شیوه کارآفرینان برای میلیاردر شدن

شیوه کارآفرینان برای میلیاردر شدن

شاید برایتان جای سوال باشد که شیوه کارآفرینان برای میلیاردر شدن چگونه است؟ آنها چه کارهای خاصی می کنند که دیگران نمی توانند انجام دهند . اصلا آیا می توان کارآفرین شد ؟ چگونه با شناخت رفتار کارآفرینان می توان به ثروت و مال فراوان رسید ؟ آنها چه خصوصیاتی دارند که دیگران ندارند؟ (نگاه کنید به مقاله : امکان راه اندازی کسب درآمد اینترنتی)

البته در اینجا قصد نداریم تا تمام خصوصیات و ویژگی های کارآفرینان را معرفی کنیم چون از حوصله بحث ما فعلا خارج است . فقط این نکته را بگویم که یک کارآفرین دارای ایده خوب ، جدید و با تفکر است و در راه تحقق این ایده خود، تمام تلاشش را انجام می دهد در سایت پول یابی قصد داریم تا به یک نکته مهم و کلیدی از رفتار آنها اشاره کنیم با ما همراه باشید.

شناخت شیوه کارآفرینان برای میلیاردر شدن

شناخت رفتارمیلیاردرهای می تواند به عنوان الگو و نیز چراغ راه و موتور محرکه برای کسب درآمد ما باشد . همه می توانند کارآفرین باشند و یا این خصوصیات را در خود پرورش دهند به شرطی که بخواهند و با ارائه ایده های نو و بر اساس نیاز ، برای رسیدن به هدفشان تلاش مضاعف کنند .

راز کارآفرینان میلیاردر ، شیوه کسب درآمد میلیاردی

موفقیت در مسیر کسب و کار نیاز به هزینه کردن از مال، وقت ، انرژی و… است در اینجا به یک شیوه رفتار کارآفرینان اشاره می کنیم که فوق العاده کلیدی است :

شناخت نیاز و ارائه راهکار جدید

اصل مهم برای موفقیت  این است که یک نیاز را ببینید و برایش راهکار و طرح جدیدی ارائه دهید . این طرح شما باید طوری باشد که ارزش جدیدی خلق کند. هر ایده ای در ذهن ، تضمین کننده موفقیت نیست ایده حتما باید برطرف کننده یک نیاز باشد حال این نیاز هرچه بزرگتر و جدی تر باشد به همان میزان ، موفقیت بیشتر است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه نوشتن ایمیل بازاریابی و مارکتینگ

ایده های کوچک بر اساس نیازهای کوچک ، سود کمتری به همراه دارد و ایده های بزرگ بر اساس نیاز بزرگ ، درآمد کلان به همراه خواهد آورد . بیشتر میلیاردرهای خود ساخته ، ایده های بزرگی ارائه دادند و برگشت سرمایه آنها بسیار زیاد بوده است.

داستان یک کارآفرین میلیاردر

برای تبیین و شرح این نکته ، زندگی میلیاردر معروف جان کوم را مثال می زنم.  جان کوم زمانی که ۱۶ سال سن داشت از آمریکا به اوکراین مهاجرت کرد .

وی در سال ۲۰۰۹ ، همراه با برایان اکتون ، اپلیکیشن برقراری ارتباط واتس اَپ را برای برقراری ارتباط بهتر مردم در سراسر جهان راه انداخت که به طور غالب جایگزین ارسال پیامک شد. آنها تشخیص دادند که نیاز بازار این است و آن را توسعه دادند.

این اپلیکیشن حالا بیش از ۷۰۰ میلیون مخاطب در سراسر جهان دارد و با مبلغ ۱۹ میلیارد دلار به شرکت فیسبوک فروخته شد و جان کوم را میلیاردر کرد.

چرا موفق شدند ؟ چون  یک نیاز را دیدند و برایش راهکار تازه ای ارائه کردند به طوری که ارزش جدیدی خلق شد ، به همین سادگی .

نکته کلیدی: ضرورت شناخت خواسته های پنهان

بیشتر کارشناسان حوزه بازاریابی و نیز کارآفرینان معتقدند : مهم ترین چیز در ارتباط ، شنیدن چیزهایی است كه گفته نمی‌شود . درک و اجرای این نکته یکی از راههای کسب ثروت انبوه می باشد.

برای داشتن یك شركت موفق ، ساز و كارهای معمول ارتباط با مشتریان كافی نیستند و باید بتوانید نیازهای فعلی و آینده مشتریان خود را شناسایی كنید و برای محقق ساختن آنها اقدام كنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب و کار خانگی و كارآفريني
حال سوال این است که مشتریان چه می خواهند ؟

 مشتریان همه نیازها و خواسته های خود را به زبان نمی آورند و این به خاطر دو موضوع است .

  1. ساز و کار معمولی اجازه این کار را نمی دهد و یا امکان شناخت نمی دهد که باید تغییرات اساسی درآن ایجاد کرد.
  2. به فکر مشتریان نمی رسد و یا نسبت به آن آگاهی ندارند که بیان کنند.

یک کارآفرین خلاق برای درک این نیاز شروع به برنامه ریزی می کند و با استفاده از فکر خود و به کمک خلاقیت، بهترین پاسخ را برای نیاز مشتریان پیدا می کند.

سخن پایانی راز موفقیت میلیاردرها

مهم ترین راز موفقیت افراد میلیاردر و کارآفرینان برتر ، شناخت نیاز بازار و برنامه ریزی بر اساس این نیاز است . آنها یک نیاز بزرگ و شاید مخفی را شناسایی کرده و بر اساس آن اقدام به ارائه یک فکر و ایده مناسب می کنند و در این راه به سرمایه هنگفت می رسند.

زمان واحد شمارش پول زندگی است و کارآفرینان آن را برای کارهای ارزشمند خرج می کنند .

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.