کسب درآمد با گرافیک ، بنر و لوگو

یکی از شیوه های قدیمی کسب درآمد با گرافیک ، بنر و لوگو است روشی که بسیار ساده می باشد ولی در عین سادگی ، افراد زیادی تخصص در آن ندارند و مجبور هستند برای سفارش و رفع نیازشان، هزینه کنند. این شغل جزو مشاغل اینترنتی پردرآمد محسوب می شود که تنها نیاز به یک کامپیوتر ، اینترنت و چند نرم افزار کاربردی دارد و هزینه دیگری هم ندارد.

عده ای طراحی گرافیکی و بنر را جزو مطمئن ترین روش های کسب درامد از اینترنت می دانند و استدلال می کنند هیچ سایت معتبری وجود ندارد که از گرافیک، بنر و لوگو استفاده نکرده باشد این دلیل بر اهمیت این شغل اینترنتی می باشد. در سایت پول یابی قصد دارم تا چگونگی کسب درآمد اینترنتی از راه لوگو، بنر و گرافیک را آموزش دهم . همراه سایت پول یابی برای کسب درآمد بالا باشید.

اهمیت کسب درآمد با گرافیک ، بنر و لوگو

همانطور که در بالا گفته شد در اهمیت کسب درآمد با گرافیک ، بنر و لوگو همین بس که گفته شود هیچ سایت معتبری بدون گرافیک، بنر و یا لوگو وجود ندارد و همه سایتها به نوعی وابسته به آن هستند. نکته مهم دیگر اینکه فرضا کسی که گرافیک می داند این دانش او یک روش کسب درآمد مکمل نیست بلکه یک کار مجزا با درآمد بالا محسوب می شود.

کسب درآمد با گرافیک ، بنر و لوگو  ، کسب درامد اینترنتی با بنر و گرافیک

راه اندازی این شغل هزینه خاص و بالایی ندارد و هر کسی با داشتن یک لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی و نصب چند نرم افزار مناسب، می تواند درآمد بالا را تجربه کند. نکته بعدی اینکه این شغل هم می تواند جزو مشاغل خانگی محسوب شده و سفارش ها را در منزل انجام و تحویل داد. پیش نیاز اصلی این کار، فراگیری آموزش های موجود، کار با فتوشاپ و نرم افزارهای مرتبط می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  وضعیت مشاغل و کسب درآمد اینترنتی در استان ها

شیوه های کسب درآمد از طریق گرافیک، بنر و لوگو

راههای مختلفی برای جذب مشتری و گرفتن سفارش کار وجود دارد ولی قبل از بیان آنها، لازم است تا در آغاز کار، قیمت ها را پایین ارائه دهید تا کارتان شهرت لازم را کسب کند و در اجرا و تحویل کار نهایت دقت ، هنر و صداقت را به کار ببرید تا رضایت مشتری را جلب کنید .

برای جذب مشتری می توانید از شیوه های زیر اقدام کنید:

۱- راه اندازی سایت طراحی لوگو، بنر و گرافیک

راه اندازی یک سایت تخصصی در زمینه مورد نظر، می تواند شما را به عنوان یک برند اینترنتی معرفی کند. در سایت خودتان، انواع کارها و نمونه های خود از لوگو و بنر و… را قرار دهید و از این راه، کسب و کار تعریف شده خود را برای همگان نمایش دهید . نکته مهم اینکه سعی کنید کارهای شاخص و منحصر به فرد خودتان را معرفی کنید و در معرض دید همگان قرار دهید.

برای جذب کاربر می توانید اقدام به تولید مقاله و محتوا در زمینه طراحی گرافیک، بنر و لوگو در سایت کنید تا از طریق موتورهای جستجو به ویژه گوگل بازدیدکننده هدفمند را جذب کنید این کار موجب افزایش ترافیک سایت و بالا رفتن رتبه سایت در آلکسا و همچنین ایجاد اعتماد و اطمینان از طرف بازدیدکنندگان اینترنتی سایتتان می شود.

۲- فعالیت در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

 با فعالیت در شبکه های اجتماعی ، فروم ها و پیام رسان ها می توانید کار و تخصص خودتان را معرفی کنید و اقدام به گرفتن سفارش و جذب مشتری کنید. برای نمونه می توانید یک کانال تلگرامی مخصوص راه اندازی کنید و نمونه کارهای خودتان را در آنجا قرار دهید و با بازاریابی تلگرامی، جذب سفارش کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دلایل ارزشمندی بیت کوین

البته از طریق تبلیغات بنری در کانالها و شبکه های اجتماعی هم می توانید سفارش بگیرید ولی این کار هزینه دارد . همچنین در شبکه های اجتماعی و فروم ها می توانید با تولید محتوای مناسب و تخصصی مرتبط با کارتان، خودتان را به سایرین معرفی کنید.

۳- گرفتن سفارش دورکاری از شرکت ها

البته خود طراحی گرافیک، بنر و لوگو جزو مشاغل دورکار محسوب می شود برای همین می توانید با شرکت های بزرگ فعال و یا سایت های اینترنتی قرارداد امضا کنید و سفارش و کارهای انها را به صورت دورکاری و از منزل انجام دهید. این کار چند خوبی دارد اول اینکه سفارش را راحت در منزل انجام می دهید و هزینه ایاب و ذهاب نمی دهید و دیگر اینکه، شرکت هم بابت شما هزینه مکان و وسایل نمی دهد.

استخدام به صورت دورکاری ، موجب فراغت شما برای گرفتن سفارش های جانبی و افزایش کسب درآمد اینترنتی می شود. ضمن اینکه به دلیل رشد شرکت های استارتاپی و نوپا، شما همزمان می توانید با چند شرکت همکاری داشته و سفارش بگیرید .

۴- سفارش از سایت های آزادکار

شیوه دیگر جذب مشتری ثبت نام در سایت های آزادکار یا فریلنسری می باشد . این سایت ها به عنوان واسطه بین شما و کارفرما عمل می کنند و برای شما پروژه و سفارش کار می گیرند. لذا از این طریق هم می توانید ضمن معرفی خود، کسب و کارتان را هم توسعه دهید.

خلاصه آنکه اگر فردی خوش ذوق و دارای خلاقیت هنری هستید می توانید ایده های ذهنی و درونی خودتان را با تکنیک های هنری در هم امیخته و اقدام به کسب درامد اینترنتی کنید. (مطالعه کنید مقاله مرتبط :کسب درآمد با کارهای گرافیکی)

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.