کسب درآمد با محتوای مطالب

کسب درآمد با محتوای مطالب

یکی از شیوه های جالب کسب درآمد با محتوای مطالب یا بهینه سازی مطالب می باشد روشی که از نظر کسب و کار اینترنتی فوق العاده است و تا جایی که اطلاع دارم واقعا در کسب درآمد از اینترنت بی نظیر است. در بین سایتهای ایرانی هر چه گشتم سایت معتبر گیر نیاوردم و مجبور شدم تا میان سایتهای خارجی دنبال این نوع کسب درآمد از اینترنت باشم.

شیوه کسب درآمد با محتوای مطالب

راه کسب درآمد با محتوای مطالب یا بهینه سازی مطالب در واقع روش کسب درآمد از اینترنت با استفاده از یک ابزار با چند کارکرد مختلف است. یعنی با گذاشتن تبلیغ همه راههای کسب درآمد : همکاری در فروش، درآمد کلیکی ، پرداخت به ازای نمایش، از طریق محتوا هست. کاربر با ورود به سایت با دیدن عنوان جذاب و به قول عوام مطلب خفن ، روی ان کلیک می کند کاربر در اینجا فکر می کند که تبلیغات و یا مثلا یکی از مطالب سایت پول یابی است با کلیک کردن فکر می کند که روی تبلیغات کلیک کرده و وارد یک بخش دیگر از سایت پول یابی می شود ،در حالی که وارد یک سایت دیگر می شود . برای توضیح بیشتر یک عکس را برای نمونه می آورم:

کسب درآمد با محتوای مطالب
در این عکس اگر دقت کنید معلوم نیست معلوم نیست که تصویر نشان داده شده تبلیغ است و یا یک مطلب عمومی و عادی سایت.

مقدار کسب درآمد با محتوای مطالب

درباره مقدار و انداز کسب درآمد با محتوای مطالب به طور دقیق نمی توان اظهار نظر کرد ولی آنچه مسلم است به اندازه ای می باشد که بسیاری از سایتهای بزرگ مثل یاهو نیوز ، بی بی سی ، یورونیوز (همین عکس بالا) و خیلی سایتهای بزرگ از این راه کسب درآمد بالایی دارند. اگر وارد سایت یاهو و قسمت اخبار شوید لینکهایی را می بینید که با کلیک بر روی آنها وارد یک سایت دیگر می شوید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

پرداخت به ازای کلیک این روش هم مبلغ زیادی هست که به تومان معمولا بین ۳۰ الی ۲۰۰۰ تومان هست که بستگی به کشور کلیک کننده و محتوای سایت شما داره.
اگر ما همان متوسط کلیکی ۶۰ تومان حساب کنیم پس دیگر نیازی به شرکت های تبلیغ ایرانی نداریم البته درآمد از این روش فقط به صورت کلیکی نیست بلکه برای نمایش هم مبلغی دریافت می کنید ، مبلغی که معمولا از سایت های پرداخت به ازای نمایش دریافت می کنید از این سایت ها هم میتونید داشته باشید طبق تجربه شخصی پرداخت به ازای هر هزار نمایش در این سایت ها بین ۰٫۳ تا ۱ دلار و بالاتر است و این یعنی با یک تیر دو یا سه نشان زدن.

در واقع سه خوبی دارد :هم کاربر راضی است هم شما از کلیک کسب درآمد دارید و هم از نمایش. ضمن اینکه بعضی از این سایت ها برای فروش ، عضویت ، دانلود ، بازی آنلاین و … هم بعد از کلیک کاربر مبلغی را پرداخت می کننند. یعنی چندین و چند روش کسب درآمد از اینترنت.

شرایط کسب درآمد با محتوای مطالب

درست است که این سایتها برای چندین روش پول پرداخت می کنند ولی پرداخت به این سادگی نیست که هر سایتی را تایید و مجاز بدانند بلکه سایتهایی را قبول می کنند که بازدید بالا و کاملا واقعی، محتوای با کیفیت ، ساختار با کیفیت از نظر قالب و سئو ، مطالب جذاب و… داشته باشد با این سختگیری هر سایتی نمی تواند همکاری کند البته با کمی جستجو میتوانید سایت های راحت تری پیدا کنید.

فهرست کسب درآمد با محتوای مطالب

https://www.taboola.com

بهترین سایت یا شبکه تبلیغاتی در این زمینه Taboola هستش با تبلیغاتی اکثرا با موضوع مقالات ، فیلم ها و … .
معمولا سایت هایی مثل بی بی سی ،خبرگزاری آمریکا امروز ، ایمیل آنلاین ، ان بی سی از آن استفاده می کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش شروع کسب و کار اینترنتی
https://www.revcontent.com

revcontent یک سایت جدید در این زمینه است ولی مثل propellerads سرعت رشدش خیلی بالاست و در یک ساله تاسیس خودش ۹۰۰ درصد رشد داشته.
این سایت بیشتر کاربر پسند است و میتوانید بدون مشکل با آن کار کنید.

http://www.outbrain.com

outbrain همانند Taboola یک شبکه بزرگ تبلیغاتی هستش با سایت هایی مثل CNN و ESPN ولی در مقایسه با Taboola در رتبه دوم قرار می گیرد.

http://www.gravity.com

مثل اسمش هر وبمستری را به خودش جذب می کند و اگر یک بار با آن کار کنید دیگر دست بر نخواهید داشت.
این شبکه تبلیغاتی با داشتن کاربرانی مثل AOL یکی از موفق ترین ها در این زمینه است.

نکته مهم کسب درآمد با محتوای مطالب

سایت هایی زیادی در این رده تبلیغات وجود دارند که حقیقتا کمتر به درد ما ایرانی ها می خورند چون مسئله تحریم یک مشکل مهم است و مورد دیگر محتوای جذاب و جالب .

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.