مدیریت شخصی در کسب درآمد

مدیریت شخصی در کسب درآمد

منظور از مدیریت شخصی در کسب درآمد یعنی خودتان رئیس ، کارمند ، نوکر و همکار خودتان باشید تلاش کنید تا در کسب درآمد از اینترنت یا جای دیگر ، به عنوان ایده پرداز و کارآفرین عمل کنید و پیرو و مقلد دیگران نباشید. من معتقدم هر کسی بخواهد می تواند مستقل از دیگران عمی کند و با کمی تلاش و جدیت در کار و چاشنی کردن ایده خوب ، مدیریت شخصی در کسب درآمد داشته باشد و با توسعه کارش دیگران را به خدمت گیرد نه اینکه خود در خدمت دیگران باشد.

تصور برخی این است که برای راه اندازی کسب درآمد از اینترنت، حتما باید متخصص و یا دارای سرمایه و پول کلان باشید و بدون این ابزارها امکان رشد وجود ندارد . البته اگر این موارد و امکانات باشد یقینا کسب درآمد اینترنتی تسریع شده و شتاب بیشتری می گیرد ولی اینها ابزار ثانویه هستند مهم خواستن و ارائه ایده نو و مورد نیاز مخاطب و بازار هدف است. افراد زیادی هستند که با سرمایه بسیار اندک و ناچیز شروع کردند و الان برای خودشان صاحب ثروت و قدرت هستند . چون خواستند و تلاش کردند. ( کشف ایده‌های نوآورانه در کسب درآمد)

کاریزمای مدیریت شخصی در کسب درآمد

هر کدام از ما یک وجهه و خاص و برجسته داریم که می توانید آن را پرورش هیم و تولید کاریزما برای خودمان کنیم داشتن ابهت ، نفوذ، کاریزما  یا وجهه اقتصادی ، فرهنگی و …برای همه ما می تواند اتفاق بیفتد. کاریزما چیست:
افرادی كه انرژى مثبت دارند، و در کنارشان احساس آرامش می کنید از کار و سختی هایش هراسی ندارند
اغلب مهربان و با عاطفه هستند و در عین حال بسیار سختکوش و پرتوان در کسب و کار.
به زمين و زمان مهربانی مي كنند، چون همه چیز را دوست دارند جذب کنند و در خدمت بگیرند

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه جذب بازاریاب اینترنتی

غصه دارند اما آن را قصه نمی كنند تا خُلق مردم را تنگ نکنند، بلکه گاهی آن را فرصت می کنند
اغلب افرادى خوش خُلقند، چون راه ارتباط و کسب درآمد را بلدند
دنبال نقاط مثبت هستند، چون برنامه بلندمدت برای کسب و کار و زندگی دارند.
در برابر نا ملايمات زندگی و سختی های کسب و کار خم به ابرو نمی آورند، چون آن را فرصتی برای رشد و کسب درآمد بیشتر می دانند.
اين افراد در بلند مدت يك نيرویی بدست می آورند كه از همه لحاظ مورد قبول اطرافيان هستند و به قول روانشناسان “كاريزما” دارند.
کاریزما باشید، پر از ديد مثبت! تا زندگی و کسب و کارتان رونق یابد.

طنز تلخ مدیریت شخصی در کسب درآمد

حکایت و طنز زیر می تواند داستان هر یک از ما باشد که همیشه تلاش و کوشش ما برای رشد و پیشرفت دیگران بوده و به جای اینکه در خدمت خودمان باشد نردبان رشد دیگران بودیم:

امروز رئيسم با لامبورگينى جديدش اومد.
بهش گفتم ايول عجب ماشين خفنى.
رئيسم گفت:
“اگه سخت كار كنى، تمام وقت كار كنى، تمام تلاشتو بكنى، سال ديگه من يكى ديگه هم ميخرم.”

بله اگر ما سخت کار کنیم و نق نق و دعواهای دیگران را تحمل کنیم می توانیم برای رفاه رئیس خودمان کاری انجام دهیم این حکایت اکثر ماست چرا که فاقد مدیریت شخصی در کسب درآمد هستیم  وقتی می توانیم با کمترین سرمایه کسب درآمد اینترنتی پر رونق انجام بدهیم چرا این کار را انجام ندهیم ؟ چرا با تلاش و اجرایی کردن ایده های خود ضمن ایجاد یک کاریزمای اقتصادی برای دیگران، افزایش درآمد و رفاه را برای خودمات تامین نمی کنیم؟

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مباحث کسب درآمد از گوگل ادسنس

سخن پایانی مدیریت شخصی در کسب درآمد

همه انسان ها دارای کاریزما و یا مستعد کاریزما برای تاثیر گذاری بر دیگران هستند فقط باید اقدام کنند. امکان استقلاب مالی و راه اندازی کسب و کار به ویژه کسب درآمد از اینترنت برای همگان وجود دارد فقط باید با مطالعه و شناخت نیاز مشتریان و بازار هدف ، با ایده مناسب وارد عمل شد.

کسب درآمد و استقلال مالی برای همه در اینترنت وجود دارد یکی از ویژگی های اینترنت همین است که می توان کسب و کار راحت و ساده راه اندازی کرد و رئیس خود بود. حتی با راه اندازی یک سایت و فروشگاه می توان درآمد خوب از اینترنت داشت. ( یافتن ایده های استارتاپی و کسب درآمد اینترنتی)

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.