۵
(۴)

از سالیان دور فراگیری اینترنت تا امروز بحث درباره تبلیغات اینترنتی بالاپر یا پاپ آپ Pop-up و همچنین مزایا و معایب آن و نوع نگاه کاربران به این نوع شیوه کسب درآمد اینترنتی زیاد بوده است . تبلیغات پاپ آپ موافقان و مخالفان خاص خود را داشته و دارد و هر کدام استدلال خاص خود را برا یاین نوع تبلیغات اینترنتی دارند .

آنچه مسلم است این شیوه کسب درآمد از اینترنت یکی از قدیمی ترین راههای پولسازی وب سایت ها و وبلاگها بوده است . در سالهای اولیه ورود اینترنت به ایران ، بعد از تبلیغات کلیکی و نمایش تبلیغات بنری ، پاپ آپ سومین و بیشترین کاربرد را داشته است . بسیاری از سایتها و وبلاگها برای بقا این نوع تبلیغات را برای کسب درآمد استفاده می کردند .

در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم تا به طور مختصر به تبلیغات پاپ آپ و معرفی اجمالی این نوع تبلیغات اینترنتی و کسب درآمد آنلاین قدیمی بپردازم . تلاش می شود ضمن بررسی همه جانبه تبلیغات بالاپر به مزایا و معایب پاپ آپ هم اشاره شود .

پاپ آپ Pop-up چیست ؟

تبلیغات پاپ آپ pop up نوعی تبلیغ اینترنتی است که معمولا در پنجره‌ای کوچکتر و جدا از صفحه اصلی سایت باز می‌شوند و در معرض دید کاربران اینترنتی قرار می‌گیرد . این پنجره‌ها از یک کد جاوا اسکریپ تشکیل شده و به صورت ناخواسته برای کاربران باز می شوند .

پاپ آپ  بیشتر مواقع شامل تبلیغ سایت و محصول ، پیشنهاد و یا ارائه اطلاعاتی است که به طور ناگهانی روی صفحه نمایش کاربران ظاهر می‌شود تا توجه آنها را به خودش جلب کند . مطمئنا هر کدام از ما ، این نوع تبلیغات را بارها در سایت های مختلف دیده ایم .

نکته مهم اینکه ، اسم این تبلیغات در اصل تبلیغات پاپ آپ نیست و به آن عمل ظاهر شدن ناگهانی و جلوی چشم قرار گرفتن تبلیغ ، pop up می‌گویند . اسم پنجره‌های ظاهر شده مودال یا همان ماژول فارسی ، صفحات بینابینی و اینجور چیزهاست . اما در ایران به خاطر راحتی کار تلفظ ، همه را به اسم پاپ آپ می‌شناسیم .

در تعریفی دیگر ، تبلیغات بالاپر یا واشو یا پاپ‌آپ (Pop-up ad یا Pop-ups ) شیوه ای از آگهی‌های اینترنتی است که با هدف بالا بردن بازدید سایت ها ، معرفی محصولات و خدمات و یا به دست آوردن نشانی پست الکترونیکی دیگران درست شده‌اند . البته گاهی اوقات به دلیل داشتن یک فایل ضمیمه مثل فایل فلش یا اسکریپت خطرناک موجب آسیب‌پذیری و ایجاد حفره‌های امنیتی در مرورگرها می شود و در مواقعی بسیار خطرناک است .

خلاصه اینکه ، تبلیغات پاپ آپ هیچ اندازه استانداردی ندارند . گاهی به صورت یک پنجره کوچک در گوشه صفحه ظاهر می‌شوند و گاهی تمام‌صفحه را می پوشانند و کامل روی صفحه‌ای که در حال خواندن آن هستید را می‌گیرد .

نوع نگاه به تبلیغ پاپ آپ

حرف و حدیث درباره تبلیغات پاپ آپ بسیار زیاد است . همان طور که در بالا اشاره شد ، این پیام‌ها در عین اینکه حاوی پیشنهادهای جذابی باشند ، می‌توانند تجربه کاربری را نابود کنند . حتی سازنده این ماژول‌ها هم خودش به این قضیه معترف است و بابت آن عذرخواهی کرد .

در اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی اتان زوکرمن به عنوان یک طراح و برنامه‌نویس در سایت tripod.com ، روی طرح تبلیغاتی کار می‌کرد که بر اساس آن ، صفحه‌ سایتی که کاربر به آن وارد شده یک تبلیغ هدفمند و مدنظر به او نشان داده شود .

اتان زوکرمن به عنوان برنامه‌نویس ، تبلیغات pop up را معرفی کرد . این نوع تبلیغات اینترنتی به دلیل بازخورد بالا توسط مدیران سایت ها و شرکت های تیبلیغاتی ، خیلی زود فراگیر شد . جالب اینکه خود آقای زوکرمن بعد از مدتی به خاطر تبعات و سو استفاده افراد ، بابت این اختراعش عذرخواهی کرد و اعتراف کرد که این منفورترین ابزار تبلیغات است .

دلیلش این بود که سایت‌های مختلف با پاپ آپ‌های زیاد ، بی‌ربط و مزاحم حسابی روی اعصاب زاکرمن راه رفته‌اند . اما اگر تبلیغات پاپ آپ درست استفاده شود یکی از آگهی‌هایی است که کلیک بسیاری گرفته و توجه خواننده را جلب می‌کند .

تبلیغ پاپ آپ مثل سایر شیوه های کسب درآمد اینترنتی با فراز و فرود زیادی همراه بود . استفاده از این نوع تبلیغات مزایا و معایب خاص خود را دارد . شاید مهمترین ایراد در بین سایتها و وبلاگهای ایرانی استفاده بیش از حد و چندین پاپ آپ در درون سایتها است . این زیاده روی به اندازه ای است که خودم در برخی سایتها دیدم با یک کلیک پنج شش پنجره پاپ آپ باز شده طوری که موجب هنگ سیستم و یا ناراحتی کاربران می شود .

بررسی مثبت و منفی بودن تبلیغ پاپ آپ

تبلیغات پاپ آپ معمولا هنگامی که مرورگر ، صفحه جدیدی را باز می‌کند به همراه آن صفحه بالا پریده و پنجره‌ای را که تبلیغات در آن قرار دارد ، نشان می‌دهد .

شاید به دلیل ناخواسته بودنش ، کمتر از سایر تبلیغات محبوب است و عموما به عنوان هرزنامه در نظر گرفته می‌شوند . طوری که مرورگرهای مختلف بازشدن پاپ آپ ها را منوط به اجازه و تأیید مجدد می‌کنند . همچنین نرم‌افزارهای مختلفی برای جلوگیری از تبلیغات پاپ آپ طراحی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته تا بالاپرهای مزاحم را حذف کنند .

با تمام این تفاسیر تبلیغات پاپ آپ همیشه منفور نیست . فرض کنید می‌خواهید اطلاعاتی درباره شیوه کسب درآمد اینترنتی به دست آورید و آن را اجرایی کنید . اولین راه جستجو در گوگل است . مقاله ای را مثلا در سایت پول یابی یافته و شروع به خواندنش می‌کنید .

همانطور که اسکرول می‌کنید ، ناگهان یک ماژول جداگانه روی صفحه سایت پول یابی برایتان باز می‌شود که کتاب کسب درآمد اینترنتی روزانه حداقل ۵۰۰ هزار تومان را به شما پیشنهاد می‌دهد . این کتاب ، از صفر تا صد آموزش کسب درآمد اینترنتی را همراه با مدرک و سند و به طور کامل به شما آموزش می‌دهد . مگر شما دنبال همین کتاب و موضوع  نبودید؟ حالا خیلی راحت کتاب را دانلود کرده و سر فرصت آن را مطالعه و اجرایی می کنید .

این نمونه یک تبلیغات پاپ آپ به موقع  است که کاربر را از جستجوهای متوالی و خسته‌کننده که هر تکه‌اش را باید در وبسایتی بخواند ، بی‌نیاز می‌کند . پس تبلیغ پاپ آپ همیشه بد نیست . نوع نگاه و شیوه استفاده از این نوع تبلیغات اینترنتی مهم است .

انواع تبلیغات پاپ آپ

توجه کنید که در نگاه کلی تبلیغ پاپ آپ بر اساس زمان اجرا به ۵ دسته یا گروه تقسیم می‌شوند که هر کدام برای پیام‌ها و پیشنهادات خاصی استفاده می‌شوند . بر این اساس انواع تبلیغات پاپ آپ عبارتند از :

۱- تبلغ پاپ آپ هنگام ورود کاربران

این نوع تبلیغات یا پیام ، درست در لحظه‌ای ورود کاربران به سایت و وبلاگ نمایش داده می‌شود و تمام صفحه را پوشش می‌دهد تا مخاطب آن را بخواند . یعنی آگهی تبلیغات ورودی ، قبل از اینکه تصویر صفحه سایت تان را ببیند ، ظاهر می‌شود .

اگر قصد دارید سرزده کاربر را غافلگیر کنید تا طعم مزاحمت را بچشد ، pop up ورود ، بهترین گزینه برای این کار است . به نظر می رسد که آقای زوکرمن مخترع پاپ آپ باید بابت این نوع تبلیغات ورودی مزاحم و روی اعصاب ، یک عذرخواهی جداگانه از عموم کاربران می کرد .

توصیه می شود که در انتخاب این نوع تبلیغات خیلی مواظب باشید چون ریسک بالایی دارد . فرض کنید کاربری برای خواندن یک مقاله به وبسایت شما می آید ، هنوز صفحه لود نشده، پیامی می‌بیند که نوشته : بیا و در خبرنامه ما عضو شو . خنده دار نیست در حالی که هنوز سایت شما را ندیده ، بیاید عضو شود ؟

پیشنهاد ویژه سایت :  معایب تبلیغات پاپ آپ popup

یقینا این موضوع ممکن است تجربه بدی را برای کاربران رقم بزند . پس حواستان باشد که یک تجربه ناگهانی بد در هنگام ورود ، ممکن است به یک خروج ناگهانی هم تبدیل شود . مسلما دوست ندارید که این اتفاق برای کسب و کارتان بیفتد .

پس کجا می‌شود از این پیام‌ها استفاده کرد؟ پیام‌هایی که در اول ورود برای privacy یا تایید سن کاربر (برای سایت‌هایی که محدودیت سنی دارند) به کاربر نشان داده می‌شود ، یکی از کاربردهای خوب و مناسب پاپ آپ‌های ورودی هستند .

۲- نمایش تبلیغ پاپ آپ هنگام خروج

می توان ادعا کرد که Pop up های خروجی تقریبا شبیه ورودی‌ها هستند و شاید به همان اندازه تنفرآمیز و مزاحم هم باشند . اما توجه کنید که خیلی تاثیرگذار و  قدرتمند هستند . چون بعضی‌ از این تبلیغات پاپ آپ می‌توانند کاربر  را از رفتن منصرف کرده و در صفحه سایت نگه دارند .

وقتی کاربر سایت در حال خواندن یک مطلب مفید است ، تمرکزش روی همان مطلب است . لذا ممکن است اطراف صفحه را نبیند و به لینک بالای صفحه ، دموی محصول و بقیه مقالات وب سایت توجه نکند . این موضوع کاملا  طبیعی است چون کاربر فعلا خواننده مقاله است و خریدار نیست .

اما در این زمان ، با یک آگهی که موقع رفتنش از سایت ظاهر می‌شود ، راحت توجه اش را جلب می‌کنید . یعنی درست در لحظه‌ای که کاربر می‌خواهد از سایت خارج شود و گوگل انالیتیکس یک بانس ریت پبرایتان حساب کند ، با یک پیشنهاد او را تشویق به ماندن می‌کنید .

حتی ممکن است پیشنهادتان به اندازه ای جذاب باشد که به مشتری تبدیل شود . نکته جالب اینکه ، حالا آنالیتیکس به جای بانس ریت یک convertion برایتان ثبت می‌کند .

در واقع هدف آگهی‌های خروجی این است که به کاربر اطلاع دهند : « یک لحظه صبر کن ، من یک دلیل و یک پیشنهاد خوب برایت دارم ، کاری می‌کنم که بیشتر با من تعامل داشته باشی .» این از تاثیر مثبت تبلیغات پاپ آپ است .

۳- پاپ‌آپ کلیکی

در این شیوه تبلیغات پاپ آپ وقتی کاربر روی لینکی کلیک می‌کند قبل از ورود به صفحه جدید ، ماژول برایش نمایش داده می‌شود . توصیه می شود این پیام مرتبط با صفحه مقصد باشد تا بیشترین تاثیر را داشته باشد .

اگرچه پاپ‌آپ کلیکی‌ گاهی کاربران را غافلگیر کرده و مزاحم هستند اما معمولا نرخ تبدیل خوبی دارند . چون کاربر قبلا به موضوع مورد نظر علاقه نشان داده است . لذا می‌توانید از این فرصت برای ارائه پیشنهادات استفاده کنید .

بیشتر فروشگاه‌های الکترونیکی از این روش برای نشان دادن محصولشان استفاده می‌کنند که در قالب یک اسلاید یا ویدئو است . به این مثال توجه کنید :

فرضا وارد فروشگاهی برای خرید کفش ورزشی رفتید . وقتی می‌خواهید روی لینک دسته ورزشی‌ کلیک کنید ، یک پاپ آپ باز می‌شود که کفش‌های تخفیف خورده عالی را پیشنهاد می‌دهد . حتما در ابتدا به این موارد نگاه می کنید .

دومین دلیل قدرتمند بودن پاپ آپ کلیکی این است که کاربر را در صفحه‌ای که هست نگه‌ می‌دارد . مثلاً وسط مقاله پیشنهاد دانلود کتاب جدید را می دهید . کاربر روی لینک کلیک می‌کند . به جای اینکه به صفحه دیگری برود ، کادری برایش باز شده که با گرفتن ایمیل ، کتاب را به او تحویل می‌دهید .

اما اگر می‌خواست به صفحه دیگری برود و باز به صفحه اصلی برگردد ، کار کمی سخت می‌شد . حالا با یک کلیک کتاب دانلود می‌شود . بد نیست در بعضی مواقع پاپ‌آپ‌ها جایگزین صفحات فرود شوند ، مگر اینکه نیاز باشد اطلاعات زیادی به کاربر بدهید .

دلیل سوم قدرت پاپ‌آپ کلیکی اینکه تنها زمانی باز می‌شوند که کاربر خودش درخواست کند . البته به شرطی که پیام نمایش داده شده بی‌ربط به موضوع درخواست کاربر نباشد .

۴- اسکرول پاپ آپ

این نوع آگهی زمانی به کاربر نمایش داده می‌شود که صفحه را اسکرول کند . منتهی شما مشخص می‌کنید در کدام قسمت ، این پنجره جدید باز شود . مثلاً اگر می‌خواهید به او پیشنهاد دهید تا در خبرنامه سایت عضو شود ، بهتر است بگذارید به انتهای صفحه برسد و بعد pop up شود .

در حالت دیگر ، مثلا کاربر در حال خواندن مقاله شیوه کسب درامد اینترنتی است ، وقتی به قسمت آموزش کسب درآمد می رسد ، پاپ آپ کتاب مناسب با آن مقاله برایش نمایش داده شود .

۵- پاپ آپ مبتنی بر زمان تعیین شده

این پیام زمانی به کاربر نشان داده می‌شود که او  وارد سایت شما شود و مدت زمانی را در آنجا می گذراند . در اینجا می‌توانید مشخص کنید که در ثانیه مثلا :  دهم ، چهلم و یا شصتم ، ماژول تبلیغات پاپ آپ برایش باز شود . از این به بعد می‌توانید تست کنید که در کدام زمان بیشترین نرخ تبدیل را داشته‌اید .

درباره زمان نمایش نظرات مختلفی وجود دارد . بعضی از سایت‌ها گفته‌اند که زمان نشان دادن آگهی در صفحات وبلاگ زیر ۳۰ ثانیه (از لحظه ورود کاربر) و در صفحات محصول بالای ۶۰ ثانیه نباشد .

تبلیغات پاپ آپ Pop-up , پاپ آپ چیست (pop up) | معایب و مزایای تبلیغات پاپ آپ

آینده تبلیغات بالاپر یا پاپ آپ pop up چگونه است؟

همان طور که در بالا اشاره شد ، پاپ آپ تبلیغات آگهی است که نمایش آن در یک پنجره جدید مرورگر می باشد . واقعا کسی اندازه استاندارد برای آگهی های تبلیغ پاپ آپ را نمی داند ، زیرا استانداردی برای اندازه پاپ آپ ها وجود ندارد .

اوضاع چنان بده شده که تبلیغات پاپ آپ یا بالاپر توسط تمامی مرورگر های جدید و بسیاری از مرورگر های قدیمی به صورت پیش فرض بلوک شده اند . تنها کاربرانی که در تنظیمات مرورگر خود محدودیت پاپ آپ را باز گذاشته اند می توانند از این نوع تبلیغات دیدن کنند . البته در زمان باز شدن پاپ آپ در مرورگر هایی که این نوع تبلیغات را باز نمی کنند هشداری نمایان می شود که کاربر در صورت تمایل می تواند پاپ آپ را مشاهده نماید .

مطالعات نشان داده پاپ آپ ها برای به دست آوردن نرخ تبدیل بسیار موثر هستند . جلب توجه بازدیدکنندگان با رسیدن به وب سایت شما دشوار است . اینجاست که نیاز به پاپ آپ هایی با فراخوانی واضح و طراحی خوب ضرورت دارد .

اگرچه پاپ‌آپ‌هایی که صفحه نمایش را کنترل می‌کنند تعامل بیشتری دارند ، اما ممکن است از تجربه کلی کاربر در یک وب‌سایت کم کنند . یعنی به‌عنوان تشدیدکننده تلقی شوند . پس باید مراقب زمان نمایش و نحوه نمایش پاپ آپ ها به بازدیدکنندگان وب سایت بود .

از سال ۲۰۱۷ ، گوگل وب‌سایت‌هایی را که دارای interstitials نفوذی هستند جریمه می‌کند . به این معنی  که اگر یک پاپ آپ یا هر محتوای ثانویه در وب سایت شما هیچ ارتباطی با محصولات ، برند و یا چیزی که موجب بهبود تجربه مشتری می شود ، نداشته باشد ، تأثیر منفی بر رتبه بندی Google شما خواهد داشت .

۳ دلیل اساسی محدودیت در پاپ آپ

برای پاپ آپ می توان موارد زیادی را ذکر کرد ولی ۳ عامل مهم در محدودیت تبلیغ پاپ آپ برجسته است . این دلایل عبارتند از :

– این نوع تبلیغات بالاپر ، بازشونده بدون اراده و  ناخواسته و برای کاربران غیر ارادی است . لذا ممکن است که محتوای آن غیرمجاز ، نامناسب و حتی آزار دهنده باشد .

– همان طور که در بالا اشاره شد ، به دلیل غیرارادی بودن ، تبلیغات پاپ آپ آزار دهنده و گاهی روی اعصاب کاربران است . زیرا با باز کردن هر صفحه از وب سایت یک یا چند تبلیغات بزرگ و کوچک ، همزمان باز خواهد شد .

پیشنهاد ویژه سایت :  زیرمجموعه گیری در سایت کلیکی

– دلیل سوم اینکه ، تبلیغات پاپ آپ ممکن است کاربر را از وب سایت اصلی دور کند و تمایل او را به ادامه جستجو در سایت مذکور از بین ببرد . گاهی به جای جذب کاربران ، آنها را فراری داده و از خودتان دور می کنید .

مزایای تبلیغات pop up

تبلیغات پاپ آپ یکی از انواع بسیار متنوع تبلیغات اینترنتی است . اما تاثیر این نوع از تبلیغات به مراتب بیشتر بوده و کسب درآمد اینترنتی از این طریق حتی تا ۱۰ برابر از انواع دیگر تبلیغات بیشتر می باشد .

مورد دیگر سبکی صفحات در تبلیغات پاپ آپ که موجب بهینه بودن سایت و رضایتمندی بیشتر کاربران می شود . همچنین در موتور های جستجوگر از اعتبار بیشتری به دلیل لود بهینه تر سایت برخوردار خواهد بود . شاید سایت های بسیار معروفی را دیده اید که به دلیل حجم بالای تبلیغات در صفحاتشان افت زیادی کردند یا از پیشرفت باز مانده اند . این موضوع به دلیل عدم رضایت کاربر از این نوع سایت ها به خاطر تبلیغات گسترده و آزار دهنده می باشد . گاهی آنقدر تبلیغات زیاد است که عملا محتوی اصلی پیدا نمی شود و این بیشتر از یک ضرر ، یک نابودی در دراز مدت محسوب می شود .

با این تفاسیر مهمترین مزایا و فواید تبلیغات پاپ آپ عبارتند از :

– جلب توجه کاربران و مشتریان .

– یادآوری اطلاعات مهم به کاربر و بازدیدکنندگان سایت .

– نگهداری کاربر در صفحه به مدت طولانی‌تر با معرفی پیشنهادات مناسب .

– تعامل و برقراری ارتباط با کاربر و دعوت به همراهی با او .

– افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری . دلیل اصلی استفاده سایت‌ها از پاپ آپ ، تبدیل بازدیدکننده به مشتری بالقوه است که بسیار خوب عمل می‌کند . داشتن یک پاپ آپ در سایت می‌تواند اشتراک ها را تا حدود ۳۵ درصد افزایش دهد .

– به دست آوردن ایمیل مخاطب جهت ارسال ایمیل مارکتینگ یا بازارابی ایمیلی .

– کاهش هزینه تبلیغات .

– قابل مشاهده بودن . تبلیغات بالاپر دقیقا در جلو و مرکز یا پایین قرار دارند و هر کجا که بخواهید ظاهر می‌شوند.

معایب تبلیغات pop up

نکته مهم اینکه ، گوگل محتوای پنجره پاپ آپ را به عنوان محتوای اصلی سایت نمی داند . ضمن اینکه گوگل در سال ۲۰۱۷ با تغییر رفتار دنیای وب پنالتی پاپ اپ را برداشته و امروزه هیچ محدودیتی برای پاپ آپ ها وجود ندارد و الگوریتم های گوگل آنها را در رتبه بندی سایت ها هم لحاظ نمی کنند .

با توجه به همه این موارد ، تبلیغات پاپ اپ ها همچنان به عنوان یک معضل و بلا برای سئو سایت به شمار می رود . علت این موضوع و ایراد بزرگ این است که تاثیرات غیر مستقیم آنها به مراتب بیشتر است . با این مقدمه مهمترین معایب تبلیغات پاپ آپ عبارتند از :

– تاثیر منفی تبلیغات پاپ آپ ها بر روی فاکتورهای رتبه بندی سایت . تبلیغ پاپ آپ برخی مواقع در سئو سایت تأثیر منفی دارند چون کاربر به سرعت صفحه سایت را می‌بندد .

– کند شدن سرعت لود سایت در برخی مواقع .

– کاهش رضایت کاربران و تاثیر منفی تبلیغات پاپ آپ بر روی تجربه کاربری .

– آزار دهنده بودن . شاید این بزرگترین اشکال استفاده از پاپ آپ است . مردم یا پاپ آپ را دوست دارند یا از آن بدشان می‌آید . در نگاه کلی و از دید کاربران معمولا اعصاب خورد کن به نظر می‌رسند .

– حواس کاربر را پرت می‌کنند .

بررسی برخی مشکلات امنیتی در تبلیغ پاپ آپ

پنجره‌های Pop-up به خودی خود مزاحم هستند ، چه برسد به این که هشدار دهند که سیستم شما دارای یک مشکل امنیتی است . فروشندگان محصولاتی که ظاهرا نرم‌افزارهای ‌‌امنیتی دارند ، با ترساندن کاربران ساده و بی‌دقت ، آنها را ترغیب به دانلود نرم‌افزارهای مزبور ‌می‌کنند . گاهی آنها را طوری از خطری که وجود ندارد می‌ترسانند که مجبور ‌شوند حداقل سری به سایتشان بزنند . بعید است تا‌کنون با چنین پنجره‌های هشدارآمیزی هنگام گشت‌زدن در وب مواجه نشده ‌‌باشید .

بعضی وقت‌ها شکل پنجره‌ها طوری است که گویا از طرف ویندوز هشدار می‌دهد . اما چنین نیست و اینها فقط تبلیغات هستند . گاهی یک علامت کم رنگ در پایین این پنجره آمده است ، ولی طراحی صفحه طوری است که کاربر به آنجا توجه نمی‌کند و فکر می‌کند هر چه زودتر باید کاری بکند .

به همین‌دلیل بی‌محابا روی دکمه Yes کلیک می‌کند تا شاید نجات یابد . اما روی هر چه کلیک کند (چه Yes ، چه No ، چه هر جای دیگر ) ، به سایت فروشنده هدایت می‌شود تا نرم‌افزار مخرب را دانلود کند .

در این مقاله سایت پول یابی قصد ندارم اسمی از چنین فروشنده‌هایی بیاوریم یا محصول خاصی را نام ببرم . مهم این است که هر کس می‌تواند یک صفحه وب Pop-up را طوری طراحی کند که شبیه به کادرهای ویندوز باشد و کاربر فکر ‌کند واقعا با یک مشکل امنیتی مواجه شده که ویندوز دارد هشدار می‌دهد . حتی بعضی از آنها با جعل المان‌های ویندوز (مثل منوی Programs ) برای کاربرِ از همه جا بی‌خبر ، هیچ تردیدی را باقی نمی‌گذارند که کل قضیه را باور کند . حال ‌آن‌که ماجرا به‌ کلی دروغ است و همه اینها یک بازی بیش نیست .

سخن پایانی تبلیغات پاپ آپ

در این مقاله سایت پول یابی تلاش شد تا به ابعاد مختلف تبلغ پاپ آپ پرداخته شود . در کل تبلیغاتی که به صورت ناگهانی و بدون اطلاع کاربران برایش ظاهر می‌شود و در بستر اینترنت رواج دارد ، پاپ آپ می گویند . با تبلیغات از این نوع ، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ، قصد جذب بازدید و ترافیک ، کسب درآمد اینترنتی ، ارائه پیشنهاد ، اطلاع و یا معرفی خدمات و محصولات شان را دارند .

هر ابزار و وسیله تبلیغات اینترنتی می تواند مثبت یا منفی باشد . برای مؤثر بودن در این زمینه باید در راه درست و اصلاح شده‌ آن حرکت کرد . تبلیغ پاپ آپ را اکثر کاربران اینترنت حداقل یکبار با آن مواجه شده‌اند و چه بسا با نارضایتی آن را بسته‌اند .

مزایای این تبلیغات ، داشتن هزینه کم ، نرخ تبدیل نسبتا خوب و قابل مشاهده بودن آن است . همچنین تنها و بزرگترین عیب آن آزار دهنده بودنش برای کاربران و مخاطبان است . صاحبان کسب و کارهای اینترنتی برای استفاده از این نوع تبلیغات اینترنتی باید با توجه به مزایا و معایب تبلیغات پاپ آپ ، سود و زیان آن را در نظر گرفته ، و با بررسی کامل ، اقدام به کار به قرار دادن تبیلغ کنند .

نکته آخر تبلیغات پاپ آپ اینکه ، اثربخشی این نوع تبلیغات اینترنتی زمانی که در صفحه‌ای با محتوای مرتبط با متن تبلیغ نمایش داده می‌شوند ، چیزی حدود ۳۵ درصد افزایش پیدا می‌کند . این تاثیرگذاری فوق العاده به شرطی که درست و بهینه استفاده شود ، می تواند سودمند باشد . بنابراین توجه کنید که برای موفقیت در هر شیوه بازاریابی آنلاینی و کسب درآمد اینترنتی باید با قوانین و اصول مربوط به آن آشنایی کامل داشته باشید تا بهترین نتیجه را به دست آورید .

این پست سایت پول یابی چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۴

تاکنون هیچ رأیی ثبت نشده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.