انواع تبلیغات پاپ آپ

انواع تبلیغات پاپ آپ

یکی از شیوه های قدیمی کسب درآمد و نیز فروش محصول و یا کسب رتبه و رنکینگ سایتها، استفاده از تبلیغات پاپ آپ یا واشو یا بالاپر است این نوع تبلیغات موافقان و مخالفان خاص خود را دارد . به دلیل درخواست زیاد کاربران و فلسفه وجودی پاپ آپ تصمیم گرفتم تا مفهوم پاپ آپ و انواع تبلیغات پاپ آپ را شرح دهم .

تبلیغات پاپ آپ Pop-up

مفهوم تبلیغات پاپ آپ

پاپ آپ به پنجره هایی گفته می شود که زمانیکه شما یک سایت را باز می کنید به طور خودکار پنجره های دیگر باز می شوند.

این پنجره ها اغلب حاوی تبلیغات اینترنتی هستند و توسط کدJava scriptنوشته می شوند. تبلیغات پاپ آپ در ۹۹% موارد باعث نارضایتی کاربران می شوند، چرا که علاوه بر کند شدن سرعت اینترنت، باعث مصرف ناخواسته ی حجم ترافیک اینترنت نیز می گردند.

با این وجود امروزه شاهد رواج استفاده از تبلیغات پاپ آپ هستیم.

استفاده از پاپ‌آپ به صورت موقت بوده و نمی‌توان تضمینی بر روی ان داشت که مطمئنا به طور مداوم سایت شما را تحت تاثیر قرار داده و باعث افزایش فروش خواهد شد. بسیاری از کاربران حتی حاضر نیستند محتوای پاپ آپ را مشاهده کنند و سریعا به محض باز شدن پنجره آن را می‌بندند.

انواع تبلیغات پاپ آپ

اصولا پاپ آپ بر چند نوع می‌باشد که با استفاده از ان مخاطب را به اجبار به صفحه و محتوایی هدایت می‌کنیم که عبارتند از:

پاپ‌آپ پنجره جدید:

در این نوع پاپ آپ به محض کلیک و یا زمان تعیین شده محتوایی در پنجره‌ای جدید باز شده و مخاطب را به آن هدایت می‌کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  گام چهارم همکاری در فروش اینترنتی

این نوع پاپ آپ عمومیت بیشتری دارد و خوب است.

اما موتورهای جستجو از ان متنفرند. بسیاری از مرورگرها هستند که این نوع قابلیت را به صورت خودکار می‌بندند و سایر مرورگرها نیز از افزونه‌هایی برای اینکار پشتیبانی می‌کنند تا کاربر باز شدن پاپ آپ را به طور کلی غیرفعال کند.

معایب تبلیغات پاپ آپ popup

پاپ‌آپ خبرنامه:

این نوع پاپ آپ در محتوای صفحه به صورت یک پنجره باز شده و عموما نوع باز شدن آنها نیز با کلیک بر روی یک دکمه و المان خاصی می‌باشد که شامل فیلدی برای دریافت ایمیل و یا شماره همراه برای عضویت در خبرنامه می‌باشد.

پاپ‌آپ درون محتوایی:

این نوع پاپ آپ به صورت لایت باکس باز می‌شود و از حجم کم و محتوای بصری بالایی برخوردار است که می‌تواند ذهن مخاطب را به خود جلب کند. از انجایی که این نوع پاپ آپ در پنجره جدیدی باز نشده و به راحتی نیز می‌توان آن را بست کاربران نسبت به روش قبل از ان متنفر نیستند. این نوع پاپ آپ بیشتر برای معرفی صفحه خاص و یا ارائه کدهای تخفیف به مشتریان صورت می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی

افیلیت مارکتر موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟ ,

افلیت مارکتر کیست ؟ ویژگی های افیلیت مارکتر موفق

یکی از مباحث داغ کسب درآمد اینترنتی ، شیوه کار همکاری در فروش و همچنین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.