وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها

وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها

وقتی صحبت از کسب و کار اینترنتی می شود همه وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها و کل ایران را رو به رشد و در حال تکامل می دانند و بلافاصله می گویند درآمد میلیونی و یا میلیاردی به همراه دارد ؟ سوال اینجاست آیا وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها شبیه هست یا تفاوت اساسی با هم دارد؟

در بررسی کلی و یا زمانی که به صورت انفردای از افراد درباره کسب و کار اینترنتی در استان ها سوال می شود جواب و نتیجه متفاوتی به دست می آید. بهخ صورت انفردای سوال می شود افرادی زیادی با ذوق و شوق می گویند که قصد دارند یک فروشگاه اینترنتی بزنند و یا به تعریف و تمجید از درآمدهای اینترنتی می پردازند ولی در نگاه کلی انگار نتیجه دلخواه حاصل نمی شود و استان های کشور در ایجاد کسب و کار اینترنتی  همه موفق نبودند.

بررسی وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها

برخی استان ها در راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق تر عمل کردند و برخی دیگر هنوز در ابتدای کار هستند و به نظر می رسد که نیاز به حمایت بیشتر می باشند تا کسب درآمد اینترنتی در این شهرها بیشتر مشهود شود.

البته به این نکته توجه کنید که منظور از راه اندازی کسب و کار اینترنتی، ایجاد و ساخت فروشگاه و قرار دادن چند تا محصول و کالا نیست بلکه منظور از وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها، تبدیل کسب و کار اینترنتی در استان ها به کار و تخصص خاص و یژه و تخصص حرف اول و آخر آن باشد. (کار و اشتغال در استان های ایران)

دلیل نابسامانی وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها

حال این سوال مطرح می شود که چرا وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها نسبت به هم مساعد نیست و جز چند تا استان ، بقیه استان ها اوضاعی آشفته و نابسامان دارند؟ شاید یکی از دلایلش نداشتن سرمایه لازم ، تخصص و یا نبود زیرساخت های ضروری در این استان ها باشد. برای یک کسب و کار اینترنتی موفق، ابزارهای زیر ضروری است:

۱- علم کسب و کار اینترنتی . به کسب و کار اینترنتی و شیوه ورود آن آشنا باشد.

۲- علم تولید اطلاعات. بتواند در تولید محتوا و انتشار آن در اینترنت دانش و سواد لازم را داشته باشد.

۳- علم بازاریابی اینترنتی . این بازاریابی اینترنتی هم در شناخت بازار  هم در نیاز مشتری و رفع آنها موثر است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  امکان راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

۴- علم بهینه سازی وب سایت . سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می تواند در رشد و ترقی سایت و رونق کسب و کار اینترنتی موثر باشد.

۵- علم ایمیل مارکتینگ . جهت تبلیغ و ارسال ایمیل و معرفی کار و خدمات به دیگران موثر است.

البته داشتن علم به معنی تخصص کامل داشتن نمی باشد بلکه آشنایی لازم و در حد کفایت را داشته باشد و هر چه این دانش و علم بیشتر باشد که یقینا تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

جدول وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها

در این جدول کمترین و بیشترین کسب و کارهای اینترنتی در ایران و همچنین درصد کسب و کار اینترنتی تلگرام آمده است:

وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها

 آمار خود مبین همه چیز است و به روشنی بیانگر وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان های کشور می باشد . نکته عجیب اینکه چند استان آخر واقعا وضعیت اسفباری باری دارند و هنوز آن طور که باید رشد نداشتند.

توصیه ها برای راه اندازی کسب درآمد اینترنتی در استان ها

۱- با توجه به وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها، کسانی که در راه کسب و کار اینترنتی در ایران قدم می گذارند، به صورت گام به گام با این علوم آشنا شوند، اما قبل از راه اندازی هر گونه وب سایت و کسب و کاری،توصیه می شود کمی درباره محصولاتی که می خواهید بفروشید فکر کنید. محصول خوب و با کیفیت و متناسب با استان، شهر و بعد کشور می تواند کمک رسان باشد.

مورد دوم اینکه سعی نکنید از جمله سایت های همه چیز فروش باشید، ممکن است وب سایتی رو ببینید که بیش از ۲۰۰ محصول برای فروش دارد، اما عملا فروش ناموفق و پایینی دارد.  این وب سایت ها هیچ گاه نمی دانند باید بر روی کدام محصول خود بازاریابی اینترنتی موفقی داشته باشند. حساب شده و با درایت انتخاب و عمل کنید.

مورد سوم، اگر شما یک مدرس یا معلم هستید و یا به نوعی به موضوعی مسلط هستید که جامعه خاصی از افراد به مطالب شما نیازمند هستند، شما بهترین بازار فروش را خواهید داشت، امرزه  مردم تشنه اطلاعات و علم هستند،

بیشترین جستجوهای اینترنتی در زمینه آموزش می باشد، شما به راحتی می توانید علم و دانش خود را تبدیل به ویدئو، pdf ، فایلهای صوتی، جزوات آموزشی و … کنید و سپس به منع عظیمی برای فروش محصولات خود دست پیدا کنید.

توصیه پایانی راه اندازی کسب و کار در استان:

توصیه آخر اینکه، اگر شما یک ایده خاص دارید، یا خدمات خاصی ارائه می دهید، یقین داشته باشید اینترنت می تواند دوست خوبی برای شما باشد، راحت تر می توانید به جامعه هدف خود دسترسی پیدا کنید، با آنها ارتباط برقرار کنید و در نهایت به کسب و کار خود رونق ببخشید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با رپورتاژ آگهی

با این چند توصیه فارغ از هر چیزی می توانید در استان و یا شهرتان فرقی ندارد کوچک یا بزرگ باشد کسب رو کار اینترنتی راه اندازی کنید.

 سوال درباره وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها

برخی از کاربران سایت پول یابی می پرسند که با توجه به شیوه زندگی و کسب و کار در استانمان، کسب و کار اینترنتی به درد ما نمی خورد و کالای ما به گونه ای هست که مشتری باید از نزدیکآن را ببینید و سپس خرید کند، حالا کسب و کار اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی و وب سایت چگونه می تواند در استان ما کمک کند؟

در جواب این دوستان باید بگویم ، الگوی رفتاری خریداران نسبت به قبل بسیار تغییر کرده است، بسیاری از آنها حتی نسبت به کالاهایی که باید از نزدیک ببینند، از طریق اینترنت ابتدا تحقیق می کنند، اطلاعات کسب می کنند و سپس به بازار مراجعه خواهند کرد، اگر وب سایت شما بتواند اطلاعات قانع کننده ای در اختیار مشتری بگذارد یقین داشته باشید شما یکی از انتخاب های اصلی او خواهید بود.

نمونه کسب درآمد اینترنتی در همه جای کشور

برای نمونه، یک مبلمان فروشی هم می توانید از طریق اینترنت مشتری های بیشتری جذب کند، قرار نیست مشتری در همان وب سایت کالای شما را بپسندد و خرید نهایی را انجام دهد، بلکه هدف این می باشد که مشتری از طریق وب سایت شما به اطلاعات جالب و با ارزشی دست پیدا کند و شما را به عنوان یک فروشنده آگاه و خوب ارزیابی کند و سپس به فروشگاه شما مراجعه کند،

هر کسی می تواند با استفاده از شیوه های مختلف اطلاعات کاربران ورودی به سایت و فروشگاه خود  را ثبت نموده و اقدام به بازاریابی اینترنتی و هر گونه بازاریابی دیگری نمایید.

سخن پایانی وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها

شیوه های کسب و کار اینترنتی برای همه استان ها با هر نوع امکانات کاملا فراهم است و هیچ نوع محدودیتی از این نظر وجود ندارد ممکن است برخی استان ها بیشتر برخوردار باشند ولی استان های کمتر برخوردار نباید ناامید شوند چرا که دنیای اینترنت وسیع بوده و وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها هم می تواند وسیع گستره باشد اگر بخواهیم.

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.