راههای کسب درآمد از بازی همستر کامبت

این روزها تب کسب درآمد از بازی همستر کامبت در میان کاربران تلگرام ، آن هم کسب درآمد دلاری بسیار بالاست . مدتی است که بازی تلگرامی جذاب همستر کامبت Hamster kombat فراگیر شده و حسابی کاربران این پیام رسان موبایلی را به خود مشغول کرده است . علیرغم اقبال زیاد به این بازی در مدت بسیار کوتاه ، اما ابهامات و سوالات زیادی درباره راههای کسب درآمد دلاری و چگونگی تحقق آن وجود دارد .

بازی همستر کامبت تلگرام در واقع یکی از ارزهای دیجیتال است . شیوه بازی هم مشابه بازی نات ‌کوین است . فعالان این بازی با انجام دادن برخی کارها و ماموریت‌های ویژه ولی بسیار ساده ، به‌راحتی و به صورت رایگان ارز دیجیتال استخراج می کنند . همان طور که اشاره شد ابهام ها و سوالی های زیادی مانند : چگونگی کسب درآمد از همستر کامبت ، ارزش سکه های کسب شده و امنیت بازی و… وجود دارد .

نکته جالب اینکه ، صرافی ارز دیجیتال BingX در پلتفرم ایکس ، با توییتی همکاری خود با بازی همستر کامبت را منتشر کرده است . در این توییت تاکید شده که این بازی با همکاری صرافی ارز دیجیتال BingX توسعه یافته ، بنابراین از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است .

در این مقاله سایت پول یابی در ادامه مجموعه آموزش های کسب درآمد اینترنتی ، به راههای کسب درآمد از بازی همستر کامبت و ترفندها و کارکردهای درآمد دلاری آن پرداخته می شود . امیدوارم مورد استفاده علاقمندان به کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال قرار گیرد .

نگاهی به بازی همستر کامبت تلگرام

همستر کامبت بازی ماجراجویی جدید تلگرامی است که به افراد اجازه می‌دهد از طریق ارز دیجیتال به کسب درآمد دلاری بپردازند . در واقع در این بازی می‌توانید استعدادهای مدیریتی خودتان را محک بزنید . دوستان خود را دعوت کرده و با انجام وظایف مختلف ، درآمد یا سود خود را بیشتر کنید . بازی همستر کامبت کاملا رایگان ارائه می شود . ولی احتمال دارد در آینده در صرافی‌های واقعی فهرست شود .

کارشناسان بازی و علاقه‌مندان به بازی‌های ارز دیجیتالی عقیده دارند که این بازی به دلیل داشتن ایده‌های نوآورانه و جذاب ، خیلی زود در مسیر پیشرفت قرار خواهد گرفت . همستر کامبت در شمار بازی های Tap to Earn محسوب می شود . بازی‌های Tap to Earn نوعی بازی‌ میباشد که به بازیکنان این امکان را می‌دهند که با انجام وظایف ساده‌ای مانند لمس صفحه‌نمایش ، پاداش‌های مالی یا ارزهای دیجیتال کسب کنند .

کسب درآمد از بازی همستر کامبت , آیا بازی همستر کلاهبرداری است

این بازی‌ها معمولاً بسیار ساده و قابل اجرا برای همگان طراحی می شوند . هدف اصلی طراحان ، بیشتر بر جلب توجه و ایجاد انگیزه برای تکرار و تعامل مستمر بازیکنان متمرکز است . از این نوع بازی‌ها می‌توان به برنامه‌های استخراج ارز دیجیتال ، بازی‌های جمع‌آوری امتیاز یا سکه و بازی‌هایی که به ازای تماشای تبلیغات پاداش می‌دهند ، اشاره کرد . تمام این موارد به عنوان راههای کسب درآمد از بازی همستر کامبت هم مطرح می باشند .

کسب درآمد دلاری از همستر کامبت

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این نوع بازی‌های موبایلی ، امکان کسب درآمد دلاری با صرف زمان کم و بدون نیاز به مهارت‌های خاص می باشد . اصولا کسب درآمد از بازی های کامپیوتری و موبایلی هدف بسیاری از گیمرها می باشد . این بازی‌ها معمولا با استفاده از مدل‌های تجاری فریمیوم یا نمایش تبلیغات اینترنتی درآمدزایی می‌کنند . لذا به بازیکنان این انگیزه را می‌دهند تا با تعامل مداوم و انجام وظایف ساده و راحت ، پاداش‌های مختلفی کسب کنند .

البته به این نکته مهم توجه کنید که میزان درآمد واقعی از این نوع بازی‌ها معمولاً بسیار کم است . افراد هم  بیشتر به عنوان یک سرگرمی و منبع درآمد جانبی به آن نگاه می کنند . منتهی درباره ایرانی ها این موضوع کمی فرق می کند . چون کسب درآمد دلاری می باشد و ارزش ریال بسیار پایین است و با توجه به اوضاع اقتصادی نابسامان و تورم فزاینده ، ایرانی ها با دید درآمد اینترنتی بالا به آن نگاه می کنند .

ارز دیجیتال همسترHamster Coin  که متعلق به TON (The Open Network) تلگرام است ، یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین TON می‌باشد . TON یک پلتفرم بلاکچینی است که توسط تیم تلگرام توسعه داده شده و از فناوری پیشرفته‌ای برای ارائه خدمات غیرمتمرکز و مقیاس‌پذیر استفاده می‌کند . با این توضیح می توان گفت که همستر کوین به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال بر روی این پلتفرم عمل می‌کند .

TON چیست؟

کلمه TON مخفف عبارتThe Open Network  است و یک پروژه بلاکچین محسوب می شود که توسط تیم پیام رسان تلگرام Telegram توسعه داده شد . این پروژه به منظور ایجاد یک شبکه بلاکچین جدید و پیشرفته با قابلیت‌های مقیاس‌پذیری بالا و سرعت بالا طراحی و اجرا می شود . TON از فناوری‌های نوآورانه‌ای مانند « پرداخت‌های خرد »و « ذخیره‌سازی غیرمتمرکز » استفاده می‌کند .

هدف آن ارائه یک پلتفرم برای توسعه و اجرای برنامه‌های غیرمتمرکزDApps  و قراردادهای هوشمند است . شاید یکی از مهمترین ویژگی‌های برجسته TON ، استفاده از یک ساختار جالب و منحصر به فرد چند بلاک چینی به نام Infinite Sharding Paradigm  است . این ساختار به شبکه امکان می‌دهد تا به صورت پویا مقیاس‌پذیر باشد و ترافیک را بین چندین بلاک چین موازی تقسیم کند .

این امر به شبکه کمک می‌کند تا از تراکم ترافیکی جلوگیری کند و سرعت تراکنش‌ها را بهبود بخشد . به رغم اینکه پروژه TON توسط تلگرام آغاز شد ، به دلیل مشکلات حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا SEC ، تلگرام مجبور به توقف توسعه و راه‌اندازی آن شد . اکنون پروژه TON توسط جامعه توسعه‌دهندگان مستقل ادامه پیدا کرده است .

نات کوین شروع ارزهای دیجیتال تلگرام

نات کوین Notcoin یک ارز دیجیتال یا پلتفرم خاص نیست . بلکه معمولا به عنوان یک اصطلاح برای اشاره به دارایی‌ها یا پروژه‌هایی استفاده می‌شود که با وجود شباهت به ارزهای دیجیتال ، ویژگی‌ها و اهداف متفاوتی دارند .

این نوع دارایی‌ها ممکن است شامل توکن‌های غیر قابل تعویض NTFs ، توکن‌های استفاده‌شده در برنامه‌های خاص یا پروژه‌های بلاکچینی که به جای تمرکز بر تراکنش‌های مالی ، بر ارائه خدمات خاصی مانند ذخیره‌سازی داده‌ها یا تامین امنیت اطلاعات متمرکز هستند ، باشد .

بازی نات کوین چیست؟

درباره کسب درآمد از بازی همستر کامبت اگر بگویم همه چیز با نات کوین شروع شد اشتباه نیست . نسخه بتای پروژه نات کوین Notcoin با نام اختصاریNOT  در ماه نوامبر ۲۰۲۳ (آبان ۱۴۰۲) راه‌اندازی شد . با عرضه نسخه رسمی آن در اولین روز سال ۲۰۲۴ ، سروصدای زیادی به پا کرد . ایده این بازی بسیار ساده و در عین حال خلاقانه بود . در ازای لمس کردن یک سکه در صفحه نمایش‌ پول دریافت می کردید .

کاربران اینترنتی به محض ورود به این بازی ، با یک سکه بزرگ روی صفحه خود مواجه می‌شدند . در ازای هر بار لمس کردن آن ، یک توکن NOT به آنها پاداش داده می شد . بازیکنان می‌توانستند آیتم‌های ویژه‌ای را خریداری کنند و سرعت دریافت توکن‌های خود را افزایش دهند . علاوه بر این ، امکان ساخت تیم Squad ، دعوت از دوستان و انجام وظایف (ماموریت‌های) مشخص نیز برای کسب نات کوین بیشتر در این بازی وجود داشت .

در ابتدا شاید کمتر کسی فکر می‌کرد نات کوین روزی به پول واقعی تبدیل شود . حتی در ایران نیز افراد معروف و اینفلوئنسرهای مختلف از بیهوده بودن استخراج نات کوین صحبت می‌کردند . با این حال ، گذر زمان ثابت کرد که به سادگی لمس کردن صفحه نمایش گوشی می‌توان پول به جیب زد .

توکن نات کوین در نهایت روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در صرافی‌های بزرگی از جمله باینس و بای‌بیت لیست شد . در حال حاضر فاز استخراج نات کوین به پایان رسیده است . کاربران می‌توانند در مرحله بعدی این بازی ، از طریق استیکینگ توکن‌های NOT دریافتی درآمد کسب کنند .

مزایای ارز دیجیتال نات کوین

از مهم ترین مزایای ارز دیجیتال نات کوین Notcoin می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱- تنوع کاربردها

Notcoin می‌تواند در پروژه‌های مختلف با کاربردهای متنوع مانند هنر دیجیتال ، بازی‌های بلاکچینی ، و برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز استفاده شود .

۲- کاهش ریسک مالی

با توجه به اینکه هدف نات کوین لزوماً سرمایه‌گذاری مالی نیست، کاربران ممکن است ریسک‌های مالی کمتری نسبت به ارزهای دیجیتال مرسوم تجربه کنند .

۳- حمایت و پشتیبانی از نوآوری

نات کوین به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا از فناوری بلاکچین برای ایجاد خدمات و محصولات جدید و نوآورانه استفاده کنند . این کار می‌تواند به رشد و توسعه فناوری‌های جدید منجر شود .

۴- پایداری و امنیت نات کوین

بسیاری از پروژه‌های نات کوین بر ارائه راه‌حل‌های پایدار و ایمن تمرکز دارند که می‌تواند به بهبود اعتماد کاربران به فناوری بلاکچین کمک کند .

مزایای ارز دیجیتال همستر کامبت

در بالا به مزایای ارز دیجیتال نات کوین پرداخته شد . در ادامه به مزایای ارز دیجیتال همستر کامبت پرداخته می شود که عبارتند از :

۱- سرعت و مقیاس‌پذیری بالا

به دلیل ساختار چند بلاکچینی و تکنولوژی پیشرفته TON ، تراکنش‌های همستر کوین با سرعت بالا و کارمزد پایین انجام می‌شود .

۲- امنیت همستر کامبت

استفاده از فناوری بلاکچین TON که از الگوریتم‌های رمزنگاری قوی بهره می‌برد ، امنیت بالایی را برای تراکنش‌ها و دارایی‌های کاربران فراهم می‌کند .

۳- اکوسیستم پویا

همستر کوین می‌تواند در اکوسیستم بزرگتر TON مورد استفاده قرار گیرد ، که شامل برنامه‌ها و خدمات مختلف غیرمتمرکز است .

۴- پشتیبانی از طرف تلگرام

با توجه به اینکه تلگرام یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها است ، همستر کوین می‌تواند از این جامعه بزرگ کاربران بهره‌برداری کند و امکانات بیشتری برای تعامل و تبادل ارز دیجیتال فراهم کند . البته به نظر می رسد که همستر کامبت یکی از ایده های پولساز در تلگرام محسوب می شود و راههای پولسازی فراوانی وجود دارد .

تاثیرپذیری همستر کامبت از نات کوین

پس از موفقیت نات کوین ، تعداد زیادی پروژه تپ تو ارنTap to Earn  راه‌اندازی شدند . یکی از این پروژه‌ها ، بازی همستر کامبت است که آوازه آن خیلی زود در بین کاربران تلگرام پیچید . این بازی در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد . تعداد کاربران آن پس از ۱۱ روز از یک میلیون نفر عبور کرد . طبق ادعای سازندگان بازی همستر کامبت ، تعداد کاربران بازی از مرز ۲۰۰ میلیون نفر عبور کرده است .

همستر کامبت را می‌توان نسخه ارتقا یافته نات کوین دانست . این بازی ، مشابه با نات کوین یک سکه در وسط صفحه نمایش دارد که در ازای هر بار لمس آن ، به کاربران سکه‌های مجازی داده می‌شود . سکه‌هایی که احتمال می‌روند روزی به ایردراپ و در نهایت به پول واقعی تبدیل شوند .

اما چرا گفته می شود که همستر کامبت نسخه ارتقا یافته نات کوین است؟ بازی همستر علاوه بر ویژگی اصلی نات کوین یا همان تپ تو ارنTap to Earn  بودن ، حال و هوایی استراتژیک دارد که آن را نسبت به سایر رقبا متمایز کرده است .

افراد در بازی همستر کامبت نقش یک مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال را دارند . اما در کنار تپ کردن روی صفحه نمایش ، می‌توانند با سرمایه‌گذاری‌های استراتژیکی در قسمتMine  ، به صورت ساعتی یک درآمد مشخصی که اصطلاحا به آن پروفیتProfit  گفته می‌شود را دریافت کنند . طبق اعلام تیم بازی ، پروفیت در زمان توزیع ایردراپ عامل مهمتری نسبت به تعداد سکه است .

برخلاف ارز دیجیتال نات کوین که در حال حاضر به لیست معاملات صرافی‌های ارز دیجیتال عرضه شده است ، هنوز توکن همستر کامبت یا کوین همستر عرضه نشده است . صرفا گمانه‌زنی‌هایی در مورد عرضه آن در هفته‌ها و ماههای آتی وجود دارد .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای میلیاردر شدن در اینترنت

بررسی دو بازی همستر کامبت و نات کوین

همستر کامبت و نات کوین هر دو بازی‌های تلگرامی محبوبی هستند که با رویکردهای منحصر به فرد خود ، موفق به جذب تعداد زیادی از کاربران این پیام‌رسان شده‌اند . این دو پروژه محبوب ، شباهت‌ها و تفاوت‌های مهمی دارند که در ادامه بررسی می شود .

الف : شباهت‌های همستر کامبت و نات کوین

همانطور که بالا اشاره شد ، نات کوین را می‌توان پدربزرگ بازی‌های تپ تو اِرن از جمله همستر کوین و تپ سواپ دانست . به همین دلیل اصل ماجرای این پروژه‌ها شباهت زیادی به نات کوین دارد . از جمله شباهت‌های دو بازی همستر کوین و نات کوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

– مبتنی بر مدل کلیک کن و درآمد کسب کن (تپ تو اِرن) : هر دو بازی یک سکه بزرگ در وسط صفحه نمایش دارند که در ازای هربار لمس شدن به کاربران توکن می‌دهند .

– راه‌اندازی در بستر پیام رسان تلگرام : همستر کامبت و نات کوین دو مینی اپلیکیشن در پیام‌رسان تلگرام هستند .

– تمرکز هر دو پروژه بر جامعه : هردو بازی همستر و نات کوین بر جامعه خود و گسترش آن از راههای مختلف متمرکز شده‌اند .

– عرضه توکن در بستر شبکه اوپن نتورک : نات کوین توکن NOT را در شبکه تون عرضه کرده و گفته می‌شود همستر نیز قصد دارد همین کار را انجام دهد .

– امکان دعوت از دوستان و کسب درآمد بیشتر : در هر دو بازی همستر کامبت و نات کوین امکان دعوت از دوستان و کسب درآمد از طریق ریفرال وجود دارد .

– مشخص نبودن وایت پیپر : نات کوین در زمان عرضه یک وایت پیپر ۹ صفحه‌ای خالی منتشر کرد . در حال حاضر هیچ وایت پیپری برای پروژه همستر کامبت نیز منتشر نشده است .

ب : تفاوت‌های همستر کامبت و نات کوین

– مشخص نبودن وضعیت ایردراپ کوین همستر و لیست شدن آن در صرافی‌ها : در حالی که تکلیف نات کوین مشخص شده ، هنوز وضعیت ایردراپ توکن همستر مشخص نیست و هیچ زمان دقیقی برای عرضه توکن آن اعلام نشده است .

– همستر یک بازی مبتنی بر کارت و تپ تو اِرن است : برخلاف نات کوین که صرفا یک بازی منحصرا تپ تو اِرن است ، همستر با اضافه کردن کارت‌های مختلف تم استراتژیکی به این بازی افزوده است .

– تعداد کاربران همستر ۷ برابر نات کوین است : در حال حاضر تعداد کاربران همستر و نات کوین به ترتیب بیش از ۲۰۰ و ۳۵ میلیون نفر است .

– احتمال پایین بودن پاداش کاربران در همستر : در بازی نات کوین بیشتر کاربران در موج آخر به بازی پیوستند و درآمد خوبی کسب نکردند . با این حال در بازی همستر ، از همان ابتدا شاهد هجوم کاربران بودیم . این یعنی تعداد زیادی از کاربران در یک سطح قرار دارند و احتمالا پاداش احتمالی به صورت مساوی بین آنها تقسیم می‌شود که به معنای پایین بودن پاداش ایردراپ خواهد بود .

مقایسه نوت کوین و همستر کامبت

به سوال ، همستر کامبت بهتر است یا نات کوین؟ نمی‌توان جواب مشخصی داد . هرکدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی دارند . همستر کامبت با ترکیب ایده نات کوین و کارت‌های سرمایه‌گذاری ، رویکرد خاصی در پیش گرفته و موفق به جذب بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر شده است .

بر اساس وب‌سایت رسمی همستر کامبت ، احتمالا این توکن در ماه جولای عرضه و به لیست معاملات صرافی‌ها اضافه خواهد شد . با این حال ، ممکن است این بار اتفاقات مربوط به نات کوین برای همستر تکرار شود و زمان عرضه این توکن به عقب بیفتد .

الان استخراج نات کوین به پایان رسیده است . در مرحله جدید نات کوین ، کاربران تنها می‌توانند توکن‌هایی که قبلا به دست آورده اند سپرده‌گذاری یا استیک کرده و در ازای آن درآمد کسب کنند . همچنین امکان واریز توکن NOT به ربات نات کوین وجود ندارد .

در مقابل ، بازی همستر همچنان پابرجاست و کاربران می‌توانند تا زمان مشخص شدن  تکلیف ایردراپ این پروژه ، در آن شرکت کرده و امتیاز جمع‌آوری کنند . البته هیچ تضمینی وجود ندارد که ایردراپ همستر به شکلی رضایت‌بخش انجام شود .

چون این بازی هیچ اطلاعات خاصی از حساب بانکی و اطلاعات هویتی دریافت نمی‌کند ، عملا خطر خاصی برای کاربران ندارد . اگر روزی حتی توکنی هم عرضه نشود ، صرفا بخشی از وقت خود را از دست داده‌اید .

خلاصه ، نات کوین آغازگر عصر بازی‌های تپ تو اِرن و کسب درآمد از طریق بازی‌های تلگرامی بود . به دنبال آن پروژه‌های مختلفی از جمله همستر کامبت راه‌اندازی شدند . تجربه ایردراپ موفق نات کوین نشان داد می‌توان به سادگی کلیک کردن بر روی گوشی پول درآورد . به همین خاطر الان بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در جهان مشغول بازی همستر کامبت هستند .

شیوه استخراج همستر کامبت , بازی همستر کامبت چیست و چه‌طور می‌توان از آن کسب درآمد کرد؟

آموزش نحوه استخراج همستر کامبت

توجه کنید که شیوه استخراج بازی همستر کامبت از استخراج سایر رمز ارزها مثل استخراج بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال متفاوت و ساده تر است .

برای شروع آموزش ماین همستر کامبت و دسترسی به ربات اصلی این بازی ، باید از طریق لینک بازی وارد ربات آن شوید . با مراجعه به این ربات به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که از چند بخش اصلی تشکیل شده است . برای استخراج و کسب درآمد از بازی همستر کامبت می توانید از این بخش ها استفاده کنید . این بخش ها عبارتند از :

۱- بخش صرافیExchange

در این بخش ، انتخاب می‌کنید که ریاست کدام صرافی را مد نظر دارید . برای مثال، صرافی‌های نظیر باینس ، بینگ‌ایکس و دیگر صرافی‌های معتبر در این بخش وجود دارند . فعلاً اطلاعات دیگری درباره این بخش از سمت توسعه‌دهندگان بازی منتشر نشده است .

علاوه بر این ، با کلیک بر روی شخصیت یا تصویر همستر می‌توانید این ارز را استخراج کنید . توجه داشته باشید که هر کلیک یک ارز ماین می‌کند . اما با استفاده از امکانات داخلی بازی می‌توانید سرعت ماین را افزایش داده و بیشتر به استخراج سکه یا کسب درآمد بپردازید .

۲- بخش ماین Mine

در این بخش با انجام برخی وظایف ساده ، مثل مشاهده تبلیغات یا خواندن مقالات ، می‌توانید میزان سود خود در ساعتProfit per Hour  افزایش دهید . یعنی در زمانی که در ربات نیستید ، به صورت خودکار ارز دیجیتال برایتان استخراج شود . البته ، فراموش نکنید که با کلیک بر روی هر گزینه از شما سکه دریافت می‌شود ، اما در نهایت سود ساعتی شما بیشتر خواهد شد .

۳- بخش دعوت از دوستان Friends

در این بخش می‌توانید با دعوت دوستان خود و از طریق سیستم رفرالReferral  به صورت رایگان این ارز دیجیتال را بدست آورید . به ازای هر دعوت ۲۰۰۰ سکه دریافت می‌کنید . اگر فرد دعوت‌شده اکانت پرمیوم تلگرام داشته باشد ، ۲۵۰۰۰ سکه به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد .

۴- بخش کسب درآمد Earn

با کلیک روی این بخش می‌توانید در ازای انجام برخی کارهای ساده ، ارز دیجیتال بیشتری کسب کنید . برای مثال در بخش Daily Reward می‌توانید روزانه به صورت رایگان سکه دریافت کنید . یا با انجام برخی ماموریت‌های ساده مثل پیوستن به کانال تلگرام بازی سکه دریافت کنید .

این بخش خیلی جذاب است، چون در طی ۱۰ روز به شما ۶ میلیون سکه رایگان پرداخت می‌کند . حتی اگر در روز استخراج نمی‌کنید ، حتماً به این بخش سر بزنید و با کلیک بر روی دکمه Claim جازه روزانه خود را دریافت کنید .

در بخش Tasks نیز یک سری فعالیت وجود دارد که با انجام آنها می‌توانید سکه کسب کنید . برای مثال ، عضو شدن در کانال‌های تلگرامی ، دنبال کردن اکانت ایکس ، انتخاب صرافی و دعوت از ۳ دوست به شما سکه پرداخت می‌کند .

۵- بخش بوست Boost

در این بخش یکسری گزینه وجود دارد و با فعال‌سازی آنها می‌توانید انرژی استخراج خود را چند برابر کنید . در حالت عادی شما هر ساعت می‌توانید ۱۰۰۰ کوین را استخراج کنید . برای بازیابی انرژی باید یک ساعت منتظر بمانید ، اما با فعال‌سازی گزینه Full Energy این محدودیت را حذف می‌کنید . در حال حاضر، بازی ۶ عدد فول انرژی را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد تا هر زمان که خواستید از آن استفاده کنید .

یکی دیگر از گزینه‌های این بخش ، آپشن Multitap است که با پرداخت ۲ هزار سکه می‌توانید سرعت کلیک خود را افزایش دهید . گزینه Energy Limit نیز محدودیت انرژی شما را از بین رده و ظرفیت انرژی را از ۱۰۰۰ کوین بیشتر خواهد کرد . اگر می‌خواهید بیشتر از دیگران ماین کنید ، پیشنهاد می‌شود حتما از گزینه‌های این بخش استفاده کنید .

۶- بخش Airdrop

در این بخش اخیرا یک تسک فعال شده که می‌توانید ولت خود را به بازی متصل کنید . باید به این نکته توجه کنید برای فروش همستر کامبت ابتدا باید ولت تون کیپر خود را در این قسمت اضافه کنید . همچنین ، با کلیک بر روی آن فهرست برنامه‌های دیگر بازی همستر کامبت را می‌توانید مشاهده می‌کنید .

وضعیت پروژه کسب درآمد از بازی همستر کامبت

توجه کنید که پروژه همستر کامبت به تازگی وارد بازار شده  و در ابتدای یک راه بزرگ است . این بازی ساده و جذاب ، در عرض چند ماه توانسته بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر جذب کند . این نشان دهنده تقاضای بالایی است که برای این نوع اپلیکیشن‌ها و بازی‌های تحت وب وجود دارد . با این حال ، تاکنون راهکارهای درآمدزایی مستقیم از طریق این پروژه مشخص نشده و کاربران هنوز قادر به کسب درآمد از بازی همستر کامبت نیستند .

صاحبان اصلی بازی ، برای توسعه و رشد پایدار ، این پروژه به دنبال ایجاد روش‌های درآمدی هستند تا بتواند توانایی مالی کاربران را تقویت کند . همچنین به پایداری مالی خود از طریق کسب درآمد از طریق صرافی‌ها کمک کند . به منظور نیل به این هدف ، نیازمند ارائه ایده‌ها و راهکارهای خلاقانه برای ایجاد منابع درآمدی هستند که بتواند توجه صاحبان کسب‌وکارها و صرافی‌های مختلف را به خود جلب کند .

این ایده ها و مدل ها ، شامل ایجاد مدل‌های تجاری مختلف ، همکاری با برندها و شرکت‌های معتبر ، ارائه خدمات تبلیغاتی و سایر راهکارهای مالی است که می‌تواند به توسعه پروژه کمک کند . البته ، چون صرافی بینگ‌ایکس به عنوان حامی این پروژه معرفی شده ، به احتمال خیلی زیاد در آینده نه چندان دور و پس از ایردراپ در صرافی‌های معتبر از جمله خود بینگ‌ایکس لیست خواهد شد .

رمز موفقیت بازی همستر کامبت

در دنیای پرهیاهو و رنگارنگ بازی‌های تلگرامی ، ستاره‌ای جدید با نام همستر کامبت طلوع کرد و در حال درخشیدن است. این بازی که یادآور هیجان نات کوین است ، افراد را به دنیای سرگرم‌کننده و پرسود صرافی‌های ارز دیجیتال می‌برد . در همستر کامبت ، افراد در نقش مدیرعامل یک صرافی مجازی ایفای نقش کرده و با اتکا به هوش و ذکاوت خود ، برای فتح قله‌های این صنعت تلاش می‌کنید . راز موفقیت و کامیابی همستر کامبت در همین نکات ریز و ترفندهای جالبش نهفته است .

همان طور که در بالا اشاره شد ، همستر کامبت جدیدترین پدیده بازی‌های تلگرامی است که هیجان بازی نات کوین را زنده می‌کند . در همستر کامبت ، در نقش مدیرعامل یک صرافی ارز دیجیتال خیالی بازی می‌کنید و هدف‌تان این است که استارت‌آپ خود را به صدر این صنعت برسانید . برای رسیدن به این هدف ، در بخش‌های مختلفی سرمایه‌گذاری می‌کنید .

در واقع این بازی ترکیبی منحصربه‌فرد از سرگرمی و استراتژی ارائه می‌دهد . علاوه بر آن وعده راه‌اندازی توکن و توزیع رایگان در شبکه TON هیجان و پاداش‌های بالقوه بیشتری را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد . در همین راستا، بسیاری از کاربرانی که به دنبال کسب درآمد دلاری از اینترنت و بازی همستر کامبت هستند، به این بازی جذاب روی آورده‌اند .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی از سئوی سایت

اما رمز موفقیت همستر کامبت در رشد بالا و جذب کاربران فعال زیاد ، عبارتند از :

۱- گیم‌پلی بسیار ساده و اعتیادآور

همه چیز این بازی کاملا ساده و راحت است . وظیفه اصلی شما در بازی همستر کامبت بسیار ساده است . با ضربه زدن بر روی یک همستر دیجیتال ، سکه جمع‌آوری می‌کنید . این سکه‌ها را می‌توان برای ارتقا صرافی ارز دیجیتال مجازی خود و افزایش قابلیت کسب سکه بیشتر استفاده کرد . سادگی گیم‌پلی در کنار پتانسیل کسب درآمد دلاری ، همستر کامبت را به یک بازی جذاب و اعتیادآور تبدیل کرده است .

۲- تنوع و استراتژی بازی همستر

توجه کنید که همستر کامبت فراتر از یک بازی ساده ضربه زدن است . این بازی شامل عناصر استراتژیک مختلفی مانند ارتقا صرافی ، سرمایه‌گذاری در کارت‌های مختلف ، شرکت در ماموریت‌ها و رویدادها و استفاده از تقویت‌کننده‌ها برای افزایش بهره‌وری است .

تنوع و استراتژی موجود در بازی، آن را چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند . لذا به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از هوش و ذکاوت خود ، درآمد مجازی خودتان را افزایش دهید . البته از قرائن و شواهد اینگونه پیداست که این درآمد مجازی در نهایت احتمالا به یک درآمد دلاری واقعی تبدیل شود .

۳- وجود پتانسیل کسب درآمد دلاری واقعی

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های همستر کامبت ، پتانسیل کسب درآمد واقعی از آن است . می‌توانید با جمع‌آوری سکه و ارتقا صرافی خود ، به توکن‌های HAMSTER ، ارز دیجیتال بومی بازی ، دست پیدا کنید . این توکن احتمالا در آینده‌ای نزدیک در صرافی‌ها لیست خواهد شد . در نتیجه ، امکان فروش و کسب درآمد دلاری واقعی از آن فراهم خواهد بود .

۴- جوایز و رویدادهای جذاب

رمز موفقیت دیگر همستر کامبت دادن جوایز متنوع و مختلف است . همستر کامبت به طور مرتب رویدادها و چالش‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند . با شرکت در این رویدادها ، می‌توانید سکه ، توکن HAMSTER و جوایز ارزشمند دیگر را به دست آورید . این رویدادها به جذابیت بازی می‌افزایند و فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد برایتان فراهم می‌کنند .

۵- داشتن جامعه فعال

در کنار گیم‌پلی جذاب و پتانسیل کسب درآمد از بازی همستر کامبت ، یک جامعه فعال و پرشور هم وجود دارد . در این جامعه ، می‌توانید با سایر بازیکنان تعامل داشته باشید . استراتژی‌ها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و از راهنمایی‌های بازیکنان باتجربه بهره‌مند شوید .

اصول اولیه بازی همستر کامبت برای کسب درآمد دلاری بالا

قبل از هر چیزی بهتر است تا درکی واضح‌تر از مقدمات روش بازی کردن در این ربات تلگرامی محبوب داشته باشید . این کار کمک می کند تا کسب درآمد از بازی همستر کامبت برایتان جذاب تر و میزانش هم بالا باشد . مقدمات بازی همستر عبارتند از :

۱- ضربه بزنید تا سکه بگیرید

هسته اصلی بازی همستر کامبت شامل ضربه زدن روی یک همستر دیجیتال برای کسب سکه است . این عمل ساده ، مشابه با مکانیزم بازی ضربه بزنید تا سکه بگیرید در نات کوین ، پایه بازی را تشکیل می‌دهد . اصل اولیه همستر بر ضربه زدن است ولی رشد و ارتقای در سیستم ، تابع شرایط دیگر است که در ادامه خواهد آمد .

۲- صرافی خود را ارتقا دهید

گام آغازین ضربه زدن و جمع آوری سکه است . حال از سکه‌های همستر که به دست می‌آورید برای ارتقا صرافی ارز دیجیتال مجازی خود استفاده کنید . مجموعه ارتقاها می‌توانند قابلیت کسب سکه‌ شما را افزایش دهند و ویژگی‌های جدیدی را برایتان باز کنند . توجه کنید که برای افزایش کسب درآمد از بازی همستر کامبت در آینده حتما مقوله ارتقای صرافی را در کارتان لحاظ کنید .

۳- در کمبوهای روزانه شرکت کنید

خوبی کار و کسب درآمد از بازی همستر کامبت وجود انواع و اقسام شرایط برای کسب سکه و ارز دیجیتال است . هر روز روی ارتقاهای خاصی سرمایه‌گذاری کنید تا جوایز قابل توجهی، مانند ۵ میلیون سکه‌ رایگان به دست آورید . این کمبوهای روزانه تغییر می‌کنند ، پس همیشه به‌روز و آماده باشید .

۴- ماموریت‌ها را کامل کنید

اگر واقعا به دنبال کسب درآمد از بازی همستر کامبت هستید ، در ماموریت‌های ویژه‌ای که برای کسب سکه‌های بیشتر طراحی شده‌اند ، شرکت کنید . این ماموریت‌ها می‌توانند از کارهای ساده تا چالش‌های پیچیده‌تر متغیر باشند .

۵- جوایز روزانه بگیرید

برای دریافت جوایز ، به صورت روزانه وارد بازی شوید و کارهای خاصی را انجام دهید . با کمی دقت به سادگی می توانید سکه های خود را افزایش دهید .

۶- در برنامه‌های معرف (رفرال) شرکت کنید

با دعوت دوستان برای پیوستن به بازی ، جوایز بیشتری به دست آورید . این کار می‌تواند درآمد شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد . البته با افزایش تعداد کاربران ایرانی ، دعوت از دوستان کمی سخت شده است ولی غیرممکن نیست .

ترفندهای طلایی برای کسب درآمد دلاری بالا از همستر کامبت

بر اساس تجربیات به‌دست‌آمده از بازی بازیکنان حرفه‌ای همستر ، برخی نکات و استراتژی‌های ارزشمند برای کسب درآمد از بازی همستر کامبت وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید . توجه کنید این ترفندها و نکات موجب ایجاد جهش و افزایش خیره کننده در میزان کسب درآمد دلاری خواهد شد .

۱- همیشه فعال باشید

تداوم و استمرار در بازی همستر کامبت حرف اول را می‌زند . اطمینان حاصل کنید که هر ۳ ساعت یک‌بار بازی را باز می کنید . این کار موجب می‌شود که موجودی شما دائما در حال افزایش باشد و به شما امکان می‌دهد در سطوح مختلف پیشرفت کنید و فرصت‌های جدیدی را باز کنید . بیشتر افزایش کسب درآمد از بازی همستر کامبت را افراد فعال در این بازی دارند .

۲- ارتقای مداوم آیتم‌ها

سرمایه‌گذاری روی ارتقا آیتم‌های درون بازی می‌تواند کسب سکه  در ساعت را به طور قابل توجهی افزایش دهد . برای کسب بهترین نتایج ، روی ارتقا آیتم‌ها به حداقل سطح ۱۵ تمرکز کنید .

۳- دعوت و رقابت با دوستان

فراخواندن دوستان تان به بازی نه‌تنها می‌تواند یک تجربه سرگرم‌کننده و اجتماعی باشد ، بلکه می‌تواند پاداش‌ها و امتیازهای اضافی را نیز برایتان باز کند . با هم همکاری کنید تا یکدیگر را به چالش بکشید و از تابلوی امتیازات بالا بروید . در واقع استفاده و بهره برداری از راههای جذب زیرمجموعه یکی از ترفندها برای افزایش سکه و ارتقا آیتم ها و ورود به مراحل جدید بازی هم می باشد .

۴- کمبوی روزانه

در گذشته بازی‌های مبارزه‌ای حرکات ویژه‌ای داشتند که با فشار دادن توالی صحیح دکمه‌ها قابل اجرا بودند . حالا بازی همستر کامبت هم یک کمبوی روزانه دارد . شما باید در طول روز سه کارت خاص را در بخش استخراج ارتقا دهید و بدین صورت جایزه ۵۰۰۰۰۰۰ سکه دریافت خواهید کرد . مجموعه کارت‌های کمبو هر ۲۴ ساعت تغییر می‌کند .

با دنبال کردن این نکات ، ترفندهای ساده و غرق شدن در دنیای همستر کامبت ، در مسیر تبدیل شدن به درجه استادی در این بازی قرار خواهید گرفت . بسیاری از کاربران فعال با اجرا و رعایت همین نکات و ترفندها ، به سکه های زیادی دست یافتند .

روش تضمینی کسب درآمد از همستر کامبت , راههای کسب درآمد دلاری از بازی

۴ روش تضمینی کسب درآمد از همستر کامبت

توجه کنید که ۴ روش طلایی کسب درآمد از بازی همستر کامبت که در اینجا توضیح داده می شود کاملا تکراری است و در همین مقاله سایت پول یابی و در بالا به آنها پرداخته شد . در اینجا برای تاکید بیشتر و به صورت مختصر و راهکاری ساده بیان می شود . این چهار روش تضمینی و طلایی کسب درآمد از بازی همستر کامبت عبارتند از :

۱- دوستانتان را دعوت کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید

یکی از ساده ترین راههای کسب سکه بیشتر در همستر کامبت دعوت دوستان خود به بازی است . برای این کار کافیست به قسمت Friends رفته و کد ارجاع خود را کپی کرده و برای کسانی که می خواهید ارسال کنید . دعوت از هر کاربر به همستر کامبت ۵۰۰۰ امتیاز و دعوت از کاربران با تلگرام پرمیوم ۲۵۰۰۰ سکه امتیاز یا هزینه به همراه دارد .

۳- توجه به بخش Boost و افزایش توانایی‌های ماینینگ

بخش Boost به کاربران امکان افزایش امتیاز با هر بار کلیک کردن و افزایش ظرفیت کلیک کردن را می‌دهد . با استفاده از این ابزارها ، کاربران می‌توانند به بهبود عملکرد خود در فعالیت‌های ماینینگ بپردازند و از سودآوری بیشتر در بازی بهره‌مند شوند .

۳- بخش Earn و انجام فعالیت‌ها برای کسب درآمد بیشتر

در بخش Earn کاربران امکان انجام فعالیت‌های مختلف برای کسب درآمد دلاری را دارند . با انجام وظایف متنوع و پیوسته ، کاربران می‌توانند به راحتی درآمد خود را افزایش داده و از منابع مختلف درآمدزایی در بازی بهره‌مند شوند .

کاربران به صورت روزانه می توانند از بخش Daily Reward امتیاز کسب کنند. با انجام این کار در طی ۱۰ روز متوالی پاداش ۵ میلیونی کسب خواهند کرد . همچنین دنبال کردن شبکه های اجتماعی پروژه همستر کامبت افزایش امتیاز را برای کاربران به دنبال خواهد داشت .

۴- دریافت پاداش‌های روزانه بازی

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از بازی همستر کامبت ، دریافت پاداش‌های روزانه است . با انجام وظایف مختلف در بازی و حضور فعال در آن ، کاربران می‌توانند به صورت منظم و پیوسته پاداش‌های روزانه را دریافت کرده و درآمد خود را افزایش دهند . این امکان به کاربران ارائه‌شده‌تا با تلاش و فعالیت مداوم ، به صورت پایدار درآمد کسب کنند .

سخن پایانی کسب درآمد از بازی همستر کامبت

در این مقاله سایت پول یابی راههای درآمد دلاری از بازی همستر کامبت آموزش داده شد . البته آینده کسب درآمد از همستر کامبت فعلا مبهم است ولی امکان دارد همانند نات کوین ارزشمند شود . آنچه مسلم است فعلا افراد درباره همستر کامبت با گفتن « این بازی الان هیچ هزینه ای نداره » خودشان را قانع کرده و با ارزش ترین سرمایه زندگی خود یعنی زمان را فدای این ارز دیجیتال می کنند . باید منتظر آینده شد تا ببینیم موجب هدر رفتن عمر است یا به دنبال خودش درآمد دلاری مناسبی به همراه دارد .

قرائن و شواهد می گوید همستر کامبت بیش از یک بازی ساده است . این بازی ترکیبی منحصربه‌فرد از سرگرمی ، استراتژی و پتانسیل کسب درآمد دلاری ارائه می‌دهد . گیم‌پلی جذاب ، متنوع، با جوایز و رویدادهای هیجان‌انگیز و جامعه‌ای فعال ، که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقه‌مندان به بازی‌های تلگرامی و دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است .

علاوه بر جنبه سرگرم‌کننده ، همستر کامبت با امکان کسب توکن HMSTR و تبدیل آن به پول واقعی ، فرصتی وسوسه‌انگیز برای کسب درآمد نیز فراهم می‌کند . با شرکت در رویدادها ، تکمیل ماموریت‌ها ، دعوت دوستان و استفاده از ترفندهای بازی ، می‌توان درآمد خود را در این بازی افزایش داد .

نکته آخر کسب درآمد از بازی همستر کامبت اینکه ، با کمی تلاش ، استفاده از نکات ، ترفندها و استراتژی‌های ارائه شده در این مقاله سایت پول یابی ، شما هم می‌توانید به جمع ثروتمندان همستر کامبت بپیوندید و از این سفر هیجان‌انگیز در دنیای ارزهای دیجیتال لذت ببرید . به یاد داشته باشید که کلید موفقیت در این بازی ، داشتن صبر ، پشتکار و استفاده هوشمندانه از فرصت‌ها و امکانات موجود در برنامه است .

مطلب پیشنهادی

آینده ارز اتریوم ,

مقاله کامل درباره ارز دیجیتال اتریوم Ethereum

کسب درآمد اینترنتی از ارزهای رمزنگاری شده به ویژه ارز دیجیتال اتریوم و بیت کوین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.