موفقیت در کسب درآمد

شاید در رویاهای خودمان موفقیت در کسب درآمد و یا میلیونر و میلیاردر شدن در زندگی را تصور می کنیم و آرزو داریم تا این رویاهای شیرین به واقعیت بپیوندد و اینکه ما هم در زندگی موفقیت های بزرگ به دست بیاوریم . البته بسیاری از رویاها و خیال پردازی ها می تواند با گام های حساب شده به واقعیت تبدیل شود و عده ای معتقدند پیشرفت سریع علمی و فناوری نتیجه رویا پردازی انسان ها بوده است.

خود تحقق رویاها هم یکی از آرزوهای انسان ها می باشد. در سایت پول یابی در ادامه آموزش موفقیت و ایجاد انگیزه ، این بار با موضوع موفقیت در کسب درآمد اینترنتی و غیر اینترنتی که در رویا و خیالتان دارید در خدمتتان هستیم و اینکه برای اجرایی کردن این رویاها باید چه کارهایی را انجام دهید.

موفقیت در کسب درآمد

سوال این است که رویای شما برای کسب درآمد از اینترنت و یا کسب و کار واقعی چیست؟ چه هدفی دارید؟ آیا توانسته اید به رویایتان در زندگی بیرونی تحقق ببخشید؟ چه تلاش و کوششی برای موفقیت در کسب درآمد انجام داده اید؟ شیوه و روش خاصی را در پیش گرفته اید ؟ آیا به دنبال راههای مناسب برای انجام آن هستید؟ یا دنبال این هستید که دیگران ، راه و روشی را به شما معرفی کنند؟

سوال در این باره زیاد است . معمولا انسان ها، رویاهایی را در سرشان دارند و در این مورد خاص یعنی کسب درآمد و ثروت بالا هم خیال پردازی هایی دارند بعضی این رویاها را با آب و تاب فراوان تعریف می کنند و عده ای علاقه به گفتنش ندارند، شاید درونگرا هستند و یا خجالت می کنند از اینکه دیگران مسخره شان کنند. کسی که رویایی ندارد غمگین است و کسی که رویا دارد ولی راه تحقق آن را نمی داند، او هم غمگین است.

موفقیت در کسب درآمد ، رویای ثروتمند شدن ، تحقق خیال کسب پول
تحقق رویای کسب درآمد و ثروتمند شدن ، با تلاش ، جدیت ، برنامه ریزی و پشتکار امکان پذیر است.

توجه داشته باشید که خیال و رویا هیچ قدرت جارویی ندارند و نباید انتظار داشته باشید که خود به خود محقق می شوند. برای تحقق رویاها و آنچه که در ذهنتان است باید تلاش کنید.

راههای تحقق رویای موفقیت در کسب درآمد

همان طور که در بالا اشاره شد هیچ رویا و خیال پردازی در زمینه کسب ثروت و پول بدون تلاش و جدیت تحقق نمی یابد. داشتن رویا با هدف ایجاد انگیزه برای رسیدن به آن اگر در حد متعارفش باشد بسیار مفید است ولی اگر موجب فرار از واقعیت شود زیان بار می باشد. برای تحقق رویاها باید روش و شیوه ها را برگزید تا راه درست را به شما نشان دهد.

با این مقدمه کوتاه ، راهها و شیوه های موفقیت در کسب درآمد اینترنتی، تحقق رویاها و خیال پردازی ها و رسیدن به مقصد نهایی ، عبارتند از :

۱- مشخص کردن موقعیت های خود

برای رسیدن به اهدافتان در کسب درآمد از اینترنت باید تمام موقعیت های خود را به وضوح معلوم کنید. روند موفقیت برای تحقق یک رویا مثل استفاده از جی پی اس GPS برای رفتن به مقصد است. اگر دستگاه بداند کجا هستید و قصد دارید به کجا بروید از موقعیت شما و مقصد یک نقشه ارائه می دهد.

مارک تواین نویسنده نامدار آمریکایی می گوید: « برای رسیدن به هدف باید شروع کرد. برای شروع کردن باید کارهای پیچیده و دشوار را به چند کار آسان و کوچک تبدیل کرد. آنگاه برای انجام اولین کار آماده شد.»

خلاصه اینکه برای رسیدن به رویاها باید برنامه ریزی دقیق داشت صرف خیال پردازی دردی را درمان نمی کند. برای برنامه ریزی ، ابتدا باید موقعیتتان را مشخص کنید و اینکه در چه وضعیتی هستید؟ برای شناخت وضعیت خود موارد زیر را باید در نظر داشته باشید؟

– مشخص کردن موقعیت فعلی خودتان

اول باید مشخص کنید که موقعیتتان در حال حاضر چگونه است. بهتر است از خودتان بپرسید که در حال حاضر یعنی الان ، در کجا قرار دارید؟ این سوال به معنی این نیست که دوست دارید در کجا قرار داشته باشید و یا به کجا می خواهید برسید. وضعیت فعلی و حال حاضرتان به همان شکلی که می بینید منظورمان است.

در بررسی و مشخص کردن این وضعیت فعلی باید با خودتان صادق باشید و هر گونه که هستید در نظر داشته باشید. عدم واقع بینی و نداشتن صداقت موجب می شود که برای موفقیت در کسب و کارتان با مشکل مواجه شوید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سخنان بزرگان درباره موفقیت
– مشخص کردن موقعیتتان در آینده

بعد از شناخت وضعیت فعلی ، باید مقصد خودتان را مشخص کنید . جهت مشخص کردن مقصد، از خودتان این سوال را بپرسید ، زمانی که رویایم محقق شد ، چه می شود؟ این سوال ساده در واقع موقعیت آینده شما را مشخص می کند . توجه داشته باشید که موقعیت آینده مسیر درست را نشان داده و در شما ایجاد انگیزه خواهد کرد.

– مشخص کردن موقعیت بین حال و آینده

برای حرکت از وضعیت فعلی به آینده باید اقدامات و کارهایی انجام دهید لذا باید این سوال را از خودتان بپرسید ، برای آنکه از موقعیت حال حاضر به موقعیت آینده بروم چه مراحلی را باید طی کنم و چه کارهایی را باید انجام دهم؟ برای رسیدن به جواب این پرسش ، باید مجموعه ای از اهداف کوچک را مدنظر بگیرید. این اهداف واقعی و مشخص ، که تعیین می کنید ، راه رسیدن به مقصد را نشان می دهند.

توجه کنید زمانی که مراحل خاص برای رسیدن به مقصد را مشخص می کنید باید صبور بوده و انتظار طی این مراحل به صورت سریع و آسان را نداشته باشید. اگرچه برنامه شما دقیق ، واضح و قابل فهم است ولی زندگی و دنبال کردن رویاها پیچیدگی ها و مشکلات خود را دارد. داشتن رویا ، اطلاع از موقعیت ها و برنامه دقیق و منظم برای رسیدن به هدف کافی نیست و شما باید کارهای دیگر و حوادث غیر مترقبه را هم لحاظ کنید.

۲- دقت در انجام درست کارها

کسی موفق است که دارای برنامه مشخص ، هدف تعیین شده و انضباط در کار و استمرار در انجام امور باشد. اگر بخواهیم تفاوتی میان رویا و افکار پوچ قائل شوید ملاک ما انجام کارهایی است که روزانه و به طور منظم انجام می دهید. جان راسکین نویسنده ، منتقد هنری ، شاعر و فیلسوف انگلیسی می‌گوید «آنچه فکر می‌کنیم، می‌دانیم و باور داریم، نقش ناچیزی در تعیین نتیجه دارد. نتیجه اصلی را کارهایی که انجام می‌دهیم تعیین می‌کند.»

لذا فقط صرف داشتن رویا و خیال پردازی برای موفقیت در کسب درآمد از اینترنت و یا کسب و کار واقعی ، تضمین کننده رسیدن به آرزوها نیست بلکه تلاش مستمر و کار روزانه ما متضمن موفقیت و کسب ثروت می باشد. برای اینکه به رویاهای خود جامه عمل بپوشانید باید کارهای زیر را انجام دهید:

– انجام دادن کاری

بالاخره باید از یک جایی و یا با کاری این مرحله و یا فرایند را شروع کنید. همه انسان ها ، ایده ها ، افکار ، اهداف خوب و ارزشمندی در ذهنشان دارند اما تعداد کمی از آنها این ایده ها و دارایی های ارزشمند را در عمل نشان داده و اجرایی می کنند. در شروع و آغاز کار فقط باید حرکت کنید . می توانید انجام کارهای مختلف و متنوع متناسب با علاقه خودتان را امتحان کنید.

شاید در آغاز ندانید که دقیقا باید چه کاری را انجام دهید ، با این حال نباید دست روی دست هم بگذارید و هیچ کار و اقدامی مفیدی نکنید . از یک جایی باید شروع کنید.

– انجام دادن کاری در ارتباط با رویایتان از همین امروز

متاسفانه ما عادت کردیم که تظاهر به زندگی کردن و خوشبختی کنیم . منتظر می مانیم تا شرایط تغییر کند یا زمانمان بیشتر شود و کمتر خسته شویم و اوضاع بر وفق مرادمان شود. کسی که به دنبال تحقق رویاهای خود است اصلا نباید چنین تفکری داشته باشد. باید از همین امروز و همین الان کاری را انجام دهید و یا شروع کنید تا شما را به رویایتان نزدیک کند .

کارهای بزرگ با شروع فعالیت های کوچک تحقق می یابد همان طور که مسیرهای طولانی را با گام های کوچک طی می کنیم. فردا دیر است همین امروز شروع کنید. اگر فرضا به ورزش علاقه دارید به محل تمرین آن بروید اگر به تجارت آنلاین و کسب درآمد از اینترنت علاقه دارید در این مسیر وارد شوید. امروز از خودتان بپرسید که با انجام چه کاری می توانم به رویایم نزدیک تر شوم؟

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  صبر در کسب درآمد اینترنتی

هیچ کس نمی تواند به یک باره به رویایش برسد پس باید مرحله به مرحله و گام به گام این مسیر را پیمود و تنها زمان و فرصتی که برای طی کردن این مراحل در اختیار دارید همین امروز است. وجود تردید و دودلی ، تعلل و تاخیر به همراه دارد و در آینده ، حسرت این ایام از دست رفته را خواهید خورد . هر کاری را که در سر دارید باید شروع کنید چون فردا خیلی دیر است.

– انجام روزانه کارهای مرتبط با رویایتان

هر روز کاری را که مرتبط با رویایتان می باشد انجام دهید. اگر زندگی افراد موفق در زمینه کسب و کار و حتی ورزشکاران نامی و میلیاردرهای خودساخته را مطالعه کنید به نکات ارزشمندی می رسید . برای نمونه اگر زندگی ورزشکاران معلولی که با وجود نقص جسمانی به مدال المپیک و طلای جهانی رسیدند را بررسی کنید خواهید دید علت پیروزی آنان ، استقامت و پشتکار هدفمند بوده است.

انسان های موفق طی سالها تلاش و پشتکار به موفقیت های بزرگ دست یافتند. رمز موفقیت در آینده، به برنامه ریزی امروزتان وابسته است. اگر هر روز یک کار مثبت و یا یک اقدام تاثیر گذار انجام دهید خیلی زودتر از آنچه تصور می کنید به رویایتان خواهید رسید.

۳- استفاده از تمام امکانات موجود

کاملا طبیعی است که انسان هرچه از امکانات بیشتری در مسیر تحقق رویا استفاده کند شانس موفقیتش بیشتر می باشد . فرضا شاید رویایتان ایجاد یک فروشگاه اینترنتی بزرگ ، کسب مدال طلای المپیک ، راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی ، تاسیس یک شرکت بزرگ تجاری ، تالیف کتاب و… باشد برای تحقق این رویاها ، باید نهایت بهره را از هر چه امکانات که در اختیار دارید ، ببرید.

فهرستی از امکاناتی که نیاز دارید را تهیه کنید، فرضا چه امکاناتی در اختیار دارید؟ به چه چیزهایی نیاز دارید؟ چه فرد یا افرادی می توانند به شما کمک کنند؟ شاید یکی از بهترین و تاثیرگذارترین امکانات ، داشتن همراهان و یا یک گروه موفق و موافق می باشد.

۴- حذف کارهای غیر ضروری از برنامه ریزی

برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت در کسب و کار ، چاره ای وجود ندارد جز اینکه برخی کارهای غیر ضروری را حذف کنید. بالاخره کسی که رویای بزرگ در زمینه کسب درآمد و ثروت دارد باید به خاطرش بهای زیادی را بپردازد باید از برخی کارها دست بکشد . البته سخت ترین کار این قسمت ، دست کشیدن از کارهایی که به شما آسیب می زند نیست ، بلکه انجام ندادن کارهای درستی است که آنها را دوست دارید ولی کمکی به شما در رسیدن به هدفتان نمی کند.

شاید در اوایل حذف کارهای غیر ضروری از برنامه روزانه کمی سخت باشد ولی با توجه به نتایج درخشان در آینده ، ارزشش را دارد. علت شکست و ناکامی برخی افراد در تحقق رویایشان ، وجود مشکل حل نشدنی در مسیر حرکتشان نیست بلکه به این دلیل است که وقت و انرژی خود در انجام کارها و امور جانبی صرف می شود. لذا برای موفقیت در کسب درآمد و تحقق رویایتان ، باید انجام اموری که کمکی به شما نمی کند را متوقف کنید.

سخن پایانی موفقیت در کسب درآمد

در مسیر موفقیت و کسب درآمد یقینا مشکلات و موانع بسیاری وجود دارد لذا وجود مشکلات کاملا طبیعی بوده و باید با آغوش باز آن را بپذیرید. مسیر رسیدن به رویا پر از چالش و مشکلات متعدد است پس غافلگیر نشوید و برای رویارویی با آنها کاملا آماده باشید. شکست در مسیر رسیدن به موفقیت کاملا عادی بوده و باید به چشم تجربه به آنها نگاه کنید اما برای کسب موفقیت حتما باید بر این مشکلات غلبه کنید.

اگر در مسیر موفقیت شکستی را تجربه کرده اید با آغوش باز بپذیرید و با بررسی تمام ابعاد و جوانب کار ، از آن درسی بزرگ برای آینده بگیرید.

نکته آخر اینکه ، رویاها به راحتی و به سرعت به دست نمی آیند و باید گام های زیاد و استواری برداشت ، بین حرف و عمل کفش های زیادی است که باید پاره شود. هیچ موفقیتی بدون تلاش ، جدیت و پشتکار به دست نمی آید.

مطلب پیشنهادی

باور اشتباه درباره درآمد اینترنتی ، باورهای غلط مالی ، ساخت باورهای جدید ، باورهای منفی و محدود کننده

باورهای محدودکننده کسب و کار اینترنتی

در هر فعالیت و کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا سنتی همیشه باورها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.