کسب درآمد عالی با بازاریابی

کسب درآمد عالی با بازاریابی

بازاریابی چه به صورت فیزیکی و یا اینترنتی یک امر مهم و کلیدی می باشد و شرکت های زیادی هستند که بقای آنان به بازاریابی وابسته است. اما هر کسی با تمهیداتی می تواند کسب درآمد عالی با بازاریابی را تجربه کند به شرطی که با یک راهکار ساده و با کمترین هزینه، بیشترین بهره را برد. (نگاه کنید به مقاله:تکنیک فروش و بازاریابی)

برای انجام بازاریابی و یا جذب بازاریاب حرفه ای هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد و تنها باید اقدام به جذب، آموزش و در اختیار گذاشتن وسایل لازم کنید تا درآمدتان آغاز شود. بهترین راهکار برای این کار نگاه به بازار، جذب بازاریاب و آموزش آنها و بعد کمک برای ورودشان به بازار است تا به صورت دو طرفه، کسب درآمد را تجربه کنید.

شیوه اجرایی کسب درآمد عالی با بازاریابی

شیوه اجرایی این کار بسیار ساده است اگر تخصص و حرفه شما طوری است که مشتریان در شهر و نزدیک محل زندگیتان هستند می توانید با برگزاری سمینار و یا کارگاههای آموزشی به صورت رایگان آنها را با حرفه و تخصص خود آشنا کنید و سعی کنید تا با کیفیت کالا و خدمات شما آشنا شوند. این کارگاهها و سمینارها باید بدون هزینه برای مشتری بوده و همراه با مطالب آموزشی خوب و کاربردی باشد.

برپایی این سمینارهای رایگان می تواند توسط سالن های زیبایی، فروشندگان لوازم دیجیتالی، کتاب فروشی ها، مطبوعات، فروشندگان لوازم بهدشتی و… باشد نکته مهم اینکه همه سمینارها باید بدون هزینه برای شرکت کنندکان بوده و دوره ها هم کوتاه مدت برگزار شود.

زمینه های بازاریابی و راههای جذب بازاریاب

بازاریابی و جذب بازاریاب یک تخصص حرفه ای در کسب درآمد می باشد و باید از تمام زمینه ها برای بهره گیری از آن استفاده کرد. اگر وسایلی دارید که برای نصب و راه اندازی آن نیاز به مهارت است دوره های رایگان آموزشی بگذارید و در آن شیوه نصب، مزایای محصول و … را بگوید. پس از پایان دوره می توانید شرکت کنندگان را ترغیب به شروع کار و یا خرید وسایل خودتان کنید.

حتما نباید کالا باشد اگر کار شما ارائه خدمات در زمینه های مختلف است می توانید با برپایی کارگاههای آموزشی اقدام به معرفی خدمات کنید. اگر در فهرست کارتان افرادی را دارید که زمانی به دنبال تحقیق از کالا و خدمات شما بودند می توانید آنها را به سمینار دعوت کنید و یک کارگاه مخصوص آنها ایجاد کنید این افراد به دلیل مانعی از شما خرید نکردند پس آن موانع را رفع کنید تا از شما خرید کنند.

شکل برگزاری سمینارهای آموزشی

اگر مراحل کار را به درستی انجام دهید دقیقا پروژه کسب درآمد عالی با بازاریابی محقق می شود و باید هوشمندانه و با شناخت و مطالعه کامل انجام دهید. شیوه اجرای سمینار را می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام دهید با وبینار و سمینار آنلاین می توانید کارگاه آموزشی خود را دایر کنید و ضمن فروش کالا و خدمات ، بازاریاب اینترنتی جذب کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت بازاریابی محتوا در کسب درآمد اینترنتی

اگر به صورت فیزیکی و یا حضوری کارگاه آموزشی برگزار می کنید، روش دوستانه و صمیمی با مشتریان برقرار کنید و این فرصتی خوب برای شناخت مشتریان از نزدیک است. سعی کنید در هر دو حالت سمینار چه به صورت آنلاین یا حضوری، نظرات و پیشنهادهای مشتریان را بگیرید و دلایل خرید یا نخریدن کالاها و خدمات را بدانید و حتی برای اعطای نمایندگی، همکاری و یا استخدام آنها اقدام کنید.

شیوه عمل در کارگاههای آموزشی بازاریابی

اگر چه برپایی کارگاهها و سمینارهای رایگان، یکی از بهترین روش های کسب درآمد عالی با بازاریابی و فروش محصولات بیشتر است ولی باید به عنوان برگزار کننده، تمهیداتی را در نظر بگیرید تا کار و زحمت شما سوددهی لازم را داشته باشد صرف برگزاری کارگاه نتیجه بخش نخواهد بود لذا این نکات توصیه می شود:

۱- کارگاه آموزشی فرصتی برای فروش بیشتر

اگر در حال برگزاری سمینار و یا کارگاه آموزشی هستید برنامه مدون و دقیق تنظیم کنید و این را فرصتی برای فروش بیشتر و در نتیجه کسب درآمد بیشتر لحاظ کنید. لذا پیشنهادهای مناسب و مشتری پسند خود را همراه با قیمت و مزایای مختلف آماده و به مشتریان عرضه کنید و به نکات زیر را توجه کنید:

– بروشور یا متن تبلیغاتی مناسب و تحریک کننده همراه با قیمت و اطلاعات مناسب درباره کالا و خدمات خود برای عرضه به شرکت کنندگان فراهم کنید.

–  ایجاد راه ارتباطی برای راهنمایی، پاسخ گویی و فروش در نظر بگیرید تا کار خرید را برای همگان ساده و راحت کنید. راه اندازی یک سایت، ایجاد پاسخ گوی خودکار تلفنی و یا فردی به عنوان فروشنده توصیه می شود هدف از توضیح شیوه خرید، راحت تر کردن فرایند فروش است.

–  از شیوه های مختلف ارتباطی و تبلیغاتی مثل : ارسال ایمیل به اعضای سایت، پیامک، تلفن زدن، مجلات و روزنامه های با زمینه کاری مشابه و همکار، تبلیغ در فضای مجازی و… جهت اطلاع از برگزاری رایگان دوره استفاده کنید.

۲- تبدیل سیمنارها و دوره آموزشی به منبع کسب درآمد

هدف اصلی و غایی باید کسب درآمد بیشتر باشد لذا ضمن دادن اطلاعات با ارزش به شرکت کنندگان، سعی کنید پا را فراتر گذاشته و این نوع سمینارها را به منبع عرضه کالا، خدمات و کسب درآمد بیشتر تبدیل کنید. خدماتی ارائه دهید که سریعا به فروش برسد لذا برای ذاشتن کسب درآمد عالی با بازاریابی، نکات زیر توصیه می شود:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بررسی نتورک مارکتینگ

– همان جا اقدام به فروش کنید: مثلا در انتهای سالن سمینار اقدام به فروش کالا کنید. می توانید با تهیه یک پکیچ یا مجموعه از محصولات و خدماتتان که در سیمنار ارائه می شود آنها را یکجا در همان مکان به فروش برسانید.

آموزش کسب درآمد و بازاریابی

– ارائه پیشنهادهای مشاوره ای : اگر کار و خدمتتان مشاوره و راهنمایی است فرضا در زمینه تبلیغات، بازاریابی، وکالت، مشاغل و… فعالیت می کنید می توانید پیشنهادات مشاوره ای را با قیمتی ویژه و خاص ارائه دهید. می توانید فهرستی از کارها و خدمات خود را با قیمتی مناسب و تخفیف بالا ارائه دهید و به خریداران و استفاده کنندگان این خدمات هم پاداش هایی بدهید. برای نمونه در ازای خرید و پرداخت هر کدام از خدمات، یک دوره آموزشی یا مشاوره روی سی دی هدیه دهید.

– فروش برنامه خاص و پیشرفته : می توانید سمینار را دو قسمت کنید و یک دوره مقدماتی رایگان بگذارید و دوره دوم را یا برنامه های پیشرفته آموزشی بلافاصله بعد از سمینار اول و به صورت پولی برگزار می شود. برای نمونه در کارگاه رایگان اول شیوه کسب درآمد عالی با بازاریابی را آموزش دهید و در قسمت دوم شیوه های پیشرفته و سطح بالا همراه با جزئیات و کاملا کاربردی، را با فروش بلیط برگزار کنید.

– فروش ایده ها در کارگاهها : زمانی که کارگاه و سمینار رایگان برگزار کردید و ایده هایی برای کسب درآمد بیشتر و فروش بالا ارائه دادید، می توانید این ایده های کاربردی را با جزئیات عملی و از طریق فروش بلیط به صورت سمینارهای یک روز برگزار کنید.

– بازاریابی به حاضران از راهها ی مختلف:  می توانید دو سه روز بعد از پایان سمینار و کارگاه، از طریق تلفن، ارسال پیامک ، ارسال ایمیل و… با افراد حاضر که محصولی از شما نخریدند، ارتباط برقرار کنید و با دادن پیشنهادهای خاص و ویژه، آنان را تشویق به خرید کنید.

۳- توسعه بازاریابی و تشریح کار در سایر مکان ها

فقط کارتان را محدود به برگزاری سمینار و کارگاه در محل کارتان نکنید بلکه از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنید در سایتها و انجمن ها، شبکه های اجتماعی، کلیپ و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید. به باشگاهها، سازمان ها شرکت ها و… که محل مناسبی برای سخنرانی دارند بروید. این سخنرانی ها روش جالب و عالی برای توسعه کسب و کار و فروش بیشتر است.

سخن پایانی کسب درآمد عالی با بازاریابی

رقابت در بازار فیزیکی و اینترنتی بسیار زیاد است و کسانی موفق هستند که از شیوه های مختلف بازاریابی چه واقعی یا اینترنتی بهره کافی ببرند. همیشه سعی کنید در ارائه پیشنهادها از رقبا جلوتر باشید و ایده های خوب و کاربردی به مشتریان خود ارائه دهید.

سمینارها و کارگاههای رایگان می تواند مقدمه ای برای آشنایی، معرفی و در نهایت فروش محصولات و خدماتشان باشد تلاش کنید در این کارگاهها هم بازاریابی کالا و خدمات کنید و هم بازاریابان حرفه ای و مناسب را جذب کنید که نتیجه هر دو کسب درآمد بیشتر و افزایش فروش و توسعه کسب و کارتان است.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.