بازاریابی یا مارکتینگ کسب درآمدی متفاوت
بازاریابی یا مارکتینگ کسب درآمدی متفاوت چیست ؟کاسب هماهنگ با دیگران در برخی مواقع ضروری نیست و گاهی نیاز است در کار و حرفه و کسب درآمد متفاوت از دیگران بود افراد موفق و کارآفرین متفاوت از دیگران عمل می کردند.
برای کسب درآمد و یا رونق کسب و کار حتما که نباید از قاعده های مرسوم بازاریابی یا مارکتینگ استفاده کرد. بازاریابی دارای انواع مختلفی است: صنعتی – مصرفی- چندسطحی – پارتیزانی- مویرگی – چریکی- دهان به دهان- اینترنتی- تک به تک -شبکهای- ویروسوار- سیستماتیک- مفهومی- ترکیبی- ارزشی و…
بازاریاب هوشمند
یک مشتری شناس حرفه ای با توجه به شناخت بازار و اطلاع از نیاز مشتری ، تاکتیک خاص خودش برای عرضه و فروش محصول را انتخاب می کند . در واقع هوش بازار و تصمیمش مشخص کننده استفاده از شیوه نوع بازاریابی است.
کسب درآمد با Affiliation افیلیشن
گاهی یک بازاریاب نیاز است که در کارش تنوع ایجاد کرده و یا با استفاده از شگردهای تجربی خود دست به ابداع بازاریابی جدید بزند. نومنه ای از بازاریابی متفاوت به شکل حکایت تقدیم می شود اگرچه این حکایت حالت طنز و جوک دارد ولی دارای لطایفی هست که می تواند در کار بازاریابی راهگشا باشد:
حکایت طنز بازاریابان ایرانی
دو گدا در خیابانی نزدیک واتیکان کنار هم نشسته بودند. یکی صلیبی جلوی خود گذاشته بود و دیگری الله…
مردم زیادی که از آنجا رد میشدند، به هر دو نگاه میکردند و فقط در کلاه اونی که پشت صلیب نشسته بود پول میانداختند.
کشیشی از آنجا میگذشت، مدتی ایستاد و دید که مردم فقط به گدایی که صلیب دارد پول میدهند و هیچکس به گدای پشت الله چیزی نمیدهد.
رفت جلو و گفت: رفیق بیچاره من، متوجه نیستی؟ اینجا مرکز مذهب کاتولیک است. طبیعی است مردم به تو که الله گذاشتی پول نمیدهند، بخصوص که درست نشستی کنار یه گدای دیگری که صلیب دارد. در واقع از روی لجبازی هم که باشد مردم به اون یکی پول میدهند نه تو.
گدای پشت الله بعد از شنیدن حرفهای کشیش رو کرد به گدای پشت صلیب و گفت:
هی اصغر! نگاه کن کی اومده به ما ایرانیا بازاریابی یاد بده….؟!