ایده جالب کسب سرمایه و پول

ایده جالب کسب سرمایه و پول

برای کسب درآمد و پول سازی ایده های زیادی وجود دارد که برخی شاید عجیب باشند ولی کاملا موثر و کاربردی هستند در سایت پول یابی ما قصد داریم تا یک ایده جالب کسب سرمایه و پول را که واقعا جالب، خواندنی و قابا اجرااست را شرح دهیم. (نگاه کنید به مقاله:کسب درآمد جالب)
قبل از پرداختن به اصل موضوع تذکر این موضوع ضروری است که کسب و کارهای راحت، در دسترس و مشابه هم، در بازار اشباح شده و یا اینقدر آدم در آن فعال هستند که رقابت شدید و بالاست. شما باید دنبال راه اندازی کسب و کارهایی باشد که نوین و در عین حال پردرآمد و خاص باشد البته این ایده های جدید در آغاز ممکن است مشکلاتی داشته باشند ولی با رشد و توسعه کار، موانع رفع خواهد شد.

ایده جالب راه اندازی کسب درآمد

شیوه اجرای ایده جالب کسب سرمایه و پول

یک تراکت تهیه کنید و در خانه ها و سطح شهر پخش کنید و اعلام کنید که تمام کارهای روزمره زندگی را انجام می دهید کارهایی مثل واریز پول و قسط های بانکی و قبوض، خرید میوه، وسایل سوپر مارکت، بردن افراد سالمند به دکتر، رفتن دنبال تعمیرکار برای وسایل خانه، گردش و پارک بردن بچه ها، خرید وسایل مهمانی، بردن بچه ها به سینما و خانه اقوام و… . هر کاری که فرصت انجام ندارید به ما واگذار کنید.

حتی می توانید اعلام کنید فرضا یک کتانی خاص و یا ادکلن و یا هر وسیله خاصی که نیاز دارید خرید و تهیه آن را به ما واگذار کنید. این کار با توسعه و تبلیغ و گرفتن مشتری زیاد، از یک ایده جالب کسب سرمایه و پول خارج شده و به شغلی پردرآمد تبدیل خواهد شد خدا می داند که اگر کسی در این کار استمرار داشته باشد و مدتی سفارش ها را درست انجام دهد چقدر کسب درآمد خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایده راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

شیوه اعتماد در این ایده جالب کسب سرمایه و پول

خوب هر کاری در آغاز شروع مشکلاتی دارد و این نوع کسب درآمد به دلیل ماهیتش ، جلب اعتماد مشتریان کمی سخت تر است ولی هیچ کاری نشد ندارد. برای جلب اعتماد موارد زیر توصیه می شود:چند نمونه کار را با ترفندهایی سفارش بگیرید و به درستی انجام دهید و سعی کنید رایگان و یا به دریافت دستمزد پایین انجام دهید.-

  • از دوستان، فامیل و همسایگان شروع کنید و تلاش کنید با کمک آنها، از کسانی که می شناسند برایتان سفارش کار بگیرند کارتان را تبلیغ کنند.
  • در تراکت ها کار و خدتان را کامل و صادقانه معرفی کنید.
  • توصیه می شود اقدام به ثبت شرکت کنید تا کارتان کاملا قانونی و مجوز دار باشد.
  • می توانید در تراکت ها بنویسید اول کار را انجام می دهید و بعد مزد می گیرید فرضا با پول خودتان خرید می کنید و در آخر حساب می کنید.

شیوه توسعه کسب و کار

این نوع ایده جالب کسب سرمایه و پول در آغاز مشکلات خاص خود را دارد ولی با توسعه آن موانع کمتر می شود می توانید این کار و سفارش را از منزل خودتان (به عنوان یک کار خانگی) و یا یک مکان خاص در سطح شهر پیگیر باشید و یا از طریق اینترنت و فضای مجازی دنبال کنید این دیگر بستگی به برنامه کاری شما دارد.

در آغاز ممکن است تنهایی بتوانید انجام دهید ولی با کمی صرف زمان، می توانید اقدام به جذب نیرو بیشتر و مورد اطمینان کنید و زمینه کاری خود را هم توسعه دهید. صداقت در کار و جلب رضایت مشتری یقینا مشتریان جدید را می آورد. تنوع کاری خود را زیاد کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  معایب بیت‌کوین

سخن پایانی ایده جالب کسب سرمایه و پول

ما در جوانی فرصت های زیادی برای کار کردن و کسب ثروت داریم می توانیم با ایده های جالب، کارهای پردرآمد و زندگی مرفهی برای خودمان ایجاد کنیم . همان طور که متذکر شدیم، راههای کسب سرمایه و پول فراوان است از اجرایی کردن آنها نباید واهمه داشته باشیم با توکل به خدا گام بردارید و نشان دهید که در کسب درآمد متمایز از دیگران هستید.
ما تا وقتی در خوشبختی هستیم به زحمت آن را احساس می کنیم و فقط وقتی خوشبختی گذشت به عقب می نگریم ناگهان و گاه با تعجب حس می کنیم که چقدر خوشبخت بودیم و چقدر فرصت داشتیم ولی آنها را ندیدیم . فردا حسرت فرصت های از دست رفته امروز را نخوریم

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.