معایب کسب درآمد کوتاه کننده لینک

قبل از پرداختن به اصل موضوع سایت پول یابی یعنی، معایب کسب درآمد کوتاه کننده لینک ، باید به این نکته توجه کنید که یکی از ساده ترین و راحت ترین شیوه های کسب درآمد از اینترنت را همین شیوه می دانند و طرفداران این شیوه کسب درآمد برای آن دلایلی متعددی را ذکر می کنند ( نگاه کنید به مقاله : مزایای کسب درآمد از کوتاه کننده لینک )

طرفداران این نوع شیوه کسب درآمد اینترنتی می گویند هر کسی با هر سطح اطلاعاتی به راحتی می تواند با استفاده از کوتاه کننده های لینک سایت های ایرانی یا خارجی بازدید هایی که از لینک های مورد نظر انجام می شود را تبدیل به پول کند و درآمد مناسبی از این راه به دست بیاورد.

در اینجا قصد دارم قبل از بیان معایب، نگاهی اجمالی به معرفی این نوع شیوه کسب درآمد بپردازم :

کسب درآمد از راه کوتاه کردن لینک

طرفداران این دیدگاه می گویند برای این نوع کسب پول ، نیازی به هیچ نوع دانش و تخصصی نیست و بسیار ساده است و همه افراد از مبتدی تا حرفه ای می توانند برای خودشان این کار را شروع کنند. محدودیت دانش ندارد که درست هم می گویند

اما سوال اول این است که چگونه می توان این کار را انجام داد ؟ کدام سایت ها مورد اعتماد هستند و پول حاصل از این شیوه را چگونه پرداخت می کنند؟

سوال بعدی این است که میزان درآمد چه خواهد بود و آیا صرفه اقتصادی دارد ؟ بهترین کوتاه کننده لینک کدام است؟ چه نوع سایت هایی برای کسب درآمد از کوتاه کردن، لینک مناسب هستند؟ چه سابقه ای در کار و پرداخت پول دارد؟ و دهها سوال دیگر…

قبل از پاسخ دادن به این سوال ها نمی توان کسب درآمد را شروع کرد چون بعد از کلی کار و زحمت، در زمان پرداخت پول ، دستتان به جایی بند نیست . پس باید قبل از همکاری دنبال جواب این سوالها باشید و بعد از اطمینان کامل، شروع به همکاری کنید.

فلسفه پرداخت پول به ازای کلیک روی لینک

شکل کلی کسب درآمد از این شیوه اینگونه است که با ثبت نام در سایت مشخص، لینک های خودتان را کوتاه می کنید

این لینک را به طرق مختلف اعم از سایت و وبلاگ خودتان، یا انجمن و فروم ها، شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب، فیسبوک و یا سایر جاها مثل ایمیل و پیام رسان ها که پتانسیل لازم را دارند به اشتراک می گذارید به ازای هر کلیکی که روی لینک های کوتاه شده شما می شود و با احتساب مجموع آن مبلغی به حسابتان اضافه می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با کوتاه کردن لینک

سوال این است که چرا سایت مبدا به شما پول می دهد ؟ واضح است که باید برای آن سایت منفعتی وجود داشته باشد شناخت این نوع منفعت سایت مرجع، پذیرش و یا استمرار شما برای همکاری یا ادامه کار را تضمین می کند

نکته ای کلیدی، که متاسفانه اکثر کاربران ایرانی به آن توجه نمی کنند. هر شخصی با کلیک بر روی لینک شما، وارد صفحه ای می شود که دارای تبلیغات است و سپس به مقصد اصلی خود هدایت می شود این صفحه منبع اصلی کسب درآمد آن سایت محسوب می شود.

پس سیستم های کوتاه کننده لینک در واقع واسطه های سیستم تبلیغاتی هستند و از این طریق، سفارشات تبلیغاتی خود را برای نمایش به کاربران اینترنتی عرضه می کنند. اصول کسب درآمد بر پایه مشاهده تبلیغات است.

راههای کسب درآمد از طریق کوتاه کننده لینک

در بالا اشاره شد که شناخت میزبان و درستی کارش ملاک مهم برای شروع و یا ادامه همکاری در کسب درآمد است و متذکر شدم که اصول کسب درآمد در این روش بر پایه تبلیغات است یعنی وقتی بازدیدکننده بر روی لینکی کلیک کرد وارد صفحه ای می شود که چند ثانیه تبلیغاتی را مشاهده می کند. بازدیدکننده بدون اختیار و یا با رد کردن تبلیغات ، به آدرس اصلی لینک وارد می شود و از این طریق کسب درآمد اتفاق می افتد.

کسب درآمد از کوتاه کننده لینک ، معایب کوتاه کننده لینک

نوع دیگر هم تبلیغات بنری هست یعنی در این نوع، بازدیدکننده صفحه ارجاع شده را در یک فریم مشاهده می کند و در بالای این فریم، تبلیغات سایت کوتاه کننده لینک قرار دارد. معمولا میزان کسب درآمد از این نوع تبلیغات کمتر می باشد. خوبی این نوع تبلیغات این است که بازدیدکننده نیازی به معطل شدن برای مشاهده لینک مورد نظر ندارد.

برخی از معایب کسب درآمد کوتاه کننده لینک

حالا با این نگاه و معرفی کلی، باید به این نکته توجه کنید که شیوه پول درآوردن از کوتاه کننده لینک معایبی هم دارد که برخی از مهم ترین معایب کسب درآمد کوتاه کننده لینک عبارتند از:

۱- عدم استقلال در کسب درآمد

مهم ترین ایراد این نوع شیوه کسب درآمد اینترنتی این است که شما کاملا وابسته به سیستم اصلی هستید و ادامه کسب و کارتان به ادامه کار ارائه دهنده سرویس وابستگی کامل دارد. به هر دلیلی آن سایت و ارائه دهنده خدمات تعطیل شود و یا از دسترس خارج شود تمام زحمات شما به یک باره از بین می رود و شما دیگر هیچ نوع کسب درآمد اینترنتی از این طریق را نخواهید داشت.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی با کوتاه کردن لینک

۲-  ضرورت داشتن کلیک های بالا برای کسب درآمد

برای کسب درآمد مناسب و قابل توجه شما نیاز به تعداد بالای کلیک دارید و اگر این اتفاق نیفتد درآمد مناسبی نخواهید داشت. مشکل دیگر این است که برای به دست آوردن کلیک در ابتدای کار مشکل خواهید داشت و باید در به در دنبال بازدید کننده باشید ولی به مرور زمان و با افزایش مهارت، درآمدتان هم افزایش خواهد یافت. در ابتدا کمی زمانبر خواهد بود و باید صبر و حوصله داشته باشید.

۳- زیر سوال رفتن اعتبار بین کاربران اینترنتی

یکی از معایب این کار برای مدیران سایت ها از دست رفتن اعتبار است . معمولا سایت ها و پایگاه های آنلاینی که لینک های کوتاه کننده را جهت کسب درآمد به اشتراک می گذارند امکان از دست دادن و یا کم شدن اعتبارشان نزد کاربران اینترنتی وجود دارد. چون شخص با کلیک بر روی لینک ها وارد صفحه ناخواسته ای شده و بعد از آن وارد مقصد و مسیر اصلی می شود که این چه بسا ممکن است باعث ناخشنودی کاربر شود.

۴- مشکلات امنیتی و هک شدن

اگر به لینک های کوتاه شده نگاهی بیندازید نمی توانید اطلاعات مقصد را به دست بیاورید. چه بسا ممکن است هکرها و توسعه دهندگان بدافزار از این شیوه ها برای نفوذ استفاده کنند و با عناوینی مثلا کلیپ خنده دار ، دانلود فایل کاربردی و… کاربر را فریب داده و تحریک به کلیک بر روی فایل مخرب کنند و کاربر ناخواسته به سایت یا فایل مخرب هدایت شود. لینک های کوتاه کننده یک راه ساده برای هکرهاست تا کدها و بدافزارهای خود را توسعه دهند.

 سخن پایانی این نوع شیوه کسب درآمد اینترنتی

هر کسی می توان با بررسی مجموع جوانب مزایا و یا معایب کسب درآمد کوتاه کننده لینک ، اقدام به کسب درآمد و یا به شیوه های دیگر آن روی بیاورد امیدوارم این مقاله مورد استفاده شما قرار گرفته باشد هدف ما آموزش و آگاهی دادن و استفاده بهینه از شیوه های مختلف کسب درآمد از اینترنت می باشد.

مطلب پیشنهادی

شناخت ویدیو مارکتینگ ، بازاریابی ویدیویی ، اهمیت ویدیو مارکتینگ ، ساخت ویدیو

شناخت ویدیو مارکتینگ

برای اهمیت شناخت ویدیو مارکتینگ همین بس که گفته شود، همه فعالان عرصه اینترنت قبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.