سه گام اول کسب درآمد اینترنتی

سه گام اول کسب درآمد اینترنتی

سه گام اول کسب درآمد اینترنتی در واقع شروع اقدامات اساسی اولیه برای یک کار پول ساز و پردرآمد خواهد بود و باید این گام ها را درست و با برنامه برداشت. موفقیت در این سه گام ابتدایی، تضمین کننده موفقیت در کسب و کار اینترنتی خواهد بود و تزلزل و یا تردید موجب شکست در کار می شود.

قبل از پرداختن به سه گام اول کسب درآمد اینترنتی، ذکر این نکته ضروریست که در مقاله قبلی با عنوان( مراحل راه اندازی کسب درآمد اینترنتی) به معرفی مختصر آن پرداختیم و طی این مقاله و همچنین مقاله بعدی به شرح تفضیلی با ذکر نکات در سایت پول یابی می پردازیم امیدواریم این شیوه های آموزشی کسب درآمد از اینترنت مفید باشد.

آموزش سه گام اول کسب درآمد اینترنتی

معرفی سه گام اول کسب درآمد اینترنت

۱- شناسایی نیاز و اتخاذ هدف بر اساس آن نیاز

متاسفانه اکثر کاربران ابتدا به دنبال محصول یا کالا می روند و بعد از یافتن آن محصول، به دنبال بازار فروش می گردند و این اشتباه استراتژیک در کسب درآمد اینترنتی است. اول بدانید بازار چه نیازی دارد. پزشک تا بیمار را معاینه نکرده باشد نمی تواند برایش دارو تجویز کند. وقتی بازار را نمی شناسید نمی توانید اقدام کنید.

لازمه موفقیت در کسب و کار شناخت نیاز بازار و مشتری است و با این شناخت، هدف خودتان را برطرف کردن آن نیاز می بینید و این آغاز راه و یکی از سه گام اول کسب درآمد اینترنتی می باشد. حالا سوال این است که چگونه نیاز بازار را شناسایی کنید؟ یافتن جواب برای این سوال، با کمک اینترنت، کار ساده ای است .

راههای شناخت نیاز بازار اینترنتی:

– به فروم ها و سایت های گفتگو و تبادل آرا سر بزنید و با مطالعه دیدگاه مردم، ببینید بیشتر دنبال چه چیزی هستند.

– کلمات جستجو شده در موتورهای جستجو به ویژه گوگل را بررسی کنید و ببینید کلمات پرکاربرد که رقابت زیادی در آن کلمات کلیدی نیست کدامند؟

– سایت های اینترنتی به ویژه وبسایت های رقیب و همکار را بررسی کنید و از اقدامات آنها برای رفع نیاز مشتریان مطلع شوید

– با مجموعه دانش فراگرفته از این تحقیق، روی یک محصول و خدمات که نیاز بازار است و شما آن را شناسایی کرده اید، تمرکز کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مراحل راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

۲- ساخت و طراحی سایت

پس از شناخت نیاز بازار و ترسیم هدف بر روی آن و آماده کردن محصول و خدمات، باید به دنبال یک سایت برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و عرضه کالا به مشتریان باشید. این سایت در واقع دکان یا فروشگاه مجازی شما برای فروش و پول یابی است. درآمد زایی شما در آینده وابستگی زیادی به این سایت دارد.

توصیه می شود که سایتی ساده و کاملا کاربردی راه اندازی کنید چون با ورود کاربران به سایت، کمتر از ده ثانیه (حتی کمتر از پنج ثانیه) فرصت ارائه خدمات دارید و گرنه کاربر برای همیشه می رود. پس از طراحی سایت های پر زرق و برق، سنگین با گرافیک بالا پرهیز کنید، زیبایی در سادگی است.

نکات کلیدی در طراحی سایت:

– زمینه سایت ساده بوده و از یک فونت مناسب (و حداکثر دو فونت) استفاده کنید.

– حتما منوی کاربری واضح و کاملا ساده و در دسترس باشد. از پیچیدگی در این کار پرهیز کنید.

–  سعی کنید از نوشتار بیشتر استفاده کنید حتی الامکان از ویدیو، گرافیک و یا فایل های دیگر استفاده نکنید مگر اینکه هدفتان ارائه محتوا در نهایت کیفیت و با هدف جلب رضایت کاربران باشد.

– با ارسال ایمیل کاربران را پیگیری کنید برای گرفتن ایمیل صادقانه عمل کنید و یک فرم درخواست ایمیل درست کنید و در ازای دادن چیزی از خدمات و امکانات خاص، ایمیل آنها را بگیرید.

– سادگی در فرایند خرید مهم است از گیج کردن و کلیک های زیاد و بردن کاربر به صفحات متعدد پرهیز کنید فرضا حداکثر با دو سه کلیک راحت، مشتری را به صفحه تسویه و پرداخت منتقل کنید.

– سایت برای کاربران باید ساده و راحت باشد چون محل کسب درامد شماست و کاربران به محض ورود، باید احساسس راحتی و لذت کنند.

شیوه راه اندازی سایت:

قدم اول برای راه اندازی سایت تهیه دامنه و هاست میزبانی است و بعد از آن می توانید از نرم افزارها و سیستم های مدیریت محتوا و یا فروشگاه سازهای مناسب با کارتان استفاده کنید سیستم وردپرس یکی از پیشنهادهای مناسب در این زمینه است.

اصلا هم ترس نداشته باشید با کمی جستجو در اینترنت و خواندن مقالات آموزش گام به گام ، خودتان می توانید صفر تا صد این کار را انجام دهید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای افزایش رتبه سایت در گوگل

۳- تولید محتوای جذاب و اختصاصی

بعد از راه اندازی سایت، باید به تولید محتوا یونیک، خاص و جذاب توجه کنید. قانون ثابت و مهم برای تولید محتوا وجود دارد و آن اینکه کاربران سایت را از زمان ورود، در مسیر تبدیل شدن به مشتری و خریدار محصولات و خدمات قرار دهید این برگه برنده برای موفقیت است. با انتشار متن و تبدیل بازدید کننده متن به مشتری، موفقیت حاصل شده است.

توجه کنید که سه گام اول کسب درآمد اینترنتی، با تولید محتوای موثر کامل می شود. پس در تولید محتوا باید طوری عمل کنید که بازدیدکننده ترغیب شود که این محصول و خدمات شما به طرز خاصی برطرف کننده مشکل و یا بهبود دهنده نیاز اوست. پس مثل مشتری فکر کنید و از خودتان بپرسید: این کالا چه سودی برای من دارد؟

توصیه های کاربردی برای تولید محتوا:

– حس کنجکاوی و توجه مشتری و کاربر را تحریک کنید مثلا با یک عنوان جذاب و خاص.

– با شرح محصول و خدمات، تاثیر آن را در حل مشکل بگوید( البته صادقانه) و اینکه این کالا و خدمات چه نفعی برای مخاطب دارد؟

– با صداقت و درستکاری کسب اعتبار کنید این اعتبار، وجه شما را به عنوان یک شخص معتبر بالا می برد چون اعتبار، اطمینان خاطر می آورد.

– بیان نظرات مردمی در سایت. صادقانه نظرات کاربرانی که از خدمات و محصولات شما استفاده کردند را در صفحه محصول مربوطه منعکس کنید.

– می توانید یک پیشنهاد جالب و رد نشدنی به مخاطب خود بدهید.

– برای افزایش اطمینان می توانید یک گارانتی قوی و با ضمانت برای کالا و خدمات خود ارائه دهید.

–  با دادن اطمینان لازم، حس فوریت برای خرید را در مخاطب ایجاد کنید.

– با طی تمام این مراحل می توانید در آخر از مخاطب بخواهید محصول تضمینی و سودمند شما را خریدار کند.

نتیجه گیری سه گام اول کسب درآمد اینترنتی

در معرفی سه گام اول کسب درآمد اینترنتی بیشتر تمرکز بر روی شناخت نیاز (نیاز بازار و معرفی محصول مناسب با آن) ، ایجاد بستر یا مکان فروش( وبسایت به عنوان مکان و یا فروشگاه ارائه خدمات و محصولات) و  تولید متن و محتوا ( به عنوان معرفی کننده سودمندی کالا و خدمات به مشتری) بود.

در این سه گام اول کسب درآمد اینترنتی در واقع تلاش اولیه و مقدماتی اما هدفمند و کاملا برنامه ریزی شده برای شروع یک کسب درآمد اینترنتی ارائه شده و در گام های بعدی راههای جذب بیشتر مشتری و ماندگاری مشتری و نیز توسعه کسب و کار با هدف فروش و افزایش درآمد اینترنتی خواهد آمد.

ادامه دارد….

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.