کشف ایده‌های نوآورانه در کسب درآمد

کشف ایده‌های نوآورانه در کسب درآمد

زمانی که صحبت از کشف ایده‌های نوآورانه در کسب درآمد از اینترنت و یا کسب و کار واقعی می کنیم تصورمان شاید خیلی ساده و یا عجیب و سخت باشد. این تفاوت در نگرش بر می گردد به شخصیت ما که چگونه عمل می کنیم . توانمندیها متفاوت هستند ولی یک نکته مسلم و حتمی به نظرم برای همه وجود دارد و آن اینکه همه به اندازه ای در موضوعی توانمند هستند که باید با شناخت از این توانمندی استفاده کنند. ( ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی)

راهکارهای برای شناخت توانمندی و ارائه ایده های سودمند وجود دارد لذا ضرورت کشف ایده‌های نوآورانه در کسب درآمد اینترنتی که اتفاقا الان خواهان زیادی هم دارد ضرورت پیدا می کند . یک ایده پردار و کارآفرین اینترنتی جهت توسعه کسب و کار در اینترنت و یا افزایش کسب درآمد باید خود را بشناسد و بر این اساس اقدام کند.

روش های کشف ایده‌های نوآورانه در کسب درآمد

همیشه راههای و روشهای برای کشف ایده‌های نوآورانه در کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشره خواهد شد:

۱- شناخت ⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣علایق واقعی‌ در کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت با شناخت درست موضوعات موفق تر خواهد بود لذا برای اینکه ایده‌های مفید و مؤثری تولید کنید، ابتدا باید موضوعاتی را که موردعلاقه‌ شما هستند یا برای‌تان مسئله و مشکل به‌حساب می‌آیند، شناسایی کنید. چه چیزی در شما شور و اشتیاق ایجاد می‌کند؟ چه موضوعی برای شما مهم است؟ چه چیزی مورد علاقه شما است که راه کسب درآمد بیشتر را برایتان به ارمغان خواهد آورد و..

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  لینک در بازاریابی مدرن
⁣⁣⁣۲- تقویت ⁣⁣⁣⁣⁣⁣قدرت مشاهده در کسب و کار

در کسب و کار اینترنتی و یا هر دیگری باید دیدتان را وسیع کنید. واژه‌ی ایده (idea) ریشه‌ یونانی دارد و به معنای «مشاهده، درک و دیدن» است. منظور از مشاهده در اینجا «به‌کارگیری حواس پنج‌گانه برای دریافت اطلاعات از محیط» برای رونق کسب درآمد از اینترنت است، یعنی به‌طور دقیق به اطراف خود نگاه کنیم، صداها و گفت‌وگوها را بسیار دقیق بشنویم و تمرکز حواس داشته باشیم.

سایتها و استارتاپ های موفق در کسب و کار را شناسایی کنیم و تلاش کنیم تا ایده های آنها را ببینیم. بخش مهمی از نوآوری‌ها، برای حل  مشکلات به‌وجود آمده‌اند. پس ما برای تشخیص مشکل، باید مشاهده‌گر دقیقی باشیم.

⁣⁣۳- داشتن ⁣⁣⁣⁣دفترچه‌ ایده‌پردازی برای کسب درآمد

همیشه باید یک منبع و مخزن از ایده های کسب درآمد از اینترنت داشته باشید و آن را به روز کنید. ⁣ذهن مخزن افکار است و برای اینکه همواره در حال رشد باقی بماند، اطلاعات ورودی و خروجی‌اش باید در تعادل باشند. نوشتن یک ایده به‌منزله‌ خارج کردن یک فکر از مخزن ذهن است و باعث عدم تعادل ذهن می‌شود. ذهن برای حفظ تعادل خود باید یک ایده‌ جدید تولید کند. به همین دلیل، نوشتن ایده‌ها برای تمام ایده‌پردازان بزرگ امری اساسی است.

⁣۴- ارزیابی ⁣⁣⁣ایده کسب درآمد اینترنتی

⁣گاهی بسیاری از ایده های کسب درآمد از اینترنت را باید یادداشت کرد و درباره آنها فکر و اندیشه کرد و به قول معروف سبک و سنگین کرد ولی گاهی ممکن است اینگونه نباشد لذا هر ایده‌ای ارزش و قابلیت اجرایی شدن را ندارد. در این مرحله باید سعی کنید به یک ارزیابی واقع‌بینانه و درک روشنی از ایده‌ خود در کسب درآمد اینترنتی برسید و تا حد ممکن آن را ملموس کنید.انتقادات دیگران خصوصا متخصصان حوزه کسب و کار اینترنتی را بشنوید. ایده‌‌ خود را با ایده‌های مشابه مقایسه کنید و ببینید ایده‌ شما چه مزایا و معایبی دارد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اصطلاحات سایتهای کسب درآمد خارجی

سخن پایانی کشف ایده‌های نوآورانه در کسب درآمد

اگرچه کشف ایده‌های نوآورانه در کسب درآمد مهم است ولی هر ایده ای را نمی توان برای کسب درآمد در اینترنت اجرایی کرد نتیجه اصلی و نهایی یک ایده باید رفع نیاز مشتری و جلب رضایتش و برای ایده پردار، رونق کسب و کار و یا افزایش کسب درآمد باشد . اگر یک ایده این مشخصات را نداشت نه سودمند است و نه نوآورانه . ( ایده های نامناسب کسب درآمد اینترنتی)

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.