سایت های پرداخت آنلاین ایران

سایت های پرداخت آنلاین ایران

درگاه های پرداخت آنلاین ایرانی به دلیل رشد تجارت الکترونیک زیاد شده است و خرید و فروش اینترنی از طریق این درگاه های در دسترس برای کاربران ساده شده است. در واقع رشد زیاد فروشگاههای آنلاین، افزایش خریدهای اینترنتی و توجه به کسب درآمد از اینترنت موجب توجه به سایت های دارای درگاه پرداخت انلاین شده است. یک خوب بزرگ درگاه های آنلاین سادگی و راحتی آنهاست و دردسر درگاه های بانکهای دولتی و خصوصی را ندارد. لذا فروشندگان و هم خریداران برای دردسر کمتر، گرایش بیشتری به این گونه پرداخت دارند.

مزیت سایت های پرداخت آنلاین ایران

علاوه بر سادگی ،راحت بودن و در واقع سهل وصول بودن درگاه های پرداخت آنلاین ایرانی مزیت های دیگری هم دارند. در واقع این درگاه های پرداخت آنلاین بستر مناسب جهت جابه‌جایی پول در شبکه‌ی بانکی را فراهم می کنند. تنها با کارت بانکی و درگاه پرداخت اینترنتی، به سادگی می‌توان اقدام به پرداخت پول و انجام خرید اینترنتی اقدام کرد.
هر کسی می تواند با عضویت در سایت های درگاه پرداخت  و دریافت درگاه پرداخت آنلاین ، کالا و خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهد و هزینه آن را به صورت لحظه ای در حساب خود دریافت کند.
معمولا تمام درگاه پرداخت آنلاین امکان پرداخت با تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب را دارا می باشد .

فهرست سایت های پرداخت آنلاین ایران

در اینجا فهرست دو درگاه معروف و معتبر سایت های پرداخت آنلاین ایران رائه می شود:

۱-پی لاین
www.payline.ir

وب سایت خود را با استفاده از سیستم مدیریت محتوای خاصی راه اندازی نموده اید؟ برای وب سایت خود درگاه پرداخت نیاز دارید؟ با استفاده از پلاگین ها و نمونه کدهای موجود، می توانید در کمترین زمان ممکن وب سایت خود را به درگاه پرداخت پی لاین مجهز نموده و تجارت خود را آغاز نمایید!

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با شماره هوشمند مخابرات
۲-زرین پال
www.zarinpal.com

پزرین پال ارائه دهنده خدمات پرداخت و دریافت وجه به صورت آنلاین یا همان پول الکترونیکی در ایران می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد که از سراسر ایران به صورت آنلاین ، آنی و ایمن پول دریافت یا برای سایر افراد ارسال نمایید و در هر زمان که بخواهید پول یا اعتبار خود را به حساب بانکی خود واریز نمایید.زرین‌پال گذرگاه تراکنش‌های مالی امن است . زرین‌پال اولین ارايه دهنده درگاه پرداخت واسط در ایران است، در واقع یک راهکار ساده، جامع و کار‌آمد برای قراردادن امکان پرداخت در بستر اینترنت و موبایل است. با استفاده از زرین‌پال می توانید چندین درگاه پرداخت را به سادگی به وبسایت خود اضافه کنید، سریع‌تر و آسان‌تر امکانات پرداخت را به کسب و کار خود اضافه کنید و با خیالی آسوده درآمد خود را مدیریت کنید

نکته پایانی درباره سایت های پرداخت آنلاین ایران :
درگاههای پرداخت آنلاین دیگری هم هستند منتهی ما در سایت پول یابی بر اساس مطالعه و تحقیق این دو درگاه از همه معروف تر و معتبرتر بوده و کاملا ایمن می باشند . بعضی درگاه ها مثل جهان پی مسدود شده و یا درگاه هایی که کاربران با انها مشکل دارند و در پرداختی و در دسترس بودن مشکلاتی دارند را در این فهرست نیاوردم.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.