فواید تبلیغات پاپ آپ

فواید تبلیغات پاپ آپ

فواید تبلیغات پاپ اگر زیاد نباشد، کم هم نیست چون ما در اکثر ارسالهای سایت پول یابی از معایب و ایرادهایش گفتیم دوستان تصور کردند که تبلیغ پاپ آپ سراسر عیب و ایراد است و ما در مطالبی معایب تبلیغات پاپ آپ popup  را گفتیم .در حالی که باید در بررسی پاپ آپ و یا هر چیز دیگر با نگاه منصفانه برخورد کرد. لذا تصمیم گرفتم تا فواید تبلیغات پاپ آپ را بگویم. اگر تبلیغات پاپ آپ از طرف تبلیغ کننده و نیز تبلیغ دهنده با برنامه و هدفمند انتخاب شود تاثیر گذاری مناسب دارد ولی از روی سود جویی صرف و بدون بررسی باشد نتیجه معکوس خواهد داشت.

تبلیغات پاپ آپ Pop-up

رعایت اعتدال در تبلیغات پاپ آپ

تبلیغ کننده چندین پاپ آپ (۴ بار نمایش) در سایت یا وبلاگش بگذارد از طرف موتورهای جستجو مجازات شده و ورودیش کاسته می شود و بازدیدکننده سایت هم دچار آزار و اذیت شده سریع از سایت خارج می شود. و یا تبلیغ کننده بدون برنامه در هر سایت و وبلاگی بدون تناسب با کارش تبلیغ سفارش دهد نتیجه نخواهد گرفت. هدفمند و با برنامه و منطقی اقدام کرد تا از فواید تبلیغات پاپ آپ نتیجه گرفت.

عمده ترین فواید تبلیغات پاپ آپ

۱- کسب درآمد از سایت و وبلاگ : اگر سایت و یا وبلاگ پربازدید دارید و نمی دانید چگونه کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنید می توانید از تبلغات پاپ آپ بهره ببرید.

۲- جذب بازدیدکننده برای سایت : اگر سایت دارید و دنبال بازدید کننده برای افزایش رتبه سایت هستید می توانید تبلیغات پاپ آپ سفارش دهید و بازدیدکننده به طرف سایت خود بکشانید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت کسب درآمد با تبلیغات کلیکی

۳-معرفی محصولات فروشگاه : اگر فروشگاه و یا کالایی برای فروش دارید و نمی دانید چگونه مشتری جذب کنید می توانید در قالب پاپ آپ برای فروشگاه مشتری بیاورید.

۴- افزایش رتبه سریع سایت : چنانچه در نظر دارید سایتتان سریع رشد کند و از نظر رتبه بندی آلکسا بالا بیاید تبلیغات پاپ آپ گزینه مناسبی است.

۶- رقابت در تجارت : برای جلو زدن از رقبا در فروش محصول می توانید با تبلیغات پاپ آپ از آنها سبقت بگیرید.

۷- نمایش در مجموعه سایت ها : اگر میخواهید کالا و محصولات شما در مجموعه سایت های مختلف نمایش داده شود می توانید تبلیغات پاپ آپ سفارش دهید.

فواید تبلیغات پاپ آپ از نظر هزینه:

کم کردن هزینه ارتقا و رتبه بندی سایت یکی از فواید تبلیغات پاپ آپ است اگر با درایت تبلیغ سفارش دهید می توانید تبلیغات هدفمند داشته باشید. از جمله اینکه درخواست تبلیغ در سایتهای پربازدید و باکیفیت دهید تا بازدهی پاپ آپ شما بیشتر باشد. در واقع  با استفاده از سیستم خرید پاپ آپ با کمترین هزینه ممکن میتوانید از سایت های پر بازدید , بازدید کننده بخرید. بازدید های پاپ آپ به دلیل اینکه سایت شما برای مخاطب باز میشود و بیننده زمانی را صرف مشاهده سایت شما میکند تاثیر بسیار بالایی در بهبود و افزایش رتبه الکسا و رتبه گوگل سایت شما دارد و در کوتاه مدت اثرات خود را نشان میدهد و شما را شگفت زده میکند .

انواع تبلیغات پاپ آپ

توصیه آخر:

در صورت نمایش تبلیغات پاپ آپ در سایت و وبلاگ سعی کنید تا حد ممکن از نمایش کم استفاده کنید روزی یک بار، تا هم کاربران آزار نبیند و فراری نشوند و هم از طرف موتورهای جستجو مجازات نشوید. اعتدال را رعایت کنید و در کسب درآمد طمع نکید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از پاپ آپ تبلیغاتی

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.