ها

سعی کنید تصاویر و ویدئو های خود را با لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی انتشار دهید. اگر دوست دارید که پست شما در لوکیشن مورد نظر شما دیده شود حتما از این مزیت استفاده کنید. در نظر داشته باشید که لوکیشن می تواند یک روش خوب برای جذب فالور در اینستاگرام باشد، روشی که بسیاری از پیج های حرفه ای از آن به خوبی استفاده می کنند.

۵- انتخاب زمان مناسب برای انتشار پست

رعایت اصل زمان در ارسال پست ، یکی از مهم ترین قوانینی می باشد که می تواند برای پیج اینستاگرامی شما فالور زیادی را جذب کند. برای به دست آوردن زمان مناسب ، کاربران و مخاطبان خود را بررسی کنید و زمانی که درصد آنلاین بودن آنها زیاد می باشد اقدام به انتشار پست کنید. این کار ضمن اخذ لایک بیشتر ، موجب جذب فالوورهای بیشتر هم خواهد شد.

متاسفانه برخی از پیج های اینستاگرام زمان معین و مشخصی را برای انتشار پست ندارند و این موجب می شود تا کاربران مثلا در خواب باشد و پست پیج شما را نبیند. مثلا در نظر داشته باشید پیج هایی که در زمینه کسب درامد اینترنتی فعالیت دارند بیشتر در شب اقدام به انتشار پست می کنند، زیرا کاربران پیج های کسب درامد از اینترنت فعالیت بهتری در شب دارند و روزها به کسب و کارهای روزانه خود مشغول هستند.

۶- تولید محتوای زیبا و جذاب

محتوای شما باید به گونه ای جذاب ، خاص و زیبا باشد که توسط سایر افراد به اشتراک گذاشته شود. اگر محتوای شما خوب و جالب نباشد چه کسی آن را به اشتراک می گذارد؟ اصلا شاید کسی آن را لایک هم نکند چه برسد به اینکه آن را به اشتراک بگذارد.

همانطور که می دانید اشتراک گذاری می تواند فالور زیادی را برای صفحات اینستاگرام جذب کند. در نظر داشته باشید که سعی کنید در ویدئو های خود از لوگوهای تبلیغاتی زیادی استفاده نکنید. دلیلش این است که برخی از افراد اقدام به پست کردن ویدئوهای شما در پیج های خود می کنند و گذاشتن لوگو و… موجب آزار افراد شود.  مسلما افراط در گذاشتن تبلیغات موجب می شود تا کاربران اینترنتی از اشتراک گذاری پست شما به شدت پرهیز کنند.

۷- استفاده از لوگو پیج و آدرس پیج در محتوا

اگرچه در بالا تاکید شد که از لوگوهای تبلیغاتی در ویدیوها به دلیل آزار کاربران استفاده نکنید ، ولی در اینجا از زاویه دیگری به موضوع نگاه شده است. گاهی برخی از افراد ممکن است که ویدئو و یا تصاویر شما را دانلود کنند و در پیج های خود به اشتراک بگذارند. به همین دلیل در گوشه ای از ویدئو و تصویر خود از لوگو یا آدرس پیج خود به صورت هنرمندانه استفاده کنید.

این روش موجب می شود تا هویت ویدئو به اسم شما بوده ( رعایت قانون کپی رایت یا حق التالیف ) و افرادی که ویدئو شما را در پیج های دیگر می بینند شما را پیدا کرده و فالو کنند. این روش تاثیرگذار را به یاد بسپارید زیرا یک روش خوب برای جذب فالور در اینستاگرام  به شمار می آید. در نظر داشته باشید لوگو یا آدرس پیج خود را به صورتی در ویدئو یا تصویر خود قرار دهید که آزاد دهنده نباشد و موجب تنزل کیفیت و زیبایی محتوا نشود.

۸- تگ پیج های مرتبط و بزرگ در پست های خود

قدیمی ها می گویند یا بزرگ باش و یا خودت را در کنار بزرگان قرار بده ، تگ کردن پیج های دیگران هم رعایت این قاعده است. تگ کردن پیج های دیگر موجب می شود تا پست شما را هم به اشتراک بگذارند. وقتی شما یک پیج را در پست خود تگ می کنید یک پیام مبنی بر تگ کردن به آن فرد ارسال می شود. برخی از افراد هم پست شما را به اشتراک می گذارند و در معرض دید افراد بسیار زیادی قرار می دهند. این روش امروزه از ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد.

سخن نهایی روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

در مجموع هشت تا از شیوه ها و روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام در اینجا آمد برخی از اینها به نظر ساده و ابتدایی می باشند ولی تجربه ثابت کرده که در افزایش فالوور واقعی فوق العاده تاثیر گذار بوده است. تلاش شده است تا از بین روش های متنوع ، ساده ترین و بهترین آنها که رایگان هستند فهرست شوند.

روش های تاثیرگذاری دیگری مثل، تبادل تبلیغات بین پیج های همکار، تکنیک پست مهمان ، پخش آی دی اینستاگرام در اینترنت و بین محتواها، استفاده از وب سایت شخصی ، لایو مشترک با افراد مرتبط، استفاده از اینفلوئنسرها یا افراد شاخص ، استفاده از تم جذاب برای پیج ، جذاب کردن پروفایل، دادن سفارش تبلیغات ، برگزاری مسابقه همراه با جایزه و… وجود دارد که بیشترشان برای افزایش فالوور دارای هزینه و یا نیاز به زمان طولانی می باشد.

نکته آخر اینکه، روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام ارائه شده در این مقاله، حاصل سالها تجربه بوده و از نظر تاثیرگذاری بالا، امتحان خود را پس داده است و نکته مهم دیگر اینکه کاملا رایگان و تاثیرگذار در جذب فالوور واقعی می باشد و به عبارتی برترین راههای جذب فالوور رایگان در اینستاگرام محسوب می شود.

Related Post